Jump to content

Retrofit geamuri electrice spate


alx
 Share

Postare recomandată

Am cumparat masina cu geamuri electrice doar pe fata si tare mi-ar trebui si pe spate.

Are cineva experienta in domeniu?

Am putea face o lista cu ce ar trebui? As vrea sa vad daca e fezabila ideea sau pot sa o uit.

Ar fi evident ca trebuie:

- motorasele

- butoanele pe usile din fata

- butoane pe usa soferului.

- ceva module de comanda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista e cam lunga.

Butoanele de pe usa soferului, cele de pe usile din spate, ansamblul motoras-calculator de pe fiecare usa spate, panoulrile de usio cu macara electrrica, fetele interioare de usi, mufele de la motorase, cele de pe stalpii de usi, pinii aferenti mufelor, si fire trase prin toata masina,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Concluzia ar fi, ca singura sansa sint dezmembrarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

si eu ma gandesc de ceva timp la posibilitatea asta, de un upgrade de genul asta, doar ca nu am gasit ceva vandabil decat la un coleg cu berlina (eu avand break). eu as vedea mai usor solutia de la dezmembrari cu: macara (pt actionare electrica), motorase, calculatoare de usi, si butoanele de pe fiecare usa iar cu schimbatul fetelor.... nu e astrigent. ce mai trebuie neaparat ar fi comanda de la sofer care se schimba toata grila in completare cu cele doua butoane de pe spate si cel de blocare/deblocare. ce ma intereseaza pe mine sunt urmatoarele probleme: trebuie conectat fiecare calculator din usa la "calculatorul central"? sau exista o forma de "precablaj"? comanda de pe usa soferului se conecteaza direct in calculatorul usii soferului sau si de acolo trebuie trase noi cabluri? si dupa conectarea lor si functionarea lor, cele din spate vor fi "supravegheate" si ele de modulul confort? adica va raspunde la ridicare/coborare din telecomanda?

acum cand am terminat de scris mi-a mai trecut o pasarica: trebuie cumva schimbat si geamul (mi se pare cam stupid dar totusi intreb)?

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geamul nu, dar trebuie calc de pe fiecare usa si cabl;ajul pentru cele din spate confectionat conform schemei electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform schemei pe care momentan nu o am. unde anume trebuie trase cablurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
vasilesatumare

A reusit cineva sa termine acest retrofit? am achizitionat aproape toate piesele pentru modificare (butoane sofer + butoane usispate, cablaj sofer+cablaj usi spate, fetele de usa,) imi mai lipsesc motorasele cu modulele+ panoul cu mecanismul pentru geamuri electrice. Interesant ca in ETKA nu specifica ca panoul pentru geamuri actionat electric si cel manula ar fi o diferenta. In vag am activat codarea pentru geamuri electrice spate, pana acum ii totul ok, urmeaza sa cumpar restul pieselor.

 

Stiti cumva un dezmembrari unde s-ar putea gasi motorasele cu panourile?

daca ati avea sfaturi pentru acest retrofit m-as bucura.

 

PS. cum se demonteaza geamul de la mecanism?

Cu stima Vasile



 

post-86661-0-02635500-1372624522_thumb.j

Modificat de vasilesatumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am si eu o intrebare, geamurile din spate sunt ramase pe blocat de la sofer, si nu le pot debloca, butonul este ramas pe blocat, am desfacut butoanele de la sofer, am curatat toate circuitele, am dat su spray de contact dar nimic, geamurile se deschid doar de la sofer pentru sa sunt blocate de pe usa soferului, oare daca schimb toate butoanele se rezolva?, sau care ar fi alta rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nu e ok.

daca blochezi geamurile spate se blocheaza accesul la butoane pt cele din spate.

 

din fata le poti actiona.

 

verifica problema cap-coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din fata le pot acționa, asta e ideea, a rămas pe blocat butonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba tastatura cu totul, daca mecanismul nu merge reparat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Am început acest retrofit. Momentan am cumpărat macarale, motorașe și cablaje uși. Pentru restul firelor caut o mașină la dezmembrări și merg să le scot cu totul și să văd cum vin legate.revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit panourile complete. Din ce am văzut eu am pe mufă 8 fire iar pe astea sunt 11 fire, practic eu ar trebui să trag 3 fire din stâlp undeva, nu știu unde momentan. Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am început să studiez problema dar nu reușesc să-i dau de capăt. Din ce am găsit pe net, momentan pentru calculatoarele din ușile spate, conform diagramelor ar trebui să mă duc cu niște fire astfel: T28 a / 4 în B 397, T 28 a / 5 în B 406 și T 28 a / 22 în 32 a / 8, asta e valabil pentru stânga spate, e identic și pentru dreapta. Acum cine mă lămurește ce reprezintă B 397 și B 406( in main wiring). Apoi trebuie să văd ce trebuie să trag pentru butoanele de la șofer. 

IMG_20200807_195132.jpg

IMG_20200807_200229.jpg

Modificat de red_viper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calc pt spate sunt aceeasi generatie cu ce ai pe masina, pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aici m-am blocat, asta nu mai știu dar văd cum o rezolv.

Am fost azi să mai caut ceva piese și am găsit cablajul de pe ușa față care vine în calculator (mufa T32) de pe mașină de Europa și butoanele de la șofer de pe mașină de Anglia.

Calculatorul de la șofer este 1k0 959 793 N

IMG_20200808_122656.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea cumpărate sunt cu 3c9..... , cred că nu sunt compatibile. Oricum nu am dat bani mulți pe ele, acum trebuie să văd cum e mai simplu, să schimb și calculatoarele pe față sau iau altele pentru spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumpărat altele, astea sper să fie bune. Faza e că nu mai aveau cablajul.

 

IMG_20200808_152314.jpg

Modificat de red_viper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce an e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina e din 11. 2008, e Passat B6 cu ceasuri albe, cbdc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gen 3...sunt ok, poti pune de b7....etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am înțeles. Urmează să găsesc cablajele de la ușile spate apoi să văd ce fire mai trebuie trase prin mașină, dacă mă poți ajuta în mare cu niște idei ar fi super! Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a reuși să termin această acțiune mai am nevoie de puțin ajutor. La final pun totul în ordine și postez. 

În primul rând avem nevoie de calculatoare compatibile, am reușit să cumpăr altele care sunt de pe mașină generație cu a mea. Tot de pe acea mașină am demontat și mufele din stâlpi, am vrut să merg pe fire să văd unde se conectează fiecare dar era greu, trebuia să mai stau jumate de zi.

Mufele demontate T28 au legate 6 fire pe care nu știu unde să le conectez:

- pin 3 roșu violet

- pin 6 violet alb

- pin 21 maro ăsta e masă și știu unde vine

- pin 22 galben roșu cred că e un +

- pin 23 roșu cu alb ăsta duce în boxă

- pin 24 maro cu alb duce tot la boxă

15972554315463038087841475426732.jpg

Vreau o schemă să știu unde leg firele astea, mai puțin ăla maro.

Eu pe mașină acum am o mufă cu 8 fire

IMG_20200812_210659.jpg

Din toate astea nu este nici un fir care să bată pe noua schemă, cred doar dar nu sunt sigur că alea 2 maro și roșu sunt de la boxe.

Deci cine mă poate ajuta , vă rog!

Modificat de red_viper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Văd că nu vrea nimeni să mă ajute, am început să desfac să văd cum leg firele.

Pentru început am să văd alimentarea cu curent, masă știu de unde sa iau iar plusul pleacă de pe siguranța 35, acum nu știu dacă pleacă direct în ușă sau trece prin centrala electrică și unde e conexiunea de unde plec pe ambele uși stânga / dreapta.

Ținând cont că activarea se face pe centrala electrică cred că firele cu plus de acolo pleacă dar am să mai văd.

Apoi mai este firul pentru iluminarea butoanelor care e de pe siguranța 28 cred, la fel trebuie să văd de unde pleacă și mai rămâne un fir care trebuie să facă și comanda la geam de la șofer și inchiderea, de asta cred că dă cu virgulă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iluminare, comanda....astea vin pe LIN. Deci nu ai fire separate pt ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!