Jump to content

consum mare de ulei


andreim
 Share

Postare recomandată

  • 3 months later...

Tocmai de accea a fost scos acel furtun...sa nu scoata fum alb pe esapament sau sa nu iti colcaie ulei in filtrul de aer. Daca ai sa-l pui la locul lui...ai sa vezi ca ala intra (prin filtrul de aer ) in admisie (preincalzeste aerul aspirat)...si s-ar putea sa scoti ceva mai mult fum (din pacate alb) pe esapament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut si eu am aceasi mare problema Imens consum de ulei. Nu pot sa-mi explic cum in 1300Km masina a mancat 3L ulei.....

Am sa detaliez putin. Am un Jetta 92 ,1.8L motor, schimbat ulei la cumparare(5W40), adaugat si un Duralube si dupa 1300Km am completat 3L ulei. Curios, nu scoate fum la esapament si f f putin la tacheti.Nu pierde ulei, nici o pata sub masina. Nici un mecanic de pe aici nu a putut sa-mi dea vreo explicatie, unul singur a zis ca Duralube a subtiat uleiul in asa hal incat l-a aruncat in capul pistoanelor si l-a ars. Am schimat iar uleiul cu 10W40 si deja in 350 Km am cam 1L in minus.Sunt bulversat, poate aveti voi vreo explicatie.Ce as mai putea mentiona este ca aici temperaturile iarna sunt f f scazute, adica si pe la -40C.Majoritatea zilelor sunt sub zero, dar poate ajunge si la +15 iarna.oare diferentele de temp sa fie cauza???

Astept o sugestie de la voi.

Cu respect, Marcel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine consuma inainte 1L ulei la 1000Km din cauza simeringurilor de la supape

se simtea miros puternic de ulei ars la esapamnet

cand le-am dat jos cauciucul ala era intarit ca sticla

dupa ce le-am schimbat nu a mai consumat pic de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , si eu am patit la fel dar am remediat situatia astfel :

-segmenti

-set de garnituri

-semeringuri supape. ....... succes :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info.

Problema e ca la mine consuma exagerat...3L la numai 1300Km.Nu miroase a ulei ars la esapament, nici fum nu scoate, nici nu pierde ulei.Oare un slik ajuta, caci duralubele nu are nici un efect.

Multumesc. Masina are numai 220.000Km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....., schimbat ulei la cumparare(5W40), adaugat si un Duralube si dupa 1300Km am completat 3L ulei. .....

este mult prea subtire uleiul. Eu folosesc 20W40 si sincer nu consuma, iar motorul are aprox. 240.000km, masina e la mine de 3 ani si sincer nu prea am iertat-o cu pedala.

uite despre ce e vb (ce recomanda "Haynes manual" pentru motoarele 1.6 si 1.8):

Lubricants and fluids

Engine :Multigrade engine oil to viscosity SAE 15W/50 or 20W/50; Duckhams QXR, QS, Hypergrade Plus or Hypergrade

Cooling system :Ethylene-glycol based antifreeze with corrosion inhibitors. Duckhams Antifreeze & Summer Coolant. Mixture 50% by volume

Manual gearbox :Gear oil, viscosity SAE 80; Duckhams Hypoid 80 or Hypoid 75W/90S

Automatic transmission : Dexron type ATF; Duckhams Uni-Matic

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel furtun, vechiul proprietar l-a scos, sa "nu se observe" scaparea compresiei acestui motor! Probabil e uzat excesiv si, ca sa isi vanda masina, a "smekerit-o" putin.... Am mai vazut acest "artificiu" si pe la alte masini....totusi ia-i o compresie si...daca e nevoie, pregateste-te de facut motorul. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare la un Golf III acum vreo 7 ani, am desfacut motorul bucati, spalat foarte bine toate piesele, blocul motor dus la bucsat, segmenti noi, cuzineti noi, set garnituri + semeringuri schimbate toate, asamblat montat pe masina, primi 1000 km am pus unei Lukoil 15W40, dupa care schimbat cu ulei Texaco 15W40, dupa 10000 km consumat cam 300g .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare la un Golf III acum vreo 7 ani, am desfacut motorul bucati, spalat foarte bine toate piesele, blocul motor dus la bucsat, segmenti noi, cuzineti noi, set garnituri + semeringuri schimbate toate, asamblat montat pe masina, primi 1000 km am pus unei Lukoil 15W40, dupa care schimbat cu ulei Texaco 15W40, dupa 10000 km consumat cam 300g .

In unele situatii, mai exact cand segmentii joaca in canalele pistoanelor, chiar daca tu vezi ca pistoanele vin bine pe camasile(noi puse) trebuie si pistoanele schimbate ! Consumul de ulei aparut uterior rodajului(despre care nu ai spus nimika, si care joaca un rol foarte important) se poate datora si acestui fapt ! La urmatorul motor care il faci....poate iti amintesti asta. Multa bafta :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine inteles ca la o astefel de operatie trebuie sa ti cont si de jocul segmentilor noi, daca sunt pistoanele uzate ce rost are sa mai bucsezi blocul motor, se gaseste kit motor cota 1 sau 2 , se duce la alezat blocul motor dupa pistoanele noi. La un motor uzat si chiulasa are imfluenta asupra consumului, nu trebuie trecuta cu vederea daca se face RK la motor, planare, ghiduri supape noi indicat ar fi si supape noi semeringuri noi.

Pentru baiatu de mai sus cu consumul dupa rodaj, am spus ca in primi 10000 km mia luat cam 300g, la masina din vremea aceea era motor 1.9 D aspirat, am mai mers cu ea vreo 40000 km in un an jumate si am vanduto, spre final mi-a consumat cam 0,5l de la schimb la schimb (10.000km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci eu zic ca la masinile astea normal ar trebui vara ulei 20w si iarna 15w pt ca sunt masini vechi cu tacheti hidraulici.dar se poate si din segmenti sau semeringuri supape.bafta. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

auuu.... in aceiasi situatie sunt si eu, imi papa ulei ca nebuna iar cand opresc motoru am observat ca imi arunca apa afara.... deja incep sa disper fac 300 km si bag 1 l de ulei, in rest motoru merge bine nu am probleme cu pornirea batai doar ii arat cheia si a luat-o. cand ma pun sa o calc cu tupeu incepe sa iasa fum albastru dupa ea... ....

golf 2 motor de 1.6 d fara turbo.

are cineva idee cam despre ce ar fi vorba???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti arunca apa afara la oprire atunci ai ceva probleme mai serioase. Apa e curata? Daca nu, poti sa ai probleme cu garnitura de chiulasa sau la termoflot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema tot de ulei legata !

daca merg mai turat sa spunem schimb pe la 5000 rpm si merg un timp .... apoi cand merg mai lejer si o tin in 2000 rpm incepe sa`mi clipeasca becul de la ulei si se aude si daca o turez nu se mai aude si apoi iarasi o ia de la capat !

nivelul la ulei e bun !

ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apa e curata nu are ulei in ea si nici apa nu intra in ulei

Modificat de oreste0983
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........ nivelul la ulei e bun !

ce ar putea fi ?

Calitatea slaba a uleiului folosit sau nu iti face presiune ca urmare a uzurilor din sistemul de ungere. Ai umblat cumva la motor inainte de a observa fumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are decat 500 km decand i`am facut schimbul la ulei si i`am pus Castrol GTX 10W parca ... si daca e presiune ce ar trebui sa schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara presiunea... vezi daca'i buna pompa... poate sa dea semne de oboseala... in sarcina sau la turatii mari isi da arama pe fata... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.........i`am pus Castrol GTX 10W parca ...

sa ma contrazica cei care au tipul tau de motor, dar pentru modelul tau care tind sa cred ca nu mai este in starea de acu 21 de ani ->adica nou :icon_thumright: , fiind deja cat de cat uzat acel ulei nu este un pic "subtire'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer la asta m`am gandit chiar si eu, din cate stiu eu cand pompa de ulei e cam dusa si motor e cam uzat ?!

astept sugestii si din partea altora ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu cand pompa de ulei e cam dusa si motor e cam uzat ?!

ce inseamna motor uzat? motorul nu e o chestie abstracta, ca sa poti face o asa afirmatie in contextul asta... ai probleme cu compresia, se da la ulei, sau ce altceva nu e in ordine? de ce e motorul uzat ca ti se aprinde martorul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am probleme cu compresia deci e pompa de ulei nu ? nu ma refer neaparat uzat .... tras de el poate fi o expresie mai corecta sa zicem ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!