Jump to content

Sistem de economisire a combustibilului!


florinutzu2
 Share

Postare recomandată

nu stiu daca s-a discutat dar ce parere aveti despre:

http://www.hidrogen-auto.ro/

"Exista acum un sistem care iti permite sa reduci consumul autoturismului tau foarte ieftin. Simplu, folosesti o mixtura de carburant cu hidrogen in motorul tau printr-un proces numit Electroliza - descompunerea apei (H2O) in stare gazoasa, hidrogen (H2) si oxigen (O). Aceste gaze sunt impinse in camera de combustie a motorului, prin admisia de aer, unde se amesteca cu carburantul (benzina, diesel, gpl). Acesta ridica nivelul octanic al raportului aer/combustibil si permite arderea completa, reducand gazele emise la evacuare."

Oare asa sa fie sau e o pacaleala in adevaratul sens al cuvantului? Ei spun ca vand de 2 ani si nu sunt probleme cu sistemele acestea. Dar au vreun beneficiu? Stiti pe cineva care si-a pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant subiectul. Oare este posibil sa usuce arderea (gen gpl)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabuta prezentarea...nu am vazut nici o certificare cel putin europeana...tipii sint din Portugalia cica...inafara de prostia cu NASA care e pe toate site-urile cu produse miraculoase...

Nici un amanunt apropo de teste etc...

Teoretic curentul implicit dinamica electrolizei ar trebui sa fie functie de timpii de injectie...la o instalatie standard...ei deabia cu nus' ce modul zic ca se pupa pe OBD si citesc abureala parametri... ar fi deajuns sa citeasca timpii de injectie cum fac instalatiile GPL...direct de pe injectoare...

Asta cu arderea uscata e ultima grija...poate daca vrei sa faci pste 6-700k cu o benzinara...fara sa umbli la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea de om care gandeste singur: Ca si cand incerci sa te ridici tragandu-te singur de par. Hidrogenul arde bine, dar nu este gratuit. Generarea lui prin electroliza consuma curent care NU este gratis. Spuneti ca alternatorul oricum se invarte, dar una este sa mearga usor in gol si alta greu, in sarcina. Intr-o revista auto de acum 2-3 luni am citit ca fiecare 100W consum electric la o masina mareste consumul de combustibil cu 0,1L la 100Km. Deci votez nu. (si becuri de ceata aprinse fara rost sau dezaburire luneta maresc consumul de combustibil). Bagand H2 scade consumul, folosind curent la electroliza creste consumul. Si pe you tube sunt solutii identice dar nu asa scumpe (sunt DYI). Daca as avea o cunostinta care sa-mi garanteze ca scade consumul as crede, dar nu citind din ziare sau internet sau Doamne fereste de la TV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista vreo comisie care sa interzica petardele astea gogonate? sau gen 'economizor magnetic" care reduce consumul tot cu 20-30% . altii,cu pilule,niste pastile speciale care se pun in busonul de benzina...

am impresia ca dispozitivul asta e altceva; e chestia aia cu un oscilator ultrasonic care vaporizeaza apa cu microunde,face "moisture" care intr-adevar introdusa in admisie are ceva efecte benefice,scade temperatura locala,mareste masa de amestec e ceva similar cu injectia de apa,dar asta mint la greu ca de fapt e vorba de hidrogen.

in realitate e tot apa pura insa in particule foarte mici, ca o ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vazusem o chestie pe undeva cu un filtru de aer super zbenga facut de un roman, care cica a luat si nus ce premii pe la un salon auto, dar uitai sa mai caut amanunte...

Variante alternative la mersu clasic cu chestii petroliere sint deja, dar sint bine puse deoparte...

Ce ar insemna sa mergi cu apa de exemplu? Pe principul de mai sus adica hidrogen si oxigen dar intradevar cu o metoda economica nu electroliza...

Sint destui implicati la nivel mondial, unde se invirt bani adevarati ce nu au nici un interes sa lase pe piata asa ceva...

Si cred ca nici noi nu ne-am dori asta...implicatiile sint foarte mari la o scara macro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati apa... legatura dintre H2 si O2 este deosebit de stabila, sa desfaci aceasta legatura consumi mai multa energie decat cea obtinuta din arderea hidrogenului rezultat.

La ora actuala NU exista nicio alternativa viabila petrolului, doar prototipuri prezentate la diverse saloane auto dar care au grave neajunsuri (autonomie foarte mica, bomba pe roti... etc) si nu pot fi implementate in viata de zi cu zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...La ora actuala NU exista nicio alternativa viabila petrolului, doar prototipuri prezentate la diverse saloane auto dar care au grave neajunsuri (autonomie foarte mica, bomba pe roti... etc) si nu pot fi implementate in viata de zi cu zi....

Asta e ce stie "omul de rind"...

"Uciderea" "concurentei" se aplica de la Adam si Eva, si in toate domeniile :)

De exemplu ati auzit ceva prin presa de fabricile de tigari din Ro...? Credeti ca erau falimentare oare?

Asta e un mic exemplu la indemina...mai era unul care facea material de constructii din orice resturi de lemn...super prelucrabil, mult mai dur si durabil...cica a fost cumparat patentul de niste spanioli... altul care producea tot material de costructii gen BCA din deseuri de la centralele pe carbuni parca sau steril...vazusem ceva demonstratii pe la TV si a "murit" si asta...

Si in exemplele de mai sus implicatiile sint mici comparativ cu domeniul petrolier...s-ar duce la vale si domeniile conexe, produsele auxiliare...

Nu sintem pregatiti pt o chestie din asta...inca...poate peste 50-100ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ce stie "omul de rind"...

...dar totusi tu stii mai multe, ai informatii din surse sigure :) ca esti absolut convins ca exista alternative la petrol :)

Mai, sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si omul de rand stie ca "uciderea concurentei" este o practica foarte des intalnita, si straveche la fel ca si prima meserie din lume (stiti voi care :D)

Motorul cu combustie interna alimentat cu hidrogen a fost patentat inca din 1807 (http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle#Internal_combustion_vehicle), iar hidrogenul este elementul chimic cel mai raspandit in univers (75%). Dar resurse nelimitate ineamna profit mic sau 0. Si atunci ce ar mai fi facut marii colosi din industria de procesare a petrolului?

In cazul de fata si eu sunt de parere ca e vrajeala. Ori merge cu hidrogen, ori merge cu combustibil pe baza de petrol. Combinat...nu prea se poate.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La hidrogen ramane marea problema a stocarii, la asta ma refeream prin "bomba pe roti". Gandeste-te, la un accident explodeaza o masina de-asta, si rade de pe suprafata pamantului 1/2 din oras. Sigur, teoria e frumoasa... Si sa revenim cu picioarele pe pamant, citez chiar din linkul tau:

"A hydrogen car is one of the least efficient, most expensive ways to reduce greenhouse gases." Asked when hydrogen cars will be broadly available, Romm replied: "Not in our lifetime, and very possibly never." The Los Angeles Times wrote, in February 2009, "Hydrogen fuel-cell technology won't work in cars... Any way you look at it, hydrogen is a lousy way to move cars."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca-mi este permisa o paralela. Au aratat la stiri de cateva ori blocuri sarite in aer din cauza "acumularilor de gaz metan". Sa stiti ca explozia cu viteza mare a undei de soc se datoreaza hidrogenului din metan. Nu vreau sa ma gandesc ce poate face in stare pura ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Cred ca functioneaza, randamentul este inca nedovedit.

Dar iarna il scoti seara ca ingheata!

Chiar m-ar interesa pentru vara; fac cam 2500km / luma: ar fi ceva economie

7 luni x 2500 = 17500 x 30%= 5250 x 6 x 5.7 = 1795lei

se amortizeaza in 3 luni

si la 20% economie e bine.

S-ar putea sa o iau la primavara.

Cu bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum un sfert de oră am primit un telefon de la al meu cumnat care era extrem de entuziasmat că se întâlnise cu un amic, care are montat sistemul ăsta pe un 530d, și e extrem de mulțumit.

Cică i-ar fi scăzut consumul de la 10 la 7, asta în oraș. Eu nu prea cred în poveștile gen ”am auzit de la cineva” așa că am zis să mă documentez despre sistem. Având în vedere că motoarele sunt proiectate să meargă cu combustibilul X, Y sau Z, eu sunt sceptic când vine vorba despre improvizații de genul.

Mai aprofundez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua la toata lumea,

Am incercat si eu sa-l conving pe taica-miu sa NU isi puna exact dracia asta pe masina. Well, n-am reusit. Are o Dacie 1310 pe care pune toate traznaile posibile si imposibile.

Acum ar fi doua lucruri remarcate:

Daca tot a pus "instalatia" (cu trei randuri de ghilimele) pe "masina" am incercat si eu sa ma prind de principiul de functionare. Tipii de pe site sunt p-afaristi complet, nu au dat nici o explicatie cat de cat tehnica. Parerea mea (am lucrat ceva ani intr-o rafinarie) este ca se bazeaza pe urmatorul lucru: Combustibilul are inmagazinata o anumita energie, potentiala, care se elibereaza in procesul de ardere. Desigur, acesta nefiind perfect, nu toata energia care ar putea fi eliberata se si elibereaza. Amestecand benzina cu hidrogenul rezultat din..."instalatie"...cred ca se va recupera un procent mai mare din energia potentiala stocata in combustibil. Repet, parerea mea doar.

Clar masina nu va functiona doar cu hidrogen, randamentul fiind clar subunitar ci cu acest amestec. Cat de eficient este...nu stiu.

Cat despre HHO, aranjamente OZN-istice ale atomilor in molecula...sa fim seriosi, sunt cioace.

Partea a doua. Dupa ce a pus dracia pe Dracie (pardon, Dacie), motorul functioneaza mai lin. Consumul a scazut cu ceva gen 0.5%, dar trebuie verificat pe perioade mai lungi de timp.

Keep you informed.

Dorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ca eficienta , sistemul pare sa aibe in cel mai bun caz aportul unei instalatii GPL montata pe un diesel , adica ceva scump si care aduce maxim 10% performanta si tot atata scadere de consum.Daca mai luam in calcul si consumabilele ( apa , placile de electrolit corodeaza dupa un timp , etc ) , nu e de mirare ca s-au gasit amatori pana acum .Sunt curios ce mutra o sa faca inspectorul de la ITP cand o sa vada asa ceva ?

L.E. Cu emisiile cum sta o masina cu HHO ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui sa stea mai bine decit fara...

NU schimba combustibilul ca la GPL ci ajuta la o eficienta mai buna...asa zic ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

singurul avantaj clar al instalatie de hho se refera la emisiile de gaze,daca vrei sa poluezi putin iti montezi instalatia asta.sistemul functioneaza pe aportul de hidrogen in amestecul carburant.ca si economie de combustibil este aproape insesizabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ceva informatii mai proaspete sunt despre acest subiect? As prefera de la cineva care are montat pe masina, nu pareri personale. Alea nu au valoare; dealtfel si eu am enuntat o astfel de parere negativa la inceputul topicului. Poate cineva sa zica sincer ceva de genul: Cu un plin mergeam in oras 530 Km iar de cand am hho merg 600 sau 900 Km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

In urma cu cateva zile am vazut un sistem din asta instalat pe o bora din 2001. Proprietarul era un domn din Lituania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai cuminte..... daca era ceva adevarat, era de mult pus de marii constructori, pe masini.

bani aruncati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi chiar mai credeti in asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu? :)) Nu vezi ce-l mai lauda pe site? Eu zic sa ne apucam sa bagam vreo 7-8 magneti si in rezervor, atunci sa vezi ionizare. :))

Decat sa dati banii, mai bine dati un click. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!