Jump to content

Pornire grea


kisslorand
 Share

Postare recomandată

Trebiue verificat daca dispare presiunuea benzinei si/sau prezenta ei.

:Driver: Si acest lucru as putea oare sa il verific eu asa nepriceput cum sunt sau ar trebui mai bine sa ma duc cu ea intr-un service? In varianta a doua imi recomanzi vreunul? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kisslorand

    7

  • wabbit

    3

  • P_C_D

    3

  • Florin..

    3

Pai daca pornesti mororul si apoi il opresti si scoti furtunul de tur care intra in injectie ar trebui sa improaste cu benzina :angry:

Daca , mai elegant, se pune un manometru cred si se masoara presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare.. de ceva vreme. Datorita acesteia a trebuit sa si schimb electromotorul care s-a busit.

Cand vreau sa pornesc masina, la prima cheie se intampla urmatoarele chestii:

1. Merge la automat si nu porneste desi tin mult.

2. Cum incepe sa invarta electromotorul moare (ramane ca si cum as fi pus doar contactul).

Tin sa precizez ca de fiecare data.. a doua oara (dupa ce tin la automat prima oara, apoi iau contactul si dau din nou) porneste fara probleme.. rar nu porneste. O data s-a auzit si ca o mica detonatie la al doilea contact.. dupa ce am tinut-o prima oara pe automat. De asemenea, daca opresc motorul si astept 30 secunde, repornesc, o ia la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva ti se intampla dupa ce lasi masina sa se raceasca si in perioada in care a stat a plouat sau a fost umiditatea foarte mare in atmosfera!?

asa pateam si eu.. am scapat dupa ce am curatat toate contactele si mufele cu spray de contacte.. am umblat la ele.. verifica si capacul de la delco. undeva imi facea condens si pornea greu...

solutia este posibila doar daca patesti asa doar la rece dupa ce a stat masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutari. Am gasit acest vechi topic si m-am hotarat sa postez aici ca sa nu fiu offtopic. Am o pornire cam greoaie...sa zic ca ii dau la automat 2-3 secunde cand e rece masina. Motor 1.6 ABU. Baterie buna Cyclon 74Ah(14 V cu toti consumatorii porniti), bujii NGK au vreo 3000 de km. Care ar fi cauzele acestei probleme? Sa fie de la vreun releu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine porneste tare greu. din cate am inteles aceste ABU cam fac probleme la temperaturi joase. eu am si bateria obosita (m-a lasat de cateva ori), si e o loterie cand pornesc motorul. invarte incet si mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PHUN si la rece si la cald e lafel pornirea ?

Modificat de spionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau la voi...am avut si eu problema asta cu masina(golf3 1.8)...mai ales cand a fost aproape -20 grade...puneam contact...lasam cam 10 secunde(benzinar...dar am auzit ca are ceva preincalzitor la carburator) trebuia sa dau intai la cheie....nu pornea.....apoi trebuia sa dau la cheie cu pedala de acceleratie apasata de jumate(o tineam cam o secunda,altfel nu pornea nici dupa 20 de chei)....apoi lasam pedala...mai dadeam o data la cheie...pornea...parca era in 2 pistoane(facea motoru' parca era motorasu cu contragreutate ce il face sa vibreze de la telefonu mobil,dc stiti cum e,dadea impresia ca se misca TOT motorun un sus si in jos)....trebuia sa o tin accelerata...altfel murea motoru...apoi mergea bine.

Sau am mai avut probleme de vreo 3-4 ori...dimineata cand ii dadeam drumu..pornea bine...si dintr-o data se tura...cam la 1200-1300 turatii,statea cam 5 secunde....scadea BRUSC si incepea se tureze REPETAT la interval de o secunda,poate si mai putin(ca aia ce apasa repetat pe acceleratie sa scoata foc pe toba)....se auzea de la carburator ceva,ca si un releu...ce se comuta foarte repede dar nu regulat...sa nu mai faca trebuia sa accelerez foarte tare dintr-o data.

Nu stiu ce or fi fost chestiile astea...dar acum nu mai face absolut deloc....dc era ceva STRICAT facea tot timpul...dar asa...chiar nu stiu ce era...

FILTRELE,BUJIILE,GARNITURILE,ULEIUL,CURATAT REZERVORUL...TOATE ACESTEA ERAU SCHIMBATE SI FACUTE INAINTE CU MULT TIMP(CAM O LUNA SI JUMATATE) DE PROBLEME ASTEA...

A mai patit cineva chestiile astea?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ai o problema pe undeva. masina din semnatura la -20 grade, dadeam cheie, invartea de 3-4 ori si o lua, fara sa apas pedale si cine mai stie ce.

Golful NU are carburator, este injectie monopuct care difera foarte mult de un carburator!

Verifica vacuum-urile, senzorul hall, bobina de inductie, motorasul relanti, senzorul de temperatura a lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca manevrai pedala de accelaratie ma gandesc ca este o problema cu potentiometrul clapetei. Trebuie schimbat. Sau poti incerca o readaptare a clapetei si o stergere de erori. Tot ce ai descris arata ca ecu nu stie unde e clapeta, cat e de deschisa >> potentiometrul comunica valori eronate, motorasul ralanti nu isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate, problema venea de la senzorul de temperatura. asa am patit si eu la motorul meu de 1,4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha...multam de pareri...sa stiti ca ajuta...! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut..am si eu o problema cu pornirea..nu porneste dupa ce masina sta peste noapte sa zicem..10-12 ore..porneste din 3,4 incercari si nu sta la relanti,moare motorul daca las acceleratia,se accelereaza intrerupt..asta vreo 2,3 minute apoi totul revine la normal..am incercat dimineata si am pornit cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa..porneste la sfert si turatia sta la 1100..daca bag mufa dupa 2,3 min turatia scade la 750-800 si nu mai moare motorul..cu ce sa incep sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura..desi dupa ce se incalzeste functioneaza ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms..o sa incerc sa caut un senzor de temperatura sa fac o proba..apoi sa imi cumpar unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal am si eu un golf 3 din 94 1.6 benzina 55kw si am 2 probleme ..

1 imi porneste greu la prima cheie indiferent dac e iarna sau vara ..invarte de 3,4 ori dupa prima cheie chiar daca o las oprita 3-4 ore porneste repede...

2 mi se incalzeste motorul repede de ex dac sunt 20 -22 de grade afara si merg incet prin oras cu 2-3 persoane in masina imi urca apa la 90 de grade si imi porneste ventilatorul ala din fata ....

merci anticipat

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca injectia e monopunct e normal ca pornirea la rece sa fie mai greoaie. Cand motorul e cald tot asa face?

2. TEMPER

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceeasi motorizare am si eu si la fel se comporta. Stai linistit. E bine ca iti pleaca EV-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema foarte grava. Nu am pornit masina o saptamana,ciudat ca dupa o saptamana sa terminat bateria neavand vreun consumator, sa terminat la 0.Nu am reusit so incarc asa ca am impinso sa porneasca.Dupa treaba asta cand o pornesc trebuie sa tin contactul 30 secunde sa o ia, iar cand porneste se balbaie chiar de o turez la maxim tot la 1000 ture sta.o opresc pornesc din nou si se tureaza singura pana 3 4000 si sta acolo 30 40 secunde, apoi merge normal.Ce sa fie:|:|.Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a resetat motorasul+ potentiometrul de ralanti. Nu mai stie pozitia. Faci un reset si se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut readaptarea clapetei. Succes porneste la sfert sta bine la relanti dar , uneori fara sa fac nimic creste turatia la 3000 4000 de ture, cand ating pedala isi revine .asta ce o mai fi?!

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e pornire la cald?

ca la rece nu cred sa porneasca asa

de obicei monopunctuo invarte de cateva ori la rece pana sa porneasca

cel putin la mine asa e

1.6 mono ABU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era caldut motorul. O sa fac un film si cu pornirea la rece (care e mai greoaie la monopunct ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!