Jump to content

Vibratii ciudate la accelerare la O2 TDI 20


Hubertus
 Share

Postare recomandată

Salut ,

Am fost la service pentru o revizie (schimb filtre si ulei), revizie pe care am facut-o cu 3-4 luni mai tarziu.  Km parcursi intre cele 2 au fost de maxim 15000 . In urma reviziei masina a avut o comportare mult mai liniara  timp de cateva zile.  Ieri la pornirea de la semafor (masina rula deja de 10 minute) a avut un zgomot ca de toba sparta la accelerare dupa o ridicare usor mai rapida a ambreiajului. Zgomotul a continuat si se aude in vitezele 1 si 2. Daca la plecarea de pe loc tin ambreiajul apasat un timp mai indelungat si ridic foarte fin piciorul nu se aude nimic. Stilul de condus nu s-a schimbat, deci problema este una mecanica. Astazi de dimineata aceleasi simptome . Ar putea sa fie de la bieleta anticuplu sau de la uleiul din cutia de viteze (sa trebuiasca completat sau inlocuit) ?

Mentiuni : rulaj : 111 000 km. 

Ambreiaj original

volant originala

Distributie originala

volant a avut o perioada de timp batai (sunetul era ca de curea rupta sau ca un zgomot de frecare ) care disparea prin apasarea ambreiajului.. Cel mai ciudat este ca acum dupa revizie nu mai am bataia care era inainte la relanti . Este posibil ca zgomotul nou sa fie si de la rulmentul de presiune ? Ma gandesc ca nu ar trebui sa fie legat de volant sau ambreiaj . Ambreiajul functioneaza in limite normale, nu patineaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici se vorbeste despre O2 DSG. Tu ai cutie manuala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna ziua. Am nevoie de putin ajutor cu un O2, 2006 cod motor BMN. Problema este, ca masina nu are toate 170 de cai, si cand accelerez se trepideaza masina de la treapta a 4 in sus, de la 2000rpm pana la 3000rpm. Dupa aia nu are problema. Daca iau piciorul de pe pedala de acc. se termina trepidatiile. In treapta 5 si 6 se simte mult mai puternic trepidatia. Cred si din cauza asta dpf se face regenerare foarte des. 50km in oras si incepe, 100-150km afara si iarasi incepe regenerarea. La imaginea se vede ca dpful e incarcat, dupa regenerare nu schimba nimic. Se goleste, termina regenerarea, dar masina comporta la fel. Si valoarea injectorilor raman la fel ca si la imagine.

Cablajul si o ringurile la injectoare au fost schimbate. volant si ambreiajul a fost schimbat. A fost verificat si turbosuflanta, nu are probleme. Masina nu are erori la VCDS. 

Daca cineva a intalnit cu asa ceva si poate sa-mi ajuta. Multumesc.

 

 

Screenshot_20181213-194646.jpg

Modificat de c0co
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Corect, daca nu ai pus injectoare noi + cablaj nou, le-ai schimbat degeaba oringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deagaba ai tu valori bune ale injectoarelor in ralanti......in ture o iau razna...(si nu te avanta sa gasesti valorile cu ajutorul vcds,pt ca peste o anumita turatie ,nu se mai afiseaza).

tot ele sunt raspunzatoare de incarcarea dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!