Jump to content
gabyte00

Imi ramane turata la 1500rpm

Recommended Posts

roberto89

Salutare! Am o mica problema cu golful meu, atunci cand o pornesc (porneste foarte bine, fara probleme) incepe cateodata si tremura un pic -> acul de la turometru oscileaza de la 1000rpm la 800 si inapoi ca si cand s-ar opri motorul. In general masina merge bine, nu sunt erori stocate (nici in auto scan si pe manual), nu tremura in mers samd. Doar acea mica problema imi da batai de cap, dar nu imi dau seama care ar fi buba; ma gandeam la bujii. Voi ce parere aveti?
Aveti atasat un video demonstrativ aici https://mega.co.nz/#!HVYi1QxI!hU7UI-...kx8BqytI8oA79Q

Share this post


Link to post
Share on other sites
florynbadescu

La fel face si la mine dar numai la cald. La pornire (repet cu motorul cald) se tureaza pana la 1500 ture si in mers daca o las pe liber iarasi se tureaza singura tot asa pana la 1500 ture. Acum cateva zile in parcare (motorul cald evident) am turat-o pana la 1800-2000 si apoi am lasat-o iar acul s-a blocat la 1500 ture. M-am uitat vreo 10 sec. si cand mi-am dat seama ca nu-si revine am calcat ambreiajul - nici o schimbare, apoi am calcat frana - nici o schimbare, abia cand am eliberat pedala de frana acul a cazut la 700 ture. Ma duce cu gandul la faptul ca trage aer fals. Ce credeti? As vrea sa ii demontez admisia sa ma uit atent la garniturile de sub clapeta si de la admisie. Intre teava de la egr si clapeta trebuie sa fie vreo garnitura? (ca eu nu am gasit  cand am curatat egr si conducta metalica). Ceva pareri si sugestii? Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iulian sr

Exact aceiasi problema o am si eu si asta dupa ce am dat afara corpul de la clapeta sa il curat .am un lag de cateva secunde la pedala .ramane turata la 1200-1300 ture fara sa mai accelerez si revine la 900 cam greu ... dupa cateva secunde .

Share this post


Link to post
Share on other sites
ovidiubac

Salut,

Problema cu turatia masinii am avut-o si eu acum 2 saptamani. La mine pornea bine, se stabiliza 650-700 (info VCDS) si apoi dintr-o data se tura singura la 1000rpm si ramanea tintuita acolo. Dupa repornire revenea la 650-700 si iar se tura la 1000rpm. Cautand pe forumuri, am gasit ceva despre incarcarea alternatorului care ar fi proasta si ECU incearca sa compenseze.

In VCDS la Engine am verificat incarcarea:

- cand statea ralanti-ul la 650-700 aveam 13,6V

- cand se tura la 1000rpm aveam 11,5V. Masurat cu multimetru pe baterie 11,6V.

Solutia: schimbat releu de incarcare de pe alternator.

Verificati si incarcarea pe baterie cand ramane ea turata. Nici la mine nu aparea nici o eroare la scanare, auto sau individual.

Share this post


Link to post
Share on other sites
florynbadescu

Releul de incarcare a fost schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stancioi_cosmin

salutare, am si eu un golf 4 alh, si mi se tureaza la prima cheie intre 950 si 1000 turatii pe minut, masina face asa din decembrie de cand i-am schimbat bateria, ca ma lasase  ca a astat 2 lunii nepornita. Am masina de 2 ani nu mia mai facut asa, unii ziceau ca e socul automat dar pana acum nu a mai facut, ce credeti ca ar avea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Verifica G 62/avansul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robert Ro
On 21.04.2011 at 21:39, gabyte00 a scris:

Mai deschid un topic cu o alta problemuta pe care o am de ceva vreme.

Am observat, in trafic aglomerat, cand merg numai cu viteza intai cate 3m dupa care trebuie sa opresc, cand motorul motorul este turat cam pe la 1500rpm si apas ambreiajul (ca trebuie sa opresc) ramane asa turata. Uneori sta pt. 5 secunde, alteori daca iau piciorul de pe ambreiaj (dupa ce o scot din viteza) turatia revine la relanti, alteori se intampla sa trebuiasca sa mai apas putin acceleratia ca sa cada la relanti.

Nu inteleg ce poate fi. Am fost la un service si mi-a zis mecanicul ca nu stie ce are.

Am verificat cu vag-com si pozitia pedalei de acceleratie si este ok. Adica atunci cand am piciorul luat de pe acceleratie este valoarea este 0, desi motorul ramane turat. Ceea ce inseamna ca pedala trimite bine pozitia ei, nu? Am verificat cu vag-com si switch-ul de la ambreiaj si de asemenea functioneaza corect, adica atunci cand am pedala ridicata imi apare pe vag-com ca este ridicata, desi motorul ramane turat.

Nu aud zgomote care vin din pedala de acceleratie, dar otusi parca simt in pedala de ambreiaj ca parca agata ceva atunci cand ramane turata. Se simte foarte fin si nu tot timpul, dar parca am inceput sa presimt cand se intampla.

Ideea e ca nu face niciodata in revenire dintr-o turatie mai mare, tot timpul face daca turez exact pana la 1500rpm dupa care apas ambreiajul. E o turatie foarte folosita in aglomeratie asa ca nu am cum o sa evit.

Poate fi un semn de uzura a ambreiajului? De patinat nu patineaza, desi cred ca e destul de vechi. O pedala de acceleratie e foarte scumpa asa ca nu m-as hazarda sa o schimb fara sa fiu sigur.

Salut Gabyte, ai rezolvat problema? am si eu aceasi problema la golf 4 1.6 16v AZD, am schimbat garnitura de la filtru de aer ca era rupta crezand ca merge dar tot asa face, am curatat si adaptat clapeta si tot la fel face, acum 2 zile am schimbat clapeta cu alta si la fel face si cu alta clapeta, mentionez ca nu-mi merge EGR dar merg fara EGR(cu mufa scoasa) de 4 ani si nu a facut asa pana acum recent de 1 luna de zile, nu stiu de la ce este? are cineva idee ce poate fi ca e enervat... mai ales cand accelerez pe loc la 1500 ture mai ramane putin accelerat apoi cade la 700 ture, daca accelerez mai sus pe la 2000/3000 nu mai ramane accelerat cateva secunde, cade imediat la 700 turatii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
VolkswagenManagement

De ce mergi cu egr off? Si turatia la ralanti e cam mica la 700, du-te la un mecanic sa iti regleze turatia la 800-900.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

de curiozitate,  cu ii regleaza mecanicul turatia (sa o creasca) la AZD?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
VolkswagenManagement

Vag-com - engine - adaptation si exista o valoare care corespunde turatiei. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
Posted (edited)

nu, nu este.... Este la unele motoare diesel,  dar nu la toate 

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
VolkswagenManagement

Cred ca depinde si de versiune, am facut acest lucru acum cativa ani buni cu un mecanic pe un motor pe benzina, erau niste coduri pentru asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Nu merge...doar la cateva merge. In rest, la benzinare nu, nu cu tester.

Nu merge la AZD.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robert Ro
On 02.08.2020 at 14:44, VolkswagenManagement a scris:

De ce mergi cu egr off? Si turatia la ralanti e cam mica la 700, du-te la un mecanic sa iti regleze turatia la 800-900.

Nu merg cu EGR OFF doar ca nu mi-a mers de cand am cumparat masina, am schimbat multe EGR din dezmembrari vreo 4 si la fel face, imi da 16786 EXCESSIVE FLOW(DEBIT EXCESIV), am vrut sa cumpar unul nou dar un prieten are aceasi problema si a cumparat el unul nou si tot nu-i merge nici cu ala nou, turatia asa este la 1.6 16v, am vazut la multii ca sta turatia la 700, un prieten o avea la 600 desi nu cred ca conteaza... pe mine ma enerveaza ca imi ramane cateodata turat motorul la 1500 si nu stiu de la ce este... am schimbat clapeta de acceleratie si face la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri