Jump to content

Martor ulei se aprinde


killerage
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema si s-a discutat de foarte multe ori insa nu am gasit nimic concret care sa ma ajute , inainte am avut ceas fara turometru si a fost totul k , de cand am pus cel cu turometru cand trec de 3000 de rpm si o tin asa mi aprinde buzzerul si becul de ulei si pana nu opresc motorul tot asa ramane , poate sa imi spuna si mie cineva de la ce poate sa fie? motorul este 1.6td jr .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aprindea dar am scapat dupa ce am schimbat senzorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scimbat 3 ceasuri, am chetuit vreo 400 lei crezand ca ceasurile sunt de vina ca plapaie ledul la ulei. Intr-ul final le-am dus la electrician...ei bine ceasurile mi se ardeau pt ca era un bec din cele 2 de sus care dadea la masa.

Mai ramanea problema becului de la ulei care palpaia cand montam turometrul...problema este de la MUFA! firul care vine de la alternator nu face contact corect in mufa si de aceea face asa ledul. Am patit sa si bazaie de vreo 2 ori imediat dupa ce am venit cu masina de la electrician (deci nici ledul nu mai parlpaia, totul era perfect functional), am zis ca naiba sa o ia de masina si am pus anunt ca o vand:)))) Am mai bagat 1 data cablul in mufa, l-am izolat bine ca sa nu cumva sa se atinga de alte fire din mufa si am pornit...totul merge perfect, nu mai bazaie nimic indiferent de cat o turez si nici ledul nu se mai aprinde, deci problema rezolvata.

Pe scurt:

- scoate mufa din ceasuri, firul care verde/alb vine la pinul 10 daca tin bine minte (cauta topicul meu facut pe tema asta si vezi acolo exact) fixeaza-l bine in papucul lui si vezi dac amai face asa. Eventual incerca toata treaba asta cu ceasurile in brate cu plasticul begru de deasupra mufei scos ca sa poti misca firele din mufa.

Daca problema persista (desi nu cred) atunci mergi la un electrician bun....

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k o sa incerc faza cu mufele , deoarece senzori am schimbat si eu intr-o veselie dar problema tot persista , o sa revin cu detalii.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema asemanatore.

Problema e in felul acesta: prin oras, la mers in viteze mici, mers putin, nu se aprinde, cum ies in afara orasului la drum lung urla si se aprinde becul in bord. Daca o turez peste 2500 ture nu mai face asa, cum scade spre 2000 iar tipa. In felul acesta cand merg in afara orasului scot consum mare ca merg mai turat sa taca buzzerul ala. Senzori am tot schimbat, cumparati de noi, si Sh, tot asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pateam in trafic , aveam baia de ulei stramba de la prea multe lovituri si ma sfatuit cineva sa o indrept ca nu mai trage sorbul cat ii trebui , am facut asta si am schimbat si senzorii , acum e totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razzvanu: nu stiu ce sa-ti spun, dar la tine problema nu e din cauza uleiului? La uzura pe care o au aceste motoare, impreuna cu un ulei mai subtire (chiar de calitate fiind) pot duce la asemenea simptome. Acel mers putin in oras, se prea poate sa nu faca ca uleiul sa ajunga la temperatura foarte mare, precum ar fi la un drum intins.Datorita subtierii uleiului pompa, pentru anumite turatii, pompa nu poate face fata sa aduca presiunea la o valoare minima de siguranta ce implica stingerea becului.

In concluzie, dupa parerea mea aceasta problema ar apare de la: ulei motor, filtru ulei, iar daca acestea sunt ok, atunci pompa de ulei.

La capitolul pompa ulei pot apare unele surprize, cum ar fi sorb opturat sau colmatat, distanta prea mica intre baie si sorb (gen baie lovita), sau efectiv uzura mare intre pinioanele pompei.

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci din pacate nu era vorba de mufe toate stau foarte bine si tot face la fel :( , aveti cumva si alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incerci cu alte cabluri. Cablul de la alternator il aveai sau l-ai pus tu?

Uite aici problema asemenatoare, numai ca motor benzinar.

http://nomads.eurodiscussion.net/t2712-oil-light-buzzer-problems-mk2-golf-driver-driving-me-nutty

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cablul l-am avut pe instalatie si am incerca si cu alt cablu aceeasi simptoma , deja ma omoara nu stiu ce sa ii mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Problema asta am avut-o si eu la un 1.6D. Daca mergeam cuminte cam 2000-2500 rpm maxim, nu se aprindea becul. Cum se incalzea motorul si o turam mai tare incepea sa urle goarna si sa se aprinde becul. Initial am zis ca e traductorul de presiune de pe filtrul de ulei. L-am schimbat, si nimic. Ulterior am aflat ca mai exista un traductor de presiune, cel de pe chiulasa, despre care credeam initial ca e pt temperatura apei. Circuitul functioneaza prin diferenta de presiune, iar can diferenta dintre cele 2 traductoare ajunge la o anumita valoare aprinde becul. Am schimbat si traductorul asta si nimic. Am masurat presiune cu un manometru, aceasta prezentandu-se in valori normale. Atunci am spus ca este de vina supapa de suprapresiune de la pompa si am hotarat sa schimb pompa. Am pus o pompa noua. Surpriza!!!! tot asa facea. Uleiul folosit este un aral 10W40. In disperare de cauza, am decis sa bag un flacon de aditiv pt ulei. Si de data asta surpriza a fost si mai mare, deoarece becul a ramas stins si ramane asa de vreo 3000 de km. Banuiesc ca uzura motorului nu poate fi compensata de ulei in momentul in care aceasta ajunge la 80-90 de grade. Motorul are 500000 km si nu a fost umblat in el.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

nu cred sa fie asta , am facut si eu chestia asta si tot la fel face din pacate :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

salut !

am si eu o problema cu uleiul in sensul ca se prelinge / curge pe deasupra radiatorului de ulei unde este partea/piesa incercuita cu rosu si pe la piulita cu care se fixeaza conducta de ulei a turbinei incercuita cu verde. intrebare : se pot pune niste garnituri ceva sau sa le schimb direct?

in caz ca trebuie sa le schimb puteti sa-mi spuneti si mie cum se numesc ca sa stiu despre ce piese intreb.

motorul e 1.6 td cod jr

mersi

post-25328-0-69506500-1328291498_thumb.j

Modificat de codrut mitulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa desfaci filtrul de ulei si sub radiator este o piulita destul de ingusta care il stringe contra suportului pe care tu l-ai incercuit cu rosu.vezi daca piulita este strinsa.

daca nu este strinsa se stringe cu o cheie-cred 24 mm-.

daca e strinsa inseamna ca garnitura dintre radiator si suport este uzata si ar trebui schimbata.

daca tre sa schimbi garnitura =trbuie sa scoti radiatorul de pa teava-suport=trebuie sa golesti apa din motor.

piulita de la teava metalica care duce uleiul la turbo se stringe cu o cheie -19 mm cred-

acolo e un con de metal care preseaza teava de metal contra niplului de sub teava.-teava de metal face etansarea.

pornesti motorul sa ai presiune la teava aia si cind vezi ca curge stringi putin cite putin pina nu mai curge.daca stringi prea tare sa poate sa "tragi" inelul de metal de pe teava si sa nu mai ai etansare.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe forum , am un golf I , 1,6 benzina carburator , m-a scos din minti martorul acela de ulei , urla da turatii mai mari , urla la gropi , cand nu mai era destul ulei ,ce pot spune e ca acum dupa ce masina a trecut prin mana unui electrician care mai are chef sa repare asa ceva nu mai face , sau doar acum sper ca buzzuie fara motiv , oricum am dus maisna tot pentru niste contacte imperfecte

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s a aprins martorul ulei si s a oprit motorul dupa 10 minute de la pornire. stie cineva de?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!