Jump to content

Golf 6 - 1.4 80 CP - Probleme la pornirea la cald


The First
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am o problema serioasa care s-a manifestat de cel putin 4-5 ori in ultimile 2 saptamani.

Nu porneste nicicum dupa primele 4-5 chei - porneste dupa ce ii dau "o talpa pe acceleratie".

Am observat ca in timp ce merge demarorul, turatia nu depaseste 400 rpm (conform indicatorului din bord) si cand incepe motorul sa porneasca parca nu pleaca socul de autoaccelerare la relanti si se opreste (in momentul cand motorul incepe sa porneasca apas acceleratia, altfel nu porneste). Problema apare numai la amiaza cand afara erau >30 grade indiferent daca eram oprit de 10 min sau de 10h (adica pe la 4-5-6 amiaza). Dimineata nu am avut niciodata probleme.

Mentionez ca am avut acum o luna revizia de 2 ani si mi-au facut 2 actiuni de fabrica (updaturi): o clema la ceva fire de sub volan (in urma caruia am ramas cu un zgomot de agatare cand misc volanul indiferent daca sunt pe loc sau in miscare-sunt sigur ca este de la clema care se atinge de ceva...) si a doua actiune, se pare mult mai importanta, un update de software la motor care se pare ca "rezolva" o problema legata de pornirea motorului. Cred ca de aici pleaca si problema mea....cred...

Daca a mai patit cineva o problema asemanatoare sau aveti idee de ce s-ar putea intampla...apreciez orice sugestie.

Daca cineva de la Sandra Trading (reprezentanta VW in Iasi) unde am facut revizia citeste acest topic, va rog sa imi spuneti care este garantia "update-urilor" din "fabrica" deoarece tare as vrea sa revin la setarile initiale ale masinii.

Mai mentionez ca de cand am cumparat masina am pus numai benzina Evo de la Mol si mergea brici pana la....revizie....O fi o metoda de "fidelizare" a clientilor in service...mai stii?????

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit un topic legat de pornire la motoarele de 80 cp.

Eu am problema asta de 1 an si nimic. Habar`n`au cei de la porsche de asa ceva.

Stiu sa puna VAG-comul si nu ii da nicio eroare deci, masina nu are nimic.

Ma gandesc cu groaza la zile toride care vor veni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detaliile actiunilor pe care le-a "suportat" din PACATE masina:

Actiuni Golf6:

- B0B4 2010-03-18 W-Footwell vent 01 (in urma caruia am ramas cu un zgomot la manevrarea volanului)

- 24T6 2010-12-21 W-Engine control unit 01 (in urma caruia am probleme la pornirea la cald - sporadica dar foarte SUPARATOARE)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si prima actiune in ce a consta? legarea tubulaturii de ventilatie de la picioarele soferului cu un colier de plastic de ceva de pe acolo? Ca asa am gasit la un G6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu legarea tubulaturii de ventilatie de la picioarele soferului cu un colier de plastic o am si eu, in sensul ca suna ceva la coloana volanului (sper ca zic bine, sau cel putin se intelege) cand il invart de atunci. se aude cel mai bine cand invart volanul pe loc. am fost inapoi la service, au umblat putin acolo si o perioada nu a mai sunat asa tare, dar dupa o perioada zgomotul a revenit.

legat de problema cu pornirea am patit-o si eu de vreo 5 ori pana acum, in sensul ca nu a pornit motorul din prima, iar dupa aceea nu a mai pornit decat daca am tinut ambreiajul si acceleratia apasate la maxim. la revizia de doi ani am sesizat acest fapt, dar nu au gasit nimic, au zis ca nu se vede nici o eroare pe computer. precizez ca am avut aceasta problema si inainte si dupa revizie (data la care mi-au updatat softul, cel legat de pornire, care mi-a schimbat si pozitia ceasului pe computerul de bord) asa ca nu cred sa aiba legatura cu softul.

Modificat de adl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, tot mai apar si alte cazuri:

manuta said:

======================================================================

O astfel de problema o am si eu si sa ajuns cu plangeri in Germania si actiune in instanta in Romania impotriva PBN. Doi ani m-am plans vara de vara ca masina nu porneste la cald si mai ca ma faceau pe mine nebun, ca nu stiu eu sa pornesc masina. Pana la urma au recunoscut ca am o problema : Teza 128063662 din 27.05.2010 insa nu stiu sa o repare. Mi-au facut niste update-uri de soft prin toamna in urma careia masina cica porneste la cald in schimb, masina e mai lenesa, i-a scazut puterea motorului.

Astept caldura sa vad daca isi au efect update-urile. Am mai discutat cu baieti pe forumuri si am inteles ca ar fi 2 probleme:

1 - senzorul de temperatura defect, nu stie cata benzina sa pompeze la cald

2 - pompa de benzina se dezamorseaza la temp ridicate

======================================================================

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se aude cu pornirea greoiae la cald, exista vreo solutie??

Zilele astea a fost mai cald asa ca masina nu a pornit din prima.

Duminica nu a pornit si nici ieri.

Abia ce a inceput vara si eu deja am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa face si golf v tdi, deci se pare ca este o problema generalizata a grupului vag, pe care inginerii nu stiu sa o rezolve, pentru ca altfel la cate masini au vandut pana acum, daca stiau, sigur faceau un mic update de soft iar cand ajungeai cu masina in service rezolvau.mai asteptam pana se prind si ei de ce nu porneste masina, pana atunci platim separat particularii sa pacaleasca din soft masina ca sa porneasca asa cum ar trebui si nu cum o face ea la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ceva noutati.

Am fost in servici la Sandra si mi-am facut o diagnoza...evident ca nu a a iesit nimic. Toate ar trebui sa fie bune si frumoase....dar din pacate nu sunt.

Cei de acolo cand am predat masina la service i-au facut un test. La 15-30 min dupa ce am oprit masina, cand ei au pornit-o a fost OK. Stiind pt ce am adus-o la ei (evident problema de pornire), de fata cu mine au reprodus problema: a dat la cheie un sfert si a deconectat...evident ca motorul nu a pornit si s-a innecat. Urmatoarele porniri, 3-4 chei, masina nu a pornit si zgomotul produs era exact cel catre il auzeam eu cand nu pornea. Deci problema era ca motorul se inneca. Inginerul de acolo mi-a si spus ca nu o sa fie nimic gasit la diagnoza (confirmat si cu diagnoza printata la purtator) si de fapt problema este stiuta de VW ca golfurile mai noi (din ce am citit de la 5 in sus) sunt foarte sensibile la aceasta problema (inca nerezolvata sau recunoscuta oficial) si se inneaca foarte repede.

Empiric, am observat si altceva. De obicei fac plinul de la avertisment la avertisment. Problema cu pornitul am intalnit-o numai la plinul respectiv (MOL EVO). Am facut urmatorul plin si surpriza...nu sa mai reprodus problema in nici-un fel de conditii pana am ajuns aproape din nou pe rosu si a mai avut o singura data intentia de a nu porni dar din fericire am apasat acceleratia si a pornit...Nu stiu daca are relevanta faptul acesta...dar cred ca o sa pornesc cum zicea un coleg la un topic asemanator...am sa pornesc tinand de la inceput apasata acceleratia pana la fund (sau aproape de fund).

Am sa mai culeg impresii si am sa mai postez. Poate mai are si altcineva si alte detalii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema apare din cauza electrovalvei N80 care nu inchide corespunzator de fiecare data, dupa oprirea motorului. In acest fel vaporii de combustibil din rezervor patrund in galeria de admisie, pe durata stationarii autoturismului, si "ineaca motorul. Pe Skoda pt acest motor exista ceva dat de uzina in acest sens. Cred ca ar trebui sa fie si pe VW. Ar trebui verificat de catre cei de la service.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce se manifesta numai vara la peste 28 de grade si nu se manifesta tot timpul problema???

Iarna masina porneste la sfert de cheie iar vara trebuie sa dau de 2-3 ori la automat.

O fii ceva si cu asta dar nu cred ca asta e adevarata problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca nici cei de la reprezenta nu te pot ajuta inseamna ori ca este o problema foarte complicata, care ii depaseste, ori una foarte simpla, care de asemenea ii depaseste, dar mai putin. a mai trait acest sentiment al neputintei reprezentantei un amic de la meu cu o masina la care s-a demontat circuitul tur de alimentare cu caburant si masina mergea in continuare fara probleme, iar mecanicii isi faceau cruce pe langa ea ca nu stiau pe unde se alimenteaza.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu am aceeasi problema cu pornirea.i-a dat cineva de cap pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cred ca au rezolvat problema. Pe caldurile astea toride masina a pornit normal. Pot spune ca ma bucur si eu de vara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

@manuta: ce actiuni a suportat masina ca sa nu mai ai probleme cu pornirea?

In ultimile 2 luni s-a mai intamplat iarasi sa nu porneasca de vreo 5-6 ori in zile cu grade multe dupa acelasi scenariu : plecat dimineata la servici, pornirea OK...plecat la amiaza dupa o zi de stat in soare si temperatura afisata in bord 30-38 grade, pornire cu probleme - parca era motorul innecat!

Am mai observat si altceva (asta este o aparitie constatnta): la un moment dat dupa ce plec (cu sau fara probleme)si motorul se incalzeste, incepe sa se auda un tiuit destul de suparator. De multe ori dupa ce am ajuns la destinatie, am parcat si cu motorul inca pornit incep sa ma invart prin jurul masinii sa vad care este sursa sunetului: din cate mi-am dat seama vine din partea dreapta, pe unde este amplasat filtrul de benzina (cred ca este tocmai de la filtru). Opresc motorul si sunetul se opreste. Imediat pun din nou contactul (fara sa pornesc motorul) si sunetul revine pt cateva secunde dupa care se opreste de la sine.........inainte de revizia de 2 ani (la care s-a schimbat si filtrul de benzina) nu am auzit tiuitul...

Ce ar putea fi? (o etansare defecta...nu am vazut urme de benzina pe filtru sau pe tubulatura)

Ar putea sa fie legat cu problema cu pornirea?

Daca am iesit din garantia oferita de VW Romania de 2 ani si merg la urmatoarea revizie undva in afara(Ungaria, Austria, Germania) unde VW are garantia 4 ani, de care perioada se tine cont daca ar trebui schimbat ceva la masina pe garantie? Orisicum stiu ca actiunile din fabrica sunt gratuite chiar si dupa iesirea din garantie daca faci revizia la o reprezentatnta VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiuitul ala sunt sanse mari sa fie de la pompa de benzina si nu e neaparat un defect. Cand pui contactul se aude doar 2 secunde, cam atat dureaza amorsarea ei. In spate dreapta se aude. Filtru de benzina nu face zgomot. Acest tiuit e destul de subtil si se aude doar cu muzica oprita si ceva liniste in jur (vorbesc in general si nu neaparat numai de VW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gigelm5m3: multumesc pentru informatie. Probabil ca in disperarea mea de a cauta vinovatul pentru problema pornirii la cald am inceput sa dau prea multa atentie la detalii care erau neinteresante inainte.

Din pacate problema mare ramane fara solutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am dat PM cum poti rezolva problema

Acum depinde de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REZOLVARE; am avut si eu probleme cu pornirea atunci cind motorul era cald.In situatia mea motorul sau electromotorul nu dadea nici un semn.Nu schimbati degeaba senzorul de temperatura sau electromotorul.Incepeti verificarile de la SWITCH ENGINE.Atentie la schimbare! Recomand sa faceti aceasta reparatie doar la VW .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e ala switch engine ?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

am rezolvat problema cu pornirea la caldura vara.

era de la filtrul de carbon,se cheama N80 si a costat 300 ron cu tot cu montaj la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Ai schimbat si elecrovalva sau doar filtrul? Si eu am aceeasi problema cu pornirea foarte greoaie cand e afara cald si sta masina mai mult in soare(Golf 5 1.4 MPI)...

Mi se pare totusi incredibila reactia celor de la service (Midocar) care spun ca nu au auzit pana acum de o problema similara la nici un model VW.

Si inca ceva, ai putea sa imi spui, te rog, ce cod are piesa respectiva ?

Merci,

Luci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nichitoiu, te rog ajuta-ne si pe noi ca e teroare cu pornirea asta la cald.

service-ul lui peste prajit (vw) habarn`are sa rezolve problema

ce e N80 mai exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu aceeasi problema din ce imi dau seama.

Exista o solutie generala in acest moment? A mai rezolvat cineva problema asta?

 

Eu am maine programare la service, sa vedem ce spun si baietii de acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!