Jump to content

Schimbare placute si saboti.


daniel80
 Share

Postare recomandată

O intrebare,dupa schimbarea placutelor si al sabotilor este necesara adaptarea modulului ABS.

Masina este o Octavia I Elegance 2003 1.9TDi placute fata si saboti spate.

Daca totusi este necesar,poate cineva sa imi explice care este procedura.

Intreb deoarece dupa schimbarea palcutelor senzatia este ca pedala este mai "elastica"cu o cursa mai lunga,inainte era mai

mai dura .

O apasam foarte usor,cu o ciupeam reactia era instantanee.

Sper sa intelegeti ce vreau sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frinele tale sint inca in rodaj; mai mergi niste sute de km mai usurel pina se aseaza placutele pe discuri si sabotii pe tambur i (alfel scrie tambure)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual ar merge si o schimbare de lichid daca nu s-a facut demult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul la intrebare este ca nu trebuie nici o adaptare, nici o aerisire, nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu am specificat.

Placutele deja au 500km,deci sunt rodate.Schimbarea de lichid sa facut.

Si acum sa va spun ce am facut.

Am intrat (de curiozitate)in modulul ABS (03 ABS BRAKES) daca dai Test vei fi pus sa apesi pedala de frana ,Next,incepe sa "caraie pedala",next te pune sa iei piciorul ,CLOSE.

Asta cu motorul pornit.

Rezultatul este o pedala mai ferma.

Poate nu am explicat pasii intocmai dar in mare asta am facut si rezultatul a fost cel asteptat de mine.

Deci se face adaptarea sau nu? (In continuare intreb ....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Output test nu este adaptare.

Si in mod obisnuit daca faci 2-3 pedale vei avea o pedala de frana mai ferma.

Nu se face adaptare, ci doar eventual aerisire din VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Nu contest,dar aerisire cu VAG-COM chiar nu cred :rolleyes: .

Crede-ma asta am facut asta a fost rezultatul,nu uita 03-ABS BRAKES

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca esti subiectiv si tocmai s au asezat placutele pe discuri si de aia e OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Nu contest,dar aerisire cu VAG-COM chiar nu cred :rolleyes: .

Crede si nu cerceta, sau cerceteaza sa te convingi, se cheama bleeding brakes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai abs la masina cu saboti pe spate? :) Depinde si ce marca de placute de frana ai pus..ce producator mai exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Octavia are ABS si saboti pe spate. Octavia si multe alte masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok AlBundy dar cum o faci cu VAG_COM?

Era vb de aerisirea cu vag-com pt ca fara stie toata lumea cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o operatiune complementara aerisirii normale si are ca scop evacuarea aerului din ABS. La final aerul va trebui scos pe la etrieri tot prin metoda clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Octavia are ABS si saboti pe spate. Octavia si multe alte masini.

Nu toate, a mea are discuri pe spate. Frane spate cu tambure au doar motorizarile TDI 90 CP si SDI, cat si benzinarele de 1.4 si 1.6. Restul au numai frane spate pe disc.

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si 1.6 benzina poate avea discuri pe spate (a fost dotare optionala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, cred ca toate modelele puteau fi echipate cu discuri pe spate, insa asta intra pe lista dotarilor optionale cand comandai masina. Eu m-am referit la echiparea standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, asta vroiam sa zic si eu, e de standrad. Poti pune frane Racing si pe Fabia HTP daca iti doreste sufletul.

Modificat de Patrickm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristi_violet

salutare. am o skoda fabia 1.9 tdi 2002 si am schimbat placutele de frana pe spate... nu am reusit sa introduc pistonasul ala inapoi asa ca a trebuit sa dau jos etrierul indepartand si furtunul cu lichid de frana pentru a putea finaliza operatia... a curs putin lichid insa acum nu reusesc sa inteleg de ce la fiecare franare pedala imi merge pana in capat si abia la a doua apasare de pedala incepe sa prinda . daca e de la faptul a am deschis furtunul de la lichidul de frana sa pot efectua operatia, ce trebuie sa fac...adica mai exact cum aerisesc circuitul de lichid de frana .. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai aer. faci pedale si aerisesti pe la aerisitoare ca la dacie. Pui pe cineva sa faca cateva pedale apoi sa tina pedala apasata moment in cre tu desfaci incet aerisitorulsi lasi sa curga lichid de frana pana nu mai curge cu bule/intrerupt. incearca initial doar la roata la care ai umblat poate ai noroc si nu trebuie sa faci asta la toate rotile caz in care parca se incepe cu roata cea mai indepartata de pompa (ordine: dreapta spate , stanga spate, dreapta fata , stanga fata ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

1. Scrie ca trebuie sa ai masina suspendata si cu contactul pus.

2. Se face doar daca s-a inlocuit lichidul de frana. Cand Pompa de ABS a fost complet uscata. Adica doar daca iti schimbi singur lichidul si nu cu o masina speciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GIV, alea sunt afirmatii? Pompa de abs nu o sa fie niciodata uscata iar aerisirea nu e musai sa se faca cu contactul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

are cineva idee daca setarile abs-ului sunt diferite la masinile cu discuri ep spate fata de cele cu tambur? (ma bate gandul sa pun discuri pto franare mai buna). eventual daca a mai facut cineva operatiunea asta ca sa stiu si eu la ce ma inham si daca merita avand in vedere rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Apropo de franare, am si eu o intrebare pentru cineva care se pricepe.

Va rog sa-mi spuneti daca acesti saboti se potrivesc la franele spate - Skoda Octavia 1 - 1.6 Mpi 2003

post-39339-0-51639100-1334147006_thumb.j

Modificat de silviu4you2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa o serie de caroserie si codul sabotilor din poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!