Jump to content

Probleme la Sistemul de franare(Golf 2)


cozmi
 Share

Postare recomandată

Sa mor daca inteleg cu ce frane m-am legat eu la cap..

Au portfuzeta cu con de pivot mare, inel si senzor ABS, discuri de 256mm neventilate, etrieri Lucas 54 si un distantier/adaptor intre portfuzeta si portetrier, altfel nu se pot monta - nu ajung portetrierii la gaurile din portfuzeta cu discurile puse.

 

Portetrierii de Girling 54 si Lucas 54 sunt la fel? Ca as putea sa fac rost de unii de Girling 54 si sa incerc cu ei.. Poate-s mai "lungi" la gaurile de montare fata de cei pe care ii am eu, si sa-i montez direct.

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cozmi

    9

  • catalos

    6

  • alyn_xwt

    5

  • dan66

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai de ce nu ai zis ca nu sunt ventilate. ale tale sunt de golf 3 sau passat 35i b3. vezi la alea cum e sistemul. dar poti pune de 256 sau 280 ventilate fara probleme, iti trebuie etrieri + portetrieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai etrierii sunt ok cred, scrie Lucas 54 pe ei, si cred ca pe ventilate/neventilate au pus acelasi etrier dar cu o placuta de grosime diferita (cum au facut si la discurile de 239).
Deci o sa incerc sa-i montez direct pe portfuzeta cu niste portetrieri de Girling 54 sa vad daca vin ok..

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit alta chestie...am comandat tulumba de servofrana de 1.8 g60 cu gandul ca e mai mare decat cea de 1.6TD. a venit , am platit frumos si m-am dus cu ea acasa. mare surpriza insa, capatul tijei de la servofrana se termina cu o bila pe cand la cea de 1.6td se termina cu o furca ! se poate modifica ceva sau o schimb cu una de 1.6TD ? si nici ca marime nu e mai mare cea de 1.8 g60 fata de cea de 1.6td ..am luat eu teapa sau a gresit ala comanda?

Modificat de Dennis_TL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai diferenta sar putea sa nu fie la dimensiunea tulumbei intre g60 si td. diferenta apare la pompa de frana. cilindrul in loc de 20 mm la golfurile normale este de 22 la gti si g60. dar puteti pune pompa de passat 35i care are la modelul stock pompa pe care golful o are la gti sau g60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oala aia mai mare provine de pe un G2 din 90' 1.8 8V. Gti.

ma ajuta putin,adica e mai fina pedala,mai moale cum s-ar zice,nu am de apasat asa tare pe frana ca sa isi faca treaba.

oricum eu am schimbat Oala ai de frana,montat repartitor spate,gresat etrierii spate+ discuri si placute noi,schimbat pe fata placute noi si discuri de 256 ventilate si perforate+etrierii aferenti .(inainte erau discuri pline pe fata),aerisite calumea,cu aparat special. Si acuma pot sa zic ca am frane chiar OK. nu mai face figuri de genu' sa fuga spatele intr-o parte sau alta(oricum mi se pare ca etrierii de pe spate sunt diferiti,poate cu urmatoarea ocazie o sa pun de G4).

 

corect , dar uite ce a scris cozmi , si pe pagina anterioara are tulumbele una langa alta si difera ca si dimensiuni . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum threadul asta a devenit cam general pe partea de franare, vin si eu cu noua intrebare :D

 

Vreau sa schimb discurile si placutele si pe spate, si am si o pereche de etrieri in stare f. buna de pe mk3 gti (in 4 prezoane, sunt modelul fara arcul exterior care cica nu s-ar bloca la fel de usor ca cei de mk2).

 

Cablurile de frana de mana ce sa folosesc pentru etrierii astia? A mea e din '84, din cate am inteles sunt 2 lungimi diferite la cele cu discuri pe spate. 

Placute sa iau de mk3 sau de mk2? Presupun ca sunt la fel, dar codurile difera cu o litera (1H0698451F mk2 vs 1H0698451E mk3)

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O mare dilema!

 

De vreo 2 saptamani imi raman rotile fata infranate,am schimbat placutele frana (noi),am schimbat discurile (momentan pus ceva sh sa vad daca rezolva problema),pistonasele de la etrier culiseaza foarte usor,aproape ca merg impinse cu mana,ce as mai putea verifica?

 

Intai a fost problema la roata dreapta fata,dupa care s-a infranat si cea stanga,dar se incinge atat de tare cea stanga incat si-a schimbat si culoarea discul ,si asta in maxim 15 km cat am mai facut cu ea!

 

Cineva mi-a zis sa nu fie furtunasul de frana rupt pe interior (exterior arata foarte bine,nu pare nici macar imbatranit) si in momentul in care apas frana sa dea voie la lichid inspre etrier dar inapoi sa-l optureze,asa sa fie?

 

Astept sfaturi!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!