Jump to content

Ulei in tubul spre turbina


GEO___X
 Share

Postare recomandată

Am observat de ceva timp la tubul(epurator...cred) care intra in tubul de aer al turbinei, urme de ulei la imbinarea cu cel din urma. Cineva imi poate da un raspuns cu ce se intampla si care este cauza?? Tin sa mentionez ca mototrul este un 19 tdi de 105 cp cod motor BKC. Pentru a m-a face mai bine anteles voi atasa niste foto. Multam fain pentru eventualele raspunsuri

post-52532-0-21983100-1307627522_thumb.j

post-52532-0-35703400-1307627554_thumb.j

post-52532-0-91619000-1307627614_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din start spun ca nu sunt expert, doar am avut si eu aceeasi intrebare si cautand pe net am gasit urmatoarea explicatie: motorul tdi pd este foarte comprimat, rezultand multe gaze ce scapa pe langa segmenti, aceste gaze, vapori de ulei, condenseaza si supureaza pe unde gasesc loc, furtunul ala este supus la multe vibratii, dif de temp si oringul nu mai etanseaza perfect. Eu am ajuns la concluzia ca daca nu consuma ( a se intelege arde) prea mult ulei si nu scoate fum, merge bine motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain Alex, e adevarat ca motorul merge bine nu am probleme in schimb pentru etanseitate nu-i mai bine sa schimb ringul si furtunul?? (parere personala) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul, curata atat furtunul cat si imbinarile unde intra, da cu silicon negru de motoare si ai scapat de stres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multam Cosmin am facut cum ai zis sper sa fie rezolvata treaba :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

salut,

am cumparat un motor BKC,motorul nu este pe masina...are 270kkm si a fost demontat fiindca baga ulei pe la epurator ,turbina e neagra toata

as avea nevoie de niste pareri in ce priveste diagnosticarea...motorul nu este blocat,pare sa aiba si compresie

care ar fi cauzele?...presiune mare de ulei?segmenti aliniati?

multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copresie mica,capac culbutori infundat/valva blocata,lagare turbo uzate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pun cutie de viteze si demaror pe motor nu as putea sa iau compresia?:)

motorul este demontat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, EEXCALADE said:

valva blocata

la valva din suportul filtrului de ulei te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,am inteles in mare...am sa schimb capacul culbutorilor,suport filtru de ulei,pompa de ulei...piese sh care le am deja

si am sa il desfac sa nu fie gripat...asa schimb sau nu segmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22/02/2018 at 7:58 PM, ionut10a said:

salut,

am cumparat un motor BKC,motorul nu este pe masina...are 270kkm si a fost demontat fiindca baga ulei pe la epurator ,turbina e neagra toata

as avea nevoie de niste pareri in ce priveste diagnosticarea...motorul nu este blocat,pare sa aiba si compresie

care ar fi cauzele?...presiune mare de ulei?segmenti aliniati?

multumesc anticipat

 

salut,

am pus motorul pe masina si am luat compresia...

LA RECE    29 / 28 / 31 / 30

LA CALD    28 / 26 / 29 / 30.........lichidul de racire in jur de 60 de grade,pe cil 2 am luat de 2 ori compresia si a iesit tot 26

Am schimbat capacul culbutorilor si suportul filtrului de ulei...iar problema persista,arunca joja afara daca tin degetul la epurator

am facut comparatie cu seatul si nu arunca ulei pe la joja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia se face la cald ,temperatura antigel mimim 30 grade.

E o problema la 2 . Cum sunt compensatiile pe injectoarele 2 si 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prima data cand fac compresia la rece...pana am amorsat circuitul am zis sa fac compresia

compesatiile sunt bune,injectoarele 3 si 4 au +0,20...IQ de max 5mg si consum relanti de 0,4l

 

in manual scrie ca diferenta sa fie de max 5 bari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum masina nu se repara singura,am decis sa dau chiulasa jos...la prima vedere pistoanele sunt umede pe margine,banuiesc ca e ulei si nu antigel....aceleasi urme de ulei se vad si pe chiulasa

 

20180302_190039.jpg

20180302_190202.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am desfacut si pistoanele,aparent totul in regula...pe cil 2 cel cu compresie de 26 de bari segmentii erau cam la 60 de grade unul fata de celalalt

fanta segmentilor de foc si etansare este de 0,35-0,4 mm max

segmentii de foc sunt cam subtirei...au in jur de 1,6mm fata de 1,75mm noi

segmentii de ulei nu i am masurat,erau plini de mizerie

vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca blocul are uzura.

Curata impecabil pistoanele si gaurile de ungere si pune segmenti si cuzineti noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din lipsa de alte scule,uzura blocului motor  am controlat-o punand segmentii in bloc si masurand cu lera...a iesit 0,3-0,4 mm

plus ca o uzura a blocului motor s ar vedea in testul de compresie,ar iesi o compresie mica

am sa pun segmenti noi,cuzinetii ii pun tot pe aia vechi...daca rezolv problema pun cuzineti noi dupa asta....

 

GOETZE : 08-114900-00  segmentii astia sunt ok?a mai pus cineva?sunt la cota de origine/standard

 

mai am in plan sa i au presiunea de ulei,eventual schimb si pompa de ulei

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 GOETZE : 08-433000-00

Goetze Diamond Coated® LKZ-Ring®   

erau mai buni astia,tratati cu diamant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in caz ca intereseaza pe cineva subiectul,astazi am honuit cilindrii cu pietre abrazive granulatie in jur de 200...si am montat segmentii noi pe piston

am dat comanda de cuzinetii de biela...week end ul viitor ii montez,sunt curios si eu ce compresie o sa scoata bkc ul

 

 

20180310_162440_resized.jpg

20180310_162329_resized.jpg

20180310_162319_resized.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa pui si pretul in final. Sau preturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

compresia dupa segmentare si honuire este in felul urmator....26   26   27   27  de bari dupa 100km de mers cu masina,in primii 20 km a tras mai prost

am spalat motorul si nu mai vad nici o picatura de ulei pe motor si nici pe la joja nu mai da ulei

o sa mai creasca compresia?masina nu e chiar wow in felul asta

aproape 250 de euro am cheltuit cu piesele pt motor,(segmenti,cuzineti ,suruburi...)

am sa mai fac o compresie dupa 2000 de km

uitasem,am schimbat si chiulasa cu injectoarele ,foarte bine putea sa fie si de la supape nu neaparat de la segmenti...acum am IQ 4,1-4,7mg si consum relanti de 0,4litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus grosimea garniturii de chiulasa in functie de cati mm ies pistoanele din bloc ?

Mergi cateva mii de km ,apoi vezi compresia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul a avut garnitura cu 3 gauri pe goetze era ..i am pus la fel,stiind ca,cu garnitura veche scotea 29-30 de bari, nu am mai avut timp sa masor cat ies pistoanele din blocul motor

am sa mai fac compresia dupa 2000km,segmentii noi trebuie sa se rodeze pe cilindrul honuit

 

 

 

in orice caz operatia a reusit nu mai arunca ulei si nu exista diferente mari de presiune intre cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18/03/2018 at 7:36 PM, ionut10a said:

compresia dupa segmentare si honuire este in felul urmator....26   26   27   27  de bari dupa 100km de mers

Inca 400km facuti de la ultima compresie...27 de bari pe toti cei 4 cilindri,masina trage un pic mai bine

banuiesc ca mult nu o sa mai creasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!