Jump to content

Retrofit geamuri electrice spate


alx
 Share

Postare recomandată

Cred că un singur fir mai am de legat, este vorba de pin 3 din mufa T28 , fir roșu cu violet, ăsta nu știu unde vine, măcar că idee dacă îmi spune cineva.

15975907498154152427883308865946.jpg

În rest am făcut conexiunile așa de probă și macaraua merge de la butonul pasager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este următoarea, pe o mașină aceeași generație am măsurat firele de la mufa T28 din stânga spate și am pe pinii 3 și 22 12,5 volți, pe pinul 6 am 11, 6 volți, fără contact pus. La fel arată și la mine după legăturile făcute.

Legăturile au fost făcute pe pinul 3 din siguranța 28 și pe pinul 22 din siguranța 35.

Pinul 21 e masă din caroserie.

Pinul 6 l-am legat din firul cu aceeași culoare care iese din calculatorul de pe ușa de la șofer.

Am activat pe canal 46 totul cum am găsit la o mașină identică.

Din butonul de la pasager merge geamul, de la șofer nu merge. Merge fără contact pus și ar trebui să meargă numai pe contact.

Nu merge nici închiderea pe ușile din spate, nu se aprinde nici plafoniera. 

Unde trebuie să mai insist, dacă știe cineva.

Modulul de confort e cu AQ la urmă, sper să nu greșesc.

 

15976015099977134148181871860959.jpg

Modificat de red_viper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti accesa adresele de usi spate cu VCDS ? le-ai bifat in gateway ?

trebuie verificat daca ai firul de LIN , intre calculator de usa fata (master) si calc de usa spate (slave ). ala este firul cu toate comunicatiile si comenzile.... 

pe calculatorul de usa spate este la locatia 8, pe calculatorul de usa fata este la locatia 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am bifat pe canalul 19, mai verific mâine și văd, deci trebuie să văd pinul 15 la calculatorul de pe față și pinul 8 pe spate. Se poate să fie pentru că eu am păstrat cablajul de la calculator ușă față care nu era pentru geamuri electrice spate, mâine am să verific. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lin ul intre fata si spate trebuie tras, normal ca nu il are. Nu il tragi  nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit, sistemul este funcțional. Când am timp am să postez procedura.

15977627067713692105436808453658.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piese necesare:

Macarale spate complete, cu cablaje, nu le luați fără boxe că vă chinuiți, mare atenție calculatoarele să fie compatibile cu ce aveți pe față, eu am luat prima oară un set care nu erau compatibile. Apoi trebuie cablajul de pe ușa de la șofer și comenzile cu 4 butoane. Panourile la ușile din spate trebuie schimbate și ele. Mai aveți nevoie și de niște fire și papuci diferiți.

 

 

Eu am luat de pe o mașină de la dezmembrări mufele de pe stâlpii din mijloc și cablurile necesare.

Legăturile sunt următoarele, pentru tipul și generația mea de mașină:

- mufa T28 pinul 21 firul maro e masă, aveți șurub de masă sub mochetă în spate, pinul 22 e alimentarea motorașului, eu am plecat cu fir direct din panoul de siguranțe, siguranța 35 iar pinul 3 e alimentarea calculatorului am plecat din siguranța 28.

Pinii 23 și 24 sunt pentru boxe, sunt aceeași.

Toate comenzile pentru ușa spate vin pe un singur fir, respectiv pinul 6 care vine conectat cu calculatorul de pe ușa față în pinul 6 din stâlpul din față. Până în stâlp eu am avut firul tras, acesta vine din pinul 15 din calculatorul de pe față. Conexiunile sunt identice pentru ambele uși.

Urmează codările:

Pe canalul 19 activați calculatoarele pentru ambele uși.

Pe canalul 46 activați la fel calculatoarele pentru ambele uși și transmiterea comenzilor prin lin.

Pe fiecare ușă din față activați calculatorul de pe ușa spate.

La mine a fost greu la început pentru că nu știam cum se transmit comenzile, nu am avut diagramă, mai mult prin deducție și ce au mai spus colegii. Am avut și o mașină identică unde am făcut niște măsurători.

Oricum cel mai greu e la demontat plasticele și fețele de uși.

 

IMG_20200818_155347.jpg

IMG_20200819_204312.jpg

IMG_20200819_204244.jpg

 

Din siguranțe am plecat cu firele pentru ambele uși prin partea stângă și le-am trecut în dreapta pe sub bancheta spate, a fost mai ușor. Pentru alimentarea motorașele am avut firul original scos din instalație, firul galben cu roșu , acesta se bifurcă în 2 fire. Firul pentru alimentarea calculatoarelor l-am prins cu conector rapid, a fost foarte ușor.

 

IMG_20200819_211417.jpg

IMG_20200819_211727.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am luat toate piesele,dar am nevoie de ceva ajutor la tragere firelor de la usa soferului la usile din spate si nu stiu exact cum vin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 19.08.2020 at 16:46, red_viper a scris:

Piese necesare:

Macarale spate complete, cu cablaje, nu le luați fără boxe că vă chinuiți, mare atenție calculatoarele să fie compatibile cu ce aveți pe față, eu am luat prima oară un set care nu erau compatibile. Apoi trebuie cablajul de pe ușa de la șofer și comenzile cu 4 butoane. Panourile la ușile din spate trebuie schimbate și ele. Mai aveți nevoie și de niște fire și papuci diferiți.

 

 

Eu am luat de pe o mașină de la dezmembrări mufele de pe stâlpii din mijloc și cablurile necesare.

Legăturile sunt următoarele, pentru tipul și generația mea de mașină:

- mufa T28 pinul 21 firul maro e masă, aveți șurub de masă sub mochetă în spate, pinul 22 e alimentarea motorașului, eu am plecat cu fir direct din panoul de siguranțe, siguranța 35 iar pinul 3 e alimentarea calculatorului am plecat din siguranța 28.

Pinii 23 și 24 sunt pentru boxe, sunt aceeași.

Toate comenzile pentru ușa spate vin pe un singur fir, respectiv pinul 6 care vine conectat cu calculatorul de pe ușa față în pinul 6 din stâlpul din față. Până în stâlp eu am avut firul tras, acesta vine din pinul 15 din calculatorul de pe față. Conexiunile sunt identice pentru ambele uși.

Urmează codările:

Pe canalul 19 activați calculatoarele pentru ambele uși.

Pe canalul 46 activați la fel calculatoarele pentru ambele uși și transmiterea comenzilor prin lin.

Pe fiecare ușă din față activați calculatorul de pe ușa spate.

La mine a fost greu la început pentru că nu știam cum se transmit comenzile, nu am avut diagramă, mai mult prin deducție și ce au mai spus colegii. Am avut și o mașină identică unde am făcut niște măsurători.

Oricum cel mai greu e la demontat plasticele și fețele de uși.

 

IMG_20200818_155347.jpg

IMG_20200819_204312.jpg

IMG_20200819_204244.jpg

 

Din siguranțe am plecat cu firele pentru ambele uși prin partea stângă și le-am trecut în dreapta pe sub bancheta spate, a fost mai ușor. Pentru alimentarea motorașele am avut firul original scos din instalație, firul galben cu roșu , acesta se bifurcă în 2 fire. Firul pentru alimentarea calculatoarelor l-am prins cu conector rapid, a fost foarte ușor.

 

IMG_20200819_211417.jpg

IMG_20200819_211727.jpg

Ce fire și ce papuci ai folosit? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu ai ce sa folosesti, decat pini oe sau compatibili si grosimile specificate de producator. Ai nevoie de info despre acestea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.05.2022 at 6:57, F l o r i n a scris:

Ai nevoie de info despre acestea?

Da te rog

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Deci ce fire și papuci trebuie sa achiziționez? Și dacă știe careva de unde i-as putea lua,mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ma puteți ajuta ci o schema electrica pentru 2006? Am 3 mufe și nici una nu bate cu cealaltă:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi doar alimentare, masa si can uri, pana in pillar fata sofer si pasager

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am eu in stâlp iar noile cablaje din portiera sunt complet diferite, eu trag cabluri, nu-i problema, dar nu știu in care pini sa le introduc. Poti sa ma ajuți și sa-mi spui care cum sunt cablurile acestea? Cred ca vin doar la inchidere iar pe cablurile noi, cablurile de la încuietoarea intră irect în modul, trebuie sa iau alte cabluri?

Screenshot_20230106_124252_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa confectionezi cablajul si tragi pana in fata, cum ti-am zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu în care pini trebuie sa introduc. Nu știu nici cablurile acestea care cum sunt, m-am uitat pe elsa dar nu am găsit absolut nimic care sa se lege cu ce am eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la astea vechi am 6 fire iar în stâlp am 7, devi cel negru/gri nu este conectat, de la ce e?

Screenshot_20230107_181530_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până La urmă, din toate informatiile pe care le-am găsit am încercat sa fac o schema ca sa știu ce am. Mai lipsește ceva? O sa le pun și pe culori ca sa-mi fie mai ușor:))

Screenshot_20230107_232555_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica întrebare, pot sa pun module de gen3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie generatii compatibile, fata si spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spate gen3, față den min3, aceeași coduri, 2007. Și în loc sa trag două fire de can (high, low), trag doar una de lin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand sa o faci ca de fabrica. Oricum trebuie sa tragi si alimentare,  masa, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pot sa o fac ca de fabrica 2007+? În loc de can sa trag lin +modificările pentru modulul de la sofer și am un fir de masă în mufa din stâlp, trebuie sa mai trag una?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa pui modulele din generatia masinii tale sau sa schimbi si modulele din usile fata sa pui gen 3 si pe spate sa pui tot gen 3.

Firele pe care le tragi tyrebuie sa respecte grosimile scrise in schemele electrice.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!