Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

reformuleaza - de unde stii... cred ca asta era intreabarea, nu ?

Este piesa primita la schimb, are X la sfarsitul codului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. sa inteleg ca e de bine dupa cum zici.

In alta ordine de idei. Folia o iau si o tai la fel ca l a maxi dot si pun eeprom de 1j5. Dar eu intreb...folia o tai cu un cater bun sau cu o foarfeca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent - mergi la sigur cu foarfeca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi si am firul de consum tras pana in mufa intermediara. Am gasit cod pentru  fir cu pin de contact pentru ceasuri, dar nu gasesc pentru mufa intermediara, nu stiu ce marime. 

20171104_160334.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai pin, lega-te direct de firul ce vine de la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/4/2017 at 11:49 PM, blue_slid3r said:

Am verificat azi si am firul de consum tras pana in mufa intermediara. Am gasit cod pentru  fir cu pin de contact pentru ceasuri, dar nu gasesc pentru mufa intermediara, nu stiu ce marime. 

20171104_160334.jpg

 

On 11/1/2017 at 12:45 PM, F l o r i n said:

mufa intermediara T10 - portocalie - pin 2 sau la ECU, pin 18

asa cum ti-a zis deja si bundy, lega-l de firul existent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa le fac cum trebuie,  o sa merg sa iau cateva fire cu pini din dezmembrari cand o sa am timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cum trebuie, daca legi si izolezi bine.

Altfel, bagi pin in mufa. Tu alegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 - > Coding ->

Totul bine si frumos..numai ca eu am 23110 si astea noi au 23111. Am incercat sa schimb codarea de la 1 ultiam cifra la 0 ultima cifra si nu merge.

Mor langa ele....

Modificat de aditzu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa pui 0 la astea noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit eu. 3 trebuie sa pun..cifra 3 corespunde cu 195 65 15. Rotile mele. Asa calculeaza masian viteza bine.

Sa fac un rezumat. Am luat un maxidot de UK - DIESEL 1j0 920 946 C. Apoi am cumparat un minidot de EU - BENZINA 1j5 920 826 GX. Ambele sunt immo3 VDO.

Am luat folia de la minidot si am taiat-o si am pus-o pe maxidot. Dupa care am luat soft pentru noul ceas, eu l-am estimat a fi 1j5 920 846 A, si l-am pus in ceasurile maxidot.

Am calibrat acele, am facut test de output, am activat toate functiile posibilie (ace, staging, range, martor cruise control, welcome) si am modificat codarea.

Codarea a fost asa. Cea originala (din golfu' meu) 07113. Am adaptat-o dupa maxidot si a iesit 23113.

Par a fi in regula momentan. Tot ce mai am de facut e asa:

1. imperechere pe masina

2. adaptare chei immo

3. Copiere zile service de pe ceasul din masina pe maxi nou. (sa nu uite asta nou sa ma anunte cand schimb uleiul) + schimbare interval service -. 1 an sau 10k km (asta e greu).

Multumesc florin! Pe final de saptamana am sa revin cu o poza cu ele pe masina. Greu si costisitor...dar merita!

23415856_1797075647000318_1304390917_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta era ideea.... nu avea ce sa caute 0, la codingul nou.

Arata foarte frumos, sa te bucuri de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pun un BETA sau un MFD1 .. poate sa afiseze radio sau piesa pe maxidot?  Am nevoei de mufe speciale..sau de TMC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la MFD1 - sunt unitati care merg numai cu TMC - si posibil sa nu mearga niciodata cu ceasurile astea - numai cu vw503.... si unitati simple, la care trebuie sa tragi firele de Data, Ena, Clock - si vor afisa.

La Beta/Gamma - doar tragi firele si codezi corespunzator - de la mufa mica verde de la radio (daca nu o ai, trebuie sa faci rost de ea) la mufa verde de la cluster

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Gamma deci e varianta simpla. Mersi mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gamma....radio casetofon, 4 iesiri.. e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau daca vrei sa ai un sunet si mai bun, mergi pe Delta6. Doar ca va trebui sa schimbi mufa la radio(sau sa folosesti adaptor) plus tras firele de can de la cluster la radio (tragi 2 fire in loc de 3). Asta daca ai in plan sa pui si comenzi pe volan, nu mai tragi apoi fir de remote. Dar despre asta vorbim in alta parte ca nu au legatura cu topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, F l o r i n said:

la MFD1 - sunt unitati care merg numai cu TMC - si posibil sa nu mearga niciodata cu ceasurile astea - numai cu vw503.... si unitati simple, la care trebuie sa tragi firele de Data, Ena, Clock - si vor afisa.

La Beta/Gamma - doar tragi firele si codezi corespunzator - de la mufa mica verde de la radio (daca nu o ai, trebuie sa faci rost de ea) la mufa verde de la cluster

Ia vezi @redline1619 ce zice Florin...poate de asta nu reusim noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca acum am un cluster 1J5 920 846 A "hibrid" (facut din bucati :)))  se va impaca cu modulul de comfort :  1C0 959 799 B?

Mai am de modificat ceva in eepromul ceasurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu ai nimic de modificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/13/2017 at 10:12 AM, F l o r i n said:

nu, nu ai nimic de modificat

Cam asta e rezultatul final: 

https://photos.app.goo.gl/vQQ7dZwL5fD54G6m1

https://photos.app.goo.gl/7jLXBrt4jfOp0aZn1

Vede toate usile + portbagajul si le afiseaza in bord. E genial.

IMG_20171118_175733.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut vin si eu cu o problema , dupa ce am montat maneta de tempomat  (aceasta merge fara probleme) nu imi apare martorul in bord cand este pe ON , si nici martorul la usi si nici pe minidot nu scrie cand e deschis portbagajul si nici in mers daca e o usa deschis , si cand rezervorul este full nu urca la maxim acul de la combustibil . Se poate sa fie din cauza eepromului ? trebuie ceva modificat in el ? Multumesc. Am atasat si 2 poze cu ceasurile.

IMG_1145.JPG.4cade43a19f5cc50cc47d78fb723b5be.JPG

IMG_1226.JPG.9c0e41550e87181a2bebebf8d79d0ed6.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi inainte arata?

CE ai facut in ceasuri intre timp ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy nu am facut absolut nimic la el , cel care mi le-a adaptat acum 1 an mi-a pus un eeprom de la o masina pe benzina , ca nici turatie nu indica cum trebuie si consumul pe bc este 12-15 , eu zic ca este de la ce mi-a facut “mesterul” ala si deaia vreau sa imi achizitionez eu ustensilele necesare si sa le fac eu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!