Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Testat. Se pare ca nu pot scrie NICI pe OBD2 nici pe programator. Am sa schimb memoria dar nu stiu ce sa cumpar. Am vazut ca pe ea scrie AT93C86 ALE, dar nu gasesc niciuna identica.

Modificat de aditzu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la magazinele de componente electronice sau pe net, gasesti 93c86

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Trebuie sa schimb ceasurile din bord la un golf 4 1.9 TDI, care au codul 1J0920 826CX VDO. Trebuie sa fie neaparat acelasi cod? Nu reusesc sa gasesc ceasuri cu acelasi cod. Imi puteti spune daca s-ar potrivi si alte coduriu? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie 1J0(sau 1J5) 920 xxx. Neaparat immo3 . Poți pune și de Passat dar sunt niste modificări în soft ce trebuie facute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica 1jx 920 xx6 sau 7 sau de Passat 3b0 920 xx5, 6 sau 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, ursachicatalin said:

Sa fie 1J0(sau 1J5) 920 xxx. Neaparat immo3 . Poți pune și de Passat dar sunt niste modificări în soft ce trebuie facute

Am incercat cu unele care aveau codul 1J0920 826C si nu ii compatibil 100%. Nu functioneaza indicatorul de temperatura, combustibil ... etc. Am incercat cu el pentru ca era dat jos de pe acelasi tip de motor cu masina pe care trebuie pus si codul era asemanator.

Modificat de T.D.I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad de ce nu ar merge. E compatibil 100% . Poate sunt alte probleme acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ceasurile respective nu am vazut sa scrie VDO. Poate asta era problema?

Modificat de Aerofan
Nu mai da quote la postul anterior. E sanctionabil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt Bosch RB8. Dar tot ar trebui sa meargă. Incerca un alt ceas. De ce vrei sa le schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost un scurt pe circuit si le-o topit.

Modificat de Aerofan
Nu se da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  1. Eu zic sa verifici și instalația până la ele. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti lua orice ceas cu codurile 1j0 920 sau 1j5 920. Ele trebuie sa fie VDO + immo3.

Muti foliile de la tine pe ceasul ala si incarci softul echivalent diesel in ceasul cel nou ( sa tii cont si de vitezometru ) . Calibrezi acele si ajustezi coddingul si km pe noul ceas. Il imperechezi cu ECU si rescrii cheile. 

Gata! Ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel soft echivalent de diesel care trebuie incarcat de unde il pot lua?

Modificat de Aerofan
Nu mai folosi quote la postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Net, sau poate te ajuta florin, dar am sa caut si eu. Lucrez la un proiect prin care sa imi pun maxi dot pe masina si am mai gasit una alta.

1. Trebuie sa faci o poza la ceasurile tale de acum si sa pui aici.

2. Sa scrii  aici codul ceasurilor care le-ai achizitionat pentru a fi transplantate pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, T.D.I said:

Acel soft echivalent de diesel care trebuie incarcat de unde il pot lua?

ai cumparat ceasurile si ai nevoie de eeprom ? o sa te ajutam.

18 hours ago, T.D.I said:

Am incercat cu unele care aveau codul 1J0920 826C si nu ii compatibil 100%. Nu functioneaza indicatorul de temperatura, combustibil ... etc. Am incercat cu el pentru ca era dat jos de pe acelasi tip de motor cu masina pe care trebuie pus si codul era asemanator.

nu are voie, ai o problema

18 hours ago, F l o r i n said:

adica 1jx 920 xx6 sau 7 sau de Passat 3b0 920 xx5, 6 sau 7

codurile ti le-am scris mai sus

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat ceasurile cu codul 1J0920 826C, le-am imperecheat cu ECU si am rescris si cheia. Dar am problema respectiva, ca nu functioneaza toate indicatoarele din bord. Acestea sunt pozele cu bordul.

IMG-20171011-WA0001[1].jpgIMG-20171011-WA0002[1].jpgIMG-20171011-WA0000[1].jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar că e problema pe traseu până la cluster, mai ales că ai avut scurt și ți-a prăjit pe acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49 minute în urmă, T.D.I a scris:

Am cumparat ceasurile cu codul 1J0920 826C, le-am imperecheat cu ECU si am rescris si cheia. Dar am problema respectiva, ca nu functioneaza toate indicatoarele din bord. Acestea sunt pozele cu bordul.

e de acolo, daca nu functioneaza toate. Celelalte sunt bune.....:):P E cea mai exacta descriere....hihihi.

Scrie exact ce merge, ce nu.... ca sa te putem ajuta.

Banuiesc ca ai un scurt pe linia de masa care pleaca catre senzori, de obicei se intampla prin compartimentul motor - trebuie identificat, remediat, ca sa nu imi mai strice si alte ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu are rost sa cumpar alte ceasuri? Pentru ca electricianul la care am dus masina mi-a spus ca nu sunt bune ceasurile astea, ca trebuie unele sa fie VDO si cu codul ala 826C sau 826CX. Pe astea care le-am luat nu imi indica temperatura, combustibilul, nu se aprinde becul de la proiectoare si semnalizarea dreapta. Cel putin astea le-am vazut deocamdata ca nu functioneaza.

Modificat de T.D.I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.....merg si acestea, sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul asta mai trebuie incarcat acel soft de diesel de care zicea aditzu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu - ca vad ca e de diesel

p.s - bec/martor proiectoare, nu ai pe ceas, la modelul tau - numai pt lampa ceata spate

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze .... despre acel martor vorbeam, pentru lampa ceata spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, deranjez și eu cu câteva întrebări. Am încercat cu search și nu îmi găsește nimic. Intenționez sa iau un golf 4 1.8T dar am

gasit doar 98-99 aici in Germania la preț bun. 

Am acasă ceasuri immo3, maxidot de uk și vreau sa le montez pe mașina ce o sa o iau. 

1. Dacă mașina e noncan sau immo1 pot pune acele ceasuri immo3? Dacă da ce mai trebuie sa iau sau sa modific? 

2. In caz ca as găsi un ARL mai convenabil decât 1.8 pot adapta acele ceasuri de benzina pe el? 

3. De regula din ce an ar trebui sa fie minim mașina sa fie immo2 cel puțin? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!