Jump to content

Probleme pornire


firefox78
 Share

Postare recomandată

Am un Golf 4 benzinar 1.6 si imi face urmatoarea problema la pornire :

1. face cam la cateva zile aleator

2. exemplu : am parcat masina la bloc , am lipsit 20 de minute si cand am vrut sa pornesc masina nu a mai pornit

3. porneste cam dupa 10 incercari , pe la a 8-a incercare parca ar vrea sa porneasca, la urmatoarea cheie un sunet mai apropiat de pornire, si dupa porneste.

4. dupa ce porneste merge totul ok cateva zile.

5. am o inregistrare cu sunetul cand incerc sa o pornesc dar nu stiu cum sa o pun pe forum.

6. dupa ce am reusit sa pornesc masina am fugit repede la mecanic si a pus masina in test pe calculator si nu a dat nici o eroare.

7. nu se aprinde bec de eroare atunci cand nu porneste.

8. baterie este ok.

va rog un ajutor cu ce ar putea avea

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome de probleme la pornire la cald.E un topic detaliat pentru asta parca.

Daca ai cu fise,verifica fisele(5ohmi parca),bobina,bujiile.

Verifica alimentarea(filtru);sa nu ai pierderi.

Ma gandesc la injectoare,sa nu mai etanseze cum trebuie si picura.Cand porneste in cele din urma,porneste innecata.

Sau pur si simplu,am vazut la cineva o rezolvare de genul,a scos mufa de la ECU,a curatat'o,a infipt'o bine inapoi si au disparut problemele.

Numai bine!

PS:Nu cumva ai umblat la injectoare recent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Pare problema tipica de pornire greoaie la cald, in special din cauza neetanseitatii duzelor injectoarelor.

Masina practic se ineaca si de-asta nu porneste la cald decat dupa multe rotiri ( aerisiri ale cilindrilor)a arborelui.

Eu reconditionez in mod curent injectoare de benzina, si isi revin foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca tine firefox78, dar mi sa aprins martorul la bord (chek engine) acela k un robinet...

Am fost cu ea la Nurvil Valcea, am pus-o pe tester si mi-a dat senzorul de apa si sonda lambda.. Baietii mi-au recomandat sa schimb intai senzorul apa si apoi mai vedem.

Am schimbat-o ieri, 04.05 si acum sa vad dk mai face..

Te anunt in 2-3 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa merg iara la mecanic sa verifice ce mi-ai spus

nu prea stiu sa descriu exact cum face

am un fisier audio cu sunetul dar nu stiu cum sa il urc sus

ca nu ma lasa sa il atasez

am reusit sa pun pe un ftp fisierul cu sunetul scos de motor

http://www.mproject.ro/motor/Clip%20audio%2010.mp3

cam asa face cam de 8 ori si dupa inca 1 cheie suna putin altfel jumate din sunetul asta si jumate ca ar vrea sa porneasca , iar la urmatoarea cheie porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut baieti ma puteti ajuta si pe mine ?am si eu o problema ..nu imi porneste masina ,am un passat din 97 1.8 20 valve .intro zi cand am pornito am mers prin oras cu ea dar nu tragea deloc mergea foarte greu si mia zis cineva ca e de la clapeta de acceleratie am gasit una sh am schimbato dar acum nu-mi mai porneste deloc .am puso pe un tester si imi da doua erori:p1528 bank 1,camshaft adjustment-n205:open si alta p 0112 intake air temperature sensor 1 circuit -g42:low mimi poate spune cineva din ce cauza e ca nu prea ma pricep.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce se spune:

17936/P1528/005416 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205): Open Circuit

Possible Symptoms

Absence of Engine Torque in lower RPMs

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Wiring/Connectors from/to Camshaft Timing Adjustment Valve Bank 1 (N205) faulty

Camshaft Timing Adjustment Valve Bank 1 (N205) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check Wiring/Connectors from/to Camshaft Timing Adjustment Valve Bank 1 (N205)

Check Camshaft Timing Adjustment Valve Bank 1 (N205)

----------------------------

16496/P0112/000274 - Intake Air Temperature Sensor (G42): Signal too Low

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Air Temperature Sensor (G42) faulty

Intake Air Temperature Sensor (G42) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Air Temperature Sensor (G42)

Check/Replace Intake Air Temperature Sensor (G42)

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Va salut am un passat 1.8 la care in mufa n205 vin doar 7 volt in loc de 12V.

Daca are cineva vreo idee.

Apare si un zgomot anormal la relanti in acea zona.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!