Jump to content

un baiat din Ploiesti care ma poate ajuta ?


rtanase
 Share

Postare recomandată

Salut , am nevoie de ajutor cu o problema legata de racirea motorului .Cine are Golf si e din Ploiesti si are cum sa ma ajute sa ma prind de unde e buba ??? Fac cinste :D

Pana acum am facut urmatoarele

1 Termostatul l`am scos de tot

2 termoswitch`ul e de la alta masina ...e probat - fiert in ibric si masurat cu multimetru

3 apa nu pierd

4 electroventilatorul nu e ars sigur e probat

5 siguranta de la electroventilator e buna

--------- cu toate acestea se incinge motorul si nu incepe termocupla sa ventileze. Imi e frica sa astept mai mult ..furtunele sunt tari si calde ...nu stiu cat de mult trebuie sa se incalzeasca ...

nu am probat urmatoarele ca nu stiu cum :

1 pompa de apa

2 radiatorul daca e infundat ...

Modificat de rtanase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in bord nu arata temperatura? Ce masina este? Cu termostatul montat, la mine temperatura sta nemiscata la 90 grade. Poate este prea racoare afara ca sa mai porneasca electroventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tot ce tine de cabluri. Poate sa fie un cablu rupt/taiat/in scurt.

Temperatura in bord oricum sta la 90 grade. Doar daca creste temperatura apei destul de mult (~120 grade) iti arata in bord. Asta ca sa nu sperie utilizatorul.

Ca exemplu: sunt termostate care deschid la 82/85/87 etc si acul in bord tot la 90 grade sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Golf 1 , 1981 , motor 1.3 benzina . Acul de la temperatua apei nu l`am verificat ....mi`a ``scapat`` la modu ca nu era prins firul pe sonda de temperatura....

Cum imi dau seama de temperatura motorului ? cum trebuie sa stea acul la 90 grade , vertical ??

Verifica tot ce tine de cabluri. Poate sa fie un cablu rupt/taiat/in scurt.

Temperatura in bord oricum sta la 90 grade. Doar daca creste temperatura apei destul de mult (~120 grade) iti arata in bord. Asta ca sa nu sperie utilizatorul.

Ca exemplu: sunt termostate care deschid la 82/85/87 etc si acul in bord tot la 90 grade sta.

cablurile sunt ok ....daca pun in scurt firele de la sonda de pe radiator termocupla porneste , iar sonda de pe radiator este probata in ibric si functioneaza...adica inchide contactul dintre cele 2 lamele

post-63413-0-83537000-1305391163_thumb.j

Modificat de rtanase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceleasi simptome. s-a dovedit a fii pompa de apa praf. verifica aia, de infundat radiatoru nu prea as crede ca nu bagi pamant in antigel... nu ? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum de la apa trebuie sa stea pe ledul acela rosu, acolo e 90 grade. Eu am avut probleme cu mufa din spatele ventilatorului, mai face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa dupa ochi nu prea poti sa-ti dai seama de temperatura apei. Daca instalatia este presurizata, apa fierbe la 120 grade iar daca nu este presurizata sau capacul de la vasul de expansiune nu este pus, fierbe apa la 100 grade. Totusi este posibil sa nu fie temperatura prea mare. Fierbe apa? In mers normal, mai ales fara termostat, niciodata nu porneste ventilatorul electric. Numai daca urci pante sau mergi in coloana incet. Fara termostat consuma mult pentru ca motorul nu ajunge la temperatura de regim.

Se mai poate masura termoswich-ul cu multimetrul asa pe masina ca si in ibric. Se pune in scurt? Termostatul se poate si el incalzi in ibric si sa se vada daca deschide.

Oricum, daca mai incercati ceva, sa nu cumva sa deschideti capacul de la vasul de expansiune cu motorul cald ca poate sari apa fiarta in fata.

In mers fara termostat apa o sa fie la 50 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum de la apa trebuie sa stea pe ledul acela rosu, acolo e 90 grade. Eu am avut probleme cu mufa din spatele ventilatorului, mai face figuri.

Mufa e buna ... la modul ca daca pun in scurt firele de la termo switch , ventilatoru` porneste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

E totul OK !!! acul care indica temperatura ajunge in partea dreapta a becului aproape spre capatul lui ...si in mom ala porneste elactroventilatorul :D . In poza am desenat cu verde si rosu pozitia acului la porniea respectiv oprirea electroventilatorului ...

Daca totul vi se pare ok va rog sa imi ziceti

post-63413-0-57364800-1305449152_thumb.j

Modificat de rtanase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Stai linistit ca e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu ai terminat. Ai zis ca termostatul l-ai scos de tot. Nu merge asa, trebuie pus, altfel consuma mult. Cumpara unul nou sau fierbe-l pe ala vechi si vezi daca se deschide complet inainte ca apa sa fiarba. Plus de asta, la iarna nu o sa ai caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fierbea apa ca sa se deschida ... trebuie altul ca oricum l`am taiat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!