Jump to content

Noua Skoda Octavia - 50% dezamagire


Razvan_911

Postare recomandată

multumesc mult

cred ca dupa acestia 5000 de km facuti in 10 zile am sa-mi dau seama de ce poate masina

ceea ce sper sa ma ajute la buget ar fi un consum de 5.5-6% :rolleyes:

Link către comentariu
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan_911

    181

  • Moog

    16

  • axl666

    14

  • arson

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

optimist consumul :D poate doar singur in masina si fara clima ;) 5,5-6% eventual pe aici daca gasesti :icon_thumright:

Link către comentariu

pai am obtinut pe 440 de km bucuresti-rasnov-dambovicioara-brasov-bucuresti 5.3% cu aer + ca am tot urcat pe serpentine cu masina

eu zic ca nu 5.5% dar o medie de 6% obtin in astia 5000 km

oricum am sa scriu aici detaliile excursiei

Link către comentariu

chiar ma gandeam zilele trecute ca aceasta masina desi e mai mare, mai grea imi consuma mai putin decat vechiul Logan

Link către comentariu

sincer cutia Loganului e mai bine etajata

Fiecare producator are plusurile si minusurile lui, la tine a fost putin ghinion cu CV, in rest ai parte de o masina buna si fiabila.Dar daca te incanta asa de mult Loganul, poti reveni la el, mai ales ca acum ai termen de comparatie.

bafta

Link către comentariu

faza tare este ca Loganul chiar il mai am dar nu il mai conduc

probabil pana la sf anului il vand

asta daca nu mai patesc ceva probleme cu Octavia :lol:

Link către comentariu

Azi am avut ocazia sa conduc Octavia Tour 2 1.6 102 cai a unui coleg.

Intradevar exista un plus de putere la 1.6 si poate ca merita banul in plus insa si bugetul meu a fost strans si diferenta la consum probabil ca ma nemultumea. Din cate mi-a zis prietenul meu sub 11% nu ii ia in oras si cum eu merg 90% in oras e mai ok 1.4.

Link către comentariu

parerea mea e ca la drum lung o sa mergi mai turat si consumul va fi ceva mai mare

ce consum iti arata computerul de bord la viteza de 130km/h

Link către comentariu

sincer nu am fost atent

probabil am sa merg cu 120-130 ca viteza medie pe autostrada

Modificat de razraz
Link către comentariu

Azi am reusit sa vorbesc cu un mecanic de la PBV1 prin cineva si mi-a dat sfat sa cumpar un spray de vaselina lichida care rezista la temperaturi scazute si ridicate de la Wurth pentru gresare timonerie.

la descriere apare ceva de genul: Domenii de utilizare:

Recomandat

post-87676-0-82339900-1308937887_thumb.j

Link către comentariu

De la ei din showroom l-ai luat? La ce pret? Sa revi cu feedback te rog :P

Link către comentariu

feedback-ul este ca masina mea e varza

din nou nu a vrut sa intre in prima viteza de 3-4 ori azi, dracu sa o ia

nu mai stiu ce are si nici nu ma mai interezeaza, asta a fost norocul meu

pacat de bani ca numai eu stiu cat de greu mi-a fost sa o cumpar

asta e

skoda nu e de mine, bine totusi ca mai am Loganul, asta saracu nu prea ma dezamagit in 4 ani o clipa

Link către comentariu

:vaidecapulmeu: Ai mai verificat cablurile sa vezi daca nu au joc iara?ma gandesc ca piulita aia sau cum ii zice nu sa deformat iara in 2 zile. Ambreiaju tia fost verificat?Dar cutia ti-au desfacuto sa vada ce e acolo?

Pacat ca masina e super fain si nu te poti bucura de ea din cauza asta. Daca nu o rezolva nici cum cere schimbarea cutiei cu tinomerie cu tot, fa scandal, nu e normal sa isi bata joc de tine pe banii tai. Sa ne tii la curent

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
motanul lenes

Inainte de Polo, am avut 3 masini Matiz, toate noi. Matizul are acelasi sistem, pe cabluri. Asta era punctul slab al masinii, si am jurat ca atunci cand voi renunta la Matiz, urmatoarea masina NU va mai avea sistem pe cabluri la CV. Primul Matiz, euro 2 era extraordinar de imprecis cand bagam in viteza si agata mai mereu in treapta 2 - boala generala la ele. Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar cand am trecut la Matiz euro 3, au mai revizuit si altele la ele, printre care sistemul de cabluri, carora le-au modificat lungimea si au montat niste contragreutati pe cupla la cutie - deci in zona in care se pare ca ai tu probleme. In urma acestor revizuiri comportamentul CV pe euro 3 a fost cu mult mai bun, insa nu perfect. Dincolo de imprecizia in manevrare, problemele sisitemului de cabluri erau dereglarea si intinderea cablurilor, mai ales la o utilizare violenta a schimbatorului. Au fost si cateva cazuri in care soferul a ramas cu schimbatorul in aer, pentru ca s-a rupt cablul. :) Nu vreau sa fiu carcotas, dar daca as fi fost in locul tau, avand in vedere experientele amintite, nu as mai fi luat o masina pe cabluri la CV.

Link către comentariu

sincer nu prea ma mai intereseaza ce patesc cu ea

am sa merg cu ea asa pana cand pica sau pana cand ma satur si voi face o plangere scrisa la service + le las masina si cheile si le spun sa ma caute cand rezolva problema

mergand ieri cu colegul care are tot Tour 2 numai ca este 1.6 era o placere sa schimbi vitezele la el si sistemul lui de timonerie parea identic cu al meu

oricum sincer va zis m-am saturat

acum astept punctul in care voi claca si ma voi duce cu o plangere scrisa la dealer + le voi preda masina - alta solutie nu mai am si sincer nici nu caut

Modificat de razraz
Link către comentariu

Bai..nasol pentru tine! La mine nu au fost niciodata probleme cu asa ceva....

Ca si rezolvare, daca masina nu este inmatriculata pe persoana juridica, du-te la OPC si apoi fa "urs" cu dealer-ul;

Daca este pe persoana juridica, atunci fa expertiza, cheama-i la conciliere....da-i in judecata...etc;

Cauta solutii juridice pentru problema ta pentru ca celelalte cred ca s-au epuizat de mult!

Ideea este sa faci mult zgomot ca sa se sperie si sa puna mana sa rezolve problema!

Pacat, e misto masina... :)

Link către comentariu

e pe persoana fizica

ca si vechiul Logan de care brusc o sa ma imprietenesc din nou

si acum sa ma consolez putin : mi-a mai ramas Loganul care inca nu e vandut si probabil nu-l voi mai vinde :D

Link către comentariu

Iti inteleg supararea insa nu lasa aceasta problema sa iti strice parerea despre Skoda;

In ansamblu este o masina excelenta;

Ia legatura cu OPC si du-te peste ei; Sa ti-o schimbe...daca nu vor s-o repare;

Este destul de evident ca exista o problema, iar daca ai fost de 6 ori in service chiar ar trebui sa ii dea de gandit dealer-ului;

Insa ca dealerul sa inceapa sa gandeasca, trebuie sa "il ajuti" tu cu OPC-ul;

Ai toata sansele ca sa se rezolve pozitiv problema asta;

Daca era pe Pesoana Juridica era destul de complicat;

Asa ca nu mai sta..and Go! :icon_thumright:

Link către comentariu

e sambata azi nu am ce sa fac :))

si am fost de 7 ori nu de 6

Link către comentariu

razraz, vinde-o, nu mai sta pe ganduri. de ce trece timpul, de aia pierzi mai multi bani.

carpacii de prin servisuri habar nu au cu ce se mananca tehnologia nemteasca.

fac experimente pe masina ta, poate-poate i-or da de cap.

imi pare rau ca ai ghinionul asta, dar si eu sunt patit, asa ca te inteleg mai bine ca oricine.

tinicheaua nu merita banii si nervii investiti, asa ca pune piciorul in prag odata!

Link către comentariu

ideea e ca pierd 2500-3000 euro daca o vand

+ nu mi-ar placea sa dau teapa cuiva, asa sunt eu poate prea corect

Link către comentariu

cea mai tare faza de cand am Octavia s-a petrecut azi

am incercat sa vad daca busonul de la lichidul de frana este strans si am observat ca acel buson nu numai ca nu este strans insa el nici macar nu era infiletat sau sa zic ca era infiletat un singur filet

acum eu stiu ca lichidul de frana este folosit si la ambreiaj si cred ca mai mult ca sigur trebuie sa fac o aerisire la ambreiaj

ideea e ca nu stiu cum

oricum una peste alta clar sunt blestemat cu masina, cum sa faci o masina noua si nici nu inchizi total busonul de la la lichidul de frana? defapt cum sa nu-l insurubezi deloc?

acum toata speranta mea se afla in faptul ca e posibil ca lichidul de frana care e folosit si de ambreiaj sa aibe ceva aer si poate din aceasta cauza sa fie problemele mele cu intratul in viteza

stie cineva cumm pot sa aerisesc circuitul de lichid de frana de la ambreiaj?

PS: cat de curand as verifica orice sububel de pe masina deoarece la cum au facut astia masina imi e cam frica :lol:

Modificat de razraz
Link către comentariu

cea mai tare faza de cand am Octavia s-a petrecut azi

am incercat sa vad daca busonul de la lichidul de frana este strans si am observat ca acel buson nu numai ca nu este strans insa el nici macar nu era infiletat sau sa zic ca era infiletat un singur filet

acum eu stiu ca lichidul de frana este folosit si la ambreiaj si cred ca mai mult ca sigur trebuie sa fac o aerisire la ambreiaj

ideea e ca nu stiu cum

oricum una peste alta clar sunt blestemat cu masina, cum sa faci o masina noua si nici nu inchizi total busonul de la la lichidul de frana? defapt cum sa nu-l insurubezi deloc?

acum toata speranta mea se afla in faptul ca e posibil ca lichidul de frana care e folosit si de ambreiaj sa aibe ceva aer si poate din aceasta cauza sa fie problemele mele cu intratul in viteza

stie cineva cumm pot sa aerisesc circuitul de lichid de frana de la ambreiaj?

PS: cat de curand as verifica orice sububel de pe masina deoarece la cum au facut astia masina imi e cam frica :lol:

ho ho ho ce de probleme la o masina noua, eu zic ca ai prea mari asteptari de la Skoda venind de pe Logan. :offtopic:

by the way vezi ca ai devenit OFF TOPIC, exista sectiune separata pentru probleme la Octavia - aici doar ti-o prezinti

:icon_thumright:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!