Jump to content

lamuriri egr/epurator


dadu221
 Share

Postare recomandată

La numarul 2:

-am inlocuit furtunasul cu unul nou 75 lei.Merge si varianta cu siliconul dar am preferat unul nou daca recidiveaza - siliconul asteapta pe raft.

Am mai postat asta si la topicul de prezentare a masinii-pentru istoric :).

post-73978-0-06687000-1313496355_thumb.j

post-73978-0-19585500-1313496371_thumb.j

post-73978-0-98316300-1313496381_thumb.j

post-73978-0-27515700-1313496389_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dadu221

    10

  • Glacius

    10

  • andrei_221

    6

  • allyn87

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salu, este original furtunul la 75 lei?.Oare este la fel pentru masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul este original pentru ca vine pe comanda numai pe original. Eu am motor ALH dar ar trebui sa mearga si pe AGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Sper sa ma lamureasca si pe mine cineva. Zilele trecute mi sa aprins in bord martorul ASR, dar daca opream motorul si il porneam din nou se stingea...dar nu tinea mult si in cativa km se aprindea iar...si tot asa m-am jucat cu el , ca parca imi statea in ochi cand il vedeam aprins. Si o alta problema mai e ca motorul in regim normal sta la relanti la 800 RPM, dar la mine avea momente cand statea la 1000 RPM ( AC oprit, doar faruri aprinse (uneori si cu ele stinse tot la 1000 turatii statea masina)). Si azi mergand prin oras si stand la o coloana la un semafor motorul a inceput sa oscileze intre 1200 -1500 RPM (ca si cum cineva ar face sprituri in pedala).

Dupa scanare au dat erorile acestea:

17811 - EGR System

P1403 - 35-10 - Regulation Deviation - Intermittent

17811 - EGR System

P1403 - 35-10 - Regulation Deviation - Intermittent

17549 - Load Calculation Cross Check

P1141 - 35-00 - Implausible Value

16556 - Fuel Trim; Bank 1

P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Deci sa ma lamureasca cineva daca are vreo treaba valva EGR cu acceleratia si ASR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai are treaba. ASR controleaza acceleratia la pelcarile mai bruste de pe loc, sa impiedice patinarea. Cand motorul nu functioneaza in parametri, se decalibreaza si ASR.

rezolva intai cu EGR si probabil vei scapa si de erorile celalalte

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum as putea sa rezolv cu EGR-ul ? se poate curata ( cum am citit in topicul cu motoare TDI ?) sau trebuie neaparat unul nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Exact aceasi problema o am si eu insa mie mi curge si pe la colier (de mi picura jos de pe scut) .. am strans colierul mai bine acum..si pe la acea mufa. Siliconare sau sa iau altul nu e o problema, insa e normal ca pe acel furtun sa mearga ulei? mi se pare ciudat atata timp cat da in acel furtun gros prin care trece aer.. acel PCV valve in care intra furtunasul si e prins cu colier nu e defect daca lasa sa curga ulei ?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PCV ventileaza carterul motor si e normal in timpul functionarii sa apara gaze cu vapori de ulei, deci si ceva ulei pe acolo....

In cazul unui motor uzat, care pierde compresia pe la segmenti, sunt foarte multe gaze de carter si de aici va rezulta si mult ulei pe la PCV

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa schimb valva respectiva , dar e prinsa intr un mod ciudat de capacul motorului , a schimbat o cineva cu mana lui? Problema e ca daca e defecta creeaza compresie prea mare si ti strica semeringurile.. asta am citit cel putin..si mie un emering de la axa cu came acum imi curge..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci coducta laterala si tragi valva in sus. E prinsa intr-o garnitura de cauciuc. Cel mai simplu o scoti de acolo si vezi daca e imbacsita, eventual o speli cu benzina. E indicat sa schimbi garnitura si tubul ca probabil sunt coapte.

Semeringul probabil e uzat, presiunea din carter l-ar impinge in afara, nu l-ar face sa curga

cod tub 038103493P

cod garnitura 028103500

cod valva PCV 028129101E

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam cum e prinsa in motor, era doar introdusa :) am schimbat PCV ul ... furtunele erau oke am pus niste silicon resistent la caldura pe capatul cu probleme . Semeringul de la arborele cotit a fost problema.. as pune o poza dar inca nu mi am dat seama cum uploadezi o poza pe acest forum . Multumesc pentru coduri Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In loc sa curatati sau sa il cumparati EGR-ul, mai bine il anulati, atat fizic cat si din calculator.

Fizic se anuleaza, fie introducand un surub cu diametrul putin mai mare in furtunul incercuit in poza 2, fie introducand un surub mai mic, cam cat este diamentrul interior al furtunului, apoi il puneti la locul lui in EGR, oricum in ambele cazuri EGR-ul nu mai functioneaza, dar tot trebuie anulat si din soft.

La mine este cea de-a doua varianta si asa am reusit sa nu imi mai scuipe atat de mult ulei pe acolo.

Varianta profi este inlocuit EGR-ul cu o teava de inox, asa elimini de tot scurgerile de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa uzat sa fie motorul meu incat face atata ulei in jur? Hmm am schimbat pana la urma valva si furtunul dar degeaba, cred ca siliconez capatul la acel furtun. E o problema daca nu mai are pe unde iesi acel ulei in exces resultat din presiune..? sau mai bine il las asa ca poate apoi imi impinge semeringul la arborele cotit si mi l face sa curga..iar..? :)

post-112151-0-07490700-1349958370_thumb.

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred.

Nu.

Nu, nu il lasa asa.

,,cred ca siliconez capatul la acel furtun" : musai.

Iti place tie sa vezi motorul tot plin de ulei? Spune? Eu sunt convinsa ca nu .... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi place dar acu o luna a treb sa schimb in garantie o-ring la arborele cotit + curea distrib...si n idecembrie anul trecut fusese schimbat acel o-ring ..unii zic ca presiunea facuta in cutia motorului poate sa ti preseze asupra oringurilor de la arb cotit/ ax cu came..nu s mecanic asa ca o fi adev..n o fi..dar decat sa mi faca iar probl..mai bine curga:P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o intrebare ... mi-am curatat si eu EGR -ul si mi-a spus cineva ca dupa curatare trebuie sa-l calibrez pe tester....? Motorul meu este un 1.9TDI ALH ... voi stii ceva de calibrarea asta? mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU am scos furtunul de la egr si l am curatat acolo pe masina fara sa l dau jos , nu a trebuit sa calibrez nimic..e doar o valva care inchide si deschide din ce stiu eu, cei seniori poate ti vor da un raspuns mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare, uleiul acela care trece de epurator si se scurge pe acea conducta groasa..unde ajunge de fapt? Am siliconat si nu mai da pe dinafara deloc insa sunt curios unde ajunge pe o conducta de aer... care coboara in jos prin spatele motorului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt, circuitul e invers... ala nu e sa se scurga uleiul, ci pe acolo intra gazele cu ulei si trec prin epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu credeam ca din motor gazele cu ulei trec prin capsula acea de plastic si mi da mie pe dinafara, iar furutnul acela subtire da intr unu gros.. iar cel gros duce undeva..nu asa e circuitul? caci cel gros vine de la filtrul de aer ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acel furtun gros coboara in turbina si vine din filtru de aer.Nu prea e bine sa bage asa mult ulei pe acolo ca strica turbina si costa ceva. In mod normal capsula neagra(epuratorul de gaze) de pe capacul axei cu came, trebuie sa opreasca uleiul din motor si sa dea drumul doar la presiunea rezultata in urma balbotajului din carterul inferior ( baia de ulei) sau a gazelor rezultate in urma scaparii de compresie in baie. PENTRU A SCAPA DE ACEL ULEI SAU A MAI REDUCE DIN IEL TREBUIE SA DIMINUATI ACTIUNEA EGR-ULUI LA MAXIM POSIBIL. Aceasta treaba se face din VAG.

Modificat de BTV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat epuratorul, dar tot dadea ulei pe afara, acum am siliconat acel furtun care vine din epurator si da in cel gros de aer, insa imi fac griji daca merge in turbina.. mai bine las sa iasa uleiul decat sa mi mearga in turbina si sa o strice..masina are oricum 220 000 km si turbina cred ca e tot cea originala :) . EGR ul l am curatat dar nu au fost facute alte setari si sincer nici nu as face deoarece consider ca din fabrica ar trebui sa fie ok.

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme ar fi daca ar scapa mult ulei pe la epurator si s-ar strange in intercooler :) pentru ca ar exista pericolul sa "o ia motorul pe ulei" ... Daca mergi normal spre sportiv cu masina.. (2500-3000-3500 rot/min) nu e pericolul asa mare

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu in oras schimbi la 3000 rpm?:P umblu mai mult in oras..si stau f mult la relanti la lucru..1h ..ceva de genu..cred ca am sa las eu fain frumos sa curga uleiul pe la furtunul ala decat sa mi mearga tot in turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum o sa se stranga si in intercooler. Si nu este nevoie sa mergi tot timpul turat... e suficient ca din cand in cand sa o scoti in afara si sa o desfunzi putin.. recomandarea se adreseaza si motoarelor pe benzina , dar din alte cauze (la benzinare se colmateaza catalizatorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!