Jump to content

Montare ABS pe Golf 3 care nu are.


Costasd
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat problema,era un senzor defect,l-am inlocuit si merge ABS-ul.,firul albastru cu alb a ramas nefolosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vad in poze este mufa W iar firul vine pe pinul 1, deci avem W/1 culoare alb/albastru. Este circuitul care trimite semnalul de viteza la ECU si la celelate sisteme care folosesc acest semnal. Ceasurile sunt functionale deoarece pentru ele exista in blocul de relee o derivatie cu iesire pe mufa U2 pinul 2 si de aici mai departe in mufa cu 28 pini ce alimenteaza ceasurile. Firul pe care il ai trebuie sa-l introduci intr-o rigleta albastra aflata de obicei pe blocul de relee. Pe schema este notata cu TV13 - distribuitor pentru semnalul de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este,acel fir trebuie sa vina in rigleta albastra,dar eu nu am acea rigleta,pe masina donatoare era si din ea pleca 3 fire,unul la instalatia audio asta de la abs si una ducea direct in ecu,am urmarit si la instalatia de pe masina mea si la mine lipseste acel fir spre ecu,important este ca ABS-ul functioneaza si fara acel fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare, trebuie schimbate conductele fata/spate pentru pompa de abs? Sau sunt ok si cele de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Trebuie schimbate pt ca ale tale nu o sa reziste. Cand actioneaza abs-ul presiunea e mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am sesizat nici o diferenta intre ele.Eu le-amschimbat din doua motive 1 masina mea nu avea acel repartitor pe spate si a trebuit sa-i pun si 2 am inteles ca daca pompa de abs ramane fara lichid de frana nu o mai poti aerisi decat daca pui masina pe tester si sa deschizi de acolo acela valve,asa ca eu am desfacut conductele de la etrieri si distribuitorul din spate,am blocat conductele sa nu curga lichidul si le-am montat pe masina mea fara sa le desfac din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie neaparat si repartitorul pe spate? Stiam ca e doar pentru a calibra puterea de franare daca e masina incarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Conductele posibil sa fie mai lungi la versiunea cu ABS.

2. Nu trebuie repartitor.

3. Eu am schimbat pompa de ABS si nu a fost nicio problema. Nici nu stiu daca am mai aerisit instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat pompa de abs si am observat ca o iesire din pompa pentru spate, are cap mai mare ca celalalte (3 au de 10 mm si una de 13 mm) Se poate sertiza alt cap pe conducta pe masina? Fara sa fie data conducta jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capul il am, nu am putut sa iau toata conducta din pacate fiinca masina a fost taraita pe podea si erau varza conductele. O sa incerc sa caut o conducta buna pana in spate, daca nu reusesc o sa merg pe la service-uri sa vad daca poate face cineva asta. Multumesc de informatie.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare am o intrebare dupa cite am vazut sint doua tipuri de pompe abs model mai vechi si model mai nou  care dintre ele sint mai bune eu mi-am montat model mai vechi si as vrea sa pun model mai nou ce spuneti merita astept sfaturi multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul mai nou, in primu rand nu mai are atatea fire, nu mai ai nevoie de repartitor pe spate pentru ca distribuirea fortei de franare este din pompa, si are si EDL ( Electronic Differential Lock ). Daca o roata de pe fata patineaza, o franeaza pe cealalta pentru a imbunatati tractiunea). Si mie imi pare rau ca nu am montat modelul nou.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o roata patineaza, o franeaza pentru a prinde tractiune pe cealalta, scuze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, mi-am luat si eu o instalatie de abs, de pe o caroserie din 1997. Am instalatia electrica, pompa+servofrana, calculator cu fire.

Pe fata am vazut ca nu am gauri in fuzeta, deci imi trebuie fuzete cu gauri ptr. abs.

Pe spate nu stiu daca am gauri in punte, trebuie sa verific. Daca am gauri pe spate, merge sa montez doar coroanele de abs pe discurile mele?

Mai imi trebuie cei 4 senzori ptr. ABS.

Am vazut ca scria cineva mai sus ca la modelele mai noi de ABS masina nu mai vine echipata cu repartitor. Are ceva daca montez puntea mea cu tot cu repartitor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!