Jump to content

Noua Skoda Octavia - 50% dezamagire


Razvan_911

Postare recomandată

sincer la aceasta combinatie m-am gandit prima data insa e mult peste buget

Link către comentariu
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan_911

    181

  • Moog

    16

  • axl666

    14

  • arson

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa ce m-am uitat la fel si fel de opinii m-am intreptat catre ATE

Kitul cu 2 discuri si un set de placute ATE este in jur de 500 de lei iar la Brembo in jur de 460-500 lei.

Maine am sa cumpar pisele probabil ATE si in weekend le montez la un prieten mecanic.

Intrebare: Trebuie sa refac geometria daca schimb discurile? Eu stiu ca nu deoarece nu are ce sa influneteze insa astept pareri

Link către comentariu

Nu, geometria nu e afectata de discuri.

Cand ti-au masurat bataia, banuiesc ca aveai rotile date jos, nu? In cazul asta, au montat prezoanele inapoi cu saiba de presare??? Ca daca nu, "bataia" pe care au gasit-o se poate sa fie doar data de faptul ca discul nu e presat pe fuzeta. (discul sta intr-un singur surub, cand nu sunt montate prezoanele.

Mai mult, daca apare bataie, normal ar fi sa dea jos discul, sa il curete pe spate, sa curete fuzeta si sa incerce din nou. O granula de nisip pe rotor e suficienta ca sa apara 1mm bataie axiala la marginea discului...

Link către comentariu

din pacate nu au montat decat 2 prezoane

puteti sa-mi recomandati un service in Bucuresti unde pot sa repet testarea cu ceasul comparator?

Link către comentariu

Cand ti-au masurat bataia, banuiesc ca aveai rotile date jos, nu? In cazul asta, au montat prezoanele inapoi cu saiba de presare??? Ca daca nu, "bataia" pe care au gasit-o se poate sa fie doar data de faptul ca discul nu e presat pe fuzeta. (discul sta intr-un singur surub, cand nu sunt montate prezoanele.

Mai mult, daca apare bataie, normal ar fi sa dea jos discul, sa il curete pe spate, sa curete fuzeta si sa incerce din nou. O granula de nisip pe rotor e suficienta ca sa apara 1mm bataie axiala la marginea discului...

Daca nu era presat discul pe fuzeta ai dreptate, dar daca l-au pus pe pozitie si prins intr-un surub e de ajuns...

"Bataia" de care te poti plinge la discuri e din cauza unei abateri de la forma, ori nu sint rotunde ori plane...in amindoua cazurile se masoara foarte bine daca discul e fixat rigid cu un surub...

Nu ai "bataie" de la diferenta de masa etc...la cauciucuri e alta poveste...

Link către comentariu

in drum sa cumpar discurile si placutele pe fata m-am orpit la un service sa le verific si pe cele de pe spate si sa fac o dubla verificare la ce mi-au spus ieri la service cu ce am pe fata si SURPRIZA:

Valorile au iesit la fel pt cele de pe fata 0.4 0.8 si pe spate sunt de asemenea deformate cu 0.5 0.6

Imi vine sa inebunesc!

PS: Avia mi-a spus telefonic ca garantie au doar 6 luni sau 10000 de km (la ce se ajunge prima data) discurile.

Link către comentariu
RadulescuRomulus

salut,

o intrebare, daca stii / te pricepi: ce diferente sunt intre octavia tour si octavia 3?

Link către comentariu

DIferente inre Octavia Tour 2 si Octavia FL (sau 3 cum ii zici tu) sunt urmatoarele:

-Bara fata+ spate

-stopuri si faruri

-grila fata

-usor capota schimbata

-Badourile laterale schimbate si vopsite in culoarea caroseriei la FL

si cam atat

(a mea de exemplu la interior este identica cu Octavia FL modelul Flash) iar la exterior sunt modificarile de mai sus

Modificat de razraz
Link către comentariu

Salut. E prima data cand scriu aici cred, si mi-a sarit in ochi chiar ultimul post, la prima vedere, da, sunt doar alea diferentele, insa mai sunt destule "nevizibile" ca sa le zic asa. In schimb la Octavia Tour nu ai prea multe de ales, daca vrei anumite dotari, nu le poti avea decat la Octavia FL (nu mi se pare corect pe de-o parte, dar pt ei probabil e un mod de a atrage lumea spre noul model, si doar cei care chiar nu dispun de mai multi bani sa se indrepte spre Tour. Una peste alta, la drum se comporta cam la fel, cu mici diferente date de optiuni, normal, si nu in ultimul rand, de motorizari, pe Tour fiind disponibile doar cele pe benzina 1.4mpi si 1.6mpi.

Link către comentariu

eu doar am specificat diferentele efective insa aspectul emis de RzzV e adevarat

Modificat de razraz
Link către comentariu
RadulescuRomulus

am inteles, multumesc. nu de alta, era esential sa stiu, caci caut si eu o Octavia 2 FL [sau 3 cum ii zic unii] sh si nu prea gasesc. De fapt, nu gasesc deloc. [pe diesel]. Iar caroseria ma atrage cel mai mult intre cele doua, tour si FL.

Link către comentariu

Eu stiam ca la Tour si la interior e ciopartit tot: manere deschidere usi nu mai sunt cromate, sertarul de pe bord e doar o gaura, ornamentele se pe bord/usi nu mai sunt metalice, lipsa carlige pentru plase in portbagaj si multe altele. Plus diferentele amintite de motorizari.

@radulescuromulus de ce nu cauti o octavia II la sh. oricum, mie imi place mai mult cum arata, in comparatie cu faceliftul!

@razrraz chiar ma bucur ca ai scapat de problemele de la inceput...si asta cu discurile e oarecum inevitabila...ale mele s-au ovalizat la spalatorie, asa ca nu prea ai cw sa faci..decat sa le schimbi

Link către comentariu

In mod normal nu ar avea voie sa se ovalizeze asa usor, ale mele dupa 34000km sunt ca noi si au avut parte de tot felul de "tratamente", frane foarte agresive, dusa la spalatorie dupa astfel de frane si discurile foarte incinse, insa sunt in regula. Eu cred ca depinde si de noroc.

Link către comentariu

in principiu nu mai vreau sa dezvolt subiectul

o sa mai spun doar ca am cumparat discuri si placute ATE pentru fata si spate, a fost destul de costisitor si marti le voi monta

Garantie nu am mai avut deoarece chiar daca masina este in cei 2 ani de garantie discurile sunt garantate doar 10.000 km si 6 luni => garantia Skoda e fix=pix

Cauza din punctul meu de vedere este calitatea slaba a discurilor(eu am un stil de condus f f linistit si nu franez brusc) si uitandu-ma pe net cand am cumparat noile discuri care sunt destul de bune ca marca si destul de scumpe as fi putut sa cumpar firme mai slabe la jumatate din cat am dat eu pe cele ATE, ceea ce inseamna ca din dorinta de a face economie mai mult ca sigur ceea ce am eu pe masina sunt de o calitate mult mai slaba. Oricum marti dupa ce le scot am sa postez numele marcilor de placute si discuri ca sa stiti de ce sa va feriti.

Modificat de razraz
Link către comentariu

Eu am placute BOSCH, cel putin pe spate.

Sunt curios si daca observi ceva diferenta la sistemul de franare.

Link către comentariu

Imi pare rau pentru pataniile pe care le ai alaturi de masina, dar eu cred ca ai avut si putin ghinion. Iti doresc ca cele care le-ai cumparat sa reziste muult si bine, desi dupa cum am spus, ale mele, originale, din octombrie 2009 si pana acum (34000+ km) sunt ca noi inca (discurile - placutele tocmai le-am schimbat saptamana asta dupa un drum pe Transalpina).

Sa auzim de bine :)

Link către comentariu

tot dupa un drum pe Transalpina a inceput si discurile mele sa aibe probleme

Link către comentariu
RadulescuRomulus

@nervoss: pai, tocmai de aceea am ales octavia 2 FL ca ma atrage mult fata ei, fata de restul octaviilor. Ce ma doare insa: la 18500 eur cat imi cer agentii de vanzare pt un Business cu pachet Plus, nu am parbriz incalzit. Ca cica nu se pune deloc pe Octavia. Si este atat de util... :winter: e incredibil! pe un reno sau ford ai dotarile astea si la mai putini bani [per total masina], iar aici cehul nu pune deloc... sunt dezamagit , ca sa fiu asa nitel... on-topic.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am verificat si geometria rotilor undeva unde au un aparat mai nou, cica 3D

Pe fata totul e ok iar pe fata sunt mici probleme dar de orifinul 0.06 - 0.02 grade pana la normal asa ca nu cred ca am de ce sa-mi fac griji.

Atasez raportul printat al geometriei.

Oricum pe spate nu prea am cum sa reglez geometria.

PS; Urmatoare investitie este maneta cu tempomat, am mers ieri cu o masina cu tempomat si m-am indragostit rau de tot de aceasta optiune.

post-87676-0-36183700-1345663595_thumb.j

Link către comentariu

Azi am dat comada pe site-ul skoda-parts.cz pentru urmatoarele:

-Consola centrala (a mea e fara capac si arata foarte urat+un spatiu nou de depozitare e mereu binevenit)

-Schimbator si cu husa ambele din piele neagra.

Sper sa fie serios site-ul si sa le primesc curand.

Luni am sa ma duc la un coleg de forum sa-mi scaneze centrala masinii sa-mi spuna exact ce maneta de tempomat trebuie sa cumpar.

Dupa ce termin aceste 3 modificari urmatoare va fi un MP3 Swing Skoda 2 DIN deoarece al meu e 1Din si chiar nu imi place.

Sper totusi sa nu 1100 de lei cat costa de nou si sa-l gasesc second hand mai ales ca au fost ceva persoane cu O2 care au facut upgrade de la el la ceva cu navigatie.

post-87676-0-04075800-1345894227_thumb.j

post-87676-0-04676300-1345894238_thumb.j

post-87676-0-44232900-1345894243_thumb.j

Link către comentariu

posibil dupa modificarile de mai sus

oricum ma voi orienta la jante OEM

ca de ex modelul: 16" Crateris

post-87676-0-84264600-1345899428_thumb.j

Link către comentariu

Incepand de ieri nu mai am Octavia mea.

Aceasta a fost ''donata'' unui membru important al familiei mele.

Rog moderatorii sa inchida acest topic si sigut voi ramane pe forum in continuare deoarece chiar imi face placere sa discut aici despre automobile.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!