Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Da, se scrie un soft de diesel, corespondent modelului si versiunii tale si care sa corespunda cu foliile actuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa fac login pe ceasuri,care ma ajutati?dupa introducerea codului apas do it si se aude cum se decupleaza ceva in bord dupa care incearca sa se conecteze interfata dar da eroare si nu se conecteaza decit daca iau contactul si il pun iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin

@ Liviu 242006 Poate nu este codul de login bun.

Asa face cand e gresti codul. De unde ai pinul ? Ai bagat pinul corect ? Adica pentru pinul 1234 se

introduce 01234 si do it.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

De ce vrei sa te loghezi pe instrumente? Esti sigur ca e pinul citit ok? L-ai mai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinul l-am bagatpe cel care ami arata vcsd-ul dar fara 0 inainte este deja din 5 cifre,vreau sa ma loghez pe instrumente pt a activa codarile speciale ca sa fac sa se aprinda acele la punerea contactului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 4 nu cred ca vei reusi. Doar prin modificarea dump-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu242006: daca valoarea 13861 ai introdus-o ca si cod de login, nu te ajuta decat la modificarea km daca masina are sub 100km. Daca vre-un coleg a mai avut nevoie de acel cod "General Adaptation Enabling" si la altceva te va anunta aici. Sunt si eu curios. Nu iti apar meniuri noi la "Adaptation" daca introduci acel login si in nici un caz ceea ce ai spus tu ca vrei.

LE: sper ca exprimarea ta mai mult decat greu de urmarit se datoreaza grabei de a raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.am ceasuri immo2 cu minidot si as vrea sa le schimb cu immo3 cu maxidot.intrebarea e daca functioneaza tot ce e pe immo3 la mine,adik sa activez range iluminare ace si ce se mai poate activa la immo3? Golf 4 1.6 16V AUS 2001

Modificat de pufypufuletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca o sa iti functioneze - consum instantaneu - care se tranforma il l/h in stationare, consum mediu, viteza medie, durata de functionare

 

Se poate activa Range si iluminarea acelor pe contact.

 

Daca montezi maxidot, nu o sa iti afiseze pictograma cu masina cu usi deschise, la tine - doar la capota, poate si hayon. Oricum, se poate face ceva sa afiseze usa soferului... dar cam atat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mercy mult de informatie.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut tuturor !

postez in aceasta sectiune a forumului intrucat am o problema importanta legata de pornirea masinii mele vw golf 4 , din cate se pare localizata in ceasurile de bord probabil in zona imobilizatorului electronic astfel :

masina a functionat foarte bine pana intr-o zi cand a stat in repaus cam trei zile dar asta nu ar fi o problema neaparat intrucat a stat altadata chiar mai mult . De data asta insa ceva s-a intamplat pt ca dimineata nu a mai vrut sa porneasaca mai precis sa ramana pornita deoarece ceasurile masinii nu primeau curent , nu se alimentau iar la punerea contactului se aprindea un martor de alarma adica simbolul de airbag ! In rest absolut nimic !Aveam insa lumina la faruri functiona casetofonul si inchiderea centralizata etc

Masina la actionarea cheii pornea pentru 2 secunde dupa care se oprea instantaneu de fiecare data. In prealabil au fost puse de proba alte ceasuri de bord care se aprindeau imediat cu toti martorii de bord insa trebuia corelate cu cheile de la masina mea si din pacate nu aveam codul de acces al masinii ! C a urmare a fost verificata din nou cu testerul care nu a gasit probleme si i-a fost anulata acea eroare in legatura cu airbagul. Au fost din nou montate ceasurile mele cele originale si care surprinzator s-au aprins imediat , a fost pornita masina in mod normal si a ramas pornita fara probleme ! Dupa 3 sau 4 porniri consecutive si repaus iarasi s-a defectat exact ca la inceput cu exact aceleasi simptome . A fost verificata iar cu testerul si apoi cu un aparat care a gasit si codul de acces din 4 cifre dupa care mi s-a programat una din chei ca proba si am pornit-o din nou tot cu ceasurile originale care scoase si montate imediat ! Masina a functionat foarte bine vreo 4 zile dupa care am lasat-o in repaus 2 zile si s-a defectat din nou exact ca la inceput ! Acum tot incercand sa scot ceasurile si sa le montez la loc am constatat ca intr-o anumita pozitie a mufelor se aprind si se sting instantaneu practic e ca si cum ar fi un contact imperfect , ele putand sa ramana active sa pot porni masina dar daca o las iarasi in repaus curentul din ceasuri dispare si iarasi nu se alimenteaza , iarasi trebuie sa le scot si sa le montez in acele mufe si tot asa ! Se pierde acest curent din ceasuri si nu vor sa ramana active prea mult timp !Bateria este suficient de buna sa porneasca masina de fiecare data si sa aprinda luminile etc

Mi s-a spus ca avand acest cod de acces ar trebui sa cumpar doar ceasurile si atat ! Va cer un sfat in aceasta privinta si multumesc frumos pt rabdarea de a citi tot ce am scris aici ! Numai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa lipiturile la mufa clusterului - T32 - verde -. Altfel, trebuie sa le vada un electronist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

refa lipiturile la pinul 1(pozitiv) de pe mufa albastra si de la mufa verde pinul 2 si 17 (pt immo).

In incercarea mea reusita de a lega alarma masinii in intelepciunea mea am scos siguranta de care e pe pinul 1 al bordului si exact asta mi s-a intamplat, motorul a fost blocat de immo, si eraoarea de aibag activa. s-a rezolvat cu reintroducerea sigurantei si strgerea alarmei cu vag-com.

NU mai tin minte numarul sigurantei ,dar era sus in dreapta, una mica, din care venea un fir mov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si verifica si starea bateriei , foarte probabil sa ai pb si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult ! Se pare ca trebuie sa ajung la un electronist. Curios este faptul ca de dupa ultima incercare functioneaza normal execeptie facand doar aceasta eroare de airbag care ramane aprinsa. Ideea este ca am pornit-o in fiecare zi macar 5 min .Deci daca totusi vor trebui schimbate ceasurile astea cu altele ramane valabil codul gasit ca sa poata fi corelate cu cheile mele sau trebuie sa iau si alte chei impreuna cu ceasurilr noi ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa se faca o adaptare a cheilor pe care le ai la imobilizatorul din noile ceasuri. Uite un exemplu:

 

 

Vezi ca acolo zice ca trebuie sa ai PIN-ul de la sistemul imobilizator, daca am inteles eu bine.

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Trebuie sa ai pinul de la ambele borduri, in caz ca vrei sa-l pui inapoi pe cel vechi. Doar cu ajutorul pinului poti sincroniza cheia ta cu bordul noi, nu  trebuie alte chei.

Pt citirea pinului iit trebuie vag-tacho, sau cineva cine are.

Vezi ce tip de bord ai, daca e immo 3, tot bord cu immo3 trebuie sa pui, invers  merge, daca ai immo 2, poti pune 2 sau 3.

Cele cu immo3 au terminatia 6, deci 1J0 920 xx6, daca e numarul m,ai mic decat 6 e immo2.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e immo2 nu iti trebuie decat pin-ul la ceasurle pe care le pui.

@nicku9mm: verifica bateria sa nu fie slaba, ca poate sa-ti faca figuri, ceea ce cred ca e si in cazul tau. Daca o lasi mai mult timp se descarca si nu iti mai citeste corect sau deloc cheile. Apoi daca tot ai pb, incearca sa refaci lipiturile de pe placa IC mufa verde. Daca nici asa nu merge ,abia atunci te poti gandi la alt IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta sau cineva care se pricepe la reparatii ceasuri.... Nu se mai stinge iluminarea lor iar pe display ul unde apar KM se sterge cateodata o cateva linii de exemplu daca am 77km parcursi se schimba in 11 dispar liniiile de sus, la 10-20secunde iar se face77 si tot asa.../:(

Ceasurile sunt BVO sau BVD parca... Immo3

Modificat de AndreyBz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BOO sau VDO ?

 

...  greu de zis care e treaba cu ele, pana nu le desfaci - final, s-ar putea sa te coste mai putin sa le inlocuiesti, cu altele SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boo

Modificat de AndreyBz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfaturi !Inca nu am schimbat ceasurile vechi cu altele intrucat am asteptat sa vad ce se mai intampla si iata ca astazi am observat altceva si anume ca cifrele care indica nr de km efectuati incep sa se stearga pur si simplu de pe display exact cum faceau ceasurile alea de mana electronice cand era bateria slaba !Poate ca unii dintre voi isi mai aduc aminte, incolo nimic deosebit masina porneste ok toti martori de bord functioneaza ok cu exceptia desigur a celui care indica eroare la airbg si care este asa de cand mi s-a programat cheia si am reperat codul masinii ! Acum nu stiu exact cum e mai bine , sa schimb ceasurile cu altele sau sa le repar pe astea la un electronist ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicu, pentru afisajul de la km, poti desface ceasurile si verifica daca afisajul este bine fixat - sau sunt alte probleme acolo.

 

Pe airbag - trebuie vazut ce eroare ai stocata - si daca se sterge, nu-i bai cu ea.

 

Deci, inainte de a cumpara altele, desfa ceasurile actuale ca sa vedem ce este cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mvcexpertprinting

Salut,

 

Cautand pe net cum pot rezolva si problema mea, am ajuns pe acest forum , care este ff interesant.

 

Am un Seat Cordoba 2000, motor 1.4 benzina, AKK, si de ceva vreme nu merge , ceasul de bord, partea din dreapta, Kilometrajul, rezervorul. Am cauta pe net si am gasit un ceas tot de cordoba 2000, dar e de motor 1.9 TDI. Toate bune si frumoase, ajung acasa, dau ceasul ala de pe masina jos, il pun pe asta si , surpriza nu merge, porneste, si se opreste imediat, in rest toate celelalte merg.

Cititnd pe aici pe net, am vazut ca trebuie sa se faca anumite setari.

Ceasul are un cod, "VDO 110.008/924/007, W06K0920850F, DACA MA POATE AJUTA SI PE MINE CU O INFORMATIE ce pot face in acest caz, sa caut alt ceas sau se poate rezolva si cu acesta.

 

Multumesc pentru AJUTOR.

Mircea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de immo

userul @Florin garantat te rezolva

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!