Jump to content

Superba mea


nsm

Postare recomandată

@75NOR - ti s-au matuit ramele la geamurile mici de pe noul Superb alb???

 

Si la mine s-au matuit tot in 2 luni.

Au furnizori diferiti si de aceea si calitatea este diferita.

 

Cei de la AVia m-au asigurat ca noile rame nu o sa se mai matuiasca...

Produsul de la sonax are rol de protectie sau e un soi de vopsea cromata sau polish?

Modificat de nsm
Link către comentariu
  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nsm

    66

  • 75NOR

    17

  • Quino

    11

  • Circoloco

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, deja dupa 2 luni am puncte de matuire, in partea orizontala a ramei. Ii fac poze dupa ce o spal. La Passat nu stiu dupa cat timp se matuisera, eu l-am luat la 3 ani si erau mate.

 

Nu ma stresez deloc, nu le schimb, astea sa fie toate problemele masinii si sunt foarte fericit :)

 

Sonaxul e o crema usor abraziva, care e special facuta sa curete cromul. Dupa ce le-am curatat, 1 an de zile cat am tinut masina nu s-au mai matuit.

Am dat pe toate ramele cromate, pe grila fata, inclusiv pe terminatiile de esapament !

Uite cum arata produsul si mai ales, cum arata grila fata dupa curatare. Din matuita si fada asa a ajuns.



@75NOR - ti s-au matuit ramele la geamurile mici de pe noul Superb alb???

 

Si la mine s-au matuit tot in 2 luni.

Au furnizori diferiti si de aceea si calitatea este diferita.

 

Cei de la AVia m-au asigurat ca noile rame nu o sa se mai matuiasca...

Vorbim in toamna. Sunt foarte curios daca se matuiesc sau nu...

post-9928-0-42695900-1370439578_thumb.jp

post-9928-0-58893900-1370439592_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Eu dupa ce am schimbat ornamentele pe garantie nu s au mai matuit. Cel putin pana acum si au trecut 6 luni.

Link către comentariu

Sa incerc sa nu spal masina in primele 2 luni? sa vad daca se pastreaza.

Le-am schimbat de 2 sapt si nu am spalat masina niciodata.

 

@75NOR - din fericire singura mea problema pe garantie a fost aceasta matuire + schimbarea siglelor ca actiune skoda.

 

Dar acest Sonax nu se adreseaza partilor cromate din metal? Pe astea de plastic merge?

Link către comentariu

Cum sa nu speli masina 2 luni?

Mergi linistit cu ea si le schimbi in garantie de fiecare data cand se matuiesc; si ultima data cu cateva zile inainte sa expire. Apoi, daca tot se matuiesc, poti sa incerci un polish fin, gen Sonax-ul de mai sus.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Pai a iesit din garantie in sapt cand le-am schimbat :D. Tipul de la Skoda mi-a zis ca nu o sa mai am probleme cu astea noi...

O sa incerc sa spal masina cu mana mea la omv si sa nu dau cu spuma/ceara pe ele..

Link către comentariu

Si omv are spuma. Chiar mai prost diluata :))

Link către comentariu

Cum sa te duci la omv sa o speli singur ?:) Ai incercat vreun polish pentru crom inainte sa le inlocuiesti ?:D

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu

Se vor face mereu de la spuma activa.

Fie o speli acasa,cu sampon auto fie le demontezi si le invelesti in folie transparenta.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

@Iulianb2007 - cat am fost in Ungaria (7 luni) mi-am spalat masina singur la OMV si nu mi-a scazut rangul. La fel si in Austria...

La Bucuresti care ar fi problema?

 

@muale

Deci spuma activa e de vina?

Cum fac sa o evit?

Link către comentariu

Eu pierd cateva ore de fiecare data cand spal masina, ma transform instant intr-un maniac al curateniei si trec 2 ore inainte sa incep interiorul... :(

Eu zic ca ori le lasi asa si le dai un polish fin din cand in cand, ori le imbraci in folie transparenta. Nu are rost sa eviti spalatorii doar din cauza asta (in afara de cele cu perii pe care le evit oricum :) )

Link către comentariu

Se pare ca spuma activa e la fel de pacatoasa pe peste tot, nu prea vad cum s-ar putea evita. Spalatul la burete e o gluma proasta si o garantie a unei multitudini de zgarieturi lasate de meseriasii de la spalatorii cu mizeria din burete.

 

Mai exista spalatul personal cu aparate gen Karcher si sampon luat de la reprezentanta, caz in care, la cele 2 ore pe care le pierzi cu tot procesul, te vei transforma in sclavul masinii.

 

Sau...accepti realitatea, iei un polish fin, dedicat, gen Sonax si 1 data/6 luni rezolvi problema.

 

Poftim: asa arata la mine. Am 7 saptamani cu masina si 7 spalari la zi. Se vad darele verticale de matuire.

Cum spuneam, asta sa fie singura problema a masinii si voi fi cel mai fericit :)

post-9928-0-66438200-1370595271_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Vopseaua nemetalizata de la VAG e in general de proasta calitate, se matuieste rapid, mai ales dupa multe spalari...La fostul GTI (tornado red) lasand laoparte faptul ca bara fata si capota s-au matuit intr-o luna si si-au pierdut din luciu, pietricele aruncate de la masinile din fata si insectele care intrau in lacul vopselei au lasat urme, spalatul des (spuma activa care vorba aia...nu stii de care e...la spalatorii) influenteaza stratul de lac si luciul se pierde in timp.O speli totusi des o data pe saptamana...ce sa mai zic de tratamente si cosmetice auto...mi se par bani aruncati daca circuli pe soselele mizere ale patriei...in schimb mie imi place sa fie in interiorul masinii foarte curat :P

Modificat de corad0
Link către comentariu

@75NOR daca accepti un sfat simplu .. spala masina mai rar :) cu 50 de spalari pe an riscul de decolorari si zgarieturi fine de la spalat e cam mare

Link către comentariu

Si eu spalam masina saptamanal dar de cand am locuit in Budapesta si am avut garaj, m-am lasat de sportul asta. Acum, in Bucuresti cred ca am spalat-o de 3-4 ori in ultimile 2 luni ... A tot plouat si nu are rost sa o spal daca ploua dupa.

Link către comentariu

din cate stiu eu Budapesta nu este in Romania, si garaj inseamna ca nu sta afara ... ai spus totul. 

Problema la spuma este ca nu respecta concentratia de soda caustica si pun ca sa fie pentru a nu se folosi multa apa la spalat.

De o luna de zile am inceput sa ma duc la spalatorii gen tunel la omv si asta din lipsa de timp.. decamdata nimic anormal ... dar iau si prespalare bineinteles...

 75NOR ai un mare avantaj ca ai masina alba si nu se vad toate zgarieturile mici pe ea (asa cum e la mine la rosu brunello) dar dezavantajul ca si la ce mai fina murdarie se percepe altfel pe culoare alba, fiind o culoare de "fitza" .. ntzntzntz

Modificat de Quino
Link către comentariu

Soda caustica pe care o folosesc toate spalatoriile e de vina pt albirea ornamentelor. Exista o varianta cu folie transparenta sau negru .

Pe alb daca o lasi murdara si trece ceva timp , din pacate, trebuie spalata la burete , indiferent de solutia pe care o folosesti , vorbesc din proprie experienta , 3 masini albe.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu

75NOR ai un mare avantaj ca ai masina alba si nu se vad toate zgarieturile mici pe ea (asa cum e la mine la rosu brunello) dar dezavantajul ca si la ce mai fina murdarie se percepe altfel pe culoare alba, fiind o culoare de "fitza" .. ntzntzntz

 

Si la mine pe magnetic brown este foarte greu sa o tin curata si fara zgarieturi.

Link către comentariu

nu ai cum sa eviti spuma...decat sa eviti spalatoriile de cartier. cam greu daca nu ai scule/timp/dorinta/locatie sa o speli singur. 

gradele nu iti cad dar pt unii nu se poate din div motive.

 

varianta cu folie cred ca este cea mai buna, daca vrei sa pastrezi aspectul crom. altfel, le poti vopsi negre...

 

cu polish-ul rezolvi problema dar nu le poti polisha la nesfarsit, stratul lucios nu are 2-3 mm grosime sa ai de unde "taia" si pana la urma ajungi la plastic.

Link către comentariu

Pe alb daca o lasi murdara si trece ceva timp , din pacate, trebuie spalata la burete , indiferent de solutia pe care o folosesti , vorbesc din proprie experienta , 3 masini albe.

De asta o spal saptamanal, ca sa evit buretele :tuktuk:

De vreo 2 saptamani de cand ploua zilnic in BV nu am mai spalat-o si arata :icon_confused:

Oricum, merg la aceeasi spalatorie si o spala acelasi om de fiecare data, tot el mi-a spalat si passat-ul 1 an de zile :icon_geek:  Stiu, stiu, sunt fixuri inutile

Link către comentariu

Stai linistit ca si eu am omul meu care o spala....si o intretine de vreo 2 ani :) I feel you :P

Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu am mai rezistat si am spalat masina la spalatorie... Ornamentele inca rezista :P.

Dar am observat o alta problema: tevile cromate de la sapament s-au inegrit si pierdut din stralucire...

Ce sa fac sa le redau stralucirea de odinioara...?

Link către comentariu

Cu solutia aia de la Sonax pentru chrome si o laveta moale. In 10 min sunt ca noi.

Link către comentariu

Dar acum, nu cand nu mai ai ce face! Fa-o saptamanal daca vrei sa le pastrezi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!