Jump to content

Sistem de economisire a combustibilului!


florinutzu2
 Share

Postare recomandată

Vechea teapa, cu inelul magnetic, pt economisirea combustibilului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si doi, trei in gura....cate unul la fiecare priza plus la fiecare robinet....sa vezi atunci economie la toate. Glumesc....sa fim sanatosi, dar astane doar o alta pacaleala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mult imi plac comentarile "clientilor" multumiti pe site-urile acestor produse :lol: Ion are honda civic de SUA, Maria avea poza de la o actrita mai putin cunoscuta, etc :lol: Dar oricum, toti erau super multumiti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu nu prea am incredere. Mi se pare cam ciudata treaba. Dar oricum, daca ar fi asa ar fi foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O masina care s-ar parea ca merge cu hidrogen din Romania:  

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Un motor pe benzina poate merge fara probleme numai cu Hidrogen, deoarece explozia este controlata.

 

Un motor diesel nu are absolut nici o sansa sa merga cu  Hidrogen pur deoarece explozia la diesel se produce la o anumita presiune, deci hidrogenul il poti comprima cat vrei nu va exploda niciodata, dar hidrogen in combinatie cu diesel functioneaza foarte bine.

 

Poate ca ati auzit deja de motoare diesel combinat cu GPL, si aici este aceiasi problema numai cu GPL nu functioneaza deoarece lipseste aprinderea , dar GPL combinat cu Diesel functioneaza perfect, si calitatea gazelor de esapament sunt foarte bune....ca sunt interese politice in spate ...

 

Sistemul  cu gaz poate fi mai eficient decat cel cu hidrogen deoarece , cum unii useri au sesizat, pentru a produce hidrogen prin hidroliza ai nevoie de curent si un consum mai mare de curent afecteaza consumul de carburant, deci ce castigi la mere pierzi la pere.

 

Poate in cativa zeci de ani vom alimenta hidrogen si nu v-a mai fi nevoie de al produce direct pe masina, cine stie ce aduce viitorul.

 

 

Cei de la NS NordService  Craiova  poate vor fi pionieri ai acestei tecnici in Romania.

 

in curand: Instalatii GPL pentru MOTOARE DIESEL

 

Răspandire instalatii GPL Diesel

Acest tip de instalatii, s-au montat deja in tari care folosesc aceste sisteme alternative de alimentare,cum ar fi:Canada, Australia, S.U.A., precum si in tari din Europa: Danemarca, Italia, Germania, etc.

Descriere sistem GPL Diesel

     Sistemul utilizat de noi foloseste un amestec de motorina cu GPL. Dezvoltarea acestui sistem dual, motorina+GPL (DFD = dual fuel diesel), a fost motivata de obtinerea unor cheltuieli mai reduse pentru combustibil, obtinerea unor emisii poluante mult mai mici, precum si a unei fiabilitati mai mari a motoarelor diesel. Motorina, care are o ardere de 82%, amestecata cu propanul dezvolta o ardere aproape completa de 97.5%, asemanatoare cu a benzinei.

     Trebuie specificat faptul ca, instalatia gpl pentru diesel are o justificare importanta numai pentru masinile care circula mult in afara localitatilor. Functionand in sistem dual, senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie, transmite calculatorului cresterea debitului de combustibil pe masura ce pedala este apasata. In acest moment, se schimba procentul de amestec motorina/gpl in favoarea gpl-ului. Adica, in momentul cresterii turatiei, se modifica procentul de amestec: cel de motorina scade si cel de gpl creste. Astfel se obtine  si arderea completa si cresterea puterii motorului. 

Beneficii ale sistemului GPL pentru motoare Diesel

Beneficiile folosirii acestui sistem sunt:

  • economie de combustibil intre 5%-40%, in functie de sarcina;
  • cresterea puterii motorului pana la 30%;
  • cresterea cuplului motor pana la 40% ;
  • uleiul se pastreaza mai mult timp curat(schimbul se face la un numar mai mare de kilometri);
  • cresterea semnificativa a fiabilitatii motorului;
  • reducerea costurilor pentru intretinerea motorului, datorate arderii complete ;
  • reducerea emisiilor poluante si automat a mirosului specific al gazelor de evacuare;
  • reducerea zgomotului motorului. 
Elemente componente ale instalatiei GPL pentru motoare Diesel

Sistemul este format din:

  • rezervor GPL
  • electrovalva GPL,care deschide si inchide trecerea GPL, prevazuta cu un filtru
  • reductor-vaporizator, care vaporizeaza gpl-ul si reduce presiunea la valorile dorite
  • rampa de injectoare de gpl
  • E.C.U.(calculatorul), care controleaza electronic sistemul
  • buton de comutare diesel - L.P.G.
  • senzor M.A.P.,care masoara presiunea G.P.L.transmitand semnal catre E.C.U.pentru calcularea cantitatii G.P.L. necesare motorului
  • senzor de pozitie al pedalei de acceleratie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!