Jump to content

Masina isi uita cheia.


deli
 Share

Postare recomandată

Salutari,

Domnilor am o problema se pare serioasa la al meu Golf. Uitati cum sta treaba. Can pun contactul stiti cu totii ca se aprind becurile de la baterie, abs, ulei etc. Printre aceste becuri se aprinde si acela de la imobilaizer. Problema este urmatoarea : din cand in cand masina isi uita cheia si numai porneste. In acel moment trebuie sa pun vag-omul pe ea sa resetez cheia sa initializez cheia iarasi etc. Am fost cu ea la reprezentanta VW din Craiova si aia mi-au schimbat contactul mi-au facut alte 2 chei mi-au schimbat nustiu ce relee in fine reparatii de vreo 400 de eruo. Si tot asa imi face. Disper cu masina nu pot sa plec nicaieri ca tre sa iau laptopul cu mine sa fiu sigur ca nu raman pe drum.

Precizez ca masina este Golf IV an 1998 motor benzina 1.6 SR 100 cp.

Pe scurt : Pun contactul - si din cand in cand masina uita ca are cheie.

Daca a mai intampinat cineva problema aceasta si a reusit sa o rezolve , sunt numai ochi si urechi.

Stima!

Modificat de deli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, bateriile la chei sunt OK? Schimbate recent? Daca da...e nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici. Se pare ca pe langa schimbarea contactului si a cheilor se mai face si schimbarea firelor de la IC la contact si pasul urmator, schimbarea IC-ului.

Mai exista si varianta dezactivarii totale a imobilizatorului.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, bateriile la chei sunt OK? Schimbate recent? Daca da...e nasol.

Bateriile din cheie nu au de a face cu cipul din cheie sau cu imobilaizaru . Bateriile sunt noi noute ambele chei sunt noi.

Vezi aici. Se pare ca pe langa schimbarea contactului si a cheilor se mai face si schimbarea firelor de la IC la contact si pasul urmator, schimbarea IC-ului.

Mai exista si varianta dezactivarii totale a imobilizatorului.

S-a incercat o varianta cu Im off Im(imobilizatorul) dar masina se opune :)) nu lasa vag-omul sa il dezactiveze. Ideea este ca am fost si la Serpico la reprezentanta VW din Craiova si aia au zis ca e din cheie si contact si le-am schimbat si tot asa face. Am mai citit niste chestii cum ca ar avea si ceasurile masinii un fel de imobilizator. Dar trebuie sa fiu cam 80% sigur ca este din calculatorul din ceasuri pentru ca trebuie alte ceasuri si reprogramata.

Am codul de siguranta dat de reprezentanta. Nu am incercat niciodata pornirea asa dar din cate am citit intr-un manual VW aceasta pornire poate fi folosita o singura data si tine 45 de minute, dupa care masina se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce am citit pe celalalt topic nu cu vag-com-ul se face immo off, iti trebuie o scula care scrie eeprom, gen vag k+can. Poate reusesc baietii de pe forum, ca astia de la reprezentanta altceva decat sa schimbe componente nu stiu sa faca.

Poate gasesti un IC de proba de pe la dezmembrari, daca merge il cumperi, daca nu, il dai inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ii arat replyul asta al tau la un tovaras de se ocupa cu asa ceva. Ideea este ca cand pune diagnosticul pe masina zice ceva de genul Dash Board coil failure si da niste parametrii acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Immo off, se face cu VagCommander, acolo unde ECU permite, prin OBD. Altfel, pe banc. Mie imi pare enervant, intrucat, dupa aia piuie la fiecare pornire, plus ca sta aprins martorul imobilizatorului.

Imobilizatorul e in cluster. Bobina pe contact. Cipul in cheie...si toate comunica intre ele, cu ECU.

Banuiesc ca deja ati incercat rescrierea cipurilor si tot ce se poate, legat de adaptarea clusterului.

Incearca si cu un cluster de proba, sa il adaptezi pe masina, scrii cheile si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Immo off, se face cu VagCommander, acolo unde ECU permite, prin OBD. Altfel, pe banc. Mie imi pare enervant, intrucat, dupa aia piuie la fiecare pornire, plus ca sta aprins martorul imobilizatorului.

Imobilizatorul e in cluster. Bobina pe contact. Cipul in cheie...si toate comunica intre ele, cu ECU.

Banuiesc ca deja ati incercat rescrierea cipurilor si tot ce se poate, legat de adaptarea clusterului.

Incearca si cu un cluster de proba, sa il adaptezi pe masina, scrii cheile si vezi daca mai face.

Rescrierea cipurilor nu am incercat deoarece cheile si contactul sunt noi luate din reprezentanta VW. Astazi am fost la un gratar si cand sa pornesc iar mi se aprindea si licarea martorul ala nenorocit si am scos cheia din contact si am intors-o invers si a pornit. Nu stiu sa vedem saptamana viitoare sa imi aduca cineva niste ceasuri "noi" ca am inteles de la un prieten care mi-a mai operat masina ca si ceasurile au in ele un mini computer de memoreaza cheile sau ceva de genul. Cand rezolv problema anunt poate mai pateste cienva . Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai problema cu coil, atunci sunt 2 variante: ori bobina cititoare e pe duca ori ai lipituri reci in ceasurile de bord acolo unde e imobilizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Mi se pare mie sau se face immo off si cu vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Acolo invata seria de caroserie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Inteles-am icon_thumright.gif Credeam ca e immo off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ala e campul pe care se face adaptarea clusterului, la immo3.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata am schimbat ceasurile , le-am gasit pe la dezmembrari. Dupa interventia "chirurgicala" se pare ca pacientul da semne de imbunatatire. La diagnoza numai arata chestia aia cu coil mentionata intr-un reply mai sus. Deci se pare ca aia era buba. (Sper doamne aia sa fie). Cei care aveti ceasurile masinii facute de MotoMeter sa va asteptati la probleme. Din ce am inteles de la docotrul meu acele ceasuri sunt facute prost spre foarte prost. Daca mai face vreo nefacuta dinasta electronica ii dau foc. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat. Intr-adevar si eu am Motometer si mi-a facut de vreo 3 ori in 2 luni problema asta. Ma astept si eu sa ma fac de un IC nou in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat. Intr-adevar si eu am Motometer si mi-a facut de vreo 3 ori in 2 luni problema asta. Ma astept si eu sa ma fac de un IC nou in curand.

Inca o zi fara evenimente. Da din ceea ce am auzit si ce am mai citit ba pe forumuri ba prin reviste de specialitate ceasurile Motometer sunt cu buba. Partea proasta este ca nu le poti schimba decat cu motometer. Sau ar mai fi o varianta sa iei ceasuri facute de VPO sa le pui dar sa schimbi cu tot cu calculatorul ala de sub parbriz. Dar te mananca sfintii pana reusesti sa inveti masina cu ceasurile cele noi si calculatorul cel nou. Stima domnilor. Va multumesc pentru pareri si sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat. Intr-adevar si eu am Motometer si mi-a facut de vreo 3 ori in 2 luni problema asta. Ma astept si eu sa ma fac de un IC nou in curand.

Inca o zi fara evenimente. Da din ceea ce am auzit si ce am mai citit ba pe forumuri ba prin reviste de specialitate ceasurile Motometer sunt cu buba. Partea proasta este ca nu le poti schimba decat cu motometer. Sau ar mai fi o varianta sa iei ceasuri facute de VPO sa le pui dar sa schimbi cu tot cu calculatorul ala de sub parbriz. Dar te mananca sfintii pana reusesti sa inveti masina cu ceasurile cele noi si calculatorul cel nou. Stima domnilor. Va multumesc pentru pareri si sugestii.

Fals - iti cumperi cluster VDO, ii faci adaptarea (sa il invete masina), scrii cipurile cheilor si merge fara probleme. Nu se schimba nici un ECU :blink:

Poate sa fie si de Diesel (chiar daca tu ai benzina), in mile, etc - schimbi foliile, soft-ul si gata treaba.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad post.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salut . Ala batran de acasa are un vw lt si nu ii mai merge cheia .. are doar una . Cum se face immo off ... am un vcds si un vag tacho . Ma ajuta la ceva ? Ma gandesc sa ii fac immo off. Ceva sfaturi?? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!