Jump to content

fum alb passat b4


paul walter
 Share

Postare recomandată

Dintr-o data a inceput sa-mi scoata fum alb la un passat 1.9tdi 90cp ALH , cred ca e turbina dar masina nu mai pornea dupaia , imi puteti zice cam care ar fi problema ? mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie daca e turbina sa n-o ia pe ulei. Nu mai circula asa. AUM!:)

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare. Am si eu un passat b4, 1.8 din 95 si de cand l-am cumparat in 2009, cand vine frigul scoate un fum alb destul de puternic . Cand motorul este rece fumul este fara culoare, nu se observa aproape deloc. Problema apare dupa ce motorul se incalzeste, scoate un fum alb ca la dacii. Cand vremea este calda nu are aceasta problema. Antigelu este la nivel, nu consuma deloc, doar ulei consuma cam 1L la 1500km. In rest trage destul de bine. O alta problema care am observat-o este ca la relanti uneori turatia nu este fixa, adica oscileaza putin. Din ce am citit pe forumuri problema ar putea fi garnitura se chiulasa, insa in cazul meu masina nu consuma antigel.

Din ce am observat alte passat-uri b4 nu au aceasta problema iarna, adica nu scot un fum alb ,abur sau ce o fi, atat de puternic.

Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca este relevant dar si masina mea (1.8, benzina) scoate foarte mult abut in unele conditii atmosferice.

Daca motorul este rece, sa zice pornit la relanti de 5 minute, masina incepe sa scoata abur pe teava de esapament. Daca merg cu masina in oras sau in afara, aburul ince incepe sa nu se mai distinga (probabil se incalzeste tot traiectul de evacuare).

Eu cred ca e un comportament normal.

Ca fapt divers, acum cateva zile cand am plecat din Tecuci de la socru, m-a sunat in 5 minute dupa ce-am iesit din curte, cum ca in urma masinii aveam "fum alb". M-a intrebat daca nu este antigel in ulei, etc. Masina nu are nici o problema.

Am observat ca acest abur il scoate si pe timp de ceata si ploaie mocaneasca. Nu stiu care-i explicatia si sincer, atata timp cat masina functioneaza in parametri nominali, nu prea ma intereseaza ce iese pe esapament.

Referitor la turatie, de obicei cand pornesti motorul la B4 in varianta pe benzina, turometrul sta la 1000-1100 rpm (iarna) iar apoi in decursul a 3-5 minute scade la 700-800 rpm (functie de ce consumatori electrici mai sunt porniti: clima, incalzire scaune, proiectoare, faruri, etc.). Totusi unele fluctuatii de turatie a motorului pot fi "false", in sensul ca ceasul sa fie defect si sa oscileze prosteste cate 50 rpm. Am avut problema asta si am schimbat ceasul cu altul identic.

Altfel nu imi explic de ce ar merge neregulat motorul la relanti, atata timp cat functioneaza corect masina ta.

PS: Mi se pare destul de mare consumul de 1 L ulei / 1500 km. Masina mea consuma cam 1 L ulei la 6000-8000 km.

Modificat de ALEKS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salutare tuturor! ma scuzati ca postez aici dar nu am gasit in alta parte! ma intereseaza ce cote aveti la racordul elastic la esapament? pt un 1.9TD AAZ ? va multumesc! urgent!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari,

Nu am gasit alt topic legat de problema asta pe forum asa ca am sa postez aici in speranta ca cineva ma va ajuta.

Am un VW Bora 1.6 motor AKL si de 1 luna am tot avut probleme cu motorul si nu rusesc ca ii dau de cap. Scotea la fel mult fum alb de cand a dat frigul si m.am gandit ca e garnitura de chiulasa de vina ca pierdea si ceva apa din vas. Am fost la service am planat chiulasa, chimbat garnitura si termostatul de apa sa fiu sigur. Am mers asa cam cateva zile dupa reparatie si a inceput sa scoata din nou fum alb si pierde si mai mult lichid.

Am fost din nou la service di nou si au verificat din nou chiulasa si intradevar era apa in doua pistoane. Au luat totul la verificat ... chiulasa, pistoane , bloc motor si nu au gasit nimic suspect pe unde sa piarda apa....

Nu stiu ce sa mai fac, aveti vreo idee ce ar mai putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!