Jump to content

Big Foot


Tilu

Postare recomandată

Dupa indelungi cautari care sa impace si capra(eu) si varza(directorul financiar alias consoarta) a rezultat: BIG FOOT.

De ce "Big Foot" ?

Pentru ca masina e mai mare decat as fi vrut eu sa fie. De ce ti-e frica nu scapi.

M-am codit sa cumpar A6 tocmai pe considerentul dimensiunilor.Mi-am gasit "nasul" cu acest model, comparabil cu A6-le la dimensiuni(exterioare).

Este un model "Ambiente" de 143 CP, dotat decent, nu premium.

Culoare anti-jeg(asta era conditie eliminatorie in caietul de sarcini, ceea ce a redus aria de cautare) deoarece am negru pe A3 si stiu ce greu se intretine.

Xenonul lipseste deoarece nu a incaput in modelul meu de far(din cauza minunatei si insignifiantei taxe de poluare).

Masina s-a nascut pentru o firma germana si va trebui sa supravietuiasca in Romania.

Pentru ca ieri i-am semnat certificatul de nastere am zis sa o lansez "pe orbita".

post-8441-0-51957700-1314607837_thumb.jp

post-8441-0-90921200-1314607844_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Frumusel rau noul tau Audi,sa-l stapanesti sanatos! Are stopuri pe led?

Link către comentariu
lucian_90tud

Frumos frumos. Arata bine si fara xenon.

Sa il conduci cu placere :icon_thumright:

Link către comentariu

foarte frumos..sa`l stapanesti sanatos si cat mai multi km!

Link către comentariu

Frumos Audi!Te asteptam cu mai multe poze :icon_thumright:

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Multumesc tuturor uratorilor! Covrigi si mere dam!. Din pacate nici o dotare de efect.

Daca vin galbenii taxei de poluare inapoi, promit o investitie in "vizual".

Poze in curand.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Cateva poze.

post-8441-0-09948200-1314608023_thumb.jp

post-8441-0-67092800-1314608030_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Publicat (modificat)

In poze nu se vede, dar interiorul arata foarte bine, cu uzura minima.

Ma intreba un amic ce odorizant folosesc(miroase bine in masina).

Din pacate nu stiu raspunsul, desi as vrea, cred ca e "aroma" de masina noua.

Evident ca nu m-a crezut, crede in continuare ca sunt secretos.

E genul de interior la care daca vrei poti sa "tai" linistit 100000km de pe bord.

Pe exterior insa are cateva urme de la iarna grea care a fost in Germania.

post-8441-0-33098000-1314608271_thumb.jp

post-8441-0-92994700-1314608274_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ce usor e sa arunci cu pietre!

Ziceam undeva ca masina asta e barca.Asta pana m-am hotarat ca ar fi cazul sa-mi verific presiunea in pneuri.

Surpriza!Cam peste tot avea 1,5-1,6 bari.

Dupa remedierea problemei, s-a schimbat putin si perceptia mea asupra comportamentului masinii.Nu mai este barca, este o suspensie normala.

Adica masina urmeaza frumos trasa impusa fara insa a-ti oferi vreo placere deosebita.

Este exacta si atat.

Intre timp am schimbat si uleiul si filtrele la 138xxx km, pretul fiind absolut normal(500 ron, manopera si TVA incluse).

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am bifat si eu traseul "la moda" anul acesta, adica Transalpina urcand de la Sebes spre Novaci.

Traseul spectaculos dpdv al privitorului, dar placerea condusului eu o gasesc pe alte rute, cum ar fi Bistrita_Sadova_Radauti sau Sighisoara_Brasov.

Masina s-a comportat bine, dar tot nu ma impac cu senzatia de masina prea mare si greoaie.

La drum intins, respectiv "Autostrada Sibiului" si cei 9 km de la Turda este insa excelenta. E clar ca prefera drumurile gen autostrada.

Consumul e bun, motorul prefera turatiile mai mari si consumul este chiar mai mic in aceste conditii.

post-54081-0-36026000-1314601497_thumb.j

post-54081-0-27206200-1314601512_thumb.j

post-54081-0-94293500-1314601658_thumb.j

post-54081-0-74174800-1314601714_thumb.j

post-54081-0-81851500-1314601732_thumb.j

post-54081-0-77235000-1314601753_thumb.j

Link către comentariu

Da...da....Transalpina e la moda, ai dreptate.

Sa stapanesti sanatos masina si multi km fara probleme !

Link către comentariu
... tot nu ma impac cu senzatia de masina prea mare si greoaie.

Greoaie?

Eu zic ca un A4 chiar nu e greoi deloc, iar mare... nici atat.

Nu stiu ce masina ai avut inainte. Poate e doar senzatia ca e "putin" submotorizat (din cate stiu are in jur de 1.6 tone).

Dar cum bine ai observat si tu, deja e o masina ce prefera autostrazile.

Sa o stapanesti sanatos si sa ai mare grija de ea pe drumurile noastre.

E chiar foarte frumoasa ! :icon_thumright:

Link către comentariu

Multumesc.

Am condus preponderent A3-ul, dar compar dimensiunile cu B7-le care l-am avut. Spatiul interior e clar un plus fata de modelul precedent si e apreciat ca atare de cei de pe bancheta(greutate 1535 in talon, fata de 1550, cred, la vechiul B7).

Da, probabil ai dreptate in privinta submotorizarii, acum simt nevoia unor cai suplimentari, lucru care nu era asa de evident la B7. Partial de la servo(parerea mea este ca are setarea prea "dura" pentru oras), si cred, de la dinamica A3-ului cu DSG.

La B7 am avut suspensia sport(S-line), aici am parte de cea normala, e mai comoda la denivelari, dar si putin mai permisiva cu tangajul.

Dar poate sunt doar impresii diluate de trecerea timpului, sau poate doar caut un motiv pentru schimbarea masinii.

In privinta drumurilor, cred ca pe rutele "principale" stam binisor.

@Cosmin- am avut si eu un E46 320D(150 CP, CR), masini bune. Sa-l stapanesti sanatos :icon_thumright:

Link către comentariu
... tot nu ma impac cu senzatia de masina prea mare si greoaie.

Greoaie?

Eu zic ca un A4 chiar nu e greoi deloc, iar mare... nici atat. :icon_thumright:

Ai putea sa ramai surprins de B8, e cu aproape 15cm mai lung decat B7 (cu doar ~10cm mai mic decat E60).

@Tilu Am vazut ca ai butoanele de navi, nu stiam ca exista combinatia navi+ecran monocrom. Poti sa pui o poza cum arata navigatia cand "te navigheaza"? :)

Link către comentariu

Da, intr-adevar e doar cu 12cm mai scurt... Nu stiu de ce mi se parea semnificativ mai mic.

Oricum e o masina foarte frumoasa. :)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Din pacate n-am poze cu navi in functiune.

Nimic deosebit insa, indicatiile apar pe CB, ecranul MMI furnizand informatii despre drumul pe care te afli. O sa incerc sa fac cateva poze.

@Ice_2k - la tine se simte influenta drumurilor "valurite" in directie?

E o senzatie neplacuta, daca te ia prin surprindere te plimba "directia" pe unde are ea chef.

Multumesc pentru aprecieri.

Link către comentariu

O prezint si pe cea mica...

A3 2.0 TDI 140 CP, DSG, Motor BMM, negru greu de intretinut.

Km cat sa zica lumea ca e buna de dat la "rabla".

Pana acum singurele lucruri in care am investit au fost volant, o bujie, bateria, stergatoare de parbriz, placute frana-lichid frana, schimb ulei-filtru DSG, un burduf.

In iulie am facut ITP-ul, ocazie cu care am zis sa verific si amortizoarele, rezultat situat pe zona "verde".

Masina are actualmente 204.xxx km si se comporta in continuare foarte bine.

post-54081-0-73596100-1314690341_thumb.j

post-54081-0-02268400-1314690361_thumb.j

post-54081-0-96891900-1314690370_thumb.j

post-54081-0-99523100-1314690394_thumb.j

Link către comentariu

@Ice_2k - la tine se simte influenta drumurilor "valurite" in directie?

E o senzatie neplacuta, daca te ia prin surprindere te plimba "directia" pe unde are ea chef.

Te referi la furatul stanga-dreapta? La B6 mi se intampla destul de des, am observat ca are MARE legatura cu latimea cauciucurilor (cu cele de 235 era MULT mai accentual fenomenul decat cu cele de 205). La B8 nu prea se mai intampla, dar e posibil sa aiba legatura si cu directia, eu am servotronic, tu presupun ca nu ai daca ai scris mai sus ca ti se pare prea grea directia.

Link către comentariu

Da, la asta ma refeream, si da, nu am servotronic.

Parca "dincolo era mai ieftin", cu toate ca aveam 235 latime.

Cred ca trebuie sa incetez cu comparatiile...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa indelungi framantari si cautari, am cumparat finalmente si cauciucurile de iarna. Deoarece nu stiu daca ma prinde sau nu primavara cu aceeasi masina, am ales sa cumpar ceva mai ieftin. Sincer m-am cam saturat sa tot fac cadouri altora. Mai ales ca aproape nimeni nu apreciaza asemenea "amanunte", care totusi costa.

Chiar daca rewiew-urile despre Hankook W310(I' cept Evo) cam lipsesc de pe net, cele existente fiind oarecum contradictorii si nu foarte incurajatoare, am ales totusi aceasta anvelopa mai mult datorita pretului de achizitie.

Asa ca m-am "incaltat" cu aceste cauciucuri produse in Ungaria in 38/11, 225/55/16 95H.

Primele impresii sunt extrem de pozitive. E incredibil cum s-a schimbat comportamentul masinii. Directia nu mai pare grea, aderenta este buna(pe uscat), franarea ok, zgomot aproape inexistent, . Daca aderenta pe zapada va fi la acelasi nivel, inseamna ca am cumparat o anvelopa de 4 stele.

Tot ieri am schimbat si lichidul de frana(146500km/3 ani), totul pare in regula. Daca efectul placebo nu s-a gandit sa-mi joace feste, as putea spune ca pedala de frana se actioneaza mai usor si franarea pare mai ferma.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Jurnal de bord

A3- 208400 km, schimbat etrier stanga spate, placute frana fata(TRW), lichid frana adica 720+250=970 ron. Masina merge bine, imi face o reala placere sa o conduc.

A4- 147600 km, fara probleme pana la momentul actual. Cauciucurile Hankook se comporta bine pe asfalt uscat/umed. Azi am avut parte de putina zapada, nesemnificativa pentru a-mi putea forma o parere clara despre comportamentul anvelopelor pe zapada.

Observ ca circul ridicol de putin, s-au dus vremurile cu 30-40000 km pe an.

In ianuarie avem programata o iesire la Viena si ne mai delectam putin pe autostrazile altora.

Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A3- s-au rezolvat urmele de pe aripa dreapta spate lasate de colegii din parcare, care pe langa spiritul civic specific romanilor, mai nou sunt inspaimantati si de malusul(era sa scriu falusul) asiguratorilor.

A4- 149740 km, dupa voiajul pe autostrazile vecinilor, ca pe cea de la Cluj era sa o ratez atat e de bine semnalizata, dupa care navigatia imi amintea mereu ca sunt in offroad.

Motorina putin mai ieftina in Austria(Eni) decat pe plaiuri mioritice, despre calitate nu vorbesc, probabil e placebo :RO flag: .

Nu ma pot abtine sa laud cauciucurile Hankook, care s-au comportat excelent aproape de vitezele maxime suportate de indicele H, singurul zgomot prezent fiind cel provocat de vant(cam mare dupa mine, probabil din cauza oglinzilor imense).

Masina se comporta genial pe autostrada, revenirea in traficul cotidian citadin intarind mai mult aceste diferente.

In rest fara probleme, ieri a cedat un bec pe faza scurta.

O problema tot am: CB imi aminteste ca trebuie sa fac schimbul de ulei peste 400 km. Schimburi care s-au facut asa:

-la 120xxx km in Germania, deci urmatorul schimb la 150xxx km(lucru confirmat de atentionarea CB)

-la 138xxx km am schimbat uleiul in Ro, moment in care mecanicul mi-a resetat(cica) intervalul de schimb

-ieri a mai facut inca o data resetarea, lucru care se vede doar in MMI, atentionarea de service din CB ramanand neschimbata

Vreo sugestie?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Jurnal de bord A3:

209273 km, schimbat filtre(Mann + Mahle) si ulei Castrol, toate bune si frumoase, dar mai scumpe fata de ultimul schimb.

Bateriile Rombat(Premier) sunt o teapa, asta pentru ca masina porneste la "sfert" la -17grd, iar in luna mai implineste doi ani.

La A4 s-a schimbat modificarea, CB spune acum "Service due", asa ca nici de data aceasta, mecanicul meu nu a reusit resetarea intervalului de service. Poate la urmatorul service, peste vreo 3000 km sau luna iunie.

Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!