Jump to content

Uleiuri 0w-40


samartean
 Share

Postare recomandată

sunt sigur ca am comparat fisele. si Repsol e tot din gama "motociclisti", n-are nimic deosebit. castrol nu mai pun ca m-am "ars" odata...

- un ulei f. bun tb sa aibe V.I. minim 175, TBN min 9, pour point de la -42 in jos, densitate peste 0.85, HTHS min 3.6 ar fi ideal, sa nu scada vascozitatea la 100 grade sub 11 -11.6 dupa 10 000 km, etc. - aici se incadreaza uleiurile 0w40, adica full sintetice aditivate cu esteri (mobil 1 se pare ca este campionul - probat prin mostre de ulei uzat..., dar mai sunt si altele).

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bluetux unde ai gasit tu ca Mobil 1 e "aditivat" cu esteri? Mobil 0W-40 nu a vazut esteri in toata istoria lui... nu ca ar fi ceva groaznic, insa trebuie clarificate lucrurile :)

Indicele de vascozitate impreuna cu vascozitatea la 100 grade, sunt niste vrajeli - dar desigur, asta e opinia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

samartean & iuliu m.

Se vede treaba ca e destul de greu de inteles faptul ca o discutie purtata pe un anumit subiect NU se poarta in felul in care o purtati voi de vreo cateva pagini incoace.

Desi v-am atras atentia si v-am rugat sa renuntati la jigniri si atacuri la persoana voi continuati...

E ok!

E optiunea voastra, asa cum optiunea mea e sa va acord warning si 3 zile de suspendare a dreptului de a posta, poate va mai racoriti un pic si reveniti la subiect, fara a mai relua jignirile si atacurile la persoana.

Multumesc pentru intelegere! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@samartean

poate mobil 1 n-a vazut, m-am referit la el pt ca e rezistent, au vazut in schimb altele; faza cu vrajelile la vascozitati e clar parerea ta, cauta rapoarte UOA si o sa vezi rezultatele.

P.s. uite ce zice Mobil despre esteri:

"Esters are one of the classes of synthetics that have been used in Mobil 1 products as well. Esters are stable molecules, provide good solvency, and provide very good low temperature and high temperature performance in engine oils."

nu putem baga mana in foc, tehnologiile se schimba, dar se pare ca Mobil 1 contine esteri dupa cum zice chiar producatorul.

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bluetux - eu am mentionat mai sus ca Mobil 1 0W-40 nu a vazut in viata lui esteri, nu ca producatorul nu a facut niciodata uleiuri de grupa V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0w40 ar parea ca are in componenta asa ceva, avand in vedere calitatea si aprobarile (inclusiv long life)

Posturile contin numai INFORMATIE, fara referiri la persoana.

Modificat de forceturbo
Atac la persoana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esters are one of the classes of synthetics that have been used in Mobil 1 products as well.

Sound of silence! :D

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris ca M1 0w-40 nu contine esteri, iar tu imi spui spui ca Mobil 1 a avut uleiuri de grupa V(pe baza de esteri), nu precizeaza nicaieri care(desi banuiesc ca doar cele racing).

bluetux - daca uleiul continea si 1% esteri, stai linistit ca aflai si tu si toti din lumea asta, nu ascundea Mobil calitatea asta. Uleiurile pe baza de esteri sunt foarte scumpe, uite-te la gama Motul(X-lite formula veche, sau 300V) si iti dai seama la ce ma refer.

Trist ca va lasati doborati de marketing-ul ieftin al unor companii.

Posturile contin numai INFORMATIE, fara referiri la persoana.

Modificat de forceturbo
Atac la persoana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un ulei "foarte scump" aditivat cu esteri este WOLF SYNFLOW PLUS 0W40 (Belgia, din 1955, fost furnizor pt GM), costa 97 ron/5l la importator :)

cel de la firma de ulei pt motorete , de 300v vorbesc, e exagerat de scump, mai ales ca e mult mai slab acum (si fara esteri).

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesti tu esterii in uleiuri, eu nu gasesc nicaieri pomenindu-se de asa ceva in uleiul Wolf:

http://www.wolfoil.com/update/documenten/engels/tf/passenger_cars/wolf/15106we.pdf

Eu unul as ramane putin ingrijorat sa cumpar ulei full sintetic la 97lei/5L. Si pentru semi-sintetic mi se pare un pret mic.

Daca ai incredere in vanzator, go for it - dar crede in continut de esteri, mai ales la pretul ala.

Posturile contin numai INFORMATIE, fara referiri la persoana.

Modificat de forceturbo
Atac la persoana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog si eu, la randul meu, sa respectati regulamentul forumului si sa postati DOAR INFORMATIE, fara referiri la persoana.

Cei care nu respecta regulamentul vor fi sanctionati (din nou, unii).

Posturile anterioare le-am editat eu, eliminand pasajele neregulamentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In link-ul:http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorOil/Car_Care/AskMobil/Does_Mobil_1_Contain_Ester_Oil.aspx

de pe site-ul oficial al producatorului,se gaseste urmatoarea propozitie (simpla):

"Mobil 1 contains Ester."

Cele bune!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ca sa clarific nedumeririle cu privire la Wolf 0w40, m-am uitat pe bidon si pe spate scrie negru pe argintiu :) printre altele: "100% synthetic, ester based motor oil" (tradus si in olandeza si franceza).

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dificili mai sunteti:)

- am masina din semnatura

- are 35.000 km intr`un an

- pana acum vreo 5000 km am avut numai castrol

- de vreo 5000 km am mobil 1 0w40

- nu am sesizat nicio problema.

- printre altele ,ca si info, am fost la un anumit la porsche sa ma plang de noul soft.un nene inginer a iesit cu mine cu masina l o tura si printre altele am discutat si de revizii.mi-a spus ca aceeasi masina in germania are revizia obligatorie la 30.000. in romania este obligatorie revizia la 15.000 din cauza conditiilor de trafic,nicidecum uleiului sau altor componente.

acum..fiecare crede ce vrea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

in Porsche am bagat doar Mobil1 0 W40 (specificatiile producatorului)+completari are 41 000 km si nu aud nici un fel de sunet ciudat la pornire etc.... nici un fel de problema, motorul intradevar consuma mai mult ulei decat un alt tip de motor (fapt confirmat de cei de la Porsche, 2 turbine capacitate mare.....etc..) Atata timp cat ungerile se fac bine, rezista la temperaturi extreme, uleiul full sintetic 0 W 40 fiind recomandat pentru motoare performante, de producatori consacrati, nu vad de ce isi da atata lume cu parerea ce e bun si ce nu e bun.....fiecare sa isi puna in masina ce vrea....dar daca si cei de la Porsche care sunt parteneri de 10 ani cu Mobil1 http://www.porsche.c...partner/mobil1/ , sponsori consacrati in motorsport, mai discutam de marketing?Nu cred ca si-ar pune nici unul dintre noi un ulei care i-ar face rau motorului, dimpotriva, ne dorim km cat mai multi lipsiti de probleme. .In GTI am completat jumate de litru Castrol Edge Sport 0 W40.. Urmeaza prima revizie a GTI-ului.Sunt curios ce ulei o sa bage cei de la reprezentanta si/sau daca ma lasa sa vin eu cu uleiul dorit.0 W40 indeplineste specificatiile 502.00, iar daca Porsche il recomanda, tind sa cred ca va face treaba buna si intr-un motor TSI. Si acum citesc titlul topicului si ma pufneste rasul :))

toate bune!

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele actuale cu carburant diesel acest tip de ulei este depasit tehnic.Deci nu face fata solicitarilor.Pentru benzina este altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu personal am constatat diferenta majora intre 5w40 si 0w40 la Petro Canada cu clasificare CJ-4 ptr diesel. Cu zero merge mai elastic motorul, iar turbina este mult mai bine protejata.

Conteaza enorm calitatea uleiului si firma care l-a produs, intelegandu-se de aici ca uleiul Castrol este un Brand si nu un producator de ulei.

Sunt adeptul uleiului zero atat vara cat si iarna. Cum s-a mai spus, pornirile la rece sunt cele care uzeaza motorul.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosso corse

+1

 

Bine punctat.

 

Cea mai mare uzura este la pornire(adica pe uscat) si pe toata durata cat motorul nu este in temperatura de lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un ulei 0w40 excelent (la mine in turbo-diesel) este MOL Dynamic Star - peste Mobil 1 datorita compozitiei de pana la 70 % componente full sintetice (PAO+ester) - din pacate pe cale de disparitie, in Romania nu mai e de gasit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Eu sunt la al treilea schimb de ulei Mobil 0W40, intr-adevar am numai 48000 km, dar nu ma pot plange de nimic, motorul merge perfect si nu consuma gram de ulei. Referitor la tacanelile la pornirea de dimineata, doar daca sta masina oprita peste 2 zile imi tacane, oricum am inteles ca aceasta problema este la toate TSI-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Porsche Cayenne Turbo KM actuali : 120 000....doar ulei Mobil1 0W40...nici o problema...iar cu 525 tds am depasit pragul de 320 000 km...am bagat doar Castrol Edge 5W30.

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Sa readuc in actualitate acest topic.

Dupa 10 ani, timp in care am folosit exclusiv 5w30, am trecut si eu pe 0w40. Trecerea a fost facuta cind masina avea 140 k km si in tot acest timp am folosit ca si brand Liqui Moly. Pot sa spun ca s-a simtit o evidenta schimbare in bine a comportamentului motorului, se aude mai bine, se simte mult mai bine cu acest nou uLei.  Ce-i drept acel 5w30 (TopTec 4200)  era un ulei hidrocracat, iar uleiul ow40 este din gama synthoil. Cu siguranta voi folosi in continuare, desi Synthoil-ul nu este un ulei ieftin.

Sa va spun de ce am facut trecerea: Acum cca 2 ani am inceput sa percep si eu la motor ceea ce descrie initiatorul. Adica niste zgomote care pareau a proveni de la culbutori.Am decis sa schimb vascozitatea uleiului, desi cu 5w30 benzinarul meu e putin mai vioi (e mai "subtire" la cald).

Bataile (tzacanelile) se manifestau preponderent la rece, doar dimineata la prima pornire si mai evident dupa ce masina a fost alergata, aproximativ cum spune @samartean. Interesant faptul ca, vara nu se auzea asa tare, in anotimpul rece era mai pronuntat zgomotul.  Am inceput sa ascult mai bine motorul si sa investighez si pina la urma s-a dovedit ca zgomotul provenea din zona distributiei. Dupa cca 60.ooo km,  desi aveam distributie OEM VW montata in reprezentanta, rola intinzatoare a capatat un joc destul de mare si tzacanea ca o masina de cusut. Insa doar la prima pornire din zi. Zilele trecute am schimbat distributia si totul a revenit la normal, motorul porneste frumos, fara zgomote. Momentan am cca 7.000 km cu acest LM Synthoil Energy 0w40 si voi merge in continuare cu el mai multe schimburi.

Modificat de Iorgovan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!