Jump to content
Sign in to follow this  
florinutzu2

Sistem de economisire a combustibilului!

Recommended Posts

d.stoica11

Vechea teapa, cu inelul magnetic, pt economisirea combustibilului....

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Si doi, trei in gura....cate unul la fiecare priza plus la fiecare robinet....sa vezi atunci economie la toate. Glumesc....sa fim sanatosi, dar astane doar o alta pacaleala..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bebeee

Cel mai mult imi plac comentarile "clientilor" multumiti pe site-urile acestor produse :lol: Ion are honda civic de SUA, Maria avea poza de la o actrita mai putin cunoscuta, etc :lol: Dar oricum, toti erau super multumiti :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dvc88

Eu nu prea am incredere. Mi se pare cam ciudata treaba. Dar oricum, daca ar fi asa ar fi foarte tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Komissar

O masina care s-ar parea ca merge cu hidrogen din Romania:  

Edited by Komissar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rune

Un motor pe benzina poate merge fara probleme numai cu Hidrogen, deoarece explozia este controlata.

 

Un motor diesel nu are absolut nici o sansa sa merga cu  Hidrogen pur deoarece explozia la diesel se produce la o anumita presiune, deci hidrogenul il poti comprima cat vrei nu va exploda niciodata, dar hidrogen in combinatie cu diesel functioneaza foarte bine.

 

Poate ca ati auzit deja de motoare diesel combinat cu GPL, si aici este aceiasi problema numai cu GPL nu functioneaza deoarece lipseste aprinderea , dar GPL combinat cu Diesel functioneaza perfect, si calitatea gazelor de esapament sunt foarte bune....ca sunt interese politice in spate ...

 

Sistemul  cu gaz poate fi mai eficient decat cel cu hidrogen deoarece , cum unii useri au sesizat, pentru a produce hidrogen prin hidroliza ai nevoie de curent si un consum mai mare de curent afecteaza consumul de carburant, deci ce castigi la mere pierzi la pere.

 

Poate in cativa zeci de ani vom alimenta hidrogen si nu v-a mai fi nevoie de al produce direct pe masina, cine stie ce aduce viitorul.

 

 

Cei de la NS NordService  Craiova  poate vor fi pionieri ai acestei tecnici in Romania.

 

in curand: Instalatii GPL pentru MOTOARE DIESEL

 

Răspandire instalatii GPL Diesel

Acest tip de instalatii, s-au montat deja in tari care folosesc aceste sisteme alternative de alimentare,cum ar fi:Canada, Australia, S.U.A., precum si in tari din Europa: Danemarca, Italia, Germania, etc.

Descriere sistem GPL Diesel

     Sistemul utilizat de noi foloseste un amestec de motorina cu GPL. Dezvoltarea acestui sistem dual, motorina+GPL (DFD = dual fuel diesel), a fost motivata de obtinerea unor cheltuieli mai reduse pentru combustibil, obtinerea unor emisii poluante mult mai mici, precum si a unei fiabilitati mai mari a motoarelor diesel. Motorina, care are o ardere de 82%, amestecata cu propanul dezvolta o ardere aproape completa de 97.5%, asemanatoare cu a benzinei.

     Trebuie specificat faptul ca, instalatia gpl pentru diesel are o justificare importanta numai pentru masinile care circula mult in afara localitatilor. Functionand in sistem dual, senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie, transmite calculatorului cresterea debitului de combustibil pe masura ce pedala este apasata. In acest moment, se schimba procentul de amestec motorina/gpl in favoarea gpl-ului. Adica, in momentul cresterii turatiei, se modifica procentul de amestec: cel de motorina scade si cel de gpl creste. Astfel se obtine  si arderea completa si cresterea puterii motorului. 

Beneficii ale sistemului GPL pentru motoare Diesel

Beneficiile folosirii acestui sistem sunt:

  • economie de combustibil intre 5%-40%, in functie de sarcina;
  • cresterea puterii motorului pana la 30%;
  • cresterea cuplului motor pana la 40% ;
  • uleiul se pastreaza mai mult timp curat(schimbul se face la un numar mai mare de kilometri);
  • cresterea semnificativa a fiabilitatii motorului;
  • reducerea costurilor pentru intretinerea motorului, datorate arderii complete ;
  • reducerea emisiilor poluante si automat a mirosului specific al gazelor de evacuare;
  • reducerea zgomotului motorului. 
Elemente componente ale instalatiei GPL pentru motoare Diesel

Sistemul este format din:

  • rezervor GPL
  • electrovalva GPL,care deschide si inchide trecerea GPL, prevazuta cu un filtru
  • reductor-vaporizator, care vaporizeaza gpl-ul si reduce presiunea la valorile dorite
  • rampa de injectoare de gpl
  • E.C.U.(calculatorul), care controleaza electronic sistemul
  • buton de comutare diesel - L.P.G.
  • senzor M.A.P.,care masoara presiunea G.P.L.transmitand semnal catre E.C.U.pentru calcularea cantitatii G.P.L. necesare motorului
  • senzor de pozitie al pedalei de acceleratie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri