Jump to content

Intreruperi la mers constant 2.0 TDI


mri
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

Am o problema cu un vw jetta 2.0 bkd la 2300 RPM are niste smucituri dar numai la turatia aia cand masina incepe sa se incalzeasca pe la 70 de grade. Are cineva idee de la ce sa fie mentionez ca am verificat injectoare am inlocuit garnituri injectoare. Pe diagnoza nu se vede nimic.

Ma poate ajuta si pe mine cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am o problema la masina din semnatura (motor BKP, 2l/2007 / cca 176.000 km).

Am facut plinul acum cateva zile. Am parcat. Dimineata am plecat cu masina. Motorul avea un zgomot diferit de cum il stiam. Ma grabeam, n-am oprit sa analizez. In fine ce puteam sa fac?! Masina in rest era normala.

 

Dupa 15 minute de mers, am oprit la o trecere de pietoni si motorul s-a oprit, la relantiu. Am incercat s-o pornesc si greu am pornit-o. Min 30 secunde la demaror. A pornit si dupa 2-3 minute am parcat masina. Cine m-a auzit, spunea ca se aude motorul ca si cum era un tachet hidraulic blocat. 

 

Dupa circa 2 ore masina a plecat normal si am dus-o acasa stiind ca am probleme cu ea. Acasa ajuns, am vrut s-o repornesc . A pornit greu.

Am cautat pe cineva cu un tester si ciudat. Pe motor masina nu avea nici o eroare. Injectoarele aveau min -0,5 si max +,05.

 

Nu stiu ce sa fac. Am citit ca pot fi senzori, fire , etc ..........

Imi trebuie un service / mecanic priceput care sa-i dea de cap. Sunt din Bucuresti. Ma puteti ajuta, va rog? email: cezarus2001@yahoo.com

 

Azi am fost din nou la masina.

Am pornit-o normal. S-a incalzit si au inceput problemele. La relantiu are din cand in cand intreruperi. La turatii mari merge, dar cand revine incepe sa trepideze motorul. Nu porneste daca se incalzeste. A trebuit s-o pornesc folosind o alta masina (cabluri la baterie), insistand mai mult de 30 sec.

Astept raspuns.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara,

Revin pentru ca respectiva problema s-a rezolvat.

 

Am incercat sa duc masina spre o locatie unde credeam ca o pot demonta si sa ma uit la firele care intre in ECu. Sa nu fie ceva corodat/ etc. Cum ECU se afla sub platicele de la stergatoare, puteau sa fie si ceva soricei, care sa manance firele (am avut ceva probleme cu fire mancate, dar masina intotdeauna mi-a zis).

 

Am reusit sa pornesc masina si sa parcurg ceva km pana apa a ajuns la 80 grade. Dupa aceasta temperatura, motorul s-a oprit si am tras-o pe dreapta. Am dat la cheie, nimic. Cum erau mai mult de 30 km de parcurs, am preferat sa chem ajutoare, care m-au luat pe rampa. Ocazie cu care am lasat masina la un mecanic. Mentionez ca am urcat si coborat pe rampa cu ajutorul motorului. La rece (sub 70 grade) pornea si functiona bine (evident, galagios).

 

Mecanicul, dupa test, cum nu a vazut nici o eroare pe engine (motor) a explicat ca nu stie ce are, dar sa mergem pe deducere si eliminare. A inceput cu senzorul de turatii (cred ca este G28). Este undeva pe langa filtrul de ulei. Cost senzor oem 350 lei + 200 lei manopera.

 

Dupa o zi am fost chemat de mecanic. M-am dus bucuros ca pot sa-mi recuperez masina. Cand colo, nu era de la senzor. M-a intrebat inca o data cum a aparut eroarea. I-am explicat ca dupa ce-am alimentat 40 litri de motorina (din 75 l) am parcat masina. A doua zi, am inceput sa am problemele respective. De la alimentare pana in parcare au fost cca 500 m.

 

Mi-a spus ca si-a amintit de acest lucru si a scos furtunul de la filtrul de motorina. Cand colo, motorina mirosea a benzina. Concluzia lui a fost ca am alimentat cu benzina (40 litri). Nu l-am crezut dar am acceptat sa scoata toata motorina din rezervor si sa-mi puna de 50 lei motorina. A doua zi, am fost la masina. Erau numai cca 7 litri de motorina (restul au fost consumati in trafic) si intr-adevar, masina era in regula. Am fost si am alimentat la maxim. Era masina mea pe care o cunosteam.

 

Deci nici acum nu stiu cum de am reusit sa fac o asemenea prostie. Am parcurs, in total, circa 10-15 km cu amestec 35 litri motorina si 40 litri benzina.

 

Si acum masina este ok. Nu stiu daca vor fi repercursiuni, dar ........ asta este. Daca cineva a patit la fel sau este vreun topic dedicat, va rog sa-mi spuneti. Vreau sa stiu ce va urma, ca defecte.

 

Imi doresc sa schimb zilele astea si axul de la pompa de ulei. Am inteles ca acestea se uzeaza si poti ramane fara presiune de ulei in motor.

 

Cu bine si atentie la culoarea pompei (negru= motorina / verde= benzina).

 

Cezar

 

 

Revin. Am gasit topicul pt cei care alimenteaza cu benzina peste motorina. Este aici

 

Modificat de CezarC
Adaugare informatii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/18/2020 at 12:26 PM, Cipek said:

Salut!

 

Am o problema cu un vw jetta 2.0 bkd la 2300 RPM are niste smucituri dar numai la turatia aia cand masina incepe sa se incalzeasca pe la 70 de grade. Are cineva idee de la ce sa fie mentionez ca am verificat injectoare am inlocuit garnituri injectoare. Pe diagnoza nu se vede nimic.

Ma poate ajuta si pe mine cineva?

Trage aer fals. Sau nu da suficient combustibil pompa de motorina din rezervor (se măsoară cu un manometru pe furtun presiunea) . Trebuie verificat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut. Am un pasat b7 2011 de 120cp îmi întrerupe in mers doar in vitezele 4.5.6 mers constant între 1900 ture și 2100. Daca merg puțin mai agresiv nu le mai simt peste aceste valori de turații nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

https://ibb.co/GTz3yzP

Am schimbat astăzi filtrul de combustibil și am pus UFI. Trebuie sa schimb șuruburile de la filtru. Am verificat și regulatorul de presiune de pe pompă. Ambele erau curate, fără pilitură. Nu mă așteptam să fie atât de curat ținând cont că are 370kkm. Am amorsat de trei ori cu VCDS și a pornit la sfert.

A mai aflat cineva de există acel tremurat la ralanti din cănd în când? Astăzi mi-a dat acel bâlbâit ușor, dupa ce am pornit-o. Mașina fiind nepornită de trei-patru saptamani.

 

Mulțumesc tuturor care au scris ghiduri despre cum se fac lucrurile menționate mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 04.09.2021 at 7:17, Nicolasgl a scris:

Salut. Am un pasat b7 2011 de 120cp îmi întrerupe in mers doar in vitezele 4.5.6 mers constant între 1900 ture și 2100. Daca merg puțin mai agresiv nu le mai simt peste aceste valori de turații nu mai face.

Am si eu aceeasi problemă, oare cineva are un diacnostic concret la aceasta problemă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b7 2012 2.0  140 cai 

INTRERUPE CA O SMUCITURA LA 1800_2000 turatii fara nici o eroare.o solutie concreta,cineva care a rezolvat aceasta problemă,vă rog.

Modificat de Passsb7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 01.04.2022 at 21:20, Passsb7 a scris:

Am si eu aceeasi problemă, oare cineva are un diacnostic concret la aceasta problemă?

 

On 01.04.2022 at 21:24, Passsb7 a scris:

Passat b7 2012 2.0  140 cai 

INTRERUPE CA O SMUCITURA LA 1800_2000 turatii fara nici o eroare.o solutie concreta,cineva care a rezolvat aceasta problemă,vă rog.

Aceeași problemă  am si eu la in Tiguan 2.0 TDI 140cp euro 5 fără erori pe test . A gasit cineva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexander_11_02

Inlocuiti schwich-ul de sub pedala de ambreiaj, poate rezolva intreruperile. Montati unul original

Daca nu se rezolva cu schwich-ul, incercati sa inlocuti garnitura originala de la conducta care transporta gaze spre EGR cu codul : 028 131 547 B. Cel mai probabil intreruperile se datoreaza gazelor recirculate in exces care sufoca motorul. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 18.11.2020 at 12:26, Cipek a scris:

Salut!

 

Am o problema cu un vw jetta 2.0 bkd la 2300 RPM are niste smucituri dar numai la turatia aia cand masina incepe sa se incalzeasca pe la 70 de grade. Are cineva idee de la ce sa fie mentionez ca am verificat injectoare am inlocuit garnituri injectoare. Pe diagnoza nu se vede nimic.

Ma poate ajuta si pe mine cineva?

Te salut,

Am aceeasi problema si eu. Cum ai rezolvat? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
42miticutza

La prima vedere sunt probleme la turbina. Nimeni nu va poate spune care sunt. Aveti nevoie de loguri in mers. Aveti de citit aici:

https://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/

 

 

Acum as dori sa ma ajutati pentru Passatul din semnatura. De ceva timp am intreruperi in mers, de regula in accelerare si in trepte mari, 4-5. Daca apas continuu pedala apare mersul in 3 si martor ESP. Daca iau contactul isi revine. Diagnoza spune :

"18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240) 
            P1666 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent"

I-am schimbat electrica din chiulasa, defectul persista. Vreau sa trag un fir paralel din ecu la injectorul 1. Problema mea este ca nu am o schema de conexiuni intre ecu si injectoare. Multumesc anticipat.

 

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune injectorul de la cilindrul 1 în alt cilindru, și vezi dacă se mută eroarea. Așa poți vedea dacă problema e la injector sau la cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Multumesc de sfat, dar asta cu injectoarele inlocuite este urmatorul pas daca faza cu firul exterior nu da rezultate.

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara rezistenta injectoarelor,cu un polimetru,intre ambii pini,apoi intre fiecare pin si corpul injectorului,si vino sa ne spui ce rezultate ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e ala polimetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un aparat de masura,...ca oricare altul,voi cum il numiti in RO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multimetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,o sa am in vedere ca sa nu mai gresesc,incerc sa ma adaptez,si uneori ma costa.Merci frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, vp44 said:

Un aparat de masura,...ca oricare altul,voi cum il numiti in RO?

nu de alta... dar polimetru, e ceva legat de poezie  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza
2 hours ago, vp44 said:

Masoara rezistenta injectoarelor,cu un polimetru,intre ambii pini,apoi intre fiecare pin si corpul injectorului,si vino sa ne spui ce rezultate ai.

Fiecare injector masoara in jur de 0,4ohmi, intre  fiecare pin si masa rezistenta tinde la infinit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu par a fi ok,doar daca nu cumva vreunul intra in scurt cind se incalzeste.Fa si proba cu schimbarea injectorului pe alt cilindru,asa mai descartezi o varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Ieri am incercat sa identific firele care duc la ecu, am cam tras de ele, le-am pus la loc si fenomenul a disparut. Intentionez sa iau o instalatie de pe o masina, la care sa schimb toate firele dintre motor si caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!