Jump to content

eroare abs


floryn34
 Share

Postare recomandată

Am o eroare pe masina mea vw sharan si nu stiu ce sa-i mai fac am incercat sa o sterg si nu vrea am schimbat si placutele de frana si efectiv nu mai stiu ce sa-i fac eroarea este urmatoarea 00285-ABS Wheel speed sensor front right(G45)--012 electrical fault in circuit.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*Check ABS Wheel Speed Sensor Front Right (G45) Installation

* Check Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Right (G45)

* Check ABS Wheel Speed Sensor Front Right (G45)

Cu alte cuvinte; verifici instalarea /mufele senzorului , verifici cablurile de la si pana la el, sau schimbi senzorul. Personal tind sa cred ca acel senzor e stricat. (vreo groapa, ceva, soc, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k, nimic de zis dar zimi si mie unde se afla acest senzor ca sa-i stiu locatia.va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fuzeta din dreapta fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

de cateva zile mi se aprinde in bord semnul (!) pe rosu si apare un mesaj de genul "bremsen........prufen" insotit de semnul stop si de un sunet (tiuit) de la computerul de bord....cand pornesc masina nu apare nimic dar dupa ce merg o perioada aproximativ 10 min apare aceasta eroare.

Placutele de frana sunt noi pe spate si pe fata sunt in proportie de 50% uzate si nivelul la lichidul de frana este normal. Nu stiu care ar putea fi problema...ma-as bucura daca ar putea cineva sa ma ajute cu un sfat in privinta asta. Va Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza aifacut ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am probleema si eu cu |ABs - vrea sa comand una pompa |SH si nu sunt sigur daca modelul meu 1997 AHU- 1Z 90cp tdi are sistem EBD sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa comanzi dupa codul de pe pompa.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI codul nu poate fi citit decat daca demontez pompa :D Adica raman cu masina pe butuci pana gasesc pompa noua/SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

   Am o problema  la  senzorul  G85,   a  fost  inlocuit   ,am  gasit  ceva  de  pe   Skoda cu  acelasi  cod dar  nu  imi  permite  sa fac calibrarea  ,mai  exact nu  imi  permite sa  introduc  codul  ca  si  eruari  am    00778 stering agle sensor g85   003 mechanical failure   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un VW Sharan din 97', motor 1.9 tdi, 66 kw, cod 1Z / AHU. Am pus-o pe tester si imi da codul de eroare 65535 - Electronic Control Module ( ECM ). Stiu ca acest ECM se afla in spatele ceasurilor... corect? Am incercat sa sterg eroarea dar reapare.

Si mai am o problema: masina porneste foarte greu la rece. Am schimbat bujiile incandescente dar tot asa face. Precizez ca atunci cand pun contactul acel insemn cu un fir se stinge in cel mult 1 secunda. Are vreo legatura cu eroare aceea ? 

Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce modul ti-a dat respectiva eroare? ce mai spunea eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce modul .... ( parca la motor .. spun corect sau nu inteleg eu ce e ala ) . Eroarea spunea sa mai verific si cablajul...atat..

A fost diagnosticata pe un tester delphi nu pe vag

Modificat de xstefan10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
  • Administrator

Ce legatura este intre Passat B5 si Sharan?

Daca foloseai functia "search" gaseai topicul asta primul din lista si exact in aria Pasat B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze. il poti muta tu te rog?

multumesc pentru intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut!

La masina din descriere, am observat ca atunci cand pun contactul, uneori se aprinde martorul de abs, sta cateva secunde aprins si se stinge. Alteori cand pun contactul nu se aprinde deloc. De ce ar putea face asa? Cu VCDS nu a dat nici o eroare. 

Ar putea influenta chestia asta pornirea? Pentru ca masina uneori porneste sfert, alteori, la a doua cheie. La prima cheie face ca si cum nu ar primi motorina. La a doua cheie, porneste sfert. Ar putea ave vreo legatura? Pentru ca nu am gasit altceva de care sa depinda pornirea asta ciudata. Efectiv, la intamplare. De caeva zile am observat faza cu martorul abs care uneori se aprinde, alteori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MArtorul de ABS nu are treaba cu motorul. FA o diagnoza sa vezi daca apar erori stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cu VCDS nu a dat nici o eroare. 

 

 

oricum, daca nu se aprind martorii, nu este de la modul ABS... poate ceva la ceasuri, dar atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare nici o eroare pe vcds.

Daca ar fi probleme, chiar si temporare (adica in unele momene functioneaza, in altele, nu) cu senzorul de pe arborele cu came, cu cel de pe volant, releul 109 sau vreun injector care nu da motorina cum trebuie, ar aparea erori stocate? Daca nu am nici o eroare inseamna ca nu sunt probleme cu componentele de mai sus. Corect? Ar putea fi altceva care sa nu alimenteze moorul cu motorina? Sunetul e de motor fara motorina, nealimentat. Dupa pornire, merge perfect.

Ideea e ca la cald a facut figuri sa nu porneasca la prima cheie. 

Modificat de dragosbdm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca nu ai erori stocate pe alte module, nu doar pe ecu sau abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurele erori date de vcds sunt la ECU (senzor abs dreapta spate - motiv pt care in bord stau aprinsi martorii de abs si esp) si la incalzirea auxiliara - 5 erori, acelasi cod - bujia arsa. Alte erori nu da. La ECU o data la saptamaana se mai sting martorii si functioneaza abs-ul.

 

La measuring block, la fuel consumtion la relanti arata 0,4 l/h - nu siu daca e bun. Tot la measuring block, dar la bujii (glowplug) apare ceva de genul 00001010. Bujiile le-am schimbat. Asa arata si inainte de schimbarea lor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ECU.... martorii se sting... cred ca le amesteci un pic. La ABS si ESP se sting martorii si functioneaza ABS-ul...

 

vezi ce este la roata spate - senzor, cablaj, etc - si remediaza problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate din exprimare s-a inteles gresit. In bord sau aprinsi martorii de abs si ecu. Cam la o saptamana se sting din senin cand pornesc masina. Cand sunt stinsi, am verificat si functioneaza abs-ul. Apoi, in vreo 5-6 km se aprind din nou. Pe Vcds am aflat ca e vorba de senzorul dreapta spate pe care tb sa il schimb.

 

Oricum, am experienta deoarece doar ce am schimbat cablul abs de pe stanga fata. Sper sa nu o iau la rand cu toti patru senzorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!