Jump to content

Noua Skoda Octavia - 50% dezamagire


Razvan_911

Postare recomandată

lasa dom'ne sa isi prezinte omul masina si cu bune si cu rele. eu unu il urmaresc cu un real interes, mai ales ca le-am luat cam in acelasi timp.

sincer insa, de ce ii citesc posturile, de aia mi se face mai frica sa ii trag capota.

Link către comentariu
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan_911

    181

  • Moog

    16

  • axl666

    14

  • arson

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

cea mai tare faza de cand am Octavia s-a petrecut azi

am incercat sa vad daca busonul de la lichidul de frana este strans si am observat ca acel buson nu numai ca nu este strans insa el nici macar nu era infiletat sau sa zic ca era infiletat un singur filet

acum eu stiu ca lichidul de frana este folosit si la ambreiaj si cred ca mai mult ca sigur trebuie sa fac o aerisire la ambreiaj

ideea e ca nu stiu cum

oricum una peste alta clar sunt blestemat cu masina, cum sa faci o masina noua si nici nu inchizi total busonul de la la lichidul de frana? defapt cum sa nu-l insurubezi deloc?

acum toata speranta mea se afla in faptul ca e posibil ca lichidul de frana care e folosit si de ambreiaj sa aibe ceva aer si poate din aceasta cauza sa fie problemele mele cu intratul in viteza

stie cineva cumm pot sa aerisesc circuitul de lichid de frana de la ambreiaj?

PS: cat de curand as verifica orice sububel de pe masina deoarece la cum au facut astia masina imi e cam frica :lol:

ho ho ho ce de probleme la o masina noua, eu zic ca ai prea mari asteptari de la Skoda venind de pe Logan. :offtopic:

by the way vezi ca ai devenit OFF TOPIC, exista sectiune separata pentru probleme la Octavia - aici doar ti-o prezinti

:icon_thumright:

ok

ca sa iti fac tie pe plac si altor carcotasi nu am sa mai postez aici problemele

poate ca dupa opinia ta si a altora lumea nu trebuie sa stie cu ce probleme te confrunti cand cumperi o masina noua sau cand incerci sa o repari in service-uri "autorizate" skoda

dupa tine totul e "lapte si miere"

P.S: Masina se prezinta cu bune si cu rele, daca vreau sa-mi prezint masina e dreptul meu sa spun ce vreau si cum vreau.

Link către comentariu

Pune-i un set de capace spinere si prezinta-le aici. Lumea vrea ciuning nu balacareli cu problemele tale. Li se rupe lor ca nu iti intra tie in viteza. Baga ceva acolo un stroboscop, o carcasa de la jucaria oului Kinder pe antena...fa o treaba calumea.

Bafta multa iti doresc in continuarea dar dupa cum iti vad eu gandurile si satisfactia fata de ea, as spune ca varianta cu vanzarea ar fi una de luat in seama. Poate ca nu ai tras lozul castigator de data aceasta. Nu ar insemna ca neaparat tragi teapa. Este o masina noua care nu te-a satisfacut pe deplin si de a caror probleme te-ai saturat. Poate la un alt propietar mai entuziast isi va gasi locul iar problemele ei rezolvarea. :Driver:

PS: multi isi fac topic pentru a fi un fel de jurnal cu evolutia masinii lor (de cele mai multe ori evitand episoadele rele). Faptul ca isi prezinta problemele la ea nu e putin lucru. Cati de aici o fac ??? Daca ar socate-o acum la vanzare sunt convins ca nici unu care i-a citit topicul nu o ia nici pe degeaba... deci ramanem la tuning :blah_:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
feedback-ul este ca masina mea e varza

Parerea mea este s-o vinzi cat mai repede, este pacat s-o conduci cu agonie. Daca pleci intr-un concediu iti faci nervii terci pana ajungi acolo.. :)

Link către comentariu

clar ma apuc sa pun abtibilde pe ea + alte traznai si incep sa le arat aici

poate ca asta vrea romanul

am si vazut un set de cruci la un magazin numai bune sa fie lipite si sa atarne de parbriz -----asa sa fiu on topic

Link către comentariu

clar ma apuc sa pun abtibilde pe ea + alte traznai si incep sa le arat aici

poate ca asta vrea romanul

am si vazut un set de cruci la un magazin numai bune sa fie lipite si sa atarne de parbriz -----asa sa fiu on topic

degeaba te superi, problema ta cu masina se rezolva, dupa cum ti-am spus intr-un post mai vechi, printr-o reclamatie la OPC + dealer. Insa tu, ca majoritatea romanului priceput la toate, ai inceput sa cauti pe la un service sau altul, ca sa iti rezolvi problema(ce sa mai zic de faptul ca probabil ai mai cheltuit si bani pe anumite interventii). Acum cand o sa te duci in ceasul al 12-lea la dealer cu problema ta, ala o sa iti zica ca ai avut mai stiu ce interventii neautorizate la masina si iti vei prelungi iar agonia. Romanul va invata foarte greu ca nu e priceput la toate iar acum ca am adus de afara politica altora in ceea ce priveste comercializarea / service-area autoturismelor, trebuie sa lucram dupa regulile lor (nu merge agregatul? - fie reparat MOCA fie schimbat in garantie) - in caz contrar OPC + proces. Vrem nu vrem asta inseamna economia de consum in 2011.

mult succes

Link către comentariu

Ce sa zic, imi cer scuze ca m-am comportat normal si m-am dus la serice-uri autorizate skoda care asigura garantie tuturor automobilelor Skoda cumparate prin importatorul oficial Porsche Romania. Probabil ca am gresit si trebuia la prima problema observata sa ma duc sa fac reclamatie la OPC si chiar sa dau in judecata dealerul -romaneste.

Acum ca sa-ti fac pe plac atat tie cat si celor care cred ca trebuie sa-mi prezint masina si inclusiv sa specific cat tine bradutul parfumat:

1.Prima imbunatatire a masinii a fost desfacerea suportului de numar de pe spate (inclusiv a clemelor de plastic in care intra cele doua suruburi care tin suportul prins de haion) si montarea numarului cu ajutorul unei benzi dublu-adezive care rezista la temperaturi ata ridicate cat si scazute si pe ambalaj se specifica faptul ca poate fi folosita la montaj outdoor.

Am montat asa numarul deoarece la orice gropita se auzea un zgomot urat la haion.

2.A doua imbunatarire a fost cumpararea si montarea sistemului de plasa din portbagaj special pentru Octavia de la Porsche.-atasat poza

3.Am montat folie Llumar 85% pe geamurile din spare + haion.

4.Primul bradut parfumat a fost cumparat de la OMV aroma Fresh si m-a tinut cam o sapt!

P.S.: Urmeaza Achizitionarea a 27 de cruci care vor atarna de parbriz (la salariul urmator fac achizitia) si in maxim 2 zile imi cumpar un OU KINDER si il voi monta gaurindu-l pe antena exterioara. CD lipit sus pe parbriz nu imi pun.

post-87676-0-25604400-1309091133_thumb.j

Link către comentariu

:offtopic: intr-adevar,problemele tehnice nu au ce cauta in prezentarea masinii,dar intr-un fel eu il inteleg pe colegul razraz! as face la fel,as fi un om disperat! as sapa tot netul in cautarea rezolvarii problemei,as cere sfaturi,ajutor din partea celor care se pricep..orice,doar sa rezolv problema! daca tot dai 12.000 E pe o masina noua,te astepti sa fie perfect functionala,nu asa! cred ca toata lumea ar posta la fel de disperat,peste tot,in speranta ca il ajuta cineva sa rezolve problema,nu cred ca posteaza pe aici de dragul de a posta sau sa fie criticat,asa ca sa nu mai fim rai! bineinteles,ai primit sfaturi,sa o vinzi (caz in care clar nu mai recuperezi banii pe care i-ai dat pe masina,odata iesita pe poarta fabricii se devalorizeaza si pe langa asta,poate mai si dureaza ceva pana o vinzi) sau varianta OPC + proces (umblatura,nervi,etc)..acum,faci ce vrei,ca e masina ta pana la urma..inteleg ca iti place masina cu exceptia CV si ideal pt tine ar fi sa o repari si sa te bucuri de ea,fara sa te mai complici cu vanzarea ei sau cu opc-ul..dar daca tot nu esti multumit de ea,iti iei inima-n dinti si te zbati pana rezolvi si ai o masina noua asa cum ti-ai dorit! multa bafta!

Link către comentariu

Chestia cu busonul mi se pare a fi greseala dealer-ului care nu a verificat la pregratirea de livrare (nivel lichid de frana,antigel,presiune roti,optic pe dedesubt,inchidere usi ,etc. ).

La cate probleme vad ca ai cu masina asta mai bine o vinzi si scapi de griji.

Link către comentariu

a inceput etapa cu reclamatiile la Porsche

Ontopic pentru axl666 & friends:

Ieri am alimentat pentru prima data in masina benzina OMV 100 - prima observatie ar fi ca am consum mai mare. Diferente mari de performanta nu prea am observat.

Modificat de razraz
Link către comentariu

:offtopic: daca tot dai 12.000 E pe o masina noua,te astepti sa fie perfect functionala,nu asa!

probleme sunt si la masini de 30000E +, la colegul razraz poate fi o problema de asamblare / strangere a CV, se rezolva elegant la importator

din pacate colegul nostru s-a suparat in momentul in care a primit niste sfaturi pertinente pentru problemele semnalate; dupa rezolvarea problemei la importator, probabil se va linisti si va incepe sa isi 'impopotoneze' masina cu 'brizbriz-uri'

Ontopic pentru axl666 & friends:

Ieri am alimentat pentru prima data in masina benzina OMV 100 - prima observatie ar fi ca am consum mai mare. Diferente mari de performanta nu prea am observat.

foarte bine ca ai alimentat, din pacate daca ii pui benzina mai scumpa nu o faci avion, baga-i lejer OMV 95, mai scutesti ceva maruntis de odorizante interioare :icon_thumright:

Link către comentariu

Parerea mea e ca daca nu intra in treapta 1nu e opoblema atat de grava,ti-a picat tie pata pe ea.

Eu am avut un golf4 1,4 cand lam luat avea 40000km si cand lam vandut dupa 5ani 110000km,aceasi problema.

nu intra intra-ntaia in 90%din cazuri dar o bagam in a 2-a si dupaia 1.

La semafor (o incalzeam)pana se facea verde ;)

In primele luni ma deranja foarte tare si pe mine dar te obisnuiesti nu e un capat de drum.

Si inca un lucru,daca te ajuta cu ceva masina mea am cumparat-o din Grecia si nu a circulat decat aici,deci sa ni crezi ca masinile facute pentru RO sunt au lipsuri fata de cele facute ptr alte tari.

Parerea mea e sa o ti si sa nu-ti bati joc de banii tai sa o vinzi

PS;asi fi foarte curios daca CV loganului tau va fi tot atat de rezistent ca ca octaviei

Link către comentariu

1. Ti s-a spus frumos ca aria "Masina mea" are alt scop decat discutarea diverselor probleme tehnice. N-a zis nimeni ca trebuie sa ridici masina in slavi sau ca n-ai voie sa-ti prezinti problemele. Pur si simplu, problemele de natura tehnica se prezinta in alta arie, aici este mai mult o arie gen "showoff" daca vrei. Pui poze cu masina, eventuale modificari facute, un jurnal de bord, chestii d-astea.

2. Aluziile tale referitoare la "cocalarismul" membrilor vwforum care ar aprecia mai mult oua kinder pe antena si alte d-astea este nu doar jignitoare, dar din punctul meu de vedere te pune si pe tine intr-o lumina penibila. Ti s-a atras atentia intr-un mod foarte civilizat ca nu postezi in aria corecta iar reactia ta a fost sa jignesti. Asta ca tot ne plangem la fiecare pas de comportamente tipic romanesti.

Link către comentariu

Regulamentul zice intr-adevar ca sunt interzise discutiile tehnice, da' hai acu' sa aflam totusi care-a fost problema :)

ok

Probabil daca esti moderator ai dreptul de a cataloga useri forumului drept "penibili", eu nu stiu ca nu sunt moderator.

Probabil ca sunt penibil si am un comportament tipic romaneste daca am vrut sa public informatii referitoare la problemele aparute si la modul in care sunt ele rezolvate in serviceurile autorizate.

Probabil ca deranjeaza ceea ce spun.

Concluzia e ca nu voi mai posta.

Imi cer scuze daca am suparat pe cineva insa eu cred ca e un lucru normal sa se scrie pe forum de absolut toate problemele legate de masinile VAG.

Si in legatura cu "atrasul atentiei" chiar dumneavoasta mi-ati comunicat in postul citat mai sus ca e ok sa public aici.

Link către comentariu

1. Nu te-am facut penibil, am zis ca aluziile pe care le-ai facut referitoare la userii vwforum care sunt cocalari te pun intr-o astfel de lumina. Daca tu consideri in continuare ca reactia si afirmatiile tale au fost justificate si civilizate, asta este.

2. Intr-adevar deranjeaza ceea ce spui, nu accept sa vorbesti urat de dealerii romanesti, doar au mama si tata actiuni acolo.

3. Zilele trecute am zis "daca tot s-a discutat acum, hai acum sa aflam care-a fost solutia". Nu inseamna ca acum daca a revenit problema continuam asa la nesfarsit.

4. Imi vine foarte greu sa cred ca in continuare ai impresia ca "esti cenzurat", eu zic ca m-am exprimat destul de clar. Nu ti-a zis nimeni ca n-ai voie sa scrii intamplarile astea sau ca n-ar trebui sa le scrii, ti-am indicat doar ca exista o arie speciala pentru discutii tehnice, probleme cu dealeri si asa mai departe. Daca nu vrei sa intelegi rostul unei minime organizari ale subiectelor aflate pe un forum unde activeaza zeci de mii de useri si se trateaza mii de subiecte sau pur si simplu nu-ti pasa, nu te pot ajuta. Va trebui sa o respecti oricum.

Link către comentariu

Arata-mi te rog o fraza sau cuvinte scrise de mine din care sa reiasa ca eu am scris ca membri vwforum sunt cocalari sau isi tuneaza masinile ca niste cocalari

Dupa ce imi arati promit sa nu mai postez nimic si sa-mi cer scuze .

Modificat de razraz
Link către comentariu

De dragul discutiei :) Mai las posturile astea azi iar maine facem curatenie :mop:

clar ma apuc sa pun abtibilde pe ea + alte traznai si incep sa le arat aici

poate ca asta vrea romanul

am si vazut un set de cruci la un magazin numai bune sa fie lipite si sa atarne de parbriz -----asa sa fiu on topic

[

Link către comentariu

Domnule, nu intelegi ca poti scrie dar in alta parte? Imi place cum scrii, sunt curios de cum o sa afli rezolvarea, voi citi ce vei mai scrie, dar te rog alege alta sectiune ca aici nu este voie sa discuti probleme tehnice. Aici este showroomul forumului. Ne laudam numai cu ce avem. Eu zic ca ai cu ce te lauda, nu oricine are o masina noua. Ai garantie anticoroziune 12 ani de exemplu. Ca nu intra in viteza este grav. A mea la 180.000 Km intra in toate intotdeauna usor. Desigur daca masina este in miscare nu incerc sa bag 1 sau R. Cat despre busonul de lichid de frana, el oricum nu este etans din fabrica. Pe masura ce se uzeaza placutele,pistonasele inainteaza si lichidul scade si intra aer ca doar nu se face vid. Poti sa mergi si fara buson, nu va intra aer IN lichid ci logic, numai deasupra lui. Daca ambreiajul este neaerisit (posibil) nu este din cauza busonului. Eventual fara buson intra mizerie sau absoarbe apa dar nu aer. Ambreiajul se apasa doar la schimbarea vitezelor si pana la fund. Cu motorul oprit intra in viteze? Daca da si intotdeauna, atunci nu este de la timonerie. Sfatul meu este sa duci masina la reparat si sa nu o mai scoti de acolo decat perfecta.

Link către comentariu

ok

m-am oprit

mai bine imi vad de treaba mea deoarece aici chiar nu e de mine.

bafta multa tuturor

Ice_2k am rugamintea sa-mi stergi si mie contul

mersi mult si scuze de deranj

Link către comentariu

Te rog nu te supara si sper sa continui cu rezolvarea problemelor dupa ce un moderator iti va muta postarile intr-o arie corecta.

Numerele ai spus ca le-ai prins cu banda dublu adeziva. Eu le-am prins in suruburi. La tine se pot fura sau pierde. Poate te trezesti cu politia ca ai luat benzina fara sa platesti din cauza ca cineva a facut asta cu numerele tale lipite cu scuipat.

Link către comentariu

2.A doua imbunatarire a fost cumpararea si montarea sistemului de plasa din portbagaj special pentru Octavia de la Porsche.-atasat poza

Poti sa dai mai multe informatii despe plasa de portbagaj? La ce pret a fost? Am vrut si eu sa iau, dar erau foarte scumpe, cel putin cele de la VW/Audi..

Cat despre problema ta, mai bine postezi in aria dedicata masinii, sunt sanse mai mari sa gasesti raspuns pe acolo, mai ales ca frecventeaza mai multi oameni cu octavia. E si spre binele tau, nu o lua ca pe ceva rau ca nu ai voie sa postezi chestii tehnice in aria asta, una e sa mentionezi, alta e sa faci 10 pagini din problema intratului in viteza. :icon_thumright:

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

@Ebi - Numerele lipite cu un scotch bun se dau jos MUUULT mai greu decat un numar prins cu 2 suruburi.. Am numerele lipite de 2 ani si m-a lovit cineva pe fata si am fost nevoit sa dau numarul jos inainte de a duce masina la service si a fost mult mai greu decat ma asteptam.

Link către comentariu

Busonul de care vorbeai nu a fost desfacut niciodata in vizitele tale la service?

Eu nu cred, eu cred ca tu ori zici ca te duci si nu te duci la service ori nu stii sa iti spui problema la service.Nu am mai auzit sa se duca masina la service pt o problema de genul asta si sa nu se gaseasca rezolvare.

Daca o lasi acolo cu cheile si sa astepti sa te sune cand e gata ...ar fi ceva, eu unul nu te-as mai suna niciodata daca vrei sa ne facem ambitii.

Daca si cu ei vorbesti ca si cu noi deaia nu e rezolvata masina.

Incearca alta abordare sa vezi ca merge.

Modificat de gabriel
Link către comentariu

Rog moderatorii sa inchida acest topic.

De cand am deschis acest topic sunt judecat in fel si chip si m-am cam saturat.

A fost creat de mine si consider ca este dreptul meu sa cer sa fie inchis.

Sincer nu mai doresc sa raspund niciunei intrebari pe acest subiect si nici nu voi mai raspunde.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!