Jump to content

Ulei in filtrul de aer si pe o bujie


victor.andrey
 Share

Postare recomandată

Nu are nicio treaba treaba racordul din imagine cu mancatul uleiului sau cu puterea scazuta. Fa un test de compresie si o sa vezi ca motorul are nevoie de segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul de compresie se paote face la orice service (ma rog..aproape orice).

Nu stii aproximativ cam cat costa?

Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu mai am niciun fel de problema cu mancatul uleiulei sau scaderea de putere. Eu zic ca merita,decizia e numai a ta>


Pe mine m-a costat 30 de ron. Banuiesc ca mai mult nu are cum sa te coste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok atunci..saptamana asta am sa-i fac testul..

Mi-e groaza de ce o sa urmeze pe langa segmentare... Rectificat supape, schimbat semering...cuzinetii
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapele se schimba,nu se rectifica,e posibil sa trebuiasca rectificata chiulasa si asta ar insemna un cost in plus,la mine nu a fost nevoie deci nu stiu sa-ti spun cat te va costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De inceput am sa ii fac testul de compresie..Ulterior pun de-o parte 3-4 sute de euro si...Cu Dumnezeu inainte :)

Am sa va tin la curent cu privire la problema.

Merci mult pentru sfaturi si indrumari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut am un seat 1.6 16v 105cp

am aceeasi problema cu gasirea uleiului pe bujia nr 4 si in partea deasupra bujiei cat si umezirea bujiei in interior(pe electrozi)

ce imi recomandati? am un ulei mobil 1 10w40 si consuma cam 1.5L la 2000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci data viitoare distributia spui mecanicului urmatorul lucru:desfa-mi si mie capacul de tacheti ca vreau sa-l etansezi iar pe chiulasa.

Iti trebuie un silicon bun sau un silicon pe original si nu merge silicon ieftin.

Pana atunci nu iti bate capul cu problema asta ca nu are rost si daca vrei sa o rezolvi,manopera este identica ca pret cu schimbarea distributiei.

Nu poti sa dai capacul de la tacheti jos fara sa demontezi cureaua de distributie.

post-64586-0-93287400-1391846710_thumb.j

post-64586-0-92064500-1391846713_thumb.j

post-64586-0-89101200-1391846717_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am si io o problema la BCB meu 1.6 am curatat bujiile si am gasit ulei pe partea de motor d-ar nu la electrod ci la filet la pistoanele 1si 4 d-ar era un pic ud si unde intra bobinele pe gang masina merge bine nu scoate fum ulei nu papa aveti idee ce ar putea fi? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai scapa pe la capac cum zicea colegul nu are nimic de la atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi trebuit sa se vada ulei pe la capac s-au nu neaparat? o sa verific ca nu m-am uitat atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer ca daca nu balteste bujia in ulei sau nu e uda o parte a blocului motor nu e problema doar ca s-a umezit de ulei zona capacului chiulasei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema la buji  ulei 1si 4 se pare ca nu mai e ulei acolo am desfacut iar bujiile si nu erau asa stranse 1,si 4 sper asta sa fie problema dupa numai 70 km parcursi cu bujiile curatate erau din nou negre ce poate sa fie?cu 10 litri merg cam 100 km deci pe consum nu cred ca e asa mare .de ce inegreste bujiile foarte repede bujiile sant bosh laser platinum .in alata ordine de idei ceva suspect mi s-a parut ca miroase foarte tare a benzina in ulei ma refer la busonul de umplere cand am bagat nasul acolo m-a imbatat pe loc de miros de benzina nu stiu daca e a buna asta.in rest masina nu are nici-o eroare merge foarte bine fum insesizabil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebua sa faci poze la bujii

 

e normal ca uleiul sa miroase a benzina

 

consumul cred ca e ok pt. buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu mi-am dat seama sa fac poze erau negre in partea de jos a bujiei leam curatat cu peria de sarma foarte bine se pare ca nu am procedat corect cu peria de sarma sper sa nu am probleme ca nu am bani de altele noi 50 ron bujia in legutura cu mirosul de benzina cauzele sant multiple ma duce gandul la vreun injector o sai iau si o compresie sa vedem ce zice si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt compromise acele bujii, ele nu se curata, ele se auto-curata cand masina fuctioneaza la regim de mers extern, trebuia sa faci o cursa de 20-30km minim in ritm constant mai turat, daca nu se curata de la sine degeaba le cureti tu fiindca ele se calamineaza din nou, ideea e ca daca au fost incarcate tare cu depuneri si se observa uzura pe electrozi bujiile se inlocuiesc, daca vrei sa ai aprindere buna, si poate nici nu mai miroase a benzina, uleiul oricum miroase la orice benzinar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariuszanescu

sant de acord cu tine cu schimbatul bujiilor d-ar nu trebuia sa dea vreun semn de functinare anormal ma refer sa mearga in 3 pistoane s-au mai rau motorul toarce perfect fara oscilati la relantiu totul curatat clapeta egr recunosc la injectoare nu am ajuns inca masina are 88000 km reali .m-am mai linistit un pic in legatura cu mirosul de benzina d-ar miroase foarte tare si m-am speriat ulei +benzina =motor praf . o sa bag un aditiv de injectoare sa vad cum se manifesta benzina bag in general de 95 nu am nici-o eroare la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Acum cateva zile golful meu 1.4 16 v nu a mai vrut sa porneasca.Initial am crezut ca nu mai am benzina, am completat dar in zadar. Intre timp s-a consumat si bateria (e cam veche), am pus-o la incarcat iar a doua zi acelas lucru: incarte, invarte dar nu porneste. Am vrut sa vad daca da scanteie la bujie desfacand prima fisa din stanga, iar spre uimirea mea era ulei pe langa bujie 9la fel si la a doua bujie). Am sters si a poniti din prima. La ce trebuie sa ma astept pe viitor? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are treaba uleiul cu faptul ca nu a pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Uleiul ala curge pe la imbinarea semicarterului superior cu blocul motor.( asa este la motorul 1,4 16V, nu este un simplu capac). Nu are garnitura, este doar niste silicon. Ca sa refaci etansarea trebuie data jos distributia, asa ca nu merita. Mai bine stergi odata pe an uleiul. Si eu cred ca uleiul nu a fost cauza nepornirii masinii. Uleiul este izolator, deci nu putea sa faca masa prin el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi putut fi bezina? Ca si idee, la un drum Brasov- Tg Mures aveam consum mediu de 6.2-5.9, iar ieri mi-a iesit un consum de 7.8-8. acelas traseu.

Merita sa curat bine bine, sa schimb bujiile si fisele? Ulei am vazut ca am si in filtru de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul a crescut cel mai probabil din cauza ca ceva nu este in regula la motor, incearca o diagnoza la cineva care stie sa si interpreteze niste parametri nu doar sa citeasca erorile. Poti incerca in aria prestari servicii.

Uleiul nu putea sa iti fure curentul de la bujie, poate era contaminat cu altceva, de ex. apa daca ai spalat motorul.

Uleiul fiind produs petrolier imbatraneste cauciucul deci ai grija la fisele bujiilor, curata-l mai des de acolo.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sal am si eu aceiasi problema am cumparat masina recent de la cineva cunoscut facut recent set motor distributie accesorii si filtre timp de o luna iam dat jar sa vad consumu la benzina si daca papa ulei este ok inafara faptului ca am gasit ulei la clapet acceleratie plus in tot capacul de la motor si filtru aer jumate cu ulei este posibil sa fi fost ulei dinainte de a fi segmentat motoru specific nu consuma ulei de unde atata ulei pe acolo

Motor 16 16v benzinar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,am si eu o problema cu "broasca" mea.

Am observat acum o saptamana o trepidatie ciudata (cum ca ar merge in 3 pistoane) si esp aprins.

Bun,ma duc la service schimb fise,bateria(ca tot era moarta) si surpriza cand sa schimb si bujiile observ bujiile 2-3 aveau ulei pe ele unde da scanteie,le-am schimbat pe toate cu unele noi bosch vad ca s-a stins si esp-ul nici nu mai tremura..dar am un semn de intrebare de ce aveau alea 2-3 ulei,unii "mecanici" mi-au recomandat segmentarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut!

 Aceeasi problema o am si eu .. ulei pe bujie cilindrul 3. Am atasat o poza. La fiecare sfarsit de saptamana sau maxim doua saptamani sunt obligat sa scot bujia sa o curat de acel ulei...Anul trecut au fost schimbate urmatoarele piese : garnitura chiulasa,toate cele 16 supape , bujii. Dupa acest schimb aproximativ 5 luni , nu am mai avut problema asta dar din nefericire a reaparut acum. 

20180224_203553.jpg

Modificat de darksidee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!