Jump to content

Golf 6 - Nivel lichid racire / apa / antigel


Dudu
 Share

Postare recomandată

Abia acum am vazut acest topic :( . Problema mea e ca nu variaza cu temperatura, ba mai mult, am verificat dupa ce motorul a fost oprit 24h, temperatura de afara fiind in jur de 30 de grade si era mult sub minim. M-am uitat si acum 1 zi, cand motorul era la 90 de grade si azi, nu a fluctuat deloc nivelul.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, sa inteleg ca ai nivelul scazut cu mult sub minim?

In acest caz trebuie sa incepi prin a verifica sa nu cumva sa il pierzi pe undeva..., s-a mai spus mai sus in topic despre cum sa verifici si pe unde. Incearca sa deschizi si capacul de la vas, dar NUMAI cand motorul este RECE si cu aceasta ocazie verifici oarecum si etanseitatea vasului (la mine, dupa ce am deschis capacul, a crescut putin nivelul).

Cel mai important lucru pe care trebuie sa-l faci este sa mergi la un service pentru verificarea intregii instalatii pentru pierderi de lichid si completare.

Succes in rezolvarea problemei si sa ne spui ce ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu doua degete sub minim. Am inceput un topic, din pacate inainte sa-l vad aici :( http://vwforum.vwfor...-de-expansiune/ , poate se pot uni, my bad. Dupa deschidere nu a crescut nivelul, dar vasul mi se pare etans.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, am vazut si topicul tau si eu zic sa tii cont de sfaturile date de colegi, sa completezi cand motorul este rece si sa mergi o perioada sa vezi daca mai scade, verificand cat de des poti, iar in cazul in care scade, ar fi bine sa vezi si pe unde pierde.

Oricum, cel mai bine este ca dupa asta sa mergi si la un service pentru verificare instalatie si lichid (daca se incadreaza in proprietati).

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vă salut!

Am costatat şi eu că nivelul antigelului a ajuns şi la mine la minim. Nu l-am completat până acum (23k km).

Am o întrebare către cunoscători: antigelul tip G13 poate fi folosit pt completare peste G12+ sau G12++ ?

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vrei sa folosesti asa ceva, ca doar G12 gasesti peste tot? Sau crezi ca e mai bun G13? Cred ca G13 este echivalent cu G12+

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G13 este antigelul ecologic.Sa renuntat la multe produse chimice in retetarul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G13 este ceea ce au acum reprezentanţele (la un preţ pe măsură, peste 70 lei / 1,5 litri).

Am căutat pe la benzinării, dar n-am găsit niciun antigel care să respecte normele VW TL 774F sau VW TL 774G, aşa cum am văzut că scrie în manual. Doar la benzinăriile Mol am găsit un VW TL 774F dar era G30. O fi bun? Că nu-i nici G12 nici G13, e G30.

Până la urmă am gasit în seara asta la un magazin online din oraş HEPU G12+ care, din câte am văzut în fişa tehnică pe care am cerut-o producătorului, respectă normele VW TL 774F.

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot hepu am luat acum 2 saptamani, sa fac schimbul, dar umblu cu el in portbagaj ca nu am avut timp sa il schimb. Hepu e nemtesc si e foarte bun. Cine ti-a zis sa iei G13?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu mi-a zis nimeni să iau G13, doar că zilele astea am “scăpat” târziu de la job şi nu am mai găsit deschis pe nicăieri, am căutat doar prin benzinării. Şi pt că n-am găsit, şi cum nivelul e fix la minim, azi am sunat la reprezentanţă şi mi-au zis că au doar G13.

Interesant e că în maşină cel original e roz (probabil concentrat e roşu), şi asta ar însema că e G12, nu G12+ sau G12++ de culoare mov cum au scris ei în manual.

Dar cred că sunt compatibile, nu? Se poate completa cu G12+ de culoare mov peste G12 roşu existent?

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru G6 antigelul a ramas G012A8GM1 (G12++)

Pentru G7 antigelul compatibil este G013A8JM1(G13)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, bun....aşa zic şi în manual, să completezi cu G12++.

Dar n-am găsit decât G12+ şi la reprezentanţă G13.

Merge pus G12+ mov peste G12 roşu/roz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge fara probleme.Stai linistit ca nu se intampla nimic,multi fabricanti de antigel au specificat pe ambalaj G12 +G12++.

G30 de care pomeneai este clasificarea BASF la G12.

Vezi k culoarea rosie vazuta de tine te can induce in eroare din cauza vasului de expansiune.Eu am G12+ in masina si se vede rosu prin vas.

Ca sa stai cu inima impacata,roaga pe cineva sa iti achizitioneze HEPU P999 de la un magazin.

post-64586-0-89184300-1353525947_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar pe asta intentionam sa-l iau, mai exact P999-G12plus, se vede si pe eticheta postata de tine. P999 simplu e cel albastru.

Am atasat fisa primita de la producator.

Multumesc pt sfaturi! Ce ne-am face fara vwforum??? :lol:

hepu1.bmp

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o simpla cautare pe goagal si gasesti imediat magazin online cu hepu pe care ti l-a aratat Gabi. Eu i-am sunat si am mers de am luat direct din magazin 3 l pentru skoda. Au pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite inca un antigel bun calitativ si compatibil: SWAG 99 91 9400 sau FEBI 19400(sunt identice si e doar rebrenduire la mijloc)

Culoare: mov, Capacitate: 1,5 I, Specificatie: G 12 Plus,VW TL 774 F

Eu am in masina SWAG.

post-64586-0-35559900-1353566840_thumb.j

post-64586-0-29287100-1353566841_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A trebuit sa cumpar si eu antigel, pentru ca am schimbat distributia. Antigelul G 12++ a fost inlocuit cu G 13. Acesta din urma este de tip propilen-glicol si, spun ei, dar n-am de gand sa verific, cica n-ar fi toxic. G 11 si G 12 sunt de tip etile-glicol. Asadar, am luat G13, este de aceasi culoare si am dat 55 lei/1,5l. Este de tip hibrid organic asa ca poate fi completat peste G12 (cred ca si G11)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am golf 6 2010 si pe vasul de expansiune este G 12 iar in cartea masini ( o am in romana) zice ca trebuie sa completez cu G12 + sau G 12++.

Ce ma invatati sa fac? Cu ce sa completez?

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mn la fel scrie la capac? Deci care e bun cel rosu sau cel mov/violet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar este bine sa completez doar cu  G12? (fara G12+  sau G12 ++)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi s-a aprins si mie becul pt antigel dupa 2 ani si 20000 de km. Am vazut ca in reprezentante au doar G13, am gasit si in magazin, OEM  (dupa cautare pe VIN), insa e de culoare mov. G12++  care a venit din fabrica e de culoare roz.  E o problema daca completez cu G13? Cu motorul rece nivelul e cam la 2-3 degete sub minim. Ce cantitate ar trebui sa folosesc pentru completare (inteleg ca se dilueaza cu apa distilata 40% antigel - 60% apa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza linistit. 200 grame se pot pune si nediluat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!