Jump to content

pornire dimineata motorul intra in trepidatii si se opreste


salgado76
 Share

Postare recomandată

am o fabia 1,4 aub 16v benzina an f 2000 luata de curind la cumparare cec-ul a fost stins de samsar cu leptopul neputind sa-i fac proba ca nu a avut numere provizorii masina venita din germania,am luato mai mult pe incredere si pot sa va spun ca m-am pirlit urit .

dupa ce am inscriso mergind cu ea s-aaprins cec-ul care indica defectiune la motoriar in fiecare dimineata cind o porneam dupa putin timp de mers motorul intra in

trepidatii si se oprea brusc la doua porniri succesive deabia la a treia mergea -am mers cu ea la service unde mi-a pus testeru pe ea ce credeti prima sonda lambda dusa

=700lei +schimb chit distributie +bucseraie pe la suspensie si altele in total m-a costat 3200lei .

cec-ul sa stins dar dupa 40km s-a aprins din nou va dati seama ce surpriza placuta inainte de a ma duce iar in service am baga benzina 5 l co 100 de la omv si am mers cu ea 10 km dupa care cec-ul s-a stins nu stiu cit l-o tine.asa ca atunci cind cumparati o masina second sa nu va lasati inselati ca mine

bafta......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se aprinde "check"-ul cand alimentez cu benzina "mai proasta"... dar nu am simtit nici un efect functionarii asupra motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AUB ar trebui sa pui doar benzina 98+. Doar ocazional 95.

Iar Check Engine se poate aprinde de la n+1 cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ... parca suntem prieteni la catarama:))

e mai mereu aprins

ba clapeta, ba EGR, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceeasi problema o am si eu ca si salgado76, trebuie sa-i fac vreo 3-4 porniri dimineata si apoi pot sa o iau de pe loc, am cumparat masina cu sonda lambda bulita, am schimbat-o cu una second hand de la un golf si s-a stricat dupa o saptamana... asta se intampla in februarie 2009, mi-am bagat picioarele si nu am mai cumparat alta sonda.. de atunci merg cu ea asa vreo 25k Km, puterea motorului e slaba rau pentru un motor 1.4 16v 74kw... daca am ventilatia pornita la 4 nu mai pot pleca de pe loc. Este posibil sa trebuiasca sa-mi segmentez motorul din cauza nenorocitei de sonde? mentionez ca imi papa si destul de mult ulei (aprox 2 litri intre schimburi).. acum nu stiu daca am scurgeri sau il consuma pentru ca fum negru nu scoate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ceva probleme asemanatoare am si eu cu AUB-ul meu. Dimineata sub nici o forma nu porneste la prima cheie, la a doua sau la treia porneste repede si bine, daca nu o las sa se incalzeasca putin si vreau sa accelerez putin dupa pornire, motorul se opreste, trebuie sa calc foarte incet pe acceleratie pentru a creste in turatie, Ma gandesc ca e ceva legat de soc, dupa ce se incalzeste cat de cat, motorul merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!