Jump to content

Vibratii ciudate la accelerare la O2 TDI 20


Hubertus
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am o problema neplacuta. Ea a aprut acum 2-3 saptamani, cand venind de la CJ la BV au inceput sa se simta vibratii la mers. Vibratiile au devenit din ce in ce mai puternice si se manifestau doar in accelerare, in special la urcarea unui deal abrupt. Am ajuns la Brasov cumva, dar deja pe unele sectuni mergeam cu 50 kmh. Dimineata m-am dus la service-ul SEAt (fiindca ii cunosc). Insa, pe drumul pana acolo nu s-a manifestat problema. Si nici cei de acolo nu au reusit sa o reproduca. Insa, pe tester a aparut cum ca as avea ceva anomalii la 2 injectoare, dar au spus ca trebuie neaparat testat atunci cand se manifesta problema.

Am pornit mai departe, spre Bucuresti. De la Ploiesti a inceput din nou. Am sunat un prieten, care a sunat alt prieten si asa am ajuns la Porsche Nord. Unde dupa un test drive si o inspectie am primit vestea ca un cap de planetara e dus. S-a facut inlocuirea si aparent problema a disparut.

Insa problema a reaparut ieri seara, cand, din nou veneam de la CJ spre Bucuresti. Vibratiile nu sunt la fel de puternice, dar ele se manifesta din nou.

Sunt un pic nehotarat ce sa fac. Sa ma intorc la Porsche? In fond ei ar trebui sa rezolve problema prn garantie. Dar daca descopera ca de fapt am altceva si iar ma taxeaza cu un purcoi de bani?

S-a mai intalnit cineva cu un astfel de fenomen? Aveti vreo idee ce poate fi?

Multumesc anticipat pentru idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce manifestari aveai la plecarea de pe loc si la schimbatul vitezelor? Ai avut vreunpic senzatia de "balbaiala" in schimbarea treptelor de viteza?

Stii cumva exact ce probleme au fost inregistrate pe injectoare? Mai retii defect ceva? E cumva vreun missfire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbatul vitezelor nu constat nici o anomalie. Vibratiile se manifesta (cand o fac) la accelerare, in special cand am vreun deal in fata. Dar nu intotdeauna.

Nu au putut sa imi spuna ce au injectoarele, doar ca ar fi ceva anomalii: la unul in mers, la celalalt la relanti. Tocmai de aceea, mi-au si spus ca trebuie testat cand se manifesta problema. :(

Vibratiile sunt si ele ciduate: de exemplu azi dimineata eu le simteam, sotia nu. Zgomot nu se aude, doar simt ca vibreaza caroseria. Iar din cand in cand se "balangane" ca o bicicleta cand are opturi in roti.

Un mister, care imi mananca nervii, din pacate. Si banii. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu vesti: cica problema ar fi de la planetare. Mai exact capetele de planetare dinspre cutia de viteze. Acum eu am o problema de intelegere: la o masina de 100.000 km, rulata in conditii normale, pe drumuri bune, cu grija, cum puii mei se duc planetarele la 100k km?!?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu problema. Pana la urma am ajuns la Porsche Nord, unde s-a schimbat planetara stanga exterioara. 2 saptamani nu am avut nici o problema, insa dupa aceea problema a revenit. La revizie, cei de la Compexit CJ au inspectat masina si au spus ce trebuie schimbata si planetara interioara dreapta. Plus bucse pe fata si bieleta antiruliu spate.

La propunerea unei cunostiinte m-am dus si la un alt service (Tubman Subaru CJ). Unde initial mi s-a spus ca planetara nu are cum sa fie stricata, insa cica bucsele intr-adevar ar fi cu probleme. Zic hai sa le schimb. Cand ajung acolo mi se spune ca de fapt bucsele nu au nimic si nu trebuie schimbate. La fel si planetara.

Dar problema ramane. Cei de la Tubamn suspecteaza probleme la motor: injectoare sau altceva.

Eu sunt din ce in ce mai nervos si nelinistit: pe de o parte nu vreau sa cheltui bani aiurea, pe de alta parte sunt presat si de timp, fiindca peste o luna trebuie sa plec in concedu cu masina.

Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Incearca sa controlezi rulmenti arborelui cot it, am aceasi problem. Cit despre injector,o scan are cu un Dspozitiv VAG-COM iti va spune care e problema. Injectoarele mele erau bune ins a problema era cu cablul electric care se conecteaza la injector.

Modificat de Skoda2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil dar ia in calcul si ambreiajul. Cand se manifesta fenomenul, trage pe dreapta si incearca sa tii ambreajul apasat la jumatate de cursa, observa daca se aude vre-un zgomot ciudat. Eu asa am patit cu un Audi A3, a picat ambreajul pe la 55.000 Km. Dupa ce se incalzea masina, cand stateam la semafor, aparea o "balbaiala" - ceva ca si cand cineva ar zgaltai usor masina, cand tineam ambreiajul calcat la jumatate (ne bagata in viteza) aparea un zgomot ciudat - ca de rulment foarte uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul a fost lust in calcul,intru cit am costatat aceeasi problema. Initial am crezut ca era vorba de Volanul de ambreiaj ( scuzati daca traducer nu este exacta),ins a. Aceasta problema a deevenit foarte evidenta dup a instal area unui amreiaj nou complete cu volan .

Dacaproblema ar fi din injectoare atunci viteza de deplasare ar fi foarte mica cu tendinta de oprire la urcat. O diagnose cu VAG-com va depista unde este problema farq a merge de la ungaraj la altul , aruncind cu bani si far a adresa problema real.

Tremuratul caroseriei,plate fi si dintr-un disc malformat , un disc de trine ovalizat,jante balansate incorrect sau cu probleme, alinierea rotilor nu in conformitate, caroseria ne cent rata correct dup a un accident,etc.

No roc

Modificat de Skoda2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce ambreiaj sa calce daca e dsg?

Arborele cotit are rulmenti? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar problema ramane. Cei de la Tubamn suspecteaza probleme la motor: injectoare sau altceva.

Eu sunt din ce in ce mai nervos si nelinistit: pe de o parte nu vreau sa cheltui bani aiurea, pe de alta parte sunt presat si de timp, fiindca peste o luna trebuie sa plec in concedu cu masina.

Vreo idee?

Cei care au vazut de la inceput erorile legate de injectoare, ar fi trebuit sa se axeze pe acest aspect...asta pana la schimbarea planetarelor/capetelor de planetare/bucse si alte cele. Cand ai o problema evidenta si confirmata in urma unei diagnoze, parerea mea este ca, acea problema trebuie rezolvata cu prioritate si abea dupa, cauti alte cauze (daca problema persista). Parerea mea.

@gabriel - omul cred ca foloseste google translate sau ceva de genul...din spusele lui :blah: .

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am avut si eu aceeași problema la un DSG,mașina cernea,vibra foarte tare la modul ca se misca st

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

tot dsg am si eu, pe la 80-90000km am schimbat ambele capete de planetara dinspre roti, la viraje mai agresive se auzea caraiala specifica, insa incepuse si la mersul in inie dreapta, la accelerari mai tari. cauza? multe viraje luate prea optimist in cei 80 k km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut!

problema cu trepidatii urate la accelerare am avut-o si eu ; dupa mai multe pareri (planetare, ambreiaj, jante starmbe ) s-a rezolvat prin inlocuirea planetarei dreapta cu totul .

acum totul e ok!

bafta si drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
diabolickgalati
Buna ziua tuturor,nu stiu daca este cel mai bun loc sa postez problema mea dar am ajuns la capatul puterilor atat financiar cat si psihic, de curand am cumparat un passat 11/2005,DSG, cod motor BMA, 16v - 136cp, am o mare problema cu el in sensul ca in 3 luni de zile nimeni nu a gasit defectul acestei masini... am incercat tot felul de testere... de pareri... am schimbat volant, planetarele, curatat turbo+EGR... in fine problema mea se manifesta astfel: cand motorul ajunge intre 70-90 grade la accelerari bruste incepe sa tremure de iti sar dintii din gura... aceste vibratii se manifesta intre 1700-2300 rpm, daca accelerez liniar sau kickdown masina trage de rupe si nu mai are nici un simptom, problema apare la o apasare moderata a pedalei de accelerare, de exemplu sunt in treapta 6 am cca. 80-90 km/ora si motorul are 1700-1800 rpm, in momentul in care as vrea sa depasesc masina din fata si nu calc pedala aproape de capatul cursei adica pe undeva la jumatate din cursa pedalei pentru simplul fapt ca nu am nevoie de toata puterea masinii, aceasta incepe sa urce in turatii pana in jurul valorii de 1900-2000rpm dupa care incep aceste vibratii extrem de violente, nu au legatura cu jante strambe, discuri ovalizate etc... Am facut un nou test cu vcds acum vreo 2 zile pe care o sa il postez mai jos, daca cineva de aici are vreo idee sau s-a mai lovit de vreo problema asemanatoare il rog sa ma ajute... efectiv nu mai stiu in ce directie sa pornesc cu aceasta masina pentru a avea un diagnostic clar...am 2 erori legate de injectoare, as vrea sa ii fac un log in mers dar nu stiu ce blocuri sa monitorizez pentru a observa defectiunea atunci cand apar vibratiile.. va rog mult nu va suparati daca am postat aiurea, sunt nou si pe forum... Va multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi/pareri.. Am uitat sa va zic ca pe 3 martie trebuie sa plec in Spania cu aceasta masina si sunt super speriat de acest drum...

valori injectoare relanti:

1- 0,60

2- 0,20

3- 0,20

4- 0,60

 

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 

            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 2

                    Reset counter: 224

                    Mileage: 165327 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.02.21

                    Time: 19:08:51

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1728 /min

                    Text:     40    Nm            

                    Speed: 18.0 km/h

                    Load: 80.0 %

                    Text:  5.000    uF            

                    Text: 14.50    mJ             

                    Text:     11    mJ            

                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 

            P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 7

                    Reset counter: 226

                    Mileage: 165341 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.02.22

                    Time: 12:09:20

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1312 /min

                    Text:    104    Nm            

                    Speed: 42.0 km/h

                    Load: 26.3 %

                    Text:  5.625    uF            

                    Time: 0.00 ms

                    Text:  0.00    mJ             
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele le-ai schimbat vreodata pana acum? ca bag seama ca sunt cele buclucase, piezo

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Ciao,ma numesc Denisa,am o skoda octavia 2 2006, care are cutie dsg. As dori sa stiu cine ma poate ajuta in privinta unei probleme,va descriu problema. In urma cu vreo 2 luni am inceput sa simt ca trepideaza masina daca accelerez puternic, in orice treapta de viteza a cutiei dsg. Mecanicul mi-a zis ca este normal deoarece am activat esp, insa de 2 zile masina vibreaza,trepideaza, exagerat de puternic si nu pot merge mai mult de 140 km/h. Accelerez si imi schimba vitezele din a 6 in a 5 la 120km/h asta dupa ce merg cam 20 min cu masina. Rugamintea mea este sa ma ajuta-ti cu cateva sfaturi in privintza trepidatiilor, sa fie de la cutie, planetare, etc,pentru ca eu nu ma pricep la masini. Deci in concluzie masina trepideaza puternic la accelerare brusca si nu stiu motivul.astept raspuns pe forum sau pe id denisa.flnc@yahoo.com. Va multumesc !

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina scoasa din viteza la accelerare motor vibreaza? - ca daca nu atunci e dusa volant si trebuie chit nou de ambreiaj .
Acu prostia spusa de mecanic cu activarea esp, ca de acea trepideaza masina, zii sa se lase de meserie si sa se apuce de altceva.
Si nu in ultimul rand, fa o diagnoza la cutie.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciao,nicureddogsflo masina cand este scoasa din viteza nu vibreaza deloc,si vibratiile incep dupa vreo 20 km parcursi,dupa ce se incalzeste masina,si scutura rau de tot la schimbarea automata a treptelor,se supratureaza de ex merg in treapta a 6 si masina ,cutie trece in treapta 5 la 120-140 km/h.deci pareri ce poate fi? si cum pot testa cutia de viteza, pe tester???imi pare rau dc va supar cu astfel de intrebari dar nu ma pricep deloc la masina si doresc ca mecanici sa ma minta sa puna suprapret pe piese,manopera,ca asa se intampla la noi in service ,ai o mica defectiune si ei decid k toata masina e defecta,de usuca de bani.dc doriti imi puteti scrie si pe id mess denisa.flnc@yahoo.com va multumesc pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar sigur este ambreiajul cauza trepidatului???sau mai poate fi si altceva,vreau sa aflu toate posibilele cauze ale trepidatului,vibratiei puternice la accelerare.ms all pt ajutor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avem cum sa stim sigur, trebuie facuta o verificare.

 

dar daca zici ca problemele apar cand se incalzeste, e probabilitatea mare.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am sa merg cu ea la un mecanic in satu mare nu prea este cineva de care sa fi auzit lumea k este bun,dar merg si revin cu raspunsul mecanicului,ms all

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao all,am fost la tester cu masina,si am probleme cu injectoarele,3 din ele sunt defecte,acum vreau sa stiu dc ma puteti ajuta de unde iau injectoare si pretul lor.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune logul(testul) facut de mecanic daca il ai ca sa vedem ce probleme sunt si cod motor ca sa stim ce injectoare chiar trebuie sa cumperi daca sunt stricate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!