Jump to content

Noua Skoda Octavia - 50% dezamagire


Razvan_911

Postare recomandată

NU dispera. Mergi si fa un reglaj timonerie. Ca la carte.

O sa vezi ca ai alta masina. Insista pe acest reglaj pana iese bine. E boala lor asta,la fel si la vw.

Ca la carte, adica un mecanic in masina si unul sub capota. Chiar daca reglezi ca la carte, pot exista diferente mininime. Atunci intervine maiestria mecanicului.

Am facut asta la cateva masini, stiu ce spun.

Modificat de theo
Link către comentariu
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan_911

    181

  • Moog

    16

  • axl666

    14

  • arson

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

am 2 reglaje facute

e clar ca e ceva in cutie pacat ca tocmai mie mi se intampla

Link către comentariu

Faptul ca au incercat, nu inseamna ca au si reusit.

Nu toata lumea stie sa faca reglajul asta. Dupa carte e simplu, practica in schimb...

Eu am incercat de cateva zeci de ori, mi-am confectionat si o scula si am reusit, de unul singur fara mecanici.

Vorbim aici de precizie de mm, e foarte important.

Poate fi si cutia, nu zic nu. Numai ca nu prea cred asta.

ps. cea mai incapatanata masina a fost tot o skoda, masina sotiei. A schimbat ulei, a facut reglaje, degeaba.

Modificat de theo
Link către comentariu

Nu mai zic nimic reglat de reglaj, l-am facut de doua ori fara rezultat.

Concluzia din punctul meu de vedere este ca problemele cu agatatul cand introduci in viteze si cu neintratul in prima treapta sunt destul de raspandite la VAG si asta se poate vedea pe tot forumul.

Ghinionul insa este al meu ca patesc asta la o masina noua.

Ieri am condus un Logan de la munca si intra perfect in toate treptele cu toate ca per ansamblu este o masina mediocra si spun asta in calitate de fost proprietar,insa cutia lui mult peste cutia mea.

Link către comentariu

eu zic sa te duci inapoi de unde ai cumparat-o si sa faci plangere sa iti schimbe CV in garantie. daca sunt carcotasi, si sigur vor fi, ameninta-i cu OPC-ul sau chiar fa-le plangere acolo. oricum daca dupa 2 reglaje + schimbare ulei, CV face la fel, e clar ca are ceva probleme de constructie

multa bafta

Link către comentariu

Eu zic ca cutia trebuie sa fie de vina. Bine eu am alta cutie(6 viteze) dar la mine din prima zi a functionat superfain cutia si superfin. Va spun sincer chiar am fost mirat cum poate la o masina care are 5km pe bord sa-i mearga fara rodaj asa fin cutia. Si nu s-a schimbat nici in bine nici in rau nimic de atunci (am la bord acum 16 100km) Numai la introducerea manetei in marsarier mai face figura tipica cutiilor VW ca nu vrea sa intre din prima si trebuie sa debreiez si a doua oara intra fara probleme(si asta dupa drumuri mai lungi). Insa in rest din primul km a mers cutia ca la carte, asa ca nu mi se pare normal ca colegul de forum razraz ce probleme are la introducerea in vit. 1. Si eu as fi suparat de cale afara.

Link către comentariu
sorin_crisan

nu,deci chiar e aiurea,nu se poate asa! cum spuneau si colegii mai sus,insista sa iti schimbe cutia pe garantie,e clar ca e cu probleme! nu inteleg de ce mai dau garantie,daca de fiecare data nu stiu sa spuna decat: "e normal,asa fac toate" sau "trebuie sa se lase,e in rodaj"..fa-le reclamatii si tine-te de ei pana rezolvi,daca asa se comporta cutia acum,nu vreau sa stiu cum va fi peste un an,doi... :vaidecapulmeu: pana la urma conduci o skoda luata de noua,fabricatie 2011!! pt care ai cheltuit 12.000 E,a carei cutii de viteze functioneaza precum cele de pe masiniile vechi din '80? inadmisibil asa ceva

Link către comentariu

Ai gresit anul...ragalia de Dacie din "73 intra binisor in viteze ...nu agata, nu ciria etc...

Poate cine stie prin 50-60 ...

Poate fi o problema de reglaj...mecanicii de la noi nu stiu decit sa schimbe piese noi si atit...reglaj, reparatii etc nu stiu...

Zic sa insisti , eventual te duci la altii, in alt oras poate...sau intr-o alta reprezentanta la alta marca...

Asta cu "asa face toate" e tipic de la noi...un neamt nu cred ca statea el cu masina atit fara sa-i mearga bine...

Link către comentariu

M-am programat sapt viitoare pentru a patra interventie la masina.

Tipul de la receptie service cand a aflat ca sunt la a 4-a interventie in 4 sapt la o masina noua a tacut 5 secunde.

Se pare ca sistemul de timonerie este pe cablu si nu pe tije si cica cele pe tije are tijele de plastic.ciudat este ca la mine am vazut niste tije de metal care ies de la 2 cabluri si ajung la 2 tevi de plastic cu arc fiecare care sunt legate de cutie.

Mi-a zis ca genul meu de timonerie este unul nou si mult mai bun ca cele vechi---i-am zis ca OBSERV CAT DE BUN E!

acum doamne ajuta!!!

Ce sfaturi aveti pentru mine, ce sa le zic sapt viit?

Link către comentariu

M-am programat sapt viitoare pentru a patra interventie la masina.

Tipul de la receptie service cand a aflat ca sunt la a 4-a interventie in 4 sapt la o masina noua a tacut 5 secunde.

Se pare ca sistemul de timonerie este pe cablu si nu pe tije si cica cele pe tije are tijele de plastic.ciudat este ca la mine am vazut niste tije de metal care ies de la 2 cabluri si ajung la 2 tevi de plastic cu arc fiecare care sunt legate de cutie.

Mi-a zis ca genul meu de timonerie este unul nou si mult mai bun ca cele vechi---i-am zis ca OBSERV CAT DE BUN E!

acum doamne ajuta!!!

Ce sfaturi aveti pentru mine, ce sa le zic sapt viit?

tu nu ai ce sa le zici, ca nu esti specialist in cutii de viteze. eu ti-am zis care e sfatul meu: pune-i sa iti schimbe piesa in garantie. saptamana viitoare, cand te duci cu masina, mergi la consilierul de service care se va ocupa de masina si fa-i cerere scrisa sa iti schimbe CV. atat si nimic mai mult, iar daca nu vor....ti-am zis OPC direct. nu merita sa pierzi timpul cu lucrurile astea, totul o industrie de consum, deci sa ne purtam ca atare.

bafta

Link către comentariu

poate ca ai dreptate

am mai citit pe undeva ca e posibil ca ambreajul sa nu fie aerisit si din aceasta cauza nu imi intra in treapta 1-a

acum deja m-am enervat si incep sa caut tot felul de solutii

Link către comentariu

Salut

Razraz mprobleme o sa tot ai in primii cativa mii de km pana se rodeaza motorul si cutia de viteze.Tin minte ca asa am patit si cu skoda mea octavia tour(1) 1.6mpi 102 cai aceeiasi problema am avut-o si eu la achizitionarea masinii cu agatatul treptelor de viteza.Pe parcurs o sa vezi ca o sa dispara aceasta problema.Sa stapanesti sanatos masina si felicitari pentru alegerea facuta

Link către comentariu

mersi mult de urare

pai si in cazul tau la fel nu vroia sa intre in vreo viteza? si acum intra fara probleme?

pe mine nu agatatul ma enerveaza ci faptul ca nu vrea sa intre efectiv in viteza 1 la stop

Modificat de razraz
Link către comentariu

Da dupa ce am ridicat masina,m-am intors inapoi cu ea la dealer pentru o inspectie,urmata de un test drive cu unul dintre angajati care a spus ca asa este normal la octavia pana se lasa timoneria,mie imi agata din a 2-a in a 3-a si invers.Cat despre intratul in treapta 1 mie si acum la 24000 km imi face figuri,multe masini printre care si octavia nu permit selectarea treptei inferioare de viteza,respectiv a 1-a numai daca viteza de deplasare este undeva minima,circa 10 km/h.Nu stiu ce sa iti recomand,preseaza'i in continuare cat timp este in garantie daca tot iti face probleme:)eventual incearca sa o scoti pe liber cand te aproprii de stop si dupa selecteaza treapta 1

Modificat de nickelby
Link către comentariu

Pai in vit 1 nu intra decit daca ai vit max 10-15km/h parca, recomandat e sa fie roata oprita...

Oricum daca nu intra in 1 si masia se misca inseamna ca ai destula viteza pt a demara cu 2...

Cel putin asa e la mine...

Link către comentariu
sorin_crisan

pai tot nu e ok,reglajul timoneriei si aierisirea ambreiajului e pe lista de optionale la ei sau cum? :RO flag: :biggrin: acum serios,normal era sa livreze o masina terminata,gata de drum..nu una pe care o iei si mergi cu ea acasa,unde iti mananci nervii si timpul cu ea sa ii reglezi timonerie si alte chestii

Link către comentariu

La mine nu e cazul deoarece nu intra cand stau pe loc.

Azi insa a mai facut pe drumul(11 km) de intoarcere spre casa de 2 ori si am incercat ceva: - Cand am vazut ca intra doar jumatate am incercat sa fortez putin in stanga dreapta si dupa 1 secunda fortand in stanga a intrat in viteza.

Aceasta incercare a fost de doua ori si la fel a intrat. Asta inseamna ca timoneria nu este reglata parerea mea si trebuie sa o reglez ca sa nu mai patesc. Eu asa cred

acum 2 intrebari:

1. Credeti ca este timoneria dereglata?

2. La ce service Skoda sa ma duc in Bucuresti unde sunt sigur ca o regleaza bine. Fara Brady si Porsche aviatiei unde au reglat de nu au mai putut? Inclusiv alte sericeuri in afara de Skoda autorizate din Bucuresti.

3. Am facut poze la sistemul de timonerie din compartimentul motor de la cutie. Ce reprezinta cele doua garnituri de plastic alb care se misca si nu sunt fixe la fiecare schimbare de viteze? asa trebuie ele sa stea?

post-87676-0-72872000-1307649995_thumb.j

post-87676-0-89771100-1307650003_thumb.j

Link către comentariu

Intreb si eu.. Oare nu ar trebui sa aiba burduf de cauciuc in ambele parti ?

Link către comentariu

eu zic ca mai important este ca atunci cand am vazut ca intra doar jumatate in prima viteza am incercat sa fortez putin in stanga dreapta si dupa 1 secunda fortand in stanga a intrat in viteza.

Link către comentariu

La ce service Skoda sa ma duc in Bucuresti unde sunt sigur ca o regleaza bine timoneria?

PS: Fara Brady si Porsche Aviatiei.

Link către comentariu

imi pare rau ca nu esti multumit de masina 100%,mai ales cand o iei noua ca sa nu ai probleme cu ea.

parerea mea e ca daca continui sa ai probleme cu ea sa incerci sa ceri alta masina!pentru ca daca iti face acum probleme ce o sa-ti faca la vreo 50000km?

bafta!!!

Link către comentariu

Arata bine timoneria, doar ca eu stiam ca au imbracaminte cauciucata ambele tije. Vad ca la sotie la skoda e tot ca la tine, una da una nu.

Eu la inceput am crezut ca a cazut acea imbracaminte, sau ceva de genu. Nu am facut alte investigatii.

Este identica si la masina mea, doar ca am imbracaminte pe ambele cazuri, in fine, vad ca blocatoarelersunt ok.

Poti face reglajul la orice mecanic priceput si dispus sa rezolve problema. Nu pierzi garantie, nimic. E un banal reglaj care de cele mai multe ori faece zile fripte.

Eu in alt post ti am mai zis asta. Nu conteaza ca ai mai reglat timoneria, trebuie facuta procedura pana iese bine, pe proba.

Vad ca esti un fel de Toma necredinciosul. Nu ti garanteaza nimeni nimic, daca asta vrei sa ceri pe forum.

Succes!

ps. Eu am facut si fac aceasta operatie doar pentru mine. Am reusit de fiecare data. Ti am zis si de ce nu reusec mecanicii, nu conteaza reprezentanta sau nu.

ps1. Mai pune si alta persoana sa mearga cu masina, cineva cu experienta, poate la el intra mai bine.

ps2. Vezi ca pe partea fixa a orificiului de ghidare a schimbatorului de viteze, la skoda e din plastic, la vw e aliaj. Adica atentia trebuie si mai mare. Nu si bate niciun mecanic capul sa intre perfect in viteze. Fac procedura si atat. Asta face si fabrica. Dupa asta...intervine maiestria, sau nu.

Modificat de theo
Link către comentariu

dupa ce am citit in manualul de reparatii de la Octavia cum se face reglajul si dupa ce am vazut un filmulet cu aceasta operatie am ajuns la consluzia ca nu e greu de facut acest reglaj si ce mine insa am o problema:

pentru a realiza corect acel reglaj am nevoie de o scula care la acest tip de cutie este ca un cui mai gros care insa este si in forma de cruce din ceea ce vad eu.

Am incercat azi cu fel si fel de surubelnite, cui mai gros, torx, torx mai mic matisat cu banda izoler dupa cum m-a sfatuit si colegul de forum Liviu si nimic. Pana la urma nu am gasit ceva potrivit care sa tina fix conform celor scrise in manualul de reparatie si conform celor vazute in film.

Asa ca singura concluzie este ca ori ma duc la un service SKoda care are aceasta scula si vor face reglajul ca la carte ori gasesc un mecanic care lucreaza la serice Skoda si poate sa obtina aceasta scula pentru 1-2 ore, il platesc si fac la reglaje pana nu mai pot pana imi iese.

Atasez si poze ca sa vedeti la ce ma refer.

post-87676-0-75611500-1307789508_thumb.j

post-87676-0-46828700-1307789513_thumb.j

Link către comentariu

Azi am fost din nou la Skoda si mi-am facut a 4-a reglare de timonerie.

Pe drum 10 km nu a mai avut probleme cu intratul in treapta 1.

Acum nu mai sunt asa increzator si astept sa merg 1-2 zile ca sa vad 100% ca s-a rezolvat problema.

Partea cu agatatul e inca prezenta insa asa era si inainte, existau momente cand agata si existau momente cand nu agata deloc. Deja nu ma mai deranjeaza acest aspect si vreau doar sa intre de fiecare data in viteza si in special la stop sa intre mereu in viteza 1.

Link către comentariu

Doamne ajuta sa fie bine de data asta.

Oricum e pacat ca a trebuit sa mergi de 4 ori asta inseamna ca aia numa mecanici nu is si din pacate asta se intampla peste tot la service`uri. Avem Gigei care nu stiu numa sa schimbe piesa cu totu, ei nu au invatat sa repare/ajusteze :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!