Jump to content

Noua Skoda Octavia - 50% dezamagire


Razvan_911

Postare recomandată

theo e parerea ta care nu se bazeaza pe nimic, vorbe goale si inchipuiri.

oldhit si arson:

Weltauto mi-a oferit 8200 de euro.

Am sa o pun la vanzare abia dupa 25 august cand ma intorc din concediu.

Am sa fac un mic tur prin europa pe traseul Ungaria-Slovacia-Austria-Germania-Lihteinstein si retur si abia cand ma intorc am sa o pun la vanzare.

de asemenea ma bate gandul sa fac o programare la un service Skoda din Munchen unde am sa stau 3 zile. Desi m-am jurat ca nu o mai repar incep pe zi ce trece sa am incredere mai mare in service-urile din afara la cate mesaje private am primit prin care sunt sfatuit sa o repar afara din tara.

Oricum sub 9000 de euro nu o dau si mai bine sta si rugineste in fata blocului decat sa o vand sub acest pret.

Modificat de razraz
Link către comentariu
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan_911

    181

  • Moog

    16

  • axl666

    14

  • arson

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tinere domn, eu chiar stiu ce spun. Chiar am avut probleme reale cu timoneria la un golf.

Chiar nu meriti a fi ajutat, nici macar sfatuit. Vezi ca eu conduc si am masini din 1984 si chiar am avut si am masini.

Asta ca o paranteza. Succes in tot ce intreprinzi.

ps. nu vreau si nu astept raspuns de la tine.

Modificat de theo
Link către comentariu

Oricum sub 9000 de euro nu o dau si mai bine sta si rugineste in fata blocului decat sa o vand sub acest pret.

tu te astepti sa o vinzi in banii astia cu problema pe care o ai? daca "agata" de fata cu clientul? ce faci? :(

mult succes

PS: daca te duci la nemti la service vezi cum pui problema si pe acolo, poate ai surpriza sa nu ti-o repare "la standarde occidentale" :icon_thumright:

Link către comentariu

@razraz, daca ai ocazia sa faci o programare la un service Skoda din Munchen, nu mai sta pe ganduri. :icon_thumright:

Macar vezi ce-ti spun si cei de acolo. Daca nici acolo nu mai rezolvi problema, atunci vinde-o. Amatori de chilipiruri gasesti peste tot. Asa ca, sfatul meu este sa mai faci o incercare si la service-ul Skoda din Munchen. Macar sa nu o vinzi cu inima neimpacata. Numai bine. ;)

Modificat de Deadly
Link către comentariu

Parca vad cand te intorci din concediu vei scapa de problema si vei incepe sa relatezi si partile frumoase despre masina.

Modificat de oldhit
Link către comentariu

Si acum sa va prezint rezolvarea.

Pana la urma eu am gasit care era problema, respctiv unul din cablurile de la timonerie (cel care face cursa stanga dreapta la schimbator) este ancorat pe un suport de cutia de viteze. Acest cablu trebuie sa fie fix insa eu am observat ca cel din dreapta de la mine era foarte larg si putea sa fie miscat cu mana.

Am fost la reprezentanta-interventia 6, mi-au zis ca l-au strans, peste o zi i-am sunat si le-am zis ca sunt niste mincinosi si nu au strans nimic si ei au spus ca regreta si maine sa vin sa-mi monteze o alta piesa.

EU in acele momente nu stiam despre ce piesa este vorba insa se pare ca este vorba doar de o clema metalica (un fel de siguranta) care tine fix acea prindere a cablului pe cutie.

Am pus poze cu clema atat cea stricata cat si cele doua de pe cablurile timoneriei.

In 6 vizite in service nimeni nu si-a dat seama ca acel cablu este larg si trebuie strans cu o noua clema.

Acum ca sfat, daca imi permiteti, pentru toti cei carora le agata cutia sau nu intra in vreo viteza ii sfatuiesc sa verifice daca cele doua cabluri stau fix pe acel suport. Verificarea o puteti face si cu mana, eu asa am facut-o.

Multumesc tuturor pentru sfaturile si gandurile bune care mi le-ati adresat si sper ca nu v-am plictisit cu topicul meu.

In continuare pe topic am sa-mi prezint masina si cred ca am ce sa scriu mai ales ca urmeaza in august o excursie de 5000 de km in Europa - 10 zile cu Octavia.

pana la urma mi-am dat seama ca chiar TAMPIT NU SUNT si problema mea are o cauza.

Acum cateva saptamani am scris ca problema s-a rezolvat cu acea clema de la unul din cablurile timonerie ancorat pe cutia de viteze.

Azi nu stiu ce mi-a venit si ma uit la acel cablu si la acea clema si avea un joc foarte mare si se putea misca cu degetul acea prindere, de asemenea mi-am dat seama ca acel cablu cu acea clema era foarte larg in comparatie cu cel de-al doilea cablu care e fix si la clema si el ca , cablu.

Imediat m-am dus la Octavia 2 care o am de la munca si am verificat cablurile si la ea cablurile sunt fix prinse cu cleme si ele sunt intinse la maxim, abia le poti misca sper deosebire de ce am eu pe masina.

Ce au facut la ultima programare cand au inlocuit acea clema: Nu au strans cablu si clema nu au prins-o pe un filet cat mai mic pentru a avea si cablu strans bine si ancorarea pe cutie fixa.

V-am inebunit cu problema mea dar se pare ca tehnicienii din service-urile noastre sunt destul de slab pregatiti.

Maine ma reprogramez si incep sa-i stresez din nou ca in ritmul asta rup cutia in doua, azi de mi-a carait cutia de peste 10 ori la semafor. Ma simteam ca la volanul unei masini Dacia 1300 cu 20 de ani vechime.

post-87676-0-10944900-1309979313_thumb.j

post-87676-0-06004200-1309979321_thumb.j

Modificat de razraz
Link către comentariu

Devine tragic-comica problema asta a ta cu timoneria . Sper ca urmatorul post sa fie cu rezolvarea definitiva :icon_thumright:

Link către comentariu

Nu poti porni intr' a-2a? Ca eu la fost masina de vechime si uzura mai facea fite intr 1-a si porneam patinand ambreiaju. Asta daca vezi ca tot face pe nebuna si face doar pt treapta 1-a :)

Succes si nu te lasa ca e doar un fier si ingineri exista, meseriasi mai putin :((

Link către comentariu

In mod normal ar trebui sa ma duc la mecanicii ..... sa-i pun sa manace acel cablu care este atat de larg. Porbabil ca le-a fost greu sa monteze o clema pe un filet, inginerie grea.

Link către comentariu

vezi de ce e buna cutia automata? eleganta, sportivitate si 0 probleme :Driver:

Link către comentariu

Hai las-o cu automata...si cind pica donezi un rinichi, ficatul ti-l maninci singur...

Automatele model nou nici nu prea cred ca se repara pe la noi...se trimit la fabrica...

Bafta mosule cu timoneria...mai degraba m-as duce la un meserias BUN decit in reprezentanta...oricum nu au cum sa-si dea seama daca te mai duci la ei pt garantie...

Link către comentariu

pfff... asta e episodul 7 sau 8 din serialul lui razraz cu cutia buclucasa?!? cred ca am pierdut vreo 2. cand se da reluarea?

on topic: eu zic sa duci ambele masini in service (serios) si sa le arati diferenta la piulita cu pricina intre octavia de servici si cea personala. unii pricep mai greu daca nu le arati :)

Link către comentariu

Daca au fost destul de inapti sa se uite in manualul de service, nu cred ca "dupa model" o sa priceapa ceva :biggrin:

Ramin la parerea ca un mecanic cu un IQ ceva mai mare decit nr de la pantofi e de preferat celor din service ;)

Modificat de Moog
Link către comentariu

Se pare ca nu ai avut niciodată o mașina noua cu cutie automata . Nu are ce sa se strice la ea din moment ce mașina e NOUA ! ASA ca nu mai ridica in slavi manuala pentru ca e praf.

Link către comentariu

Spre deosebire de altii incerc sa invat din greselile/problemele altora...

Si initiatorul topicului are masina NOUA...si la ce i-a folosit ?

Nu ridic in slavi cutia manuala, dar cea automata nu este indestructibila...

S-a vazut cutie automata stricata pe garantie...cei din service dupa x "diagnoze" si-au bagat nasul in ea...rau au facut deoarece intr-un final sunind la fabrica sa se consulte, respectivii au zis ca in reclama "to the airport"... "pachet si trimis ...se repara la noi"...

Problema a fost ca desfacind-o de prosti au pierdut garantia...si se certau intre ei si cu proprietarul cine plateste factura de vreo 100mil...

Link către comentariu

OFF:

@audistul e parerea ta despre cutia manuala si automata, stii bine ca exista destule argumente si pt una si pt alta, insa are rost sa dezbatem un versus?

Modificat de oldhit
Link către comentariu

Cred ca voi bate un record: luni sunt programat la a 8-a la Skoda.

Link către comentariu

@Audistul Esti off-topic, o sa te rog sa nu mai postezi aici daca n-ai altceva de zis decat automata vs manuala.

Link către comentariu
Cred ca voi bate un record: luni sunt programat la a 8-a la Skoda.

il egalezi pe al meu: 8 intrari in service cu vechea fabia. am toate cele 8 fise de interventie.

problema: inchiderea centralizata. s-au schimbat yala usa sofer, unitatea comanda centralizata si bloc comenzi de pe usa soferului, toate pe garantie.

rezolvarea: un fir care dadea la masa :)

deci se poate! asa ca nu te enerva si insista pe rezolvarea problemei.

Link către comentariu

programarea la skoda o am pentru luni insa azi am fost la un mecanic care a fost la skoda (o cunostinta)

Dupa ce s-a uitat la masina si a demontat cablul cu acel joc la ancorarea pe cutie se pare ca am un verdict. Bucsa cablului de timonerie din dreapta, cel care avea acel joc si la care cei de la skoda mi-au inchis gura cu o clema metalica are un defect din fabrica.

Luni cand ma duc la programare le arat exact ce are si le solicit schimbarea acelui cablu pe garantie. Daca nu vor voi comanda acel cablu personal si mi-l va monta prietenul de care v-am spus mai sus.

Link către comentariu

foarte frumoasa masina ta, sa te bucuri de ea cat mai mult timp, imi pare rau ca ai avut probleme cu cutia de viteze, sper ca acum a mai crescut procentul de multumire.

:)

eu am condus la o firma unde am lucrat mai demult o octavia tour 1 si mergea cutia fara nici un fel de probleme, consum undeva la 4,3 l/100km, foarte multumit de masinuta.

altele din acel lot mai aveau mici probeme de genul se aprindea becul fata din plafon la denivelari mai mari, insa per total mi-au parut niste masini destul de solide, robuste, spatioase cat incape, putin mai dificile de parcat cu spatele fata de alte masini mai mici.

bafta.

Link către comentariu

mersi

tocmai asa ma cam macina si pe mine, imi place enorm cum arata masina, spatiul, consumul, motorul si am aceste probleme cu cutia.

mersi inca o data si sper sa rezolv toate problemele.

Link către comentariu
sorin_crisan

:offtopic: eu tot nu inteleg,cel care a facut diagnosticarea cutiei de viteze cum de nu s-a prins si el pana acum? sau cei de la service dau cu presupusul (mari mesteri), fara sa desfaca sa vad ce anume merge prost,fara sa analizeze problemele? bine ca stiu sa remedieze problemele doar daca le dai mura-n gura,vai de ei! Bafta razraz!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!