Jump to content

Noua Skoda Octavia - 50% dezamagire


Razvan_911

Postare recomandată

Felicitari pt masina.

Cand am cumparat masina am folosit doar mol99, apoi am trecut pe rompetrol.

Desi folosesc destul de des 95, personal iti pot spune ca mi se pare f buna aceasta benzina, vibratiile sunt mai mari decat in cazul celei de 101, insa sunt imperceptibile.

La drumuri lungi folosesc doar alto101, se simte doar dupa cativa km un raspuns mult mai bun al motorului, insa din proprie experienta iti spun ca trebuie sa mergi ceva timp pana sa se "invete" motorul cu benzina. Fie mergi un plin mai in forja fie folosesti macar 2 plinuri.

La mine, dupa 2 alimentari cu alto101 nu imi trepideaza absolut deloc.

Am avut un vecin care a plecat in Canada si care era geolog. Facea fel si fel de experimente si la un moment dat a testat benzinele. Le-a testat deindata ce s-au introdus sortimentele euro5.

Nu ma intreba procedura, lucra intr-un laborator aici in RO si mi-a spus ca cele mai putine depuneri le-a avut cu ALTO101.

Testa mai multe probe, luate de la 3 benzinarii diferite si astea au fost rezultatele lui.

Nu vreau sa-ti influentez in nici un fel decizia ta, insa e bine de stiut si acest aspect despre alto101.

Bafta.

Link către comentariu
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan_911

    181

  • Moog

    16

  • axl666

    14

  • arson

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Azi am reusit sa aflu pe unde imi curgea apa si se pare ca toba intermediara nu este prinsa foarte bine cu cele doua coliere teava care vine de la catalizator.

Dupa ce am sa le strang probabil ca nu va mai curge apa.

post-87676-0-35365700-1335530903_thumb.j

post-87676-0-82685100-1335530905_thumb.j

post-87676-0-13482900-1335530908_thumb.j

Link către comentariu
  • 1 month later...

Hai sa mai scriu si eu ceva nouati.

Masina tocmai a parcurs un drum de 1800 de km in 2 zile dus-intors pana in Grecia.

Octavia mea a mers exemplar fara nici o problema desi am avut si 5 ore fara pauza de mers continu in unele perioade.

Consumul a fost si el destul de bun 5.3%.

Atasez si ceva poze...

post-87676-0-07820700-1340718987_thumb.j

post-87676-0-16083300-1340718992_thumb.j

post-87676-0-18807800-1340718995_thumb.j

Link către comentariu

I-ar sta mai bine cu un tips cromat,arata cam urat teava aia asa mult scoasa in afara,nu crezi?

Link către comentariu

poate ca ai dreptate

orcum fata de stock micile modificari facute chiar o fac sa arate mai bine

Link către comentariu

Frumos. Cum a fost drumul? Ai mers pe serpentine in Bg si Zlatograd spre Gr?

Link către comentariu

am evitat Zlatograd

la dus am fost pe Svilengrad 705 km Bucuresti-Thasos consum 5.4% iar la intors pe Kulata 750 km Bucuresti-Thasos consum 5.2%

Link către comentariu

Exact asa am fost si eu acum 4 ani.

Ai fost pe pasul Shipka? Cum a tras masina pe serpentine, banuiesc ca erai incarcat! La greci cum mai e autostrada aia vestica, cu plata, buna?

Km totali ai masinii? acum ca tot nu mai reclami nimic rau!

Mersi

Link către comentariu

hai sa o iau pe puncte

1. nu am fost pe Shipka si am ocolit pe Gurkovo-Maglish

2. Masina a tras ok deoarece nu am fost f incarcati (2 persoane doar+ bagaj mic)

3.Drumurile grecilor pe care am circulat eu din punctul meu de vedere se impart in :

-drumul national din est de la granita Ormenio pana la intersectia cu Egnatia Odos(autostrada)= foarte proasta pe multe portiuni si sincer am fost total dezamagit de acest drum

-Autostrada Egnatia Odos a avut multe portiuni cu un asfalt f rugos care chiar nu mi-a placut si chiar cu mici gropi

-Drumul national din nord: Keramoti(bac thasos)-Kavala-Drama-Serres-Kulata = in general ok insa per ansamblu greci chiar nu prea mai intretin drumurile fata de cum erau ele acum 2-3 ani (si stiu ce vb deoarece fac Grecia cu masina de 5 ani)

4 Ca plata doar pe Egnatia am platit 2 euro parca la komoti

5. Masina mea are acum 17.000 km, ca lucruri care inca ma nemultumesc la masina:

-ar fi faza cu cutia care se mai intampla (in vacanta de 5 zile doar o singura data insa e deranjant ca idee iar uneori in oras patesc si zilnic de 2-3 ori)

-tremuratul la relanti (in Grecia am nagat benzina de la BP si parca nu mai tremura asa tare)

-zgomotul care se aude in spate de la haion sau de la ce draq o mai fi, am cam incercat sa elimin toate cauzele insa uneori mai apare

6. In vacanta am facut 1.800 de km si per ansamblu am fost foarte multumit de comportamentul masinii si de consum mai ales (la greci benzina era intre 1.62 si 1.80 Euro / litru :icon_cheesygrin: )

Modificat de razraz
Link către comentariu

72km /h parca pe drumul de intoarcere

la dus nu mai retin cat a fost

Modificat de razraz
Link către comentariu

Foarte bun consumul, la Focus e cu 1l in plus, eu n-am reusit mai putin de 6.2. Bafta.

Frumoasa masinuta :)

Link către comentariu

mersi mult

Daca as mai avea bani de o navigatie originala si un set de jante ar fi si mai frumoasa insa deocamdata nu am de unde.

Link către comentariu

Bravo.

Un consum corect, pt un condus corect.

Asa e cand exploatezi corect masina.

La fel si eu obtin cu 1.6-le meu consumuri de 5 si ceva chiar daca trec si prin multi.

Tremuratul la ralanti la tine e posibil sa fie asa deoarece tu ai softul din motor facut pt consum redus de carburant, drept urmare ai si ralantiul la o valoare ceva mai scazuta decat ralantiul obisnuit al benzinarelor ( la mine e 700 rpm).

Drept urmare, cu cat e mai scazut ralantiul cu atat e mai sensibil la calitatea benzinei.

Eu zic sa nu-ti ma faci griji.

Link către comentariu

Super info. Mersi.

La haion si eu am avut ceva zumzaieli.Am mai vb parca. Am demontat si plasticul de jos si cel de sus(varza am facut clemele) si am pus fiecare clema in silicon iar cat era inca moale le-am infipt inapoi. Nu cumva sa le mai dau jos ca e jale.

Link către comentariu

@Muraru Dan cred ca ai dreptate

si la revizie mi-au spus ca relantiul e ceva mai jos si nu au cum sa-l ridice si doar o noua varianta de soft ridica relantiul

faza e ca daca merg cu aerul conditionat pornit creste relantiul si parca nu mai tremura

poate din caza asta am si consumurile la relanti undeva la 0.3-0.4 l/h cu benzina superioara si 0.4-0.5 l/h cu benzina normala de 95.

Modificat de razraz
Link către comentariu

La orice masina cand pornesti AC-ul se ridica turatia. Si la o turatie mai ridicata e normal ca si motorul sa mearga mai rotund.

Si la mine, daca pornesc clima, imi creste de la 700 la 900 rpm ralantiul.

Asta se face pt a asigura o turatie minima compresorului pt a putea sa-si faca treaba. Asta una la mana, a doua la mana si pt a nu-ti muri motorul, pentru ca totusi e o incarcare suplimentara pt motor si antrenarea compresorului ( mai ales cand temperaturile depasesc 30 grade).

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inca un drum ceva mai lung

720 km

Bucuresti-Albena-Bucuresti

Consum mediu 6.2%

Aer conditionat pornit

Viteza medie 65 km/h

Pana in acest moment am incercat 8 sortimente de benzina :))))) si concluzia este cel mai ok masina se comporta cu OMV 100 si Mol EVO 100

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

update pe topic:

Dupa un drum pe Transalpina - apropo nu sfatuies pe nimeni sa mearga pe acolo pana nu se deschide oficial-legal si nu se monteaza parapeti de protectie, am observat ca imi tremura volanul cand pun frana.

Azi am fost la service si cu ceasul comparator am avut neplacera sa aflu ca am abatere de 0.4 si 0.8 mm la discurile de pe fata.

Practic s-au cam ovalizat la doar un an si ceva de cand am masina si 18.200 de km.

De azi sunt in cautare de discuri + placute (pentru puntea fata) si pana in acest moent m-am oprit la alegerea discuri Brembo Max + placute Brembo (autocarma.ro in total 671 lei)

Astept sugestiile DVS, oricum as incerca sa evit marca cu care a venit masina care am inteles ca ar putea sa fie Pagid, TRW sau Ferodo de pe forum.

Link către comentariu

Am mai scris undeva si poti sa o iei ca si parere personala dupa ce am trecut prin mai multe seturi de placute frana. Recomandarea mea este: placute frana "asezonate" cu discuri facute de acelasi producator. In urma experientelor personale iti recomand cu caldura ATE

In rest chiar ti-am urmarit topicul chiar daca nu am scris in el, si-mi place ca vad ca in cele cca 20 de pagini usor-usor ai trecut de la "dezamagire" la sentimente mai placute legate de o masina pe care ai cumparat-o cu drag.

Salutam !

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu

Mersi de sfat si chiar asta am fac, discuri si placute de la acelasi producator.

Momentan m-am oprit la Brembo.

Astept oricum pareri...

Link către comentariu

Salut, privitor la brembo ca discuri iti zic din propria experienta, fratele meu pe masina lui brembo nici o problema, mama tot brembo dar ovalizate dupa 5000 km, luate de pe autokarma de asemenea, eu am schombat la leonul meu si am mers pe ate si momentan sunt ok.

Bafta

Link către comentariu

Si la mine a inceput sa se simta o mica bataie la franare, insa doar dupa ce se incalzesc discurile...primele 2-3 frane sunt ok. Eu stiu insa de unde mi se trage: de la spalatorie, cand a dat baiatul cu pistolul pe roti a iesit abur din discuri...

Tu insa avand jantele de tabla, f greu ajunge apa pe discuri..poate ai trecut prin vreo balta si ai avut discurile incinse.

Eu as merge tot pe Ate. Eventual, daca ti-au ramas bani din concediu Ate Power Disc cu placute Ate original sau ATE Ceramic Brake Pads

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!