Jump to content

Golf 6 - 1.4 80 CP - Probleme la pornirea la cald


The First
 Share

Postare recomandată

buna

sunt si eu de cateva luni posesorul unui golf 5 , 1,4 80CP .

De doua saptamani ma confrunt cu o problema la pornire in special dimineata cand motorul este rece . masina porneste numai la a doua ....treia cheie ! interesant este ca daca sunt afara peste 25 grade porneste din prima ! daca sunt sub 25 de grade nu porneste din prima . am dat scanare cu vagcom si nu apare nici o eroare ! de o saptamana am schimbat tot pe ea de la distributie la bujii , ulei si filtre .

va rog sa ma ajutati cu sugestii , ma gandesc ca ceva senzor imi da batai de cap !

PS. am testat cu vag comul si starea sondelor lambda si sunt in parametri !

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

La mine (dar si la multi altii) raspunsul problemei porinirii la cald a fost schimbarea electrovalvei n80 care vin din canistra de carbon activ, Am schimbato de 4 5 zile si am tinut masina la soare aproape toata ziua si porneste la sfert de cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Urmăresc de mult timp discuțiile cu privire la "pornirea la cald". Aceeași problemă o am și eu de multă vreme și a rămas nerezolvată. Vad ca de vină ar fi electrovalva N80 numai ca, cei de la Porsche mi-au zis ca sunt 2 electrovalve N80, una la preț de 80 ron și una la preț de 340 ron, care să fie cea corecta? Una are cod 030103175 B, cealaltă 6Q0906517.

Mulțumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este 6QE 906 517 si eu am cumparat una de la Bosch noua cu 190 de lei aproximativ. Daca vrei iti trimit o poza cu vâlvă scoasă. Se afla in spatele la filtru de aer sub parbriz. O rezolvare temporara e sa scoti furtunul care duce spre ea, din canistra de carbon activ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pt informație și poză. Codul tău, 6QE 906 517 s-a schimbat în noul cod 6Q0 906 517. Sper să nu mai am probleme după schimbarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare. Vad ca nu s a postat de ceva timp aici, cu toate astea sper sa obtin un raspuns. Am Golf 6, 1.4 MPI si am aceeași problemă. Acum 2 ani in vara am pățit de 4-5 ori toată vara sa am problema la pornire dimineata la prima cheie. Pornea, dar se îneca instant. Uneori am avut nevoie de 3-4 porniri, uneori doar se îneca dar isi revenea fără să se oprească motorul. Asta a fost acum 2 ani. Acum un an in vara n am avut nicio problemă în sensul ăsta. Daaar, de la jumătatea acestei veri a reapărut problema, deja am pățit de vreo 10 ori (sau mai bine )in ultimele 2 luni. Am schimbat acea electrovalva n80 (6QE 906 517), dar degeaba. Dacă a mai întâmpinat cineva problema dupa schimbarea electrovalvei si a gasit alta solutie, îl rog să mi lase un sfat in sensul asta. Următorul pas ar fi sa schimb pompa de benzina. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aceeasi ptoblema am si eu. Eu nu am schimbat inca acea valva. Asta este rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.09.2019 at 18:35, vwmkv a scris:

Ce marca ai pus?

Bosch. Am dat jos prima dată electrovalva originala care era marca Valeo si mergea sa suflu prin ea, cu cea pe care am montat o, nu mergea sa fac lucrul asta. Mulțumesc!

On 18.09.2019 at 21:55, Driku a scris:

Salut. Aceeasi ptoblema am si eu. Eu nu am schimbat inca acea valva. Asta este rezolvarea?

Eu mai ca băgăm mana in foc ca asta este după ce am citit acest topic. Spuneam ca ar urma să schimb si pompa de benzina deoarece am fost la mecanic si spunea ca este posibil să fie o altă electrovalva sau ceva de genul in pompa de benzina care scapă combustibil. Sper ca am inteles bine de la el, nu am astfel de cunoștințe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut in aceasta vara doua situații când nu pornea. A pornit abia după 7-8 chei ajutat de accelerație. Dupa ce m-am documentat am verificat valva n80 care era blocata pe deschis si am schimbat-o cu una Bosch 132 lei. Nu am mai prins zile caniculare sa testez pornirea dar blocarea acestei valve pe deschis vine si cu alte simptome. Pentru ca trage aer fals prin canistra de carbon aveți probleme la pornire, cat motorul este rece miroase puternic a benzina nearsa, când scoateți bușonul la rezervor uneori se aude ca si cum este vacuum, da o senzație de ezitare la plecarea de pe loc. Recomand sa schimbați valva cu motorul rece borna scoasa iar apoi o lăsați la relanti sa învețe din nou parametri.

Modificat de cristiangabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!