Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Salut,am si eu nevoie de ajutorul vostru:am schimbat si eu foliile la ceasurile mele,cele vechi erau in mile si cu 130km/h in dreptul orei 12,acum am cu 100km/h in dreptul orei 12.Ce trebuie sa modific in dump pt a-mi indica si mie viteza corecta?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu displayul - am fost la niste baieti priceputi in electonica si mi.au dezlipit displayul de pe bordul cumparat, cel in mile, care se vede super si mi l-au lipit pe bordul meu. In felul acesta nu am mai facut nici un fel de modificare. Multumesc tuturor pt sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, rica_42 a scris:

Salut,cum reusesc sa calibrez acele de la ceasuri la masina din semntura?Am demontat bordul,respectiv acul de la vitezometru si acum imi arata cu 20 km sub,la fel si cel de la relanti,si indicatorul de benzina Am facut oupt test din ic dar tot asa arata

Daca dai output test se pun acele la 3000 de ture si 100 la ora sau si acolo se aseaza sub 3000 si sub 100?
Eu ca sa-mi setez la Golf sa-mi arate viteza reala (ceasurile au o mica deviatie) am fixat acele exact pe 3000 si putin sub 100 in output test.

Ca idee cum ai putea rezolva, scoti acele de pe ceasuri si dai output test, in VCDS o sa vezi cand esti cu output test la turatii si cand esti la vitezometru. Esti atent cum merge si cam cat timp ii ia sa se seteze pe 3000 si pe 100. Apoi pui acele la loc in momentul cand din test ele se pozitioneaza pe 3000 si pe 100.
La fel si la acul de la benzina.

Daca acele nu se pun pe 3000 si pe 100 inseamna ca trebuie sa modifici impulsul si daca nici de acolo nu merge atunci trebuie sa rescrii dump-ul pentru ca ai dump de diesel de exemplu.
 

Aici ai un exemplu ce e impuls si unde se gaseste: http://uk-mkivs.net/topic/10689-mk4-golf-and-bora-speedo-instrument-cluster/page-17
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, aditzu' said:

Ceasurile mele acum:  1J5920826A  

Ceasurile care le vreau: 1J0 920964C

Ce zici? Se poate ?

da, se poate. 

8 hours ago, Litllevill1983 said:

Salut,am si eu nevoie de ajutorul vostru:am schimbat si eu foliile la ceasurile mele,cele vechi erau in mile si cu 130km/h in dreptul orei 12,acum am cu 100km/h in dreptul orei 12.Ce trebuie sa modific in dump pt a-mi indica si mie viteza corecta?Multumesc!

posteaza dump-ul original aici.

Rica - la tine nu este de calibrare, ci modificare eeprom, etc - pentru asta, poti pune dump-ul aici si ti-l modific, dar sa postezi si specificatiile foliilor care le ai. Daca sunt cu 100, 110 sau 130 la vitezometru la ora 12.... benzina.... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, F l o r i n said:

da, se poate. 

posteaza dump-ul original aici.

Rica - la tine nu este de calibrare, ci modificare eeprom, etc - pentru asta, poti pune dump-ul aici si ti-l modific, dar sa postezi si specificatiile foliilor care le ai. Daca sunt cu 100, 110 sau 130 la vitezometru la ora 12.... benzina.... etc

Salut Florine eu nici nu știu unde găsesc dump și specificația foliilor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dump - il citesti din ceasuri, din eeprom

specificatia foliilor... fa o poza cu ceasurile/foliile care le ai pe masina si da-mi sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Intrebarea e. Corectia vitezei se face modificand adrese in eeprom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, F l o r i n said:

dump - il citesti din ceasuri, din eeprom

specificatia foliilor... fa o poza cu ceasurile/foliile care le ai pe masina si da-mi sa vad

Adică pentru dump trebuie sa întru cu vag om în 17?IC? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dump-ul nu il citesti cu vag com.....citeste un pic paginile anterioare, unde am discutat de foarte multe ori, ce e de facut, cu ce, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, rica_42 said:

Adică pentru dump trebuie sa întru cu vag om în 17?IC? 

EEPROM-ul il citesti cu un cablu KKL 409  prin mufa de diagnoza a masinii tale si folosesti un soft specific cablului KKL . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.ebay.fr/itm/Auto-Diagnostique-Outil-Cable-USB-KKL-VAG-COM-409-1-OBD2-II-OBD-VW-Audi-Seat-/282090672878?hash=item41adea12ee           
Adica asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare băieți

Am o intrebare,se potriveste un bord maxidot de pe un golf cu motor arl pe unul cu motor axr,parca citisem mai demult undeva ca nu merge de pe arl pus pe altceva.

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca merge,nu vad de ce ar fi o problema daca il adaptezi cum trebuie.Si eu am dupa un arl tot maxi dot puse pe ajm,doar ca eu am pus alte folii la km si astept un raspuns de la colegi sa vad ce trebuie sa modific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, mihai_mihai said:

Salutare băieți

Am o intrebare,se potriveste un bord maxidot de pe un golf cu motor arl pe unul cu motor axr,parca citisem mai demult undeva ca nu merge de pe arl pus pe altceva.

Multumesc 

merge pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai brickuit cineva ceasurile?  Se mai pot vindeca?

Am primit un ceas care, la punerea contactului, acele de la temperatura si combustibil se dau aiurea peste cap. Nu sunt recunoscute de VCDS si nu pot recoda CAN-ul.

Orice soft as puen prin OBD2 + KKL 409 nu le vindeca. Ce solutii as mai avea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce ceasuri vorbim ? cod piesa, fabricant, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceas Maxidot Uk Diesel  VDO 1j0 920 946 C

Ah.. scuze. Am uitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos eepromul si scrie-l pe programator, dupa care vezi daca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Pot folosi acelasi fisier ? Sau trebuie un fisier special?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de ce eeprom incarc pe OBD2 cand citesc tot pe OBD2 el imi da FF FF FF. Acum eu am facut rost de un eeprom de pe un 1j0 920 946 C si acela trebuie sa il incarc cu un programator daca am ineles bine. Am citit ceva cu eeprom criptat si decriptat, are vreo relevanta cu problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am CARPROG cu clestisori din aceea care ii pui pe cip, ar merge asa? sau trebuei dat jos de tot cipul pentru a fi rescris si apoi relipit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si vezi daca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!