Jump to content

Seat Toledo 1L


lilian0382
 Share

Postare recomandată

salutare.ma scuzati ca am deschis al topic da nu am prea gasit raspunsuri la problema mea.am un set 1.6 benzina din 96 si problema consta ca la pornirea la cheie nu sta la relanti,trebuie sa tin un pic piciorul pe acceleratie pina se incalzeste si uneori din mers daca las repede acceleratia poate sa se opreasca motorul.daca sa confruntat cineva cu asa problema sau cunoaste cumva solutia spunetimi va rog ca stau un pic rau cu valuta si poate o rezolv cu un buget mai mic fara servisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe cu cei mai usor:curata clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorelus777

verifica bujii, filtru aer ....( de cand nu s-au schimbat ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,tuturor;

Imi expun si eu problema,aici,ca nu am gasit ceva asemanator/similar,si pt masina mea/a sotiei;

Deci este vorba despre un Toledo din 1995,injectie multipunct,2000,benzina ,cutie automatica 115 cp!

Masina are abia 89000 km ,reali,deoarece este masina de serviciu,si facem cca 3 km zilnic,de 2X pe saptamana,restul zilelor din saptamana mergem cu o camioneta;masina a stat pe dreapta cca 3 ani,inainte sa o cumpar eu;asta a fost si realul motiv pt achizitionarea acesteia;

Asa...sa va zic ce probleme am avut cu ea:

Daca rulez cu ea normal,accelerand treptat,nu am probleme cu ea indiferent de cat as merge cu ea(am facut si drumuri lungi cu ea);cand i dau talpa,parca pica-n nas si aud ceva bubuituri in toba de esapament;se intampla ca scotand-o pe N(liber)sa se opreasca motorul;

Am schimbat asa:

-sonda lambda,

-ulei+filtre(toate)inclusiv cele de polen;

-furtune aferente inre filtru de aer si injectie,care au cedat datorita carbonizarii in timp

-bujii,

-capac de delcou

-fise bujii

-lichid de frana

-pistonase frana spate

-antigel

-am izolat-o ca desi exterior arata impecabil,pe dedesupt arata dezastru(n-am mai avut/vazut o masina in halul in care arata asta)

Urmeaza sa schimb tot kitul de distributie,asta daca nu ma satur de ea si o vand :) (daca nu era masina sotiei i dadeam foc,insa ea vrea automata ca e mai comod)si nu am vandut-o pt ca am platit costuri de reparatii de 'n'ori mai mari decat valoarea de achizitie :)))))

Are un consum de cca 10l mixt,nu stiu daca este normal,dar cant trebuie sa merg cu ea pe autostrada si intra in trepidatiile alea,de parca ar merge in 2,3 pistoane,imi ia si 15%,poate si mai mult;si nu mai are putere deloc si ne zguduie de ne sar plombele;

Ce pot sa fac,cam ce ar fi,asta inainte sa i fac o diagnoza la seat;oricum,in perioada asta cand incep vacantele trebuie sa astept pana la o luna sa intru in garaj!

Orice sfat este binevenit!

Va multumesc anticipat pt un eventual indiciu,si pt rabdarea de a citi pana la capat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nimeni nu-si da cu parerea?

Orice sfat/indiciu este binevenit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Seat, dar cum suntem destul de putini fata de cei cu VW, daca intreb ceva, intreb la sectiunea VW. Seat-ul tau este exact Golf 3 cred. Cand spui ca ai schimbat filtrele, ai schimbat si filtrul de benzina sper. Daca se opreste pe N, poate trebuie curatata clapeta de acceleratie cu ceva spray de curatat carburatorul. Daca a stat mult masina nefolosita, eu as desface toate mufele vizibile sa vad daca nu sunt oxidate, eventual curatate cu spray. Consumul este normal sa fie asa din cauza motorului mare + cutia automata care consuma in plus 1-2L. Bujiile sunt schimbate cu bujii potrivite conform catalogului?Eu inclin sa cred ca defectul este pe partea electrica totusi. Incearca sa te uiti noaptea la motor in timp ce merge, poate vezi scantei energice pe unde pierde curent la partea de inalta tensiune / bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de la carburator,este exclus a fi o pb,deoarece masina este pe injectie ;)am schimbat toate filtrele,inclusiv cel de benzina,am bagat si aditivi pt injectoare,etc;acelasi rezultat!

O sa urmaresc insa scanteile de care zici;am schimbat bujiile cu unele conforme,luate pe catalog,in functie de tot ce tine de masina,an fabricatie,cm3,cp,etc.

Zicea cineva,ca este posibil ca sa am 2 sonde lambda(???),una inainte de catalizator,(pe care am schimbat-o) si una,undeva dupa acesta;acuma...nu am avut timp sa verific,ori sa o pun pe elevator,sper ca f curand sa o fac!;)

Multumesc oricum de ajutor,dealtfel esti singurul care mi-a dat un sfat;apreciez!

Modificat de Maxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista clapeta si la motoarele pe injectie, mai exact clapeta de acceleratie. Pe asta nu cred ca ai curatat-o, dupa curatare se face si adaptare. Pentru mai multe informatii cauta pe forum.

Spui ca ai schimbat bujiile, ai schimbat cumva si fisele si bobina de inductie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie trebuie curatata temeinic cu spray de curatat carburatoare de exemplu. Nici nu-ti vine sa crezi cata mizerie se poate strange in jurul ei astfel incat la relanti cand ea trebuie sa stea intredeschisa sa intre putin aer, din cauza mizeriei nu mai intra aer deloc si se opreste motorul. Carburator sigur nu ai, pe cand clapeta sigur ai. Am si eu la injectie multipunct, dar mai la monopunct.

Eu am 2 sonde lambda, una dupa catalizator care masoara eficienta lui, dar in 1996 nu cred ca se puneau 2, asa ca tu nu cred ca ai. Masina ta este Golf3 sau Vento mai precis, asa poti sa o consideri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat toate fisele si capacul de delcou,inclusiv 'pipa' dar nu si bobina de inductie ;)

cum ajung la clapeta de acceleratie,ce desfac?scuze,dar nu prea ma pricep...

Merci baieti de raspunsuri!

Modificat de Maxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa schimbi si bobina de inductie, majoritatea problemelor de aprindere sunt generate de functionarea necorespunzatoare a acesteia. Clapeta de acceleratie e deasupra motorului, dupa filtrul de aer. Daca urmaresti traseul conductei care duce aerul de la filtrul de aer la motor nu va fi foarte greu sa o identifici. Iti recomand s-o dai jos, sa o cureti temeinic pe ambele parti, mai ales in partea dinspre motor, cu spray pentru curatat carburatorul si apoi s-o montezi la loc. Ar trebui facuta adaptarea, insa pentru asta va trebui sa cauti in topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa schimbi si bobina de inductie, majoritatea problemelor de aprindere sunt generate de functionarea necorespunzatoare a acesteia. Clapeta de acceleratie e deasupra motorului, dupa filtrul de aer. Daca urmaresti traseul conductei care duce aerul de la filtrul de aer la motor nu va fi foarte greu sa o identifici. Iti recomand s-o dai jos, sa o cureti temeinic pe ambele parti, mai ales in partea dinspre motor, cu spray pentru curatat carburatorul si apoi s-o montezi la loc. Ar trebui facuta adaptarea, insa pentru asta va trebui sa cauti in topicul

Multumesc mult Cristian,am sa urmaresc exact ce mi-ai zis,si curat clapeta,apoi schimb si bobina;nu o sa uit sa postez dupa rezolvarea /nerezolvarea problemei,dupa caz!

Inca odata merci! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la treaba, nu e foarte complicat si din cate vad nu esti chiar atehnic. Sper sa rezolvi problema, solutiile date de noi sunt cele mai putin costisitoare. Daca ajungi la schimbat sonda lambda deja discutam de alta suma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la treaba, nu e foarte complicat si din cate vad nu esti chiar atehnic. Sper sa rezolvi problema, solutiile date de noi sunt cele mai putin costisitoare. Daca ajungi la schimbat sonda lambda deja discutam de alta suma.

Deja am schimbat sonda lambda;scor 249.95+manopera,cca 10 eur la un garaj,non seat!

Rezultatul,a fost uimitor!Acelasi de dinainte :))

Mentionez,ca nu sunt in tara;"afara" preturile sunt altele,insa si calitatea pieselor(cred);

Am sa incerc sa schimb bobina mai intai si neaparat sa curat clapeta de acceleratie;dupa ce am citit topicul respectiv,m-am cam lamurit!

Nu pare mare inginerie,poate fac si ceva poze si postez ;)

Daca nu-mi reuseste 'manevra',tot la reprezentanta ajung,asa ca merita sa incerc,poate salvez ceva 'cascaval':))

Stima!

Modificat de Maxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la treaba, nu e foarte complicat si din cate vad nu esti chiar atehnic. Sper sa rezolvi problema, solutiile date de noi sunt cele mai putin costisitoare. Daca ajungi la schimbat sonda lambda deja discutam de alta suma.

Deja am schimbat sonda lambda;scor 249.95+manopera,cca 10 eur la un garaj,non seat!

Rezultatul,a fost uimitor!Acelasi de dinainte :))

Mentionez,ca nu sunt in tara;"afara" preturile sunt altele,insa si calitatea pieselor(cred);

Am sa incerc sa schimb bobina mai intai si neaparat sa curat clapeta de acceleratie;dupa ce am citit topicul respectiv,m-am cam lamurit!

Nu pare mare inginerie,poate fac si ceva poze si postez ;)

Daca nu-mi reuseste 'manevra',tot la reprezentanta ajung,asa ca merita sa incerc,poate salvez ceva 'cascaval':))

Stima!

Asta ar fi bobina in cauza?

post-91826-0-33804300-1307828592_thumb.p

Modificat de Maxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asa arata. Motoarele mai noi au cate o bobina pentru fiecare cilindru, deci 4 in cazul unui motor in 4 cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleo,deci si in cazul meu???sper ca nu :((

Masina este din 1995,1995 cm3 benzina injectie multipunct,115 cp;nu cred ca este cazul la mine ;)

L.E.Stie cineva cate rapoarte are cutia automata la masina asta?ca eu,oricum le numar tot 4 viteze imi iese...

La 120km/h am turometru in 3200;poate nu schimba intr-a 5-?Ultima data schimba pe la 80/90 functie de talpa si nu mai are viteze,chiar daca o alerg si la 160km/h!

Sper ca nu am fost foarte off-topic,daca DA,scuzele de rigoare!

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cazul tau, tu ai o singura bobina de inductie si fise catre bujii.

Cat despre cutie, da, are 4 trepte de mers inainte cutia ta. la 160 km/h ce turatie are motorul? Mi se pare cam turat la 120 km/h, dar e oarecum normal, avand in vedere ca are 4 trepte. Probabil treapta a patra e foarte lunga, pentru consum scazut.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact,insa spre 5000,dar nu atinge!

Si am observat ca ,consumul scade cu aproape 1.5l/100km,cand nu depasesc 100km/h,insa pe autostrada,doar eu si camioanele am fi cu viteza asta;poate si ceva pensionari :))

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai nici macar 5000 rpm la 160 km/h e ok, nu cred ca are nici o problema cutia, atata timp cat schimba vitezele fara sa smuceasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceti?este o clapeta care necesita curatare?eu nu prea cred...

clapeta seat 2

Nu stiu ce sa mai fac...o sa schimb maine bobina ;)apoi mai vedem;in momentul deccelerarii,intra in trepidatiii f mari;hmm!are intreruperi care se accentueaza!

Modificat de Maxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e destul de murdara clapeta, mult mai murdara decat e a mea, la un an dupa ultima curatare. Ti se opreste cumva motorul la decelerare sau la frane bruste, cu masina in viteza? La mine asa a facut cand s-a ars o bobina de inductie.

In continuare cred ca e foarte posibil sa fie de la bobina, fise, bujii (stiu ca ai zis ca le-ai schimbat, insa poate nu sunt potrivite motorului tau), eventual chiar filtrul de benzina.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e destul de murdara clapeta, mult mai murdara decat e a mea, la un an dupa ultima curatare. Ti se opreste cumva motorul la decelerare sau la frane bruste, cu masina in viteza? La mine asa a facut cand s-a ars o bobina de inductie.

In continuare cred ca e foarte posibil sa fie de la bobina, fise, bujii (stiu ca ai zis ca le-ai schimbat, insa poate nu sunt potrivite motorului tau), eventual chiar filtrul de benzina.

Acuma oricum,maine cumpar bobina si solutie de curatat clapeta de acceleratie,si ma apuc de lucru ;)

Si,da,mi se opreste cateodata motorul cand sunt in viteza,dar la intersectii,cu piciorul pe frana,niciodata cand este in sarcina,dar da tare rau in nas si simt smucituri foarte des!

Precis ca este compromisa si bobina ;)

Multumesc @Cristian de promptitudine si sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt 90% sigur ca e bobina. Aflam in curand rezultatul. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt 90% sigur ca e bobina. Aflam in curand rezultatul. Spor la treaba!

Ieri,am trecut la procedura de demontare a bobinei;cand am vrut sa scot fisa din bobina,aceasta pur si simplu s-a rupt in mana mea...oare e normal?am ramas cu o bucata de plastic/ebonita ce e aia in fisa care merge la delco...:))

Azi am comandat la Seat bobina (171.17 eur)pfff;pe ebay era doar 49.95+ shipping-ul;asta este acuma e tardiv;maine imi aduce bobina si poate reusesc sa o si montez apoi va spun ce si cum!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!