Jump to content

Trecere de la Minidot la Maxidot Golf 5 / Jetta


sol1
 Share

Postare recomandată

11 minutes ago, F l o r i n said:

schimba-l si pe ala si vedem dupa aia.....

0xx?xxx: Steering Wheel

0 = Steering Wheel without Multifunction

1 = 3-Spoke Steering Wheel without Multifunction

2 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction without Cruise & Voice Control

3 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction with Cruise & Voice Control

Zi-mi te rog daca coding-ul de pe Steering Wheel conteaza ? eu am 0000042 cineva imi recomanda 0002042 si o sa mearga ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 - inseamna volan multifunctional.... adicate, cu comenzi. Daca ai asa, asa il codezi, daca nu.... fara 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0000042 trebuie sa fie codarea daca nu ai volan cu comenzi.Iar AF-ul trebuia sa mearga la ce SW si HW are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare ... daca pe immo - am control module defective ? are vreo legatura ? pe Instruments nu am eroare, pe steering CCM CECM la fel no faults

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa faca probleme cu acea eroare.Butoanele sunt vazute in campurile de masura?Nici in meniul mfd nu poti umbla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot accesa MFD deloc asta e problema.

asta a fost si problema inainte sa schimb ccm.

pot sa umblu trip/range etc, ce faceam si la minidot. ceasurile pornesc cu ,, vw information system" dupa imi afiseaza in loc de ceas MFD si pe urma apare si ceasul. dar up/down/reset long press nu fac nimic.

Modificat de dragosmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

defineste corect ? nu am erori pe el. rain closing merge. si confort meniu e activ. nici cu dezactivat nu merge... nici macar optiunea de Language nu trebuie sa mearga daca restu nu merg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, dragosmp said:

defineste corect ? nu am erori pe el. rain closing merge. si confort meniu e activ. nici cu dezactivat nu merge... nici macar optiunea de Language nu trebuie sa mearga daca restu nu merg ?

 

17 hours ago, dragosmp said:

intrebare ... daca pe immo - am control module defective ? are vreo legatura ? pe Instruments nu am eroare, pe steering CCM CECM la fel no faults

nu are treaba, e de la adaptarea facuta.

16 hours ago, spido said:

Nu ar trebui sa faca probleme cu acea eroare.Butoanele sunt vazute in campurile de masura?Nici in meniul mfd nu poti umbla?

pai, atata timp cat poate umbla in MFD, atunci merg butoanele.

Nu are treaba cu CCM-ul, trebuia sa vezi restul meniului.... incearca si cu alte ceasuri de proba... ce an sunt astea montate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca un reset al Instrument clusterului(factory reset).

Modificat de Torque
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e 2005.08 si ceasurile sunt 10.10.2006 immo4c. @Torque defineste Factory reset ? 

@F l o r i n nu am din pacata alte ceasuri de test. O sa schimb for fun azi ca na ... inca putin si dadeam jos tot bordul si calculatorul de coloana 1K0-953-549-AF cu un 1K0-953-549-CM tot midline dar are un SW mai noi, si maneta cu una mai noua care are desene pe ea :) Daca nici dupa acesta interventie nu merge nu imi ramane sa cred ca sunt ceasurile si mi-am luat teapa... poate au si softul busi. 
Dar deja de la un simplu upgrade mini->maxi am ajuns la un pret dragut cu multi nervi...

Acum nu gasesc nicaieri un raspuns concret daca partea de immo influenteaza acest lucru... fostul proprietar a facut upgrade la color cu ajutorul membrilor de pe forum ... si in urma testelor pe immo4c am erroare pe Ch25 (Immo) cu Control Module Defective, pe forumurile de afara scrie ca aceasta eroare apare in general cand oamenii incearca citirea zonei immo/modificare km pe ceasuri cu mufe china. Instruments nu are nici o eroare.

Inca ma rog de cel de la care am cumparat ceasurile sa imi trimita un log al masini sa vad ce hardware a avut el pe masina ca sa pot face o comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba eroarea care o ai pe immo cu meniul de setari.

Posibil sa fie ceva in dump - nu am studiat acest aspect.

Pana la urma, nicio setare de acolo nu este mai puternica decat un VCDS - pe care il ai... deci, poti sa traiesti si fara ea. Ca nu iti place ca nu e ca de fabrica, banuiesc ca asta e problema - te inteleg....

Incearca si cu celalalt calculator ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 10/13/2016 at 9:58 AM, dragosmp said:

Masina e 2005.08 si ceasurile sunt 10.10.2006 immo4c. @Torque defineste Factory reset ? 

 

Salut,

Instruments/Adaptation/CH 00/test/Save/Done, Go Back.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,am un vecin cu un golf plus 1.9 din 2005 la care nu i se mai aprind cesurile de bord deloc nici macat un martor,el zice ca a gasit displeyul de la minidot iluminat fara sa scrie nimic pe el,a incercat sa porneasca masina si s-a stins si mort a fost.Motorul porneste doua secunde si se opreste,am verificat toate sigurantele si sunt bune am scos si releele si la fel par bune,am pus testerulsi se conecteaza pe ecu si can si are urmatoarele erori

Wednesday,19,October,2016,17:57:15:53046
VCDS Version: Release 12.12.3

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 R    HW: 028 101 222 0
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G010SG  7001
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 01392 785 00200
                      VCID: 326D6C0FADE0578E5D9-8067
2 Faults Found:

18104 - Powertrain Data Bus
            P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 168.4 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.86 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 1.0

18058 - Powertrain Data Bus
            P1650 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 168.4 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.86 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Torque: 0.0 Nm
                    Torque: 351.4 Nm


Readiness: 0 0 1 1 1

Wednesday,19,October,2016,17:57:44:53046
VCDS Version: Release 12.12.3

                Address 19: CAN Gateway       Labels: 1K0-907-530-V1.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951
  Component and/or Version: Gateway         H11 0110
           Software Coding: 3D3F0B40079002
            Work Shop Code: WSC 01392 785 00200
                      VCID: 295F8B6380361456EC3-807C
3 Faults Found:

00381 - Databus Instrument Cluster
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 30
                    Reset counter: 74
                    Time Indication: 15

01314 - Engine Control Module
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 114
                    Time Indication: 15

01320 - Control Module for Climatronic (J255)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 114
                    Time Indication: 15

Din ce am citit pe forum se pare ca s-au dus ceasurile,le-am desfacut sa vad daca au lipituri reci sau alte probleme dar par ok,ele au seria 1K0.920.861M.

Astept o parere,poate fi altceva sau chiar ceasurile in sine,daca are cineva o diagrama a mufei de la ceasuri sa vad daca ajunge curent in mufa ar fi foarte bine,

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte posibil sa fie de la ceasuri - probati cu altele - daca este ok, le adaptati pe masina si s-a rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin,spune-mi  te rog ce cod ar trebui sa aibă ceasurile noi,și mai e problema cu imo dacă ceasurile sunt arse cum se poate afla pinul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jos eepromul de pe placa si vazut daca este ok.

se pot pune orice cod, in general... doar ca este de munca la ele, cand sunt generatii diferite.

Altfel, cumpara tot immo 4 - pana in 31.05.2006

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai_mihai daca ai nevoie de un minidot te pot ajuta. Ramas in urma retrofit-ului la maxidot.

@F l o r i n & @Torque fixed my problem.

Am incercat Cluster reset, adaptation ch 00, inclusiv scos de siguranta etc ... nimic.

In momentul in care am schimbat Central Convenience eu l-am recodat asa cum a fost cel vechi. Cel putin la bifele care se regasesc pe ambele module.

Din plitiseala am debifat ,,Deschiderea Trapei din telecomanda" gasisem intr-un post pe forum ca VW nu recomanda sau suporta asta.

Acum merge ... de ce nu inteleg. Doar pentru o singura bifa ? La autoscan nu a iesit niciodata eroare pe Cent. Conv

Acum nu stiu daca este tread-ul potrivit dar mai am o intrebare care poate retardata :D dar nu inteleg de ce merge.

Retrofit RCD510 model 2013+ care suporta doar BAP nu si DDP daaarrr in poza de mai jos, eu am meniul Audio si vad ce imi afiseaza pe RCD

Address 56: Radio (J503)       Labels: 5M0-035-1xx-56.clb
   Part No SW: 3C8 035 195 F    HW: 3C8 035 195 F

1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            004 - No Signal/Communication

 

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am pe Tourandin 2004 afisaj mic minidot si as vrea sa trec si eu la maxidot. Precizez ca am butoane pe maneta stergator de unde vad consumul mediu, km si timpul parcurs. Ce trebuie sa iau pe langa ceasurile cu maxidot, si cine ma poate ajuta cu inlocuire si tot ce trebuie in gorj sau apropiere.

Mai trebuie facute modificari taiat fire sau ceva de genul sau se potrivesc mufele la fix?

Va multumesc

Modificat de aditza nam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potriveste tot ce ai tu acum, pe masina.

Trebuie doar ceasurile - dupa care adaptate cu ecu, cipuri chei, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,ma poate ajuta cineva,vreau sa pun CB pe un golf 5 din 2004 care nu are si ma intereseaza ce coduri trebuie sa aiba maxitotul pe care as putea sa-l pun, coloana de volan,maneta sttergator cu butoanele pentru CB si daca imi trebuie si acel inel sau spira a volanului.Va multumesc muuuult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasile - fa o scanare, sa vedem ce ai acum pe masina.

ca idee, se poate adapta orice maxidot de Golf 5, pe masina ta - daca iti cumperi un calculator de coloana type 2, atunci trebuie schimbata si spira, cu una type 2 - aceasta are litera C la sfarsit.

Daca masina are pilot automat - tempomat - nu trebuie sa schimbi calculatorul de coloana - merge cel actual - ai nevoie doar de maneta de stergatoare cu butoane de BC si ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo problema daca maxidot-ul este luat de pe un touran de Anglia???

 Multumesc pt raspunsuri.

O zi frumoasa!

Modificat de aditza nam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit astazi am reusit sa pun pe golfulet CB si maxidot,totul functioneaza ok, Tacho ,nu am gasit de diesel si am pus de benzina si am lasat si turometru pe benzina,totul functioneaza OK,in schimb nu am martorul bujii in rest totul OK, am activat si inchiderea automata cu deblocarea usilor cand scot cheia,am facut ca luminile sa se stinga dupa 10 secunde de la luarea contactului si acum ma gandesc sa mai pun cativa caluti.Toata lucrarea am facut o cu piese cumparate de pa ebay din Germania si ma costat 460€ aici in Italia.Montatul ma costat 150€ si a durat o ora si jumate.(poti iesi si mai ieftin daca gasesti piesele mai ieftine,montatul e pret fix 150€.Pentru cei din apropiere de Roma sau chiar din Roma Italia ii pot ajuta prin punerea in legatura cu meseriasul care este un om corect si profesionist,in probleme de electrica si electronica (vorbesc de VW )este super.Sta in Roma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!