Jump to content

Avertizare bord ABS+ESP+instalatie franare


edihaller
 Share

Postare recomandată

Raman aprinse in bord becurile de la ABS, ESP, iar becul de la instaltia de franare clipeste.

La pornirea de pe loc se aud niste beep-uri lungi, care se mai repeta dupa un timp ... 10-15 min.

Masina merge normal, franeaz, becurile de frana se aprind normal.

Stie cineva ce ar putea fi ? Pun si o poza cu becurile din bord aprinse.

post-12596-0-43810800-1306927241_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza.Posibil senzorul g200(sub contact parca e pozitionat).Intra abs in fctiune la franare?Sa nu fie si vre'un senzor de la vreo roata.Eventual mai verifica si nivelul lichidului de frana.Ai umblat pe undeva recent sau au aparut de nebune?Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ... si lichidul de frana e normal ( poate prea sus, dar asa e de 1 an ). Becurile astea de care zic mi se aprind doar de ieri.

Nu stiu daca mai functioneaza ABS ... si e cam greu de verificat pe vremea asta.

Ultimele interventii au fost:

- anul trecut in decembrie - schimbat distributia.

- acum 1 an am schimbat discurile pe fata si placutele, dar la placute din prostie am luat din cele fara senzori si au legat aia firele cumva sa nu mi se aprinda becul in bord, dar uneori la socuri se mai aprinde, dar e alt bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu, daca gasesti pe cineva sa ti le repare, contra cost bineinteles, sa ma anunti si pe mine te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu, daca gasesti pe cineva sa ti le repare, contra cost bineinteles, sa ma anunti si pe mine te rog

Pai si tu de cand stai cu masina asa ? Ai testat daca iti mai functioneaza ABS ?

Acolo zice doar de becul de la ESP ... la mine se aprind 3 becuri ... o fi doar de la senzorul ala ?

Modificat de edihaller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer,fara o diagnoza,cam pe ghicite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau asa de cateva luni bune, mai greu a fost iarna, i am facut diagnoza cu Vag Com, apare ca nu poate comunica cu Modulul ESP, ca si cum nu ar ajunge curent la el.

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

01316 - ABS Control Module

49-00 - No Communications

01316 - ABS Control Module

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-10 - No Communications - Intermittent

Eu am verificat sigurantele de pe baterie, cat si cele din habitaclu, totul e ok.

Pt colegu, ar trebui sa le verifici si tu, poate ai noroc sa fie de la ele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume!!!

si eu am probleme cu acesti doi martori de vreo saptamana.

problema e in felu urmator: cand pornesc masina fara sa ma deplasez, cateodata raman aprinsi amandoi martorii ESP si ABS, cateodata ESP-ul se stinge.ABS-ul nu s-a stins niciodata de cand am problema si nici nu functioneaza la franari mai puternice.

Sigurantele de pe baterie si din panou sunt toate OK, le-am verificat.

Ce poate sa fie? Astept un raspuns va rog, sau daca a mai avut cineva problema asemanatoare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa contact la senzor(vezi pe diagnoza la ce roata/roti ai problema).Se curata contactele bine si se rezolva(daca eroarea e intermitenta).Daca nu,se inlocuieste senzorul/senzorii.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca are aceeasi buba ca noi, nu mai ajunge suficienta tensiune sau deloc la computer.

acum 10 min am desfacut placa aceea de la sigurante, inauntru am gasit un contact impuscat , intrerupt total, am sa incerc sa lipesc la loc, si dupa aceea sa masor cu voltmetru , sper sa se rezolve dupa aceasta operatiune , din pacate nu am gasit sa cumpar unul, am sa caut maine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cam rezolvat ... intr-adevar de la contacte era.

Am fost la Florin ( am inteles ca e aici pe forum ) si a umblat la panoul ala care e deasupra bateriei, care are 3 sigurante. Una din sigurante era la mine de 30 A si cica trebuia sa fie de 40 ... si era coapta rau. Si panoul era oxidat rau, desi l-am schimbat acum vreo 2-3 ani, ca nu mai pornea aerul conditionat din cauza lui si am schimbat si bateria ca am zis ca se oxideaza panoul ala de contacte de la vaporii de acid.

Dupa ce a curatat nitel pe la panoul ala s-au stins becurile din bord ... dar nu mai merge aerul conditionat :D

Trebuie sa schimb iar panoul ala ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigurantele sunt in ordine 110 110 40 50

l am curatat si eu ,dar fara rezultate,se gaseste sa l cumparam nou ? sau doar la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai 4 sigurante acolo ? La mine sunt 3 ... si toate 3 erau de 30 A.

Eu am luat unul acum vreo 2-3 ani de la un magazin ... a costat vreo 100 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la sigurantele de la fire, acelea ca niste lamele de metal,

cand ajungi la masina imi spui si mie te rog care dintre sigurante trebuie sa fie de 40? eu am crezut ca toate sunt de 30 si le am amestecat ca la telebingo. Si eu am tot 3 sigurante "clasice".

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt, sigurantele de acolo, pentru masinile dupa 2000, sunt asa >

S162 - Heated pin heating 50 A

S163 - Engine management 50 A

S164 - Radiator fan 40 A

S176 - Interior 110 A

S177 - Alternator (90 A), 110 A

- Alternator (120 A), 150 A

S178 - ABS (pump) 30 A

S179 - ABS 30 A

S180 - Radiator fan 30 A

Problema a intervenit la sigirantele 178, 179 si 180 si in mufa care pleaca din ele. Trebuie sa schimbam si pinii mufei, cand cumperi alt holder.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc eu aminte ... cum tinea panoul desfacut ... cu mufa aia mare in dreapta-sus, siguranta aia coapta care trebuia sa fie de 40 A venea in stanga.

Deci la tine erau 2 sigurante de 30 si una de 40 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S a lamurit, cele 3 sigurante "clasice" sunt de 30 A

atasez si eu o poza sa fie mai clar despre ce vorbim

post-39592-0-48824300-1306957929_thumb.j

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt, sigurantele de acolo, pentru masinile dupa 2000, sunt asa >

S162 - Heated pin heating 50 A

S163 - Engine management 50 A

S164 - Radiator fan 40 A

S176 - Interior 110 A

S177 - Alternator (90 A), 110 A

- Alternator (120 A), 150 A

S178 - ABS (pump) 30 A

S179 - ABS 30 A

S180 - Radiator fan 30 A

Problema a intervenit la sigirantele 178, 179 si 180 si in mufa care pleaca din ele. Trebuie sa schimbam si pinii mufei, cand cumperi alt holder.

Deci alea 3 sigurante sunt toate de 30 A ? Nu ziceai ca una trebuia sa fie de 40 A ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - S162 - 50 A - bujii ( la motoarele diesel ) ;

2 - S163 - 50 A - Contact ;

3 - S164 - 40 A - ventilator racire motor ;

4 - S176 - 110 A - interior ;

5 - S177 - 110 A - daca alternatorul este de 90 A ; sau

----------- 150 A - daca alternatorul este de 120 A ;

1a - S180 - 30 A - ventilator racire motor ;

2a - S179 - 30 A - supapa ABS ;

3a - S178 - 30 A - pompa hidraulica ABS .

post-39592-0-63241900-1306958131_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toate statea aprinse si spunea ca nu comunica cu ele ce treaba are g200 sau vreun senzor de roata si cum ar fi putut s averifice cu testerul daca era no signal no comunication, era clar ca nu e alimentat sau e mort modulul de abs.

Apropo de problema colegului, am vazut ca e la moda sa lipesti acele sigurante cu fludor, am gasit 2 saptamana asta :D cum naiba sa faci asa ceva nu stiu , asa de finut s-au rupt de langa lipitura de nici nu iti dai seama.

El zice ca de vreo 3 zile dar am gasit un nene care mergea cu ea de 3 ani asa si in 3 ani fusese cu ea in 10 serviceuri si nu gasisera nici o problema de care sa se lege, ciudat cred ca primul lucru care trebuie verificat e alimentarea modulului considerat cu problema, apoi alte bazdaganii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la mine e ca pe interior, unde ar trebui sa se realizeze contactul circuitului cu papucul unde trebuie sa intre siguranta, e totul mancat , oxidat. Imi poate spune un eletrician daca daca pot sa realizez improvizatia din poza, dar pt toate 3 sigurante (fire) ?

post-39592-0-56137700-1306959837_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti, dar nu e recomandat. E vorba de faptul ca nu le poti asigura pe toate ca sa nu ai probleme in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neavand de unde sa iei o regleta de sigurante originala buna merge si asa...numai ca trebuie totusi facut mai finut, mai frumos ca pana la urma nu e cine stie ce filozofie dar sa arate si bine chiar daca va merge bine.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cuparat panoul ala de sigurante ... dar a fost 280 RON ... cred ca m-au vazut mai fraier ...

Mai ales ca a spus vanzatorul ca nu prea a cumparat nimeni asa ceva ... eu sunt deja la al 2-lea.

Modificat de edihaller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!