Jump to content

Trecere de la Minidot la Maxidot Golf 5 / Jetta


sol1
 Share

Postare recomandată

Ca idee, clasa de putere se citește pe ecu, nu pe ceasuri. 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Eu am interfață originala dedicata acestui lucru. Ai nevoie de AVDI, Vvdi2, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu citesc power class din ceasuri cu Avdi...merge.Bine...poti citi si din Ecu,corect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/15/2019 at 6:02 PM, F l o r i n said:

Ma refer ca nu vei putea citii immo data din ceasurile originale, sa transferi în ceasurile donatoare. Cu eepromul nu prea ai ce face, citit/scris manual, deoarece este criptat. 

Am citit immo data din ceasurile originale cu succes. EEPROM-ul cred ca e criptat doar daca ai Immo4c. Ma gandeam ca scap usor daca gaseam ceasuri immo4 cu Maxidot, momentan ma las pagubas, n-am gasit ceasuri pana in 2006.6 si nu vreau sa raman cu masina in garaj. Apelez la un coleg cand vin in RO eventual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/20/2019 at 6:49 PM, bogdanbacila said:

Buna,

 

Aveti idee ce Power Class code ar fi pentru motorul 1.4i 75CP cod BCA ?

Incerca FE sau 28.

 

culdaraul toate modele de bord fabricate de VDO pt platforma golf/jetta au zona de immo criptata. Maxidot nu este fabricat de Visteon, doar minidot. In exemplu tau pus de tine ambele ceasuri sunt VDO. Ceasurile maxidont le-ai cumparat deja? Pune o poza cu eticheta, posibil sa ai noroc si sa le poti imperechea cu VCDS si cu pin.

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

De curand am cumparat ceasuri maxidot de Jetta. Calculatorul este midline dar il am si pe ala highline deja cumparat. Ala il schimb repede si il copiez cu vcds-ul.

Masina mea este o Jetta 2009 si nu sunt foarte sigur cum pot imperechea ceasurile cu maxidot cu masina. 

Vag Can Comander 1.4 este bun pentru aceasta operatiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, FakeML said:

Salut.

De curand am cumparat ceasuri maxidot de Jetta. Calculatorul este midline dar il am si pe ala highline deja cumparat. Ala il schimb repede si il copiez cu vcds-ul.

Masina mea este o Jetta 2009 si nu sunt foarte sigur cum pot imperechea ceasurile cu maxidot cu masina. 

Vag Can Comander 1.4 este bun pentru aceasta operatiune?

Dupa ce copiezi repede... Vezi ca trebuie sa refaci anumite setări de baza și codari, la senzori, ca să îți meargă ESP și servodirectie.

Toate acestea... Precum și cu ce...cum...etc...sunt descrise de multe ori... Pe forum. Trebuie doar sa aloci un pic de timp și sa cauti/citești. 

În funcție de codul ceasurilor cumpărate, acestea trebuie desfăcute, dar jos eeprom de pe placa, citit, modificat și băgat în service mode, lipit eep pe placa... Ca sa îl poți adapta.. Deci, in afara de interfața, mai ai nevoie și de o suflanta cu aer cald, etc. Dacă le ai + programator pt 24c32,atunci se pot face. 

Ți-am atașat câteva poze orientative, de la generație compatibila cu mașina ta, ca sa vezi ce e de făcut, inclusiv cu eepromul care trebuie dat jos de pe placa. 

IMG_2020-01-18_07-36-46.JPG

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea este ultimul an cand sa produs jetta cu bot de golf 5.

Deci sa inteleg ca teoretic as putea sa pun si ceasuri cu maxidot alb. Dar cu nu am gasit si am luat rosii.

Da am inteles. Nu dispun de aparatura asta.

Florin te rog lasa-mi un PM cu costul operatiunii de imperechere. Si vin eu la  Bucuresti sa facem operatiunea asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pot monta și cele albe.... Și cele roșii. Care dorești tu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele rosii. Daca masina nu avut niciodata albe puse de fabrica. Eventual mai incolo cand schimb la Scirocco cu 3D sa le mut pe alea albe pe Jetta. 

Vroiam sa mai intreb cum as putea testa ceasurile dar fara sa le pun pe masina. Sa vad ca maxidotul nu are dungi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei probleme fac la cald... Deci degeaba pe aprinzi pe masa. Doar după ceva stat în căldură, s-ar vedea dacă sunt probleme

Sa alimentezi in mufa direct și se aprind. Cauta conexiunile, le găsești și pe forum și pe google... Trebuie doar sa cauți un pic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @F l o r i n,

Am mai postat acum ceva vreme in legatura cu un upgrade pe o Jetta 2006 de la 1k0920862K (Visteon mid). Am facut rost de un 1k0920874B pe care vreau sa-l adaptez. Stiu ca cel high e Immo4C si cel vechi e Immo4.

Nu am la cine sa apelez pentru a mi le imperechea (nu sunt in tara) si doresc sa mi le fac singur. Ceasurile vechi le pot citi cu VAG Commander dar pe Immo4C nu functioneaza din ce m-am documentat. Postul tau de mai sus imi da sperante ca il pot face si fara tool specializat. M-as descurca sa dau jos eepromul si sa ii modific continutul pentru a-l pune in service mode. M-ai putea ajuta?

 

IMG_2239.jpg

IMG_2242.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sigur. Doar ca și după service mode.... Tot de o interfață dedicata ai nevoie mai departe. Nu merge cu jucării foarte ieftine, gen vag commander. Exista clone de scule mai bune, garantat te vor costa de 3.. 4..ori cât costa adaptarea ceasurilor... Dar nu este voie pe forum sa vb despre ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@F l o r i n Intre timp mi-a venit carprog-ul cu care am reusit sa citesc datele de pe bordul VDD (pe bancul de test, nu l-am pus momentan pe masina).

Momentan nu sunt sigur pe procedura de clonare: este suficient sa citesc bordul vechi, sa salvez bin-ul cu immo data din carprog si apoi sa il scriu in bordul nou? Datele despre chei sunt transferate automat prin scrierea bin-ului din bordul vechi?

Kilometrajul trebuie updatat doar cand este pus pe masina pentru a fi cat mai aproape de cel al bordului vechi? Bordul vechi are aprox. 215k km iar cel nou are 235k. Poate fi o problema ca e mai mare si corectia e sub acea valoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, culdaraul said:

este suficient sa citesc bordul vechi, sa salvez bin-ul cu immo data din carprog si apoi sa il scriu in bordul nou? Datele despre chei sunt transferate automat prin scrierea bin-ului din bordul vechi?

Da.

Tot cu acesta interfata ii modifici km. Golf 5 nu e pretentios la km...nu are treaba. Nu e ca la Modelele mai noi de La bmw...seria F...unde sunt probleme la modificarea km.

Mai departe ai citit ce am.scris de interfete clone ieftine.....? ? Ca nu poti face ce vrei tu cu ele....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.01.2020 at 17:57, F l o r i n a scris:

Dar nu este voie pe forum sa vb despre ele. 

Atentie la ce a scris Florin. Urmatoarele posturi despre clone le sanctionez fara drept de apel. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 
Am facut transferul, am pornit masina cu bordul nou, merg ambele chei, totul ok, insa nu am reusit sa modific kilometrajul. Bordul nou avea cu 17k km mai mult decat cel vechi, ceea ce nu ma deranjeaza momentan atat de mult insa l-as pune la loc, mai incerc, ma mai documentez. Cel mai simplu e ca dupa ce mai parcurg 17k km rescriu dump-ul ce l-am citit cand l-am trecut in Service Mode.

Am RNS 310 si cand pornesc pe navigatie imi arata indicatiile pe maxidot si pot schimba melodiile din maneta CB insa nu pot actiona meniul de convenience. Ceva idei ce as putea incerca? Din ce am citit ar trebui un alt modul de confort. Al meu 1K0959433AK, ce sa pun in loc?

Modificat de culdaraul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil atata poate acesta interfața. In mod normal trebuia sa te lase sa ii modifici.

Ai codat modulul pt afisare? Daca nu, cauta si citeste , e procedura descrisa pe forum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul meu de confort este 1k0959433AK, probabil nu suporta functia deoarece nu am optiunea in meniul de codare. Ma mai documentez, in caz contrar caut un modul mai nou, 2007 sau 2008. Vreo idee dupa ce model anume sa caut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am incercat cu modul de confort 1k0959433CT de pe un Golf 2008 si tot nu am putut accesa meniul de confort/convenience chiar daca l-am activat din codare. Pe langa asta, nu am putut adapta telecomenzile de la chei pe acel modul. Ceva idei? Trebuie upgrade si la centrala electrica (3C0937049D)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!