Jump to content

DTH AUTO - Service complet


coexist
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

As dori sa stiu daca la dvs la service schimbati ulei si filtru de la cuplaj haldex la un passat B6 4motion.

Daca da, cat costa ulei-ul si filtru + manopera.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • coexist

    61

  • Laurentiu_LWR

    6

  • ANdi B.

    4

  • DeepKiss

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua cat e manopera pt un schimb de arcuri la un Seat Toledo 1m ? ( am arcuri stock ,le schimb cu unele sport)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...care mai este pretul pentru o verificare de articulatie?

masina este un VW Bora si...ar mai fi ceva... echipa de mecanici a ramas aceeasi care era si prin martie?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andutzu_com: manopera este 150de lei.

@lawrentzyu_86: pretul este de 80 de lei. unul este iar pe altul l-am upgradat, ca sa zic asa... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Un pret de vopsit pe piesa si unul integral pt un leon 1m ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Scuze pt intarzieri dar am avut cateva probleme personale si nu am putut dlega pe nimeni sa se ocupe de acest topic.

O piesa costa aproximativ 400 de lei in functie de cum arata. Un vopsit integral este in jur de 1000 de euro.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Discutii despre service-uri. Scopul acestei arii este schimbul de informatii intre membrii forumului, feedback pentru diverse service-uri, s.a.m.d.

Aceasta arie nu este una comerciala sau de prezentare de catre comercianti a activitatilor / serviciilor prestate.

Daca doriti oferte de pret le puteti cere pe PM sau in aria dedicata anunturilor.

Urmatoarele posturi off-topic vor fi sterse si topicul inchis.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

in urma referintelor bune de pe acest topic, m-am hotarat sa-mi repar autoturismul la acest service.

Reparatia s-a efectuat prin decontare directa la Omniasig, pe RCA-ul vinovatei.

Ce s-a facut la masina a fost vopsire bara + bandou spate, vopsire bara + bandou fata, indreptat si vopsit hayon (a avut o usoara infundatura sub coltul din drepta jos al numarului de inmatriculare), inlocuit suport numar fata, indreptat numar fata, inlocuit faruri, cel din dreapta pe RCA si cel din stânga pe cheltuiala mea, astfel incit masina sa aiba ambele faruri noi.

Cu toate ca lucrarea nu a fost grea, eu sunt nemultumit si nu va recomand sa mergeti la acest service. Nemultumirea mea este legata mai mult de atitudinea fata de lucrare si fata de client decât de lucrarea in sine.

In sprijinul celor de mai sus va invit sa cititi cele ce urmeaza:

1. la ridicarea masinii, l-am convins destul de greu pe seful de service ca motorasul din farul dreapta nu functioneaza. Dânsul imi tot arata pe masina din fata ca lumina coboara si urca, insa parca nu auzea când ii spuneam ca lucreaza numai farul din stânga si asta vedea dumnealui. Intr-un final cheama un angajat ce abia se deplasa spre masina cu o tigara intr-o mâna si cu o surubelnita in cealalta. Lucrând cu o singura mâna fiindca nu a dorit sa-si arunce tigara, aceasta tinându-i ocupata mâna stânga, demonteaza capacul farului si infige mai bine mufa motorasului, rezolvând problema. Nu mi-au placut niciodata mecanicii ce nu renunta la tigara in timp ce se chinuie sa lucreze cu mâna ramasa libera. Oricum, jenant sa dai masina clientului, fara sa o verifici inainte, iar apoi sa te chinui cu o mâna sa repari un defect ce nu trebuia sa existe.

2. când am plecat cu masina, s-a lasat seara dupa cca. 20-30 de minute. Atunci am constatat ca nu vad nimic cu noile faruri fiindca bateau prea jos. Il intrebasem inainte sa ridic masina, pe domnul sef de service daca au reglat farurile si mi-a spus ca le-au reglat, insa sa vad si eu cum bat. Oare de a trebuit sa fiu mintit ? Dupa cum bateau cred ca nici nu si-au pus problema sa le regleze cumva !

Am rezolvat a doua zi dupa-amiaza, cu 40 de lei, la un service unde un tinerel amabil mi le-a reglat cu aparatul, exact la -1,2% si acum simt si eu ca am faruri noi.

3. când am lasat masina luni, la service pentru a intra in reparatie, l-am rugat pe domnul sef de service, sa nu vopseasca bandoul spate, sa-l lase asa pe raspunderea mea, fiindca nu este afectat de accidentul suferit. Am dorit acest lucru fiindca eu am bandourile vopsite in culoarea caroseriei si cel din spate de la portbagaj, are pentru protectie, lipita peste vopsea, o folie protectoare transparenta, din plastic in zona hayonului. Colegii cu Golf 4 Variant Pacific stiu despre ce vorbesc, Aceasta folie urma sa dispara la vopsirea bandoului. Domnul sef de service mi-a spus ca nu poate lasa bandoul nevopsit fiindca nu ar iesi bine lucrarea, insa daca eu cumpar acea folie de protectie dânsii o vor monta la sfârsit. Am comandat-o luni la Midocar, reper 1J9 807 602, cost cca. 145 lei si am venit cu ea in mâna joi, la ridicarea masinii. Din pacate nu au fost in stare sa o monteze, acum cea noua aratând mult mai rau decât cea veche. In speta, nu stiu ce a facut cel care a lipit-o insa intr-o parte a ramas mult, foarte mult aer sub ea, iar toata latura lunga dinspre hayon nu s-a lipit si nici nu se lipeste oricât as incerca sa mai apas eu. Acolo cu vremea va intra apa si mizerie si folia se va dezlipi mai mult. Asa am aruncat 145 de lei. Domnul sef de service m-a intrebat de unde am cumparat-o si i-am aratat factura de la Midocar. Nu a mai zis nimic. Este drept ca s-a oferit ca in cazul in care nu sunt multumit de cum se va comporta actuala folie, sa mai cumpar una, sa mi-o monteze la Midocar si sa aduc factura pentru a-mi fi decontata. Aici insa am indoielile mele si sa fiu scuzat daca gresesc !

4. tot spatiul motor este groaznic de murdar cu praf rezultat din slefuirea chitului, probabil de la alte masini.

5. am gasit radioul pe alt post si asta ma face sa cred ca s-a ascultat la radio in timp ce se lucra la masina, sau nu numai. Urasc sa mi se umble la radio fara permisiune ! De unde stiu eu cât de mult sau mai ales cât de tare au dat radioul, ca doar nu era al lor, nu-i asa ?

Cele ce urmeaza mai jos, le-am constatat a doua zi, când mi-am aranjat lucrurile marunte in masina, lucrurim pe care le luasem ca sa nu ii incurce pe lucratori.

6. ambele spatii de depozitare din portbagaj, din spatele triplelor, erau groaznic de murdare cu praf ca si cel de la motor,

7. când am umblat la aceste spatii, am constatat faptul ca tripla din dreapta nu era strânsa, cele 3 piulite fiind doar apropiate usor cu mâna. Efectiv tripla o puteai misca usor cu mâna. Am gasit becurile ude, fiindca masina trebuie ca a fost totusi spalata inainte de a o ridica eu. Mi-am strâns cele 3 suruburi pe dreapta si am verificat si pe stânga. Pe stânga era bine.

Asta spune multe despre cât de constiinciosi sunt lucratorii de la acest service ! Sunt constiinciosi, insa poate doar cu tigarile lor !

8. bandoul barei din fata pe latura din stânga are 3-4 mici zgârieturi, ca si cum ar fi fost atins cu un obiect dur. Nu tin atât de mult la acest lucru fiindca mai devreme sau mai târziu, vor mai aparea si altele, insa putem vorbi despre constiinciozitate ca mai sus. Chiar nu se putea ca macar la ridicarea masinii sa fie vopseaua neatinsa ?

9. si acum lucrul care ma deranjeaza cel mai mult si care m-a facut intr-un final sa scriu aceasta relatare este faptul ca farul din dreapta, este plin in interior de mici impuritati de culoare neagra, care s-au fixat cele mai multe dintre ele pe interiorul sticlei farului si pe ochelarul acela lucios din fata oglinzilor farului. Aceste impuritati nu afecteaza functionarea farului, vad foarte bine cu lumina pe care o da, insa ma deranjeaza ca mi s-a montat un far nou care arata asa. Probabil ca cel care a facut montajul nu a fost destul de pedant in timp ce a mutat becurile si motorasul din farul vechi si poate nici nu s-a ingrijit ca sa faca operatia intr-un loc ferit si atunci toate impuritatile din aer sau de pe becuri, capace s-au scuturat in far. Vorbim iar de constiinciozitate si sa-mi fie cu iertare daca dorinta mea de a avea un far nou si curat in acelasi timp pe interior reprezinta un deziderat prea inalt pentru DTH AUTO !

Daca celelalte nemultumiri ale mele le-am putut rezolva cumva singur sau la alt service nu vad cum as putea sa-mi curat singur farul pe interior.

Singurele lucruri bune, pe care le pot spune sunt ca mi-au tinut masina atât cât au preconizat, adica de luni pâna joi si ca vopsitul cu exceptia celor 3-4 zgârieturi, pe care le pot trece cu vederea, a iesit bine. Sper sa si reziste in timp.

Nu am platit nimic in plus pentru reparatie, (cu exceptia farului si a foliei, insa cu acestea am fost eu de acord) nu a trebuit sa sun la asigurari etc. Din punctul acesta de vedere a fost in regula.

Masina trebuie sa fi fost spalata la exterior si la interior, fiind probabil plina de praf. Daca se aspira mai bine si spatiul portbagajului era in ordine. Acolo au ramas urme evidente de praf.

In concluzie, din punctul meu de vedere, daca va doriti si tineti neaparat ca masina voastra sa fie perfecta, atunci nu o lasati la acest service. Si chiar ma gândeam in naivitatea mea sa cer o cotatie de pret pentru inlocuirea distributiei, insa acum nu mai este cazul.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, subscriu si eu celor spuse de colegul Remus66 mai sus. Am fost si eu zilele trecute pe acolo si mi-au lasat un o impresie extrem de neplacuta. Am ajuns acolo si m-a dus cineva la seful de service pentru a-mi oferi detalii suplimentare despre ce aveam eu nevoie. Cand am ajuns i-am spus ca vreau o constatare si ca ma intereseaza pretul si cand as putea sa vin. Domnul sef de service.... avea o atitudine de zeflemist, cu o completa lipsa de respect si cu adresare la 'per-tu' de parca ne stiam din clasa I, mi-a spus cu non-salanta ca nu are timp de mine si sa revin a doua zi dupa pranz, ca poate are cineva timp si de mine. Fara posibilitatea unei rezervari, fara nimic... Sa vin dupa 12 ca s-ar putea sa se uite cineva la masina. Iar cu vorbe de astea am mai stat eu prin service-uri cu orele si nu m-a bagat nimeni in seama, iar despre pret, mi-a aruncat un 50 de lei asa, in greata dar doar dupa ce i-am spus ca am un amarat de Passat ( ce-i drept cand ajunsesem eu abia scoteau un X5 din service ). Asadar, am decis pe loc sa nu mai revin si o spun cu toata parerea de rau, pentru ca chiar am nevoie de un service de incredere, acum ca mecanicul meu a hotarat sa plece in Germania si sa ma lase sa caut de zor o persoana de incredere.

PACAT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Revin cu o completare la cele relatate de mine la postul 136 si anume as dori sa va spun ca in urma cu o saptamâna, cu ocazia schiombarii rotilor de iarna cu cele de vara, am scos tapiteria hayonului, pentru a vedea cum a fost facuta reparatia acestuia, din interior. Cu aceasta ocazie am constatat ca domnii de la DTH AUTO, nu mi-au montat inapoi toate clemele elastice ce tin tapiteria hayonului. Mi-au pierdut 2 bucati. Poate ca unora li se poate parea prea putin, insa daca eu am putut de fiecare data, când am mai scos acea tapiterie, sa le pastrez pe toate as fi avut pretentia ca si dânsii sa faca acest lucru.

Lipsa celor 2 cleme mie imi spune mult despre grija pe care o au vis-a-vis de masinile clientilor, mai ales acolo unde clientul nu poate verifica imediat daca are sau nu totul pus la loc ca inainte.

Tinând cont de aceasta completare, va spun ca eu sunt si mai nemultumit decât inainte si nu va recomand sa mergeti la acest service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor in primul rand!

 

As vrea sa imi cer scuze in numele colegilor mei pt toate neplacerile pe care le-am creat. In al doilea rand as vrea sa fac o precizare si anume ca mi se parea corect ca tot ceea ce a zis colegul Remus66 sa ne fie adus noua la cunostinta primii si apoi daca aceste lucruri nu s-au fi reparat sa fie scrise aici cu atata ardoare. Toti suntem oameni si in consecinta suntem supusi greselii. Eu nu am pretins niciodata ca suntem perfecti dar ne dorim sa fim cat mai buni si cred ca ajungi asa cand inveti din propriile greseli.Cu siguranta daca s-ar fi intors colegul Remus66, s-ar fi remediat toate problemele. Am vazut ca a platit 40 de lei pt reglajul farurilor si ca ar fi pierdut 145 de lei cu acea folie. Il asteptam oricand pt a-i inapoia acei bani desi se indoieste asa cum a spus de acest lucru.

In concluzie ne cerem scuze anticipat pt orice neplacere cauzam, dar va asigur pe toti ca vom depune absolut toate eforturile pt a remedia ceea ce fara sa vrem nu facem chiar cum am dori.

 

Va doresc un weekend minunat si va rog ca atunci cand intampinati probleme cu oricine de aici de la mine sa ma cautati personal si nu sa citesc pt prima oara pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,o intrebare,aveti decontare directa cu omniasig?am un vw golf 3 lovit in parcare cu roata dreapta fata rupta,la 90 de grade.

V-ati inhama la asa ceva?

post-34488-13666565606716_thumb.jpg

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Da, avem decontare directa.Si ne inhamam fara pb.

 

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A doua oara la colegii de la DTH astazi, servicii ok , preturi ok , per total multumit, am fost pentru revizie. Plus am trimis mai demult un prieten cu un Chevrolet , a plecat la fel multumit si cu o reducere de 50% la 1L de ulei pentru ca la fata locului s-a constatat ca ii mai trebuia 1L. Mai mult ca sigur voi reveni. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

 

Aveti decontare directa cu Astra?

Am avut astazi un accident si am usa si aripa stanga spate infundate si zgariate, plus bara spate zgariata.

Vreau sa stiu daca pot veni pentru reparatii.

Daca da, va rog sa-mi spuneti si un timp estimativ pentru reparatii.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu_LWR

Salut...aveti posibilitatea de a face un filet helicoil?

Daca nu faceti filet helicoil...sudura in aluminiu faceti?

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am un Passat din 2002 diesel la care am schimbat distributia si transmisia mai putin un intinzator la transmisie.

Acum se aude un zornait la transmisie.

 

Br,

0722 88 44 64

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Discutii despre service-uri. Scopul acestei arii este schimbul de informatii intre membrii forumului, feedback pentru diverse service-uri, s.a.m.d.

Aceasta arie nu este una comerciala sau de prezentare de catre comercianti a activitatilor / serviciilor prestate.

Daca doriti oferte de pret le puteti cere pe PM sau in aria dedicata anunturilor.

Urmatoarele posturi off-topic vor fi sterse si topicul inchis.

Va multumesc.

Vă rog să rămâneţi On topic!

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!