Jump to content

Montare ABS pe Golf 3 care nu are.


Costasd
 Share

Postare recomandată

Hello

As vrea ABS pe masina mea - cea din semnatura care, din fabrica nu e prevazuta .... ca altfel dormeam linistit. Oare e posibil? E complicat? A mai montat cineva?

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai mult decat complicat. Mai bine cauta alta masina cu ABS.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am apucat sa pun ABS-ul pe masina dar nu am terminat ca trebuie sa dau bordul jos sa desfac pompa de farana si sa o montez pe cea cu ABS si asta necesita ceva timp dar o voi face,pana acum am montat senzorii pe spate,am schimbat fuzetele fata si am pus pe cele cu senzorii,am montat calculatorul si instalatia,a mai ramas pompa de frana si conductele dar cand voi avea ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat pe masina mea saptamina trecuta a fost luata de pe un motor 1600 si am pus pe al meu 1800.Problema e sa iei tot ce apartine de instalatie inclusiv conductele ca nu mai ajunge ce ai tu trebuie mai lugi ca repartitoru nu iti mai trebuie si surubu de la conducte sint mai groase,cam mult de lucru dar merita

Eu m-am apucat sa pun ABS-ul pe masina dar nu am terminat ca trebuie sa dau bordul jos sa desfac pompa de farana si sa o montez pe cea cu ABS si asta necesita ceva timp dar o voi face,pana acum am montat senzorii pe spate,am schimbat fuzetele fata si am pus pe cele cu senzorii,am montat calculatorul si instalatia,a mai ramas pompa de frana si conductele dar cand voi avea ceva timp.

pentru sa dai pompa jos si sa pui popa de abs nu trebuie sa dai bordu jos,sus la pedala de frina ai 4 piulite alea trebuie desfacute iti trebuie o tubulara de 13 mai lunga sa nu te chinui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu imi montez ABS, am pus deja fuzetele si urmeaza sa dau bordul jos sa montez pompa si instalatia electrica la pachet cu aerul conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru sa dai pompa jos si sa pui popa de abs nu trebuie sa dai bordu jos,sus la pedala de frina ai 4 piulite alea trebuie desfacute iti trebuie o tubulara de 13 mai lunga sa nu te chinui

Stiu asta dar trebuie sa montez si calculatorul pt airbaguri,si mai vreau sa schimb si aeroterma ca am alta pe care am reconditionat-o pt ca asta de pe masina daca dau drumu la aer tare imi arunca numai bucati de burete desprins de pe clapetele care directioneaza aerul asa ca trebuie sa dau bordul jos.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am renunta deja - e mult prea complicat si n-am timp. Cat despre alta masina - nu prea vreau sa iau un gunoi in care sa incep sa bagi bani - macar la asta stiu ce am schimbat si ce nu.

Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boschetarul19

Salutare. Si eu sunt pe aceeasi felie cu voi. Vreau si eu sa montez ABS pe un golf 3 1.9 tdi. In mare am cam descoperit cam ce piese sunt necesare pt acest transplant.

Piesele ar fi cam acestea:

-punte spate completa cu discuri sau cu tambure cu ABS

-fuzete fata cu ABS

-pompa de frana cu tot cu cea de ABS si cu tulumba servo franii

-conducte frana schimbate plus cablu frana de mana pentru puntea pe discuri

-senzorii ABS(fiind cei de la fiecare roata)

-calculatorul ABS

-instalatia electrica a ABS-ului cu cabluri, relee si sigurante

-martorul ABS din bord

Mai lipseste ceva?

Cum se face sau nu se face legatura intre calculatorul de ABS si calculatorul masinii? Presupun ca e nevoie de o comunicare intre ele pt a stii calculatorul ABS cu ce viteza ruleaza masina.

A reusit careva sa duca pana la capat aceasta operatiune? Cam cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul de ABS se conecteaza la regleta de semnal viteza ( firul albastru cu alb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boschetarul19

Si aceasta regleta de semnal viteza unde anume se afla? Dar niste poze cu toata operatiunea se pot afisa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra tabloului de sigurante si prinse de el sunt niste ''cutiute'' in care intre pana la patru fire cu conectori. Acestea sunt clemele cu diverse tensiuni, cea cu fire albastru-alb si conectorii de culoare albastra(aici mai pot fi si exceptii) este clema cu semnal viteza de la cutie. Poze nu am momentat, o sa pun daca am ceva timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor puneti discuri pe spate ,discuri si etrieri brembo pe fata si nu mai aveti nevoie de ABS.Vorbesc din proprie experienta.Nu e nevoie sa schimbati toata puntea.Mecanicul meu care e super a schimbat doar butucii si a facut o treaba superba.Revin cu poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Sunt nerabdator sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor puneti discuri pe spate ,discuri si etrieri brembo pe fata si nu mai aveti nevoie de ABS.Vorbesc din proprie experienta.Nu e nevoie sa schimbati toata puntea.Mecanicul meu care e super a schimbat doar butucii si a facut o treaba superba.Revin cu poze

Nu prea vad cum te ajuta discurile pe spate iarna,probabil blocandu-ti rotile mai repede ceea ce nu este prea bine.Nu neaga nimeni ca montand discuri pe spate si facand un upgrade si la cele de pe fata o sa ai o frana mai eficienta,dar nu se compara cu a avea si ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boschetarul19

Sunt de acord cu mihai_mihai. Discurile pe spate sunt bune si ele, nu zic nu dar atunci cand iti blocheaza rotile, frana, nu mai poti face nimic decat sa te dai cu sania pe cand cu ABS ai ocazia de a controla masina virand dreapta si stanga. Si poti pune niste poze cu acea trecere de la tambur la discuri? Ca sunt curios. Am o idee cum s-ar face dar vreau sa ma asigur. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am montat ultimul senzor, pe care nu l-am avut la inceput. Funtioneaza instalatia, cel putin azi a mers. Eu am montat o instalatie ABS cu calculatorul sub bancheta. Pentru acest tip cred ca este imposibil montarea instalatiei electrice fara demontarea aerotermei si a bordului. Asta deoarece intra in cabina prin parte dreapta prin spatele aerotermei plus ca dand bordul jos asezi mult mai usor inst. si releele. Am schimbat conductele de frana fata iar cele de spate le-am modelat un pic de teama ca nu se desfac din repartitor unde mereu sunt foarte ruginite. de asemenea daca nu schimbati cond. spate trebuie o reductie la una din ele deoarece le pompa una are filetul mai mare. Respectati corespondenta conductelor spate de la inst. veche la cea noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-mi te rog cum ai facut aerisirea,normal sau cu pompa de vacum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca la orice frana, nu am pornit nici motorul. Pompa cu ABS are doua aerisitoare si pe ea, da drumul un pic si aici pana vine lichid fara sa faci pedale de data aceasta. Cu pompa de vacuum ai avantajul ca inlocuiesti tot lichidul si nici nu mai dai pe jos pe cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu imi montez ABS, am pus deja fuzetele si urmeaza sa dau bordul jos sa montez pompa si instalatia electrica la pachet cu aerul conditionat.

Cam cat te-a dus toata treaba ABS + AC ? Sunt curios daca merita ,asta in conditiile in care tu ai fost meseriasu' probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS 400 pompa, calculator, instalatie electrica, conducte si senzori. Mai trebuie luat in calcul si fuzetele. Eu le-am luat separat deoarece am vrut discuri pe spate si discuri ventilate fata(in jur de 300), dar le poti lua cu totul odata cu instalatia si poti obtine un pret mai bun la pachet. In functie de ce gasesti mai trebuie placute de frana si discuri.

Aerul ma dus undeva la 1000 compresor, conducte, aeroterma, suport, trager, radiator, buton si releu ac, radiator ac. Mai am luat un radiator nou apa 250 si un alternator 150. Aici iti recomand daca gasesti sa le iei personal toate de pe masina donatoare pentru a nu alerga dupa aceea dupa suruburi, piuliti, furtunase si alte maruntisuri. Acum preturile depind si de noroc, ce gasesti poate le iei toate de la un loc si mai lasa la pret. Eu le-am luat pe bucati si am cutreerat toate dezmembrarile dupa astfel de nimicuri plus o conducta sparta si stramba. Cam asta ar fi in mare. Montajul l-am facut singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi am reusit si eu sa imi termin de montat ABS-ul si airbagurile pe masina,problema este ca am ramas cu o mufa albastra cu un singur fir care nu imi dau seama unde vie aceasta mufa,firul are culoarea albastru cu alb,pe masina donatoare acea mufa venea infipta intr-o regleta albastra de unde mai pleca un fir care duce in calculatorul masinii,problema este ca eu nu am acea regleta pe masina mea,becul de la ABS clipeste un pic si ramana aprins,releiele de la ABS se aud cum cuplaza cand pun contactul si se simte si in pedala de frana si se aude un clanc ceea ce e normal,ABS-ul a fost probat pe masina donatoare si mergea fara problema,becul de la airbaguri se stinge normal dupa ce pun contactul.

Atasez si o poza poate isi da cineva seama unde vine acea mufa pe masina mea.

Multumesc!

post-24154-0-56763300-1315333396_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce an e masina ndonoare si ce cod motor avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina donatoare este din 1993 iar motorul este ABU,a mea este din 1992 si are motor ABD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul alb-albastru vine intradevar intr-o regleta albastra. Aceasta este regleta cu semnal de viteza si mai este folosit de casetofoanele originale pt a creste volumul odata cu viteza. Ca sa se stinga becul la abs daca totul este in regula trebuie sa mergi un pic cu masina sa isi ia calculatorul parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina donatoare era trei mufe in regleta albasta,asta de la abs,unul care ducea spre instalatia pt casetofon si unul care ducea direct in calculatorul masinii,problema este ca eu nu am acel fir care duce in calculator,astazi am de facut un drum mai lung cu masina voi vedea daca se stinge becul,daca nu am sa trag eu ael fir din calculator da il leg la mufa albastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!