Jump to content

Avertizare bord ABS+ESP+instalatie franare


edihaller
 Share

Postare recomandată

E vreo 50 de euro pe original....cu ce isi mai pun cei de la magazin, se aproprie de ce ai dat tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cuparat panoul ala de sigurante ... dar a fost 280 RON ... cred ca m-au vazut mai fraier ...

Mai ales ca a spus vanzatorul ca nu prea a cumparat nimeni asa ceva ... eu sunt deja la al 2-lea.

Inseamna ca ai probleme cu ventilatoarele, consuma prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema ramasese cam nerezolvata de la primul schimb de panou.

Eu initial avusesem o baterie din aia cu capacele ... si probabil panoul oxidase de la ceva vapori de acid si aia care au schimbat panoul nu au curatat pinii aia de la mufa care intra in panou si ramanand contacte imperfecte au oxidat mai rau si se incindeau sigurantele alea.

Am fost la Florin de am schimbat panoul asta ... si daca am vazut ca ii place sa stea in soare pe vremea asta ( ca si mie de altfel ) am pus si tempomat.

Si daca tot a umblat pe la volan, a observat ca aveam airbag functional in volan ( desi eu stiam ca e sarit ) ... asa ca a suntat airbagul de la pasager ( care era sarit ) si centurile ... a rescris calculatorul ala de airbag ( aici banuiesc ca am avut si noroc, ca in general sunt sanse mici sa reuseasca asta )... a pus si un led in bord ( ca idiotii de manarisera lucrurile astea au scos fizic ledul in loc sa il acopere cu ceva ) ... asa ca acum am si airbag la volan functional :icon_thumright: .

Modificat de edihaller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema cu martorii ABS, ESP si frana de mana, m-am uitat la panoul de sigurante de pe baterie, este OK, sigurantele sunt bune, in schimb, martorii se sting daca afara sunt peste 22 grade. Posibil sa fie vreum fir deslipit in comp de ABS iar la caldura sa se dilate si sa faca contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare, si te lamuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema cu martorii ABS, ESP si frana de mana, m-am uitat la panoul de sigurante de pe baterie, este OK, sigurantele sunt bune, in schimb, martorii se sting daca afara sunt peste 22 grade. Posibil sa fie vreum fir deslipit in comp de ABS iar la caldura sa se dilate si sa faca contact?

vezi ca mai sunt vreo 3 sigurante si la panoul de la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca sigurantele sa se "fisureze" asa fin si sa nu faca contact decat atunci cand e cald afara?

Intre timp am observat ca s-a marit temperatura la care functioneaza ABS-ul, de la 22 grade, acum merge doar de la 27 grade in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele nu...dar in partea electronica a pompei, e posibil sa ai ceva probleme. E una dintre bolile clasice ale ABS-ului, la generatia noastra de VW-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele nu...dar in partea electronica a pompei, e posibil sa ai ceva probleme. E una dintre bolile clasice ale ABS-ului, la generatia noastra de VW-uri.

Hmmm, la Golf nu s-a intalnit inca problema cu puntea intrerupta in electronica ABS specifica passatului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....la Golf 5 sau Touran s-a intalnit ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la toti.......am si eu o probl mi s-a aprins becul de la ABS si ESP in oras intr-o zi .....cateodata mi se stinge ESP ,ABS ramane aprins...dupa cateva minute iarasi amandoua...ce poate fi ??? ceva grav?

PS1:scan n-am facut inca

PS2:in urma cu cateva zile am dat jos switchul de la frana pt ca era aprins becul de la bujii pe intermitent....s-a rezolvat probl..totul era de la o mufa care nu era pusa bine....a mers vreo 4 zile bine si iarasi sa aprins acesti 2 martori?..oare e ceva grav?...merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu putem sti fara o scanare a masinii.

Du-te si fa o scanare si vorbim dupa pe baza unor erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....la Golf 5 sau Touran s-a intalnit ?

Eu inca nu am intalnit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce greu e cand trebuie sa depind de cineva cu un scan...trebuie porgramare si drqu tot ma repartizeaza ca nare timp...asa ca inca de o sapt habar nam ce poate avea ca scot sigurantele si atunci nu se mai aprinde nimic ! :angry: :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sal !

Sunt din Is . Ma poti ajuta ? Am de cateva zile aceeasi probl cu becul ESP aprins , la un Golf 4 1.9 TDI

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tuscuta, trebuie sa faci o scanare sa vedem din ce cauza ai martorul aprins. Abia dupa aia iti putem da o solutie pentru rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

va rog mult am si eu o problema. am schimbat alternatorul am avut un hitachi de 120 A si am pus ce am gasit adica bosch de 90A ,de atunci nu se mai aprinde deloc martorul esp in bord. AC porneste sub 5 grade ? de cand cu alternatorul am numai probleme. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm... nu se aprinde ESP nici cand apesi butonul ?

AC-ul nu porneste sub vreo 6 grade....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna,

Am si eu o problema cu Golful meu MK4 1.6 SR cu motor AKL din 2001, intr-o dimineata, al prima cheie, dupa 10 metri s-au aprins martorii de ABS si de Frana, cel de frana semnalizeaza intermitent. Am scanat cu VCD-ul si am urmatoarele probleme:

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-019-AEH.lbl
   Part No: 06A 906 019 BQ
   Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3318  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 73E539474140F386991-49D8

2 Faults Found:
01316 - ABS Control Module
            49-00 - No Communications
01316 - ABS Control Module
            49-00 - No Communications
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 601
   Component: 1N AIRBAG VW5       0006  
   Coding: 12622
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-49D8

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 805 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V08  
   Coding: 01103
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 2541171FBF14DD36C75-5072

   Subsystem 1 - Part No: Ident
   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3305622  
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3305622

1 Fault Found:
01316 - ABS Control Module
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-5072

1 Fault Found:
01316 - ABS Control Module
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks        Labels: 1C0-962-258-II.lbl
   Part No: 1C0 962 258 J
   Component: 01 Zentr.Verriegel. 0002  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 2E53E833EAE29E6E36F-4A3A

No fault code found.

Am cautat cu Autodata codul de eroare si spun sa verific cablajul. Am desfacut mufa de la ABS si cea verde de la Instrumente si am verificat continuitatea intre firele de comunicare, am verificat cu un bec prezenta tensiunilor pe modulul de ABS. Toate sunt OK.

Am cumparat un modul de second-hand cu acelasi cod si apare aceeasi eroare ca si cu celalalt.

CE POT SA FAC? Ce mai poate fi defect, unde sa mai caut?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat defectul!

A fost ceva banal, un contact de masa sub cutia bateriei. Daca apasam un pic pe baterie aveam masa.

Prima data cand am verificat tensiunile cred ca am apasat un pic pe baterie si de aceea aveam masa la modul. A doua oara a fost cu noroc si nu am apasat pe baterie si am reusit sa descopar defectul.

Costul reparatiei: multe ore petrecute pe internet pentru documentare + un modul ABS second-hand (150RON).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am plecat acum vreo 30 km si pe drum mi se aprindea scurt martorii abs + alte pericole urmat de 3 bipuri. S-a intamplat asta de 3 ori la fel de scurt la intervale de 5-10 Minute incat abia am apucat sa vad ce martori sunt. Odata pana sa se aprinda imi palpaiau ceasurile si luminile dupa care s-au aprins martorii. Acum am scos borna la baterie si am reuntrodus sigurantele de pe baterie sa vad daca mai face. O sa plec înapoi si o sa vad daca mai face. Chiar am comandat ieri interfata. Când îmi ajunge o pun pe ea. 1.4 Bca an 2002 aug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!