Jump to content

antifonare compartiment roti


PTDA
 Share

Postare recomandată

va salut. ma gandeam sa antifonez compartimentul rotilor, sub aripile interioare.vreau sa lucrez cat mai eficient, adica nu vreau neaparat sa folosesc materiale care se folosesc in industria auto, dar operatiunea sa fie de calitate. ce ziceti... cam la ce material ar trebui sa ma gandesc? credeti ca am sanse sa mai estompez din zgomotul la rulare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te descurajez dar daca te apuci sa izolezi pe acolo o sa ai surpriza ca o sa inceapa sa rugineasca, pentru ca materialul insonorizant tine umiditate in zonele care ar/trebuie sa se usuce. Ce faci cand ploua cu galeata si treci prin balti de dimensiunea unor mici lacuri? Asta e doar parerea mea. Daca vrei sa izolezi zgmotul de rulare mai bine antifonezi tot habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut....si eu sunt de acceasi parere cu condrutz85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Pai altceva decit sa dai jos carenajul ala de plastic sa ce naiba e , sa dai cu antifon pe interiorul aripiilor si sa pui carenajul la loc , ce altceva ai vrea sa-i faci ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ma gandeam sa fac, dar v-am cerut parerea in legatura cu materialele. ma gandeam sa iau vopsea cauciucata antifonica si sa dau vreo 3-4 straturi, dar nu prea stiu cu ce sa continui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi am insonorizat portbagajul pe interior. am acoperit tabla aia goala cu un strat destul de gros. zilele astea va comunic daca exista imbunatatiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce materiale ai facut portbagajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat cu o vopsea pe baza de cauciuc si bitum intr-un strat f gros (aprox 2 mm). teoretic trebuie sa se simta diferenta pt ca daca lovesc tabla chiar si cu degetul nu se mai aude sunetul ala de tabla goala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Body 950 varianta gri,alb,negru.Material cauciucat cu proprietatea de insonorizare si protectie, cu eficienta optima de acoperire si excelenta proprietate de aderenta . Potrivit pentru aplicarea pe partile exterioare acoperite si pentru partile interioare ale caroseriei auto. Gata preparat pentru utilizare, se aplica cu un pistol special (BODY UBS) la presiunea de 5-6 bar. Stratul texturat format se usuca repede si ramane elastic. Poate fi usor supravopsit dupa uscare. Inainte de aplicarea stratului final de vopsea este necesara tratarea suprafetei cu un material promotor de aderenta PLASTOFIX (#340).

Alb, negru, gri. Disponibil in cutii de 1L, 2Kg si aerosol de 400ml. Pentru comenzi speciale este disponibil si in cutii de 4L.Asemeni exista mai multe firme care au astfel de produse..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

:offtopic: azi cand am inspectat un pic carenajul de la roata, am observat ca imi lipseste cu desavarsire un surub care tine amortizorul lipit de caroserie. :huh: maine merg in service sa vad de ce e asa. totusi la prima vedere nu pare sa fi fost vreodata vreun surub acolo. poate ma lamuriti voi daca trebuie sau nu sa fie surubul cu toate ca daca gaura exista nu vad de ce nu ar fi :angry:

http://imageshack.us/photo/my-images/695/lipsasurub.jpg/

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa amortizoarului e prinsa de regula in 2 suruburi, ma indoiesc la tine sa fie doar unu, probabil l-ai pierdut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca pe langa pachetul de drumuri grele si chestia asta contribuie la ruliul pe care il simt in ultimul timp la viraje stranse...ca deja ma gandeam sa renunt la PDG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e un surub/gaura de ghidare. Asa e si la mine si la mai multi. Al 2lea surub care tine flansa este chiar deasupra de acea gaura, sub protectie. Probabil asa e modelul la flansa.. Parerea mea e ca n-are rost sa te stresezi!

Ruliul de care pomenesti, poate sa fie si de la bucse imbatranite, bielete si poate chiar amortizoare obosite! :icon_thumright:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e...ai dreptate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dar daca dau pe aripile din spate cu un inhibator de rugina de la ...(zic pe PM de la ce firma e sa nu fac publicitate),care fosfateaza rugina pe unde a aparut si ia locul grundului,apoi dau un rand de vopsea auto spray si apoi un rand de vopsea cauciucata cu pensula oare are ceva ?m-ar tine 2 ani sa nu apara rugina?ce ziceti?m-am gandit la aceasta metoda ca nu dispun de multi bani si daca ar tine 2 ani ,tot ar fi ceva

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu cred ca are nimic. cred ca daca o protejezi impotriva ruginii e f bine, plus ca nu cred sincer ca vopseaua cauciucata tine umezeala. eu am vazut un vitara facut tot, atat interior cat si exterior pe sub masina in vopsea cauciucata de prin 2005 si nu are nimic. e drept ca pe dedesubt l-a dat omul si cu ulei, dar oricum nu cred ca ar fi ruginit fara el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca saa nu ai probleme cu umezeala,fa operatiunea pe interior.

pe langa vopsea cauciucata exista si materiale speciale gen dynamat care isi fac bine treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dynamat e f bun calitativ, dar f scump si f greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sunt deacord cu antifonarea dar daca vrei sa astupi zgomotul de la roti (strict roti)ar trebui sa incepi cu anvelopele cele in V cu sens de rotire sau diferite modele mai ieftine sau de proasta calitate fac un zgomot destul de mare iar zgomotul de pietre ce sar in carenaj se poate astupa cu un fel de panza ce se pune pe carenaj am vazut la un opel astra cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca vreti sa antifonati contra ruginii e bine sa o faceti in cel mai serios mod.In primul rand dati aparatorile din plastic jos si spalati bine cu presiune toata mizeria care s-a adunat sub ele.Eventual ajutati cu o perie de sarma. Pe urma datii un strat serios de antifon auto care este destul de ieftin si se gaseste pe la majoritatea magazinelor care comercializeaza piese auto.Lasati sa se usuce bine iar pe urma datii un strat de vaselina cu o pensula.Lasati stratul de vaselina putin mai gros.Credeti-ma ca nu mai aveti treaba in zonele respective.

se poate folosi cu succes foarte mare si ceara de lumanare. Se topeste intr-un vas de metal si se incalzeste tare . Se poate da cu pistolul pentru antifon (de la compresor) sau cu un pistol de vopsit mai vechi. De preferat ar fi sa se dea si pe spatele pragurilor. Credeti-ma ca face minuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!