Jump to content

Pornire grea


kisslorand
 Share

Postare recomandată

Intr-o zi cu soare si o doza mare de plictiseala mi-am desfacut pompa de benzina sa-mi curat sorbul. Sorbul nu era murdar dar macar am vazut cum i-mi arata pompa. A doua zi dimineata masina mi-a multumit munca de ziua precedenta cu o surpriza neplacuta: a trebuit sa tin cheia la automat vreo 3-4 secunde pana a pornit masina. Asa ma tine de o luna. Cu cat mai mult sta masina dupa ce opresc motorul cu atat mai greu porneste.

Mi-am desfacut iarasi pompa (am scos-o din suport), am verificat garniturile, l-am asamblat iarasi cu atentie sa fie totul la locul lui, sa fie contactele electrice bune. Mi-am schimbat si regulatorul de presiune dar degeaba, nu mai porneste ca inainte. Iarna trecuta la -20 de grade pornea sub 1 secunda. M-am blocat nu stiu ce sa-i fac. Poate ma ajutati cu niste sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kisslorand

    7

  • wabbit

    3

  • P_C_D

    3

  • Florin..

    3

Banuiesc ca ai respectat pozitia de fixare a pompei (semnul de pe flansa la semnul de pe rezervor) deci elimin din start aceasta posibilitate.

Pe returul circuitului langa rezervor exista o valva "antigolire". verifica daca nu este cumva blocata deschisa sau avariata in urma procedurilor de demontare a pompei.

Daca ai desfacut bornele bateriei in cursul interventiei verifica contactele de masa (firul de masa). Poti avea tensiune buna la electromotor cat sa-ti invarta bine motorul dar sa ai caderi mari de tensiune la alimentarea circuitului electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de retur vine tot la pompa de benzina si nu la rezervor.

Inainte sa pornesc motorul am desfacut regulatorul de presiune din capul injector. Pur si simplu nu era deloc benzina, ce sa mai zic de benzina aflata sub presiune. Cred ca pompa ar trebui sa aiba un fel de valva, care s-a blocat pe deschis, dar nu sunt sigur. As pune o alta pompa dar e prea scumpa sa o inlocuiesc si sa nu fie ea de vina (e 8mil lei si nu e original!) INtre timp situatia a devenit mai nasoala. Deja e de ajuns o ora ca sa-mi porneasca greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca stiu cum putem verifica daca pierde benzina prin retur vs tur.

- scoti returul, si inlocul lui pui un furtun ce da intr-o sticla.

- un T cu manometru pe tur

pui contact, il scoti (ca sa faca presiune) , si din cand in cand verifici manometrul, si sticla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manometrul este cel mai bine de pus aproape de rampa dupa regulatorul de presiune, iar valva de retur este chiar langa flansa rezervorului si este cel mai usor de verificat prin scoatere si suflare. Merita verificat verificat daca nu cumva "rasufla" pe langa racord (de pus colier)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na ca si eu ma bag...

Complicati prea tare lucrurile :shock:

1.Se cupleaza multimetrul la mufa pompei de benzina cu mufa introdusa pentru a vedea daca are tensiune la pornire.(releu principal,releu pompa,siguranta)

2.Se monteaza manometrul pe furtunul de tur la unitatea de injectie si se va urmari daca creste presiunea la 0,8-1,2 bari in aprox 3 secunde, in caz contrar poate fi supapa de suprapresiune din pompa ramas pe deschis sau pompa slabita.

Ar mai fi cateva treburi de facut...da-mi un mail si iti dau nr.de telefon sa ma suni :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca pun contact de 2 ori consecutiv, porneste usor. Hmmmmmmmmm............ :study: :33:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a disparut, habar n-am cum... porneste perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bineinteles ca dc pui contact de 2 ori porneste mai usor.ti se umple circuitul de benzina.asta inseamna ca pompa pleaca cu o mica intarziere.tine-l si de trei ori daca e nevoie,ca sa fi sigur ca ai benzina pe tur.nu da mult la automat ca omori electromotorul.mai bine scurt si des.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a disparut in sensul ca porneste perfect, la prima cheie, chiar si acum, cand dimineata e sub 0 grade. (???)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Intre timp bateria s-a dus pe lumea aialalta, asa ca am schimbat-o. Mi-am pus ceva cu calciu de 600A curent de scurtcircuit. Porneste masina de zici ca-i noua!

P.S.: Am simtit ca putin e slaba bateria dar nici nu m-am gandit ca-i pe duse. Se adevereste iar ca unele probleme au chiar cele mai simple rezolvari si totusi tindem sa cautam cele mai grave defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

In primul rand vreau sa va salut pe toti si sa va zic "La multi ani" chiar daca e cu intarziere.

Mi-am luat si eu in dec 2004 un VW Golf3 TD din '92 si cel care mi-a vandut-o a zis ca e buna si ca el doar vrea sa isi cumpere ceva mai nou (si-a luat A6 dupa 3 zile) si ca nu a avut probleme cu ea.

DAR... dupa 70 km s-a rupt surubul care tine rotita de la distributie si e prins pe vilbrochen. Dupa verificare atenta am decis cu un mecanic ca surubul era fisurat intrucat jumate din sectiunea lui era ruginita.L-am sunat pe fostul proprietar si a jucat teatru de minune.

Am schimbat toate supapele si toti culbutorii si cureaua si roata dintata.

Dupa alti 100 km patesc acelasi lucru.....

De data asta am dat tot jos si am descoperit ca vibrochenul avea joc axial . L-am rectificat la mine acasa la Cugir , am pus din nou supapele tusate si rectificate cu tolerantele din manual etc....

Acum am 600 km facuti cu masina dar mi-e frica sa plec la drum mai lung de ex Deva-Timisoara si merg cu ea doar la fabrica (35 km / zi ).

Oare am scapat de problema???

Acuma eu am verificat si compresia pe pistoane si e peste 20 bari pe toate,pompa de motorina atinge 570 bari si injectoarele sunt reglate toate la 155 bari. Bateria e noua de anul trecut (toamna ) si indicatorul e verde pe baterie.Nu imi aduc aminte marca dar stiu ca scrie pe ea ceva Turbo diesel.

Ultima mea intrebare e : De ce imi porneste asa greu dimineata?

Doar la a 5-a sau a 6-a cheie porneste.Motorina e doar OMV euro diesel, uleiul e Mobil 1 10W40 TD. Cum sa fac la pornire ? Sa incerc de mai multe ori si des sau sa insist? Va rog ajutati-ma si scuzati-ma ca am scris si de defectiunea de la distributie. Oare sa aiba vre-un efect?

Va multumesc inca o data si sunt nerabdator sa aflu ce am de facut...

CIUCUR VW Golf 3 GL 1.9TD an 92 negru perla ,servo, jante aliaj , alarma , Alpine + Sony X-plode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cand sunt temperaturi foarte mici, este normal sa porneasca un pic mai greu. Daca ai asteptat sa se stinga martorul de bujii, ar trebui sa ai o pornire buna. Aceasta este favorizata de: bujii, electromotor, masa bateriei, motorina si injectoare, cat mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sunt temperaturi foarte mici, este normal sa porneasca un pic mai greu. Daca ai asteptat sa se stinga martorul de bujii, ar trebui sa ai o pornire buna. Aceasta este favorizata de: bujii, electromotor, masa bateriei, motorina si injectoare, cat mai bune.

<{POST_SNAPBACK}>

Salutare,

Da, am asteptat pana s-a stins martorul de bujii.

NU situ ce sa zic.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a ajuta pornirea, pune si ia contactul de vreo 2-3 ori pana se stinge martorul de bujii fara a actiona electromotorul. Incearca si tu chestia asta .

La -15 grade am incalzit bujiile de doua ori, la al treilea contact i-am dat pe electromotor si a pornit fara probleme. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pentru cei care ma pot ajuta cu sfaturi si pareri despre pornirea la rece, am adaugat o nota pe topicul: "Tips & Tricks [sesiunea De Iarna], sfaturi utile ptr soferi iarna".

Mersi fain !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema cu pornirea.O ia cam in 2-3 sec.O fi bujiile ? Ce parere aveti ? Pot sa pun contactu de 3 ori ca tot asa o ia.Nu cred ca este din alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sau regulatorul de presiune din capul de injectie. Sau bateria slabita. Avansul reglat prost. Sau pompa de benzina. Ar mai fi si altele mai neplacute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi dati va rog reglajele de fabrica pentru avans.Azi la 13:30 am programare la service si sa mi-l regleze calumea.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe viitor ne-ai spune si codul motorului ar fi excelent. O idee si mai buna este sa-l adaugi la profil. Presupun ca ai ABS

Reglajul avansului se face cel mai bine cu stroboscopul. Pentru asta nu-ti trebuie nimic in afara lampii, poate doar o privire agera...

Cu VAG-COM-ul nu e chiar asa exact.

In basic settings, grupul 00, la ignition timming trebuie sa ai intre 4-8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. M-am hotarat sa va cer si eu ajutorul, si daca nu ma insel acesta e topicul cel mai potrivit. Am si eu probleme la pornire, insa doar uneori. In majoritatea cazurilor porneste foarte bine, insa cam o data la aprox 5-7 porniri o ia foarte greu, adica porneste doar dupa vreo 5 "chei" si alea lasat contactul secunde bune :( . Apoi, daca merg cu ea 5-10 min si opresc nu mai are pb la pornire. Si sau de am idee unde sa fie pb, pare ilogic :) , daca are o pb, de ce nu porneste greu de fiecare data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebiue verificat daca dispare presiunuea benzinei si/sau prezenta ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!