Jump to content

Zgomot ciudat distributie


xxxx
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea,

Am si eu o problema cu leonul meu.Model Fr 1.8t 180 cp an 2005.Acum 3 saptamani am schimbat si eu distributia.Am cumparat un kit de distributie SKF , curea gates si pompa de apa SKF.Cu aceasta ocazie am schimbat si antigelul din masina.De atunci au inceput si problemele.La prima cheie masina a pornit dar am observat imediat un cloncanit din zona distributiei.Acest cloncanit se aude numai la relantiu.Am tot umblat prin vreo 5 mecanici sa vad din ce cauza ar putea fi zgomotul acela la distributie cu toate piesele noi.Am ascultat de la ei tot felul de variante: ba e cureaua de distributie prea stransa, ba rola mare e defecta de noua, ba amortizorul de vibratii care are pe el si intinzatorul ar fi defect, ba ca nu ar avea nimic si sa o las asa ca in timp se va duce zgomotul.De 2 zile zgomotul s-a amplificat.Nu mai stiu ce sa ii mai fac si unde sa o mai duc.Masina trage la fel de bine ca inainte sa ii schimb distributia.Masina merge bine dar de zgomotul acela nu scap, si chiar mai rau s-a amplificat.Mentionez ca am vrut sa ii schimb curea gates noua cu una contitech dar cand am vazut ca acuma tot ce tine de curele de la contitech se fac in romania m-am lasat pagubas.

Am de facut un drum in afara tarii si imi este frica sa nu raman cu masina in drum pe afara.

Astept niste pareri , sugestii din partea voastra.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

De regula problema vine de la faptul ca mecanicul care a montat cureaua nu a aliniat rotile dintate bine si a deviat 1-2 dinti.

Benzina este foarte sensibila la aceste greseli, chiar daca masina merge bine in ture, ea face probleme la relanti.

Contitech este facuta in RO dar la standardele obisnuite, nu trebuie sa-ti faci probleme.

Cureaua Gates are sigur aceeasi lungime ca si cea originala veche?

Oricum, mergi la un service serios, o reprezentanta ceva, sau documenteaza-te tu cum se pune cureaua (alinieri, etc, vezi in AUTODATA) si verifica-i pe agaricii aia la care ai fost, asa te asiguri ca fac treaba buna.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua gates are aceeasi lungime cu cea originala.Identica.De aliniat a fost aliniata bine ca au verificat-o toti mecanicii la care am umblat dupa ce am depistat zgomotul.Din ce am mai citit ar fi rola mica de ghidaj care la leonul meu am vazut ca vine pe amortizorul de vibratii.Asa e din fabrica piesa.Se poate de noua sa fie bulita?De intins am inteles ca nu se mai poate intinde nimic ca ala e automat intinzatorul.Dupa ce se scoate siguranta el intinde automat la maxim cat are cursa din pistonas.

Nu mai stiu ce sa ma zic.M-a nenonorocit de nervi.M-a mancat sa schimb distributia desi aveam doar 53,000 km.Dar na am zis ca nu asta face 6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa mergi la un mecanic bun, eventual la un service autorizat. In Bucuresti sunt sute de mecanici care se "pricep", insa putini cunosc particularitatile fiecarui motor in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Mergi la o reprezentanta si pune-i pe cei de acolo sa verifice.

Nu inseamna ca ei au citit manualele de service dar asta fac toata ziua si eventual au si ingineri sefi care s-au mai uitat peste .pdf-uri, deci au pe cine sa intrebe.

Ca sa-ti dai seama cum se aliniaza rotile si cum se monteaza cureaua iti atasez procedura pentru cod motor AUQ (nu stiu de care ai tu).

post-68691-0-77385900-1304891754_thumb.j

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Retet si am spusoo de o gramada ori.......NUMAI CURELE DE AUXILIARE SE FAC IN ROMANIA..la timisoara,curelele de distributie sa fac in germania,mexic ...si am mai prins la un ford mai vechi 97 acum cateva zile..parca mada in slovacia sau ceva de genul.La tine trebuie sa iti demonteze distributia iar sa verifice fiecare componenta in parte,role p apa intinzator.Nu poate fi vorba de un dinte sau 2 detarati,pt ca isi schimba mersul masina,daca tu spui k masina merge la fel de bine ca inaintea schimbarii distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

1-2 dinti deviati schimba mersul la relanti (nu tine turatia, trepideaza, variaza, zgomot), dar in ture nu-ti dai seama.

De altfel sunt multe topic-uri pe mai multe forumuri monomarca cu probleme de distributie montata gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorelus777

la relanti motorul se misca ( se balbaie ca si cum ar da sa moara dar foarte fin gen ca ar merge in trei ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Poate sa fie si asta, dar te gandesti la distributie daca tocmai ai schimbat-o si a facut dupa aceea, daca nu, incepi cu bujiile si treci la alte lucruri care-ti pot da relanti instabil.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutdarius

Salut,am si eu o problema asemanatoare,distributia schimbata acum 2000 km de la Contitech si in urma cu o saptamana a picat(pompa de apa si toate rolile) ,iar in urma schimbarii dinou cu una originala aparut un zgomot la relanti.Cei de la service m-au prostit si au spus ca nu ar fi de la distrubutie ci de la altceva care e in spatele distributiei;ceva cu pompa de ulei care are un lant care nu stiu ce face(parca asa am inteles eu).

Nu ma pot baza pe ce au spus si am sa mai verific si alti mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred eu ca ti-au cazut rolele de la distributie dupa 2000km.Pompa de apa da pt ca nu a fost schimbata odata cu distributia.Posibil te-au impachetat mecanicii de la service cu vorbe de genul(sa dus domne trebuie sa schimbam rolele din nou).Si au facut si ei rost de un set de role nou noute de pe masina ta.Adevarat pompa de ulei e antrenata de un lant care la randul lui are un intinzator dar 3 sa faci multi km sa ajungi sa schimbi acceste piese.Posibil sa fie alta cauza defectului mentionat de tine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut

 

Am problema identica la motor dupa schimbarea distributiei SKF.Dupa 500 km schimbat iar cu INA,HEPU SI GATES dar din pacate acelasi huruit la relanti cand motorul ajunge la 90 grade.Concluzia doua kit-uri distributie si aceiasi problema.Daca ai rezolvat cumva problema poate postezi ce defect a avut

 

 

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Eu am rezolvat cu o distributie noua contitech.Kit nou contitech ca mecanicul a zis ca lucreaza numai cu ei.

 

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut , am si eu o nelamurire, daca pot sa ii spun asa. De curand am cumparat un kit de distributie gates K025565XS si la cureaua de 58 cu 17 mm se vede ca si cum acolo a fost incheiata.

Ce vrea sa va intreb este daca e ceva normal sa se vada pe curea asa ceva?! Si ce rol are  aceasta curea mica?!  

Rog sa ma scuzati daca nu am postat corect pe acest thread dar sunt nou aici.

Tin sa precizez ca nu stiu cum pot atasa o poza cu aceasta curea pe acest site.

Modificat de cappyok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!